Til Alle i DN og IP

DeletedUser

Guest
EN stamme avhenger av lojale medlemer, og en leder som holder motte oppe til stammen sin, som vi ser her er det to spillere som ikke holdt seg lojale til DN.... Ksn være på grunn av lederen.... ikke vet jeg, men dette er DN sitt egent ansvar, IP tar seieren her rettferdig.

Zippy er ikke "lederen". Og har aldri vært lederen alene. Alle i stammen er frie til å gi sine meninger om ting,
hvordan de føler det har gått og hva vi kan forbedre. Alle i stammen kan kalles ledere. Selv DON og Corsix.
Og dere to er ikke alene om tankegangen deres.

Faktisk, så kan jeg si så mye som at over halvparten i stammen er misfornøyd med hvordan Zippy oppfører seg.
Og vi har nevnt det til ham uten særlig forbedring. Men dette kan alltids endres. Vi kan starte på nytt,
en ny era hvor DN blir ledet som det den egentlig skal!

Skapelsen på DN:
Helt i starten av v9 merget DN sammen med en stamme som jeg var talsmann for.
Meg og Zippy ble enige om at stammen skulle ikke bli ledet av en person alene.
Zippy hadde glemt dette og jeg nevnte det uten særlig påvirkningskraft, derfor ingen forbedring.
Hvis en person følte seg uenig med personens valg så skulle han nevne det og finne en løsning
på problemet. Fikk aldri sagt det godt nok. Tror jeg faktisk ikke fikk nevnt det engang for dere i DN,
men hintet til det at selv om Zippy tar æren for det meste så tilhører æren hvert enkelt medlem i DN.

Nye tider:
Jeg er utrolig lei meg for dette, at jeg ikke fikk sagt dette til dere. Jeg har følt det sånn
at Zippy tok æren for det meste, men at æren egentlig hørte til alle i DN fordi jeg hadde
det inbrent i hodet mitt at DN skulle bli ledet som en enhet. Så for meg så har jeg aldri
tatt meg så nær av æressyken til Zippy som dere andre gjorde pga. uvitenhet om
hvordan ting egentlig skulle fungere.

Jeg er også utrolig lei meg for at dette ikke har blitt gjort noe med.
Men vi har kommet i en ny tid hvor vi faktisk skal lede stammen som den
skal bli ledet! En for alle, alle for en!

Selv om vi taper eller ei skal Zippy ikke være den som får all æren. Faktisk, så skal vi rakke ned på Zippy.
La han være den som får mindre ære i alt fra nå av for å gjenbetale det han har krevd.
Hvis dere i DN ikke synes noe særlig om dette foretaket så kan vi godt gjøre noe med det!

Akkuratt sånn skal det være fra nå av. Og jeg vil veldig gjerne invitere deg DONslask, og deg Corsix tilbake til DN.
Vi går i lysere tider framover og stammen skal ledes akkurat som dere ville at den skulle bli ledet :)

- Solace / McB
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunn for at jeg og sikkert mange har mislikt DN er på grunn av denne enkelt spilleren.

Hadde dere kjørte med den politikken at alle har noe å si og ikke zippy sin utrolige egoistiske metoder, så hadde jeg virkelig likt DN :) det var en tid jeg vurderte å flytte over til DN pga forferdelig aktivitet i IP. Men meg og mine dual snakket en del om det og ble enig om at IP er våres familie, er litt oppturer og nedturer, men vi vil alltid være der for de har vært der for oss gjennom hele tiden.

Men i dette innlegget gir meg mer respekt for DN tross alt dritt som har blitt slengt fram og tilbake gjennom tiden. Jeg ville gjerne funnet en mulighet for at begge stammene kunne vunnet, men det er ikke en mulighet tror jeg :-\
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Dette var så "søtt" at jeg må skrive her på forumet for første gang:)

Hensikten med posten er jo klar, og jeg har ingenting imot at dere ville ha gutta tilbake. Det har jo også skjedd, så alt er tilbake til normalen.

Men FOR en mistillitserklæring til egen leder. Over halvparten av stammen liker ikke oppførselen hans, og han skal rakkes ned på.
Dere har hatt en feil lederstruktur fordi Zippy har "glemt" at han ikke skulle være leder alene.... Hmm...
Jeg synes det er bra at dere tar selvkritikk og står opp mot en selvut"glemt" diktator! Ta makta tilbake!
Bare så synd at det måtte gå så langt at medlemmer forsvant før dere innså dette.

Velkommen inn i nye og lysere tider, og lykke til videre med en ny lederstruktur de neste to døgnene (eller noe deromkring).

Til Zippy vil jeg si at det har vært godt gjort å lede stammen frem dit den er idag når de fleste ikke liker oppførselen din. Det skal du ha cred for:)
Du kan forresten bare komme inn i IP... Jeg lover at du skal få ALL ære for at vi vinner v9, og vi skal ikke rakke ned på deg de 24 timene det tar å vinne. Kan til og med utnevne deg til diktator, slik at du ikke glemmer hvilken rolle du skal ha.

Ellers får vi vel kjempe noen timer til folkens;)

Mvh
Xenex
 

DeletedUser

Guest
måtte gi et ryktepoeng for det dere xenex (clapping)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Dette kan fort komme på feil side av streken for personangrep...
Tenk over hva dere skriver før dere poster videre. Heksejakter mot navngitte enkeltspillere vil jeg ikke ha noe av uansett hva de heter.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dette kan fort komme på feil side av streken for personangrep...
Tenk over hva dere skriver før dere poster videre. Heksejakter mot navngitte enkeltspillere vil jeg ikke ha noe av uansett hva de heter.

Har ingen what so ever, peiling på hva du mener.....venligst spesifiser......
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.... Kjære Forummod, jeg må bare stille et lite spmtegn etter alt det stygge som er skrevet om Nicehunter på diverse tråder gjennom våren, så er det denne posten du tar tak i....? Det har til tider vært veldig personlige og ondskapsfulle ting som har vært skrevet uten noe form for reaksjoner.

Her er det Berty som i et åpent brev kritiserer egen leder, egen stammes lederstruktur og tar selvkritikk for ikke å ha gjort noe. Ut i fra det lille jeg har skrevet med Berty synes jeg han virker som en hyggelig og reflektert person. Dette var godt skrevet, men med et rimelig klart budskap om å få to misfornøyde spillere tilbake.
Jeg følte det fortjente en kommentar som nok var noe spydig i forhold til innhold, og med en henvisning til Zippy som jeg vil si var lett gjenkjennelig ironi.
Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen kan ha tatt dette ille opp.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Man høster som man sår. Mobbing skal ikke forekomme, men man må også forvente å få reaksjoner på det man sier. Når en går ut på forumet og oppførerer seg idiotisk og slenger spydige kommentarer etter noe sånt som skjedde i DN her om dagen, da får må en forvente at folk reagerer.

Det gjelder jo både Zippy og Nicehunter. Begge oppfører seg til tider provoserende overfor motstanderen. Da må man tåle reaksjonen som kommer. Zippy tåler dette, det vet jeg. Nicehunter kjenner jeg ikke godt nok til å vite det om, men om han ikke gjør det, så må man gå i seg selv og slutte å skrive slike innlegg.

Jeg vet at IP kom med et rundskriv angående oppførsel her på forumet etter overgangen til Don og Corsix, og det er bra. Likevel kom det forsent, og ganske mange IP-spillere hadde allerede slengt med leppa. Man må vise litt skjønn overfor situasjonen, og jeg vet at moderatorene tok tak også. Fikk selv flere advarsler etter overkant krasse kommentarer mot enkelte den kvelden/natta.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Hmmm.... Kjære Forummod, jeg må bare stille et lite spmtegn etter alt det stygge som er skrevet om Nicehunter på diverse tråder gjennom våren, så er det denne posten du tar tak i....? Det har til tider vært veldig personlige og ondskapsfulle ting som har vært skrevet uten noe form for reaksjoner.

Her er det Berty som i et åpent brev kritiserer egen leder, egen stammes lederstruktur og tar selvkritikk for ikke å ha gjort noe. Ut i fra det lille jeg har skrevet med Berty synes jeg han virker som en hyggelig og reflektert person. Dette var godt skrevet, men med et rimelig klart budskap om å få to misfornøyde spillere tilbake.
Jeg følte det fortjente en kommentar som nok var noe spydig i forhold til innhold, og med en henvisning til Zippy som jeg vil si var lett gjenkjennelig ironi.
Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen kan ha tatt dette ille opp.

Bare for å klare opp i ting så er det tillatt å kritisere spillestil her på forumet. Det vil si at man i propagandaøyemed fint kan si at "hahaha det angrepet xxx sendte var dårlig" eller "byoppsettene til xxx er elendige".
Det vi slår ned på er når det går på ting som ikke har med spillet å gjøre som "gjør du ikke ditt og datt, så kommer jeg å banker deg etter skolen" eller skrivefeil. Dette reagerer vi på når vi oppdager det selv eller noen rapporterer poster.
Angående de spillerne du nevner her så har jeg ryddet en god del poster vekk fra ryktebørsen som var på feil side av streken for hva vi godtar.
 
Topp