Ryktebørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jammen please, gi meg navn på en stamme som har vunnet gloriøst, uten et eneste skammeligt trekk!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jammen please, gi meg navn på en stamme som har vunnet gloriøst, uten et eneste skammeligt trekk!

EPICKI, 3.14, Snipe/HG, Arica. Alle stammer som har vunnet vanlige verdner på .no har vunnet fortjent.

Alle stammer gjør ting som kan settes spørsmål til, men ingen har noen gang vunnet på denne måten før. IP og Wacked på HP3 stiller rimelig likt på skalaen over minst ærefulle seire på .no.
 

DeletedUser

Guest
EPICKI, 3.14, Snipe/HG, Arica. Alle stammer som har vunnet vanlige verdner på .no har vunnet fortjent.

Arica, den kan du jo stryke fra listen din, javel, hat meg for at jeg sier det, men når jeg spilte i v2, alt de gjorde var vel å råtne alle de største spillerne sammen i en stor klump av en "stamme"


nå husker jeg ikke mye av detaljene, men ville bare påpeke det uten å dra ting alt for langt ut av temaet.


carry on med diskusjonen :D
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Arica, den kan du jo stryke fra listen din, javel, hat meg for at jeg sier det, men når jeg spilte i v2, alt de gjorde var vel å råtne alle de største spillerne sammen i en stor klump av en "stamme"


nå husker jeg ikke mye av detaljene, men ville bare påpeke det uten å dra ting alt for langt ut av temaet.


carry on med diskusjonen :D

Nå er vel jeg kanskje den som har diskutert mest mot Aricas metoder på v2 tidligere. Men likevel vil jeg si at de vant fortjent til slutt. De viste mest vilje og vant ikke ved simple tilfeldigheter, som IP ser ut til å gjøre.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Hedde jeg vært online i natt ville denne tråden blitt stengt pga usakligheter og personangrep...
De siste innleggene her er heldigvis ikke av samme type, så under tvil lar jeg tråden fortsette.

SKJERPINGS!!!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Wow, IP har gjennom hele v9 vært en stamme jeg har stilt spørsmåls tegn bak. Selv måten den ble dannet på var jo alt annet en rederlig! Men å vinne på denne måten ? Hva skal man si? Synes på mange måter det er synd, ikke på DN. Men på IP som føler at dette er en måte de ønsker å vinne en verden på ?

All ære til DN! De ordentlige vinnerne av v9! :)
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
EN stamme avhenger av lojale medlemer, og en leder som holder motte oppe til stammen sin, som vi ser her er det to spillere som ikke holdt seg lojale til DN.... Ksn være på grunn av lederen.... ikke vet jeg, men dette er DN sitt egent ansvar, IP tar seieren her rettferdig.

Vi har kjørt vårt spill, og gjort det som skulle vært gjort.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Egentlig ikke. Dere klarte ikke slå oss, sånn egentlig...

Vi får se om noen timer, Gard. Om vi fortsatt står over 25m poeng i natt, så har vi dessverre vunnet over dere, uansett om dere innser det eller ikke, om det er på riktig eller gal måte.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi får se om noen timer, Gard. Om vi fortsatt står over 25m poeng i natt, så har vi dessverre vunnet over dere, uansett om dere innser det eller ikke, om det er på riktig eller gal måte.

Se hva jeg siterte på her. Dere har ikke vunnet på deres eget spill. Og ja, på gal måte.

Dere får feire så mye dere vil, ingen vil huske dette for hva IP gjorde bra uansett.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Se hva jeg siterte på her. Dere har ikke vunnet på deres eget spill. Og ja, på gal måte.

Dere får feire så mye dere vil, ingen vil huske dette for hva IP gjorde bra uansett.

Kan so vere. Men folk vil huske DN for stammen som slo seg sjølv, og ikkje for kva dei gjorde bra. I bunn og grunn var det to stammer som kunne slå DN, nemlig IP og DN. Dokke tapte på "deres eget spill", og IP vinner kanskje ikkje i open krig, men dei ser ut til å vinne på poengsummen.

Kva er "på gal måte"? Det er jo ikkje på gal måte. Greit nok at det ikkje var heilt fair ovenfor DN at IP tok inn spelera frå DN. Men kva hadde du gjort? Hadde du virkelig sagt nei til to spelera frå IP som kunne gjett dokke seieren? Tviler sterkt på det. Deal with it man... IP har ikkje gjort noko lovbrudd, dei har fulgt reglane. Kom å vis meg i reglane kvar det står at dei ikkje vant på ærlig måte?

Og når det skal vere sagt, DN har gjort sitt også. Synest ikkje det er so fair at dokke bryt allianser med mindre stammer so nærme slutten, er det? Samme kva grunn dokke har. Respektlaust ovenfor allianser...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er fremdeles et faktum av at det bare er DN som vil bli husket for hva de har gjort på V9. Alt man forbinder med IP er backstabbing, og en haug med ustabile spillere :).
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det er fremdeles et faktum av at det bare er DN som vil bli husket for hva de har gjort på V9. Alt man forbinder med IP er backstabbing, og en haug med ustabile spillere :).

Vil berre minne deg på at DN var ganske sikkre på seier også. Håper at folk tar til seg litt lærdom her. Tida vil vise, ikkje noko anna. ALDRI sei at ein vinner, ikkje før verdenen stenger og navnet ditt står i Hall Of Fame! ;)

Håper du derfor tenker deg om før du skriver at berre DN vil bli huska. Ikkje ta det som ein sjølvfølge :hmm:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Folk vil huske hva som skjedde på slutten her. Hvis ikke, skal jeg mer enn gjerne være behjelpelig til å minne folk på det. :wink:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hahahahaha......dette ytterst merkverdige opptrinnet kunne dere ha spart dere.......alle disse sure miner fra scar, villa m.f.......veldig godt isenesatt. Vi fra IP er så snille og godtroende at vi tok for god fisk at vi ville ku vinne pga uenighet internt i DN. Håper alle i DN fikk seg en god latter.......jeg synes i alle fall at dette var tidenes beste stunt. Jeg gratulere hjernen bak dette, selv jeg, som ikke mener jeg er lettlurt gikk fem på.

Så nu håper jeg at folka i DN i det minste vil godkjende oss som en rimelig god nr 2, men dere ska sikkert finne på et eller annet, så vi heller ikke ka få den ære.
 

DeletedUser

Guest
Eg synest heile denne greia er opphausa til langt over normale grenser.
Kom igjen folkens, dette er berre eit spel! Kvifor så mykje oppstyr?

Klart det var kjipt for DN at to medlemmer hoppa over til fienden, og tilsvarande var det kjipt for IP å sjå at dei gjekk tilbake, men det er jo ingen ting å ta på veg for?

Det eg reagerer veldig sterkt på her er all skittkastinga og alle personangrepa som florerer på forumet. Dessverre er dette forumet ein arena for trakassering og mobbing. Eg kjenner ikkje Zippy, så eg kan ikkje uttale meg om det som blir sagt, men uansett om det ligg sannheter bak det, så høyrer det ingen plass heime å rakke ned på han på den måten som blir gjort her.

Eg må også seie at eg reagerer veldig sterkt på Scar som er moderator her på forumet. Du må hugse på at moderator-rollen er ein betrudd stilling som medfører eit klart ansvar. Med kva grunnlag kan du sitte og rakke ned på Lady Ibex slik som du gjer? At vi som er vanlege forumbrukarar går over streken av og til er kanskje forståelig, men moderatorar og medlemmer av teamet kan ikkje tillate seg ein slik oppførsel!

Når det blir satt fram klager om at enkeltpersonar er svikefulle og driver med backstabbing, så flyttar vi dette vekk frå å vere eit uskyldig spel til å bli ein arena for personlige maktkampar. Det er slikt som dette som er uærleg spel.

At ein stamme rekrutterer seg til seier, eller gråbyhorer seg til seier er ein del av spelet. Kall det uærleg eller ikkje, men det er innanfor rammene av spelet. Skittkasting og mobbing av personar høyrer derimot ikkje heime nokon plass, og aller minst i eit slikt spel som dette. Mange av oss er godt voksne og bør kunne takle dette veldig bra, men vi må ikkje gløyme at mange spelarar er heilt nede i barneskule-alder. Det er også mange i voksen alder som blir såra av personangrep.

Vil vi virkelig tillate at slik oppførsel får florere her inne?
Vil vi virkelig at den kommande generasjon skal bli opplært til å hate kvarandre fordi ein har tapt i eit spel?

Nei, det er i alle fall ikkje slik eg vil ha det. Eg vil at vi skal kunne spele saman og ha det gøy på tvers av stammene. Vi skal kunne krige, samarbeide, ja til og med skifte side... utan at nokon skal stemplast som uærlege og backstabbarar.

Gjennom eit par år med speling på .no har eg fått med meg at enkeltspelarar på .no (som også spelar på V9) er stempla som foræderiske, og eg veit at det blir jobba bak kulissene om å utføre hevn mot enkeltspelarar. Eg veit også at det har vorte utført truslar mot enkeltpersonar sitt virkelige liv utanfor spelet.

SKJERPINGS folkens. Dette er eit spel. Ikkje ein kamp-arena.

For dei som måtte vere i tvil, så er dette utbruddet mynta på alle, heilt uavhengig av stamme, og faktisk på tvers av alle serverane på .no.

Når det gjeld V9, så ønsker eg lykke til med innspurten fram mot seier :)
Det er ikkje lenge igjen no. Det ser ut til at DN vinner, og sjølvsagt vil eg i så fall gratulere dei med seieren. Måten dei har vunne på bryr eg meg fint lite om, for alt som har skjedd er innanfor reglane i spelet.

Difor håpar eg at eg slepp å sjå medlemmer frå min egen stamme (IP) rakke ned på DN dersom dei no klarar å vinne.
Eg håpar også eg slepp å sjå andre rakke ned på oss dersom vi skulle klare den vanskelege oppgåva å slå DN på mållinja.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du tar feil, når du bruker år og penger på et "spill", så blir det ikke lenger et spill. Det blir en hobby, noe du bruker tiden din på. Så kanksje er det bare et "spill" for deg, men du må huske at det er mange som ser på det som en "hobby".
Er surt når flere timer med planlegging/penger og tid går rett i vasken på den måten.
 
Topp