Latterlige innstillinger

DeletedUser

Guest
Ekans <3 :D haha, du er min gud ^^ trenger du noen flere pp eller? :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Til alle dere invalide som ikke forstår helheten her:
Det er konge at noen tar tak i dette med "alle pp funskjonen", og viser at det er helt bak mål. Tenk på det, for dere peiser på med klagesangen.

Da hadde det vært mer "konge" om duden hadde sagt ifra om dette stuntet. Og tror ikke vi alle klager på spilleren, men mer på innstillingene. Og forresten, kjender en del her, men viste ikke at dem var invalide.....
 

DeletedUser

Guest
Riktigt jävla fittdåligt om jag ska vara ärlig. Hur kan ett företag sälja ut sig så mycket? Riktigt sorgligt, pinsamt och dåligt. Ska dock visa att skill>pengar.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da hadde det vært mer "konge" om duden hadde sagt ifra om dette stuntet. Og tror ikke vi alle klager på spilleren, men mer på innstillingene. Og forresten, kjender en del her, men viste ikke at dem var invalide.....

Hvis han hadde sagt ifra på forhånd, hadde det ikke blitt såpass mye styr rundt dette :wink:
 

DeletedUser

Guest
Hellige hottenknott, denne mannen er et geni!

Gi han tilbake alt pk og start på nytt uten dette tulleballet!
 

DeletedUser

Guest
Kunne sagt ifra så i ikkje hadde sløst 500 pp på en verden i ikke fortsett på :(
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kunne sagt ifra så i ikkje hadde sløst 500 pp på en verden i ikke fortsett på :(

du har ikke sløsa bort 500 pp dit egent valg om du vile bruke dei 500 pp du har prøft akkurat likt som meg. Men eg gjor de mer og smartere.
 

DeletedUser

Guest
Brukte bare pp på prem, FA og 2 uker med 20% ressprod. Ikke na markedsskiten
 

DeletedUser

Guest
Har någon representant från Innogames vågat stå till svars för detta ens?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
dakapo skrev:
Markeds ratioen er derfor blitt satt til sånn som den skal være - 1.1

Problemet her var jo bare det at ratioen var satt til å gi ekstra ressurser, og dermed mulig å kjøpe seg til "seier". En stor glipp i systemet har gitt rank 1 en veldig fin start, noe som ikke hadde vært på nærheten mulig om ratioen hadde vært den samme som på alle andre nye tw verdener (1/1.1).

Med mindre Innogames har gitt ordre om at ratioen skulle være på 0.7, så har de(-n) som bestemt dette gjort det mulig å faktisk betale for "seieren". Så får bare håpe at denne verden avgjøres på rekordtid.
 

DeletedUser

Guest
Håper de kan starte en ny verden ganske fort, fordi denne tror jeg fort kan bli dominert og avgjort. Med mindre vi kan si at det allerede har skjedd..
 
Topp