Ryktebørsen

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Spenning er alltids fint. Forventet at IP kom til å ta inn WN-spillere, det var jo det mest logiske å gjøre, akkurat som at DN rekrutterer nå i sluttfasen. Litt teit å klage på det i hvertfall. (nod)

Så får vi se hvordan det ender til slutt. Håper og tror vi får en slutt på dette før juni er over..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
kort fortalt. dere har tatt inn 11 spillere i 2012..

8 spillere ble kicket. altså 2 av spillerne som er rekutert i 2012 er i DN. 2 av 11..

her går de poeng gutta, ikke noe annet i DN. ta vekk ære og heder, så får du DN :sleepy:

Ryktene skal ha det til at WN skal merge inn i IP, så da blir det litt dumt å skulle hakke på DN for å ha fått 160k i tilskudd i stammen. IP vil derimot øke enda mer, såpass mye at de nesten vil komme ajour med DN, så dersom du kaller DN sitt spill for råttent, så regner jeg med at du må bli rimelig kvalm over spillet til IP da de skal rekruttere enda flere?

Det ryktes også at Lady Ibex ikke ønsker å rekruttere dem, men venter til alle har vokst seg større slik at hun får så mange poeng som mulig til sin stamme hvor hovedmålet er å gå foran DN.
 

DeletedUser

Guest
Oooh, dette kan bli spennende og ikke minst interessant!

Snowfire; Dersom du fortsatt mener at DN spiller et råttent spill ved å rekruttere én spiller, og dermed fikk ca 160k poeng ekstra, hva slags spill er det IP spiller når dere rekrutterer til dere nesten 1,5 mill?

Må dere virkelig rekruttere dere opp slik at dere kan holde stand poengmessig? Det hjelper jo svært lite når vi fortsetter å ta byer av dere. Hvem skal dere rekruttere neste gang?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
villa har vært i en stor stamme før er det forsatt blandt annet på v 1 :p

så nei var ikke akkurat noe stort untate at var en ny stamme ;)

når gjelder poeng var vel det litt mer en 1,5 mill tanke på at eg og kjetil ga til sammen 940,000 poeng ca :eek:
 

DeletedUser

Guest
Alle på våres konto skal ta sommerferie når V9 er ferdig :) så må bruke opp restene på mur for å drepe deg og dine 500 katas :-D
 

DeletedUser

Guest
fikk oppgjøret for hussalget i dag.. millioner av PP på kontoen (rofl)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at paausan tydeligvis var skikkelig redd for at jeg skulle banke deres nye DR-rekord og derfor ikke informerte meg om den så jeg trodde jeg bare banket min egen rekord helt til 23.12 hvor jeg går inn på tråden med topp 10 DR på .no der paasan har lagt ut sin nye rekord |-(
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at paausan tydeligvis var skikkelig redd for at jeg skulle banke deres nye DR-rekord og derfor ikke informerte meg om den så jeg trodde jeg bare banket min egen rekord helt til 23.12 hvor jeg går inn på tråden med topp 10 DR på .no der paasan har lagt ut sin nye rekord |-(

den er lei :/
 

DeletedUser

Guest
syns dette er litt kos jeg :) (nei, vi har ikke angrepet oss selv)

Nåværende rekorder
Dagens angriper
Som angriper har du i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (87.988 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (120.842 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Stolt? Hvem har ikke fått de 2 samtidig før? MZ har vel fått noe slikt 7x eller noe :tunge:

Medalje mottatt: 10x Dagens forsvarer 21.12.11 00:00
Medalje mottatt: 10x Dagens angriper 21.12.11 00:00

Medalje mottatt: 4x Dagens forsvarer 04.11.11 00:00
Medalje mottatt: 6x Dagens angriper 04.11.11 00:00

Tragisk at du skryter over det, hvertfall å ha en DA på 87k og nesten ikke adlet. Wasting av tropper assa.
Da er det bedre med:
Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(8 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

DA på 28k, altså 59k bak deg, men 5 byer mer enn deg.
 

DeletedUser

Guest
uansett greit med litt OD score på tampen her :p

gard eller den som er på kontoen gjør en iherdig jobb med å snipe :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er nok meg dere holder opptatt, ja :tunge:

*Kremt* Og når var jeg sist kv? Vi snakker 6 timer her og du tar på deg *Kremt* Æren..

Kan henvise dere til at mens jeg har vært kv har Gard mistet 0 byer, når jeg ikke har sitti kv så har Gard mistet flere byer

*host* Bedre enn Gard *host*
 
Topp