Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Stolt? Hvem har ikke fått de 2 samtidig før? MZ har vel fått noe slikt 7x eller noe :tunge:

Medalje mottatt: 10x Dagens forsvarer 21.12.11 00:00
Medalje mottatt: 10x Dagens angriper 21.12.11 00:00

Medalje mottatt: 4x Dagens forsvarer 04.11.11 00:00
Medalje mottatt: 6x Dagens angriper 04.11.11 00:00

Tragisk at du skryter over det, hvertfall å ha en DA på 87k og nesten ikke adlet. Wasting av tropper assa.
Da er det bedre med:
Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(8 landsbyer)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen

DA på 28k, altså 59k bak deg, men 5 byer mer enn deg.

skrøt ikke :) sa det var kos (clapping)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
*Kremt* Og når var jeg sist kv? Vi snakker 6 timer her og du tar på deg *Kremt* Æren..

Kan henvise dere til at mens jeg har vært kv har Gard mistet 0 byer, når jeg ikke har sitti kv så har Gard mistet flere byer

*host* Bedre enn Gard *host*

Lol. Ikke snakk om å ta på seg noe ære her. Alt som har vært drept av adels her det siste døgnet har jeg drept, også har du bare sitti halvannen time i dag. Så veit ikke hvem som tar på seg noe ære her gitt :tunge:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvem satt hele helgen fordi en eller annen idiot skulle ut å feste? At du har passet på egen konto i 1 døgn er ikke noe å skryte over :tunge:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvem er det som skryter her?

Har ikke noe stort behov for å skryte av noe, men greit å rette opp litt faktafeil.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det handler om at stammen stiller opp for medlemmene, and the other way around. Ser jo tydelig at det er enkelte som liker og leke skrytehorer på forumet. Tviler på at det styrker imaget til stammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvem er det som skryter her?

Har ikke noe stort behov for å skryte av noe, men greit å rette opp litt faktafeil.

Det er meg, hvem andre har noe å skrye for? (kyss)

Hva var faktafeilen? :tunge:
Sa jo bare at jeg hadde sitti kv for 6 timer siden og ikke tapt noen byer mens jeg satt kv (wasntme)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er meg, hvem andre har noe å skrye for? (kyss)

Hva var faktafeilen? :tunge:
Sa jo bare at jeg hadde sitti kv for 6 timer siden og ikke tapt noen byer mens jeg satt kv (wasntme)

Da det var ingen tog ? :tunge:

Uansett. Det er feil å ta en sånn diskusjon offentlig.. At du gjerne vil ta på deg æra for alt som skjer i DN, det har de fleste fått med seg allerede. :wink:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes om dårlig tilrettelegging av reglene om hvordan oppføre seg her på offentlig forum av DN-slavene, tror jeg må piske dem litt her i kvelds, følge ordre folkens! :tunge:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes om dårlig tilrettelegging av reglene om hvordan oppføre seg her på offentlig forum av DN-slavene, tror jeg må piske dem litt her i kvelds, følge ordre folkens! :tunge:

Jeg er ingens slave (kanskje Kenn sin i noen tilfeller) og jeg følger skjelden ordre, såååe, we got a problem! Men ikke et såpass stort problem sett i et større perspektiv, DN vinner v9 uansett så :)
 

DeletedUser

Guest
Om IP vinner denne seieren, så er det jo takket være Donslask og corsix sin pluttselige overgang. som nevnes her skal jo 25 mio holdes over 24 timer :) mye kan fortsatt skje!!! så avvent alle gratulasjoner frem til i morgen kveld (nod)
 
Topp