Ryktebørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Altså, det blir isåfall en meget ufortjent seier. Hmm, en gratulasjon fra meg skal dere få, men kanksje ikke på den måten dere hadde tenkt.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Nå kan jo DN vise at de er flinke til å "innadle" da, 1,4 mil på 24 timer burde vell kanskje gå? :hmm:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Skulle nok fått en varm og fin gratulasjon av meg om dere hadde vunnet på en vanlig måte, men ikke etter dette.

Klarte ikke ta oss ingame og måtte gjøre det sånn.

(oppkastsmiley)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså sånn eg har forståtte det så var det don som tok kontakt med paausan som blei overasket :eek:

grunnen er zippi sin oppførsel så for min del det en seiere i seg skjøll vinne over han med IP i tilegg er jo bare en bonus :)

så dette var ikke planlagt av IP (hug)

så dette er en ærlig seier :mehe:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Av hva jeg vet var IP en full stamme, så ærligheten får du ta med deg selv.

The end.

Nå skal ikke jeg bekrefte noe, for jeg vet ikke selv, men se for deg at du var i samme posisjon som IP.
Lå ikke langt bak på en fin 2. plass, og plutselig får de en mulighet til å vinne serveren. Muligens du også ville kastet ut et medlem eller to?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
joda men altså er våres feil at di oppsøker oss for joine oss :Neutral:

altså di kicka et 2 IP medlemmer for få plass ja

dem som forsvant var

shanks83 og killer11
 

DeletedUser

Guest
Spør du meg så handler seier i TW ikke så veldig mye om de få pp man får når stammen tatt seieren, men mer om hvordan seiersherren kom dit.
Har tapt før på TW og har alltid sett med respekt på de seirende da jeg innså at de var bedre en oss, da er det bare og bøye seg i støvet og hedre sin overmann.
Sorry og si det, men dette blir første verden hvor jeg ikke sitter igjen med den følelsen.
Men hvis det er slik det skal ende så for all del, grattis med nytjente pp.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nicehunter, du har driti deg nok ut på forum i dag med den andre tråden din. Du eier tydeligvis ingen skam og uttaler deg videre.

Og Torst3: Hva får dere til å tro folk vil gratulere dere? Det er jo ingen i sitte rett element som kan finne på å gjøre noe sånt. Alle ser jo hva som har skjedd, og at DN er den moralske vinneren av V9 samme hva.

Vi har banka dere gjennom hele V9, så si. Dere har kommet dere litt mot slutten, men innså vel at slaget var tapt når man hoppet på en sånn sjanse.

Dere vinner kanskje V9, men respekten forsvant fullt og helt. Det var synd, da den faktisk hadde begynt å komme på plass etter noe bedre innsats de siste månedene.
 

DeletedUser

Guest
totalt
[spoil]
Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 492
Side 2: 534
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,387,633
Side 2: 4,713,497
Forskjell: 325,864

chart


[/spoil]

Sist uke:
[spoil]
Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 66
Side 2: 57
Forskjell: 9

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 616,426
Side 2: 516,391
Forskjell: 100,035

chart



[/spoil]

banket og banket
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En brøkdel av seieren handler om premien, de 200-300 pp en får av å vinne en verden, resten av regnskapet handler om hvordan man vant. Jeg kan med glede på samme måte som Zod her beskriver, ha respekt for vinneren dersom de har vært bedre gjennom hele perioden. Hvilken periode kan IP skryte på seg å ha vært bedre enn IP egentlig? Dere ville tapt dere, hvis Don og Corsix ikke ville ha kommet over.

Nei, dersom dere skulle vinne vil dere aldri i mine øyne bli ansett som den rettmessige vinneren noen gang, og jeg tror mange sitter med samme inntrykket. Bortsett fra dere i IP da, såklart.
 

DeletedUser

Guest
vist du vil klage, klag på zippy, han som serverte seieren våres på et sølvfat
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså eg kan utale meg om eg vil eg sier bare min mening om du liker det heller ei er en anen sak :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
totalt
[spoil]
Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 492
Side 2: 534
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,387,633
Side 2: 4,713,497
Forskjell: 325,864

chart


[/spoil]

Sist uke:
[spoil]
Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 66
Side 2: 57
Forskjell: 9

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 616,426
Side 2: 516,391
Forskjell: 100,035

chart



[/spoil]

banket og banket
Dere måtte jo ty til slike midler for å vinne. Beklager å si det, men da klarte man ikke ordne opp ingame.

Respekten har dessverre forsvunnet. Og alt prat om rent spill og slike ting virker å være bullshit, dessverre. Desperasjonen tok overhånd. Dere får deres PP, men vil i mange øyne bli sett på som de store taperne på V9.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså er mulig være litt mer dårlig taper altså vi vant på ærlig viss zippi var frekk med sine medlemmer derfor taper han dem :eek:

eg ønsker ikke være en dårlig vinner det skal eg heller ikke være eg sier bare at glad for at Ip vinner :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fy det er det nest værste jeg har opplevd på år og dag, men om jeg tenker rett ligger d noen ugler i mosen og har enn plan b, når d er igjen 1 min så er d plutselig ute av ip igjen, men om det ikke skjer er det så idiotisk at ip ikke greier og vinne på ein real måte, mehe, men hvem vet, jeg sitter nok og ruger på enn konto i ip og i denne tid, skal den ut før 24 timer er god, heheh, topp 7. var kontoen jeg var på, yeah, nå kan dere lure :mehe:
 
Topp