Besvart rød rapport, ODA?

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
bare lurte på en liten ting her.
har vært litt frmepå og sendt ut mange nukes i det siste, men har også blitt en god del røde rapporter.
jeg fikk også dagens angriper her forleden dag, og det var vel da jeg merket det.
selv om jeg fikk røde rapporter, så steg antall bekjempede motstandere.
så spørsmålet mitt er vel egentlig at på grunn av at det stiger, får jeg da ODA?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Røde rapporter betyr at alle dine tropper døde, ikke at du ikke drepte noe. Alle tropper du dreper som angriper gir ODA :)
 

DeletedUser

Guest
Fram til oppdateringen som kom i går så var det slik at dersom du ikke fikk noen informasjon om hva du drepte hos motstanderen ( i.e. røde rapporter ) så ville ikke de troppene du drepte telle med på ODA før etter 3 dager eller så. Men det ville alltid telle med på Dagens Angriper medaljen.

Nå, derimot, er det slik at selv om du får røde rapporter så får du også ODA for det den dagen.

Så for å svare på spørsmålet ditt; Ja, du får ODA.

Det kan også nevnes at tidligere var det slik at man kunne gå inn i samlingsplassen på en by og se hvor mange tropper den byen hadde drept totalt mens du har eid den. Det ble da fjernet for at man ikke skulle kunne regne ut hvor mange tropper det fantes i stackede byer man angriper.
 

DeletedUser

Guest
Det kan også nevnes at tidligere var det slik at man kunne gå inn i samlingsplassen på en by og se hvor mange tropper den byen hadde drept totalt mens du har eid den. Det ble da fjernet for at man ikke skulle kunne regne ut hvor mange tropper det fantes i stackede byer man angriper.

Det hørtes jo ut som en kul mulighet da, så kunne man konkurrert i å ha verdens mest offansive by også f. eks :D
 

DeletedUser

Guest
Det var kjempekult :D

...men det er lenge siden den ble fjernet. Veldig, veldig lenge. Muligens var den borte allerede før TW.no ble opprettet...

På den andre siden, kanskje den kan komme tilbake nå som man til en viss grad kan se nesten den samme informasjonen fra dagens angriper medaljen. Hadde vært kos.
 

DeletedUser

Guest
Nei, selvfølgelig får du ikke ODA av å drepe tropper, er jo ren logikk det.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Nei, selvfølgelig får du ikke ODA av å drepe tropper, er jo ren logikk det.

Om du skal vere frekk og freidig for du gå eit annet sted. Ikkje alle spelera er, som du tydeligvis er, født med TW skillz i genene...
Ingen dumme spørsmål, berre dumme svar ;)
 
Topp