Faktabørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Villa; Jeg har gitt et par ryktepoeng tidligere i dag, så jeg kan dessverre ikke gi flere. Men når jeg får muligheten skal du få et grønt et av meg!

Snowfire: Forumet kan du egentlig ha for deg selv. Jeg har ingen behov av å se en stamme slå seg på brystet å erklære seg som vinner etter å ha fått alt servert på sølvfat 24 før. DN har ledet statestikkene fra dag én, så DN vil helt klart være den som alle vil huske som skulle ha vunnet v9. Dersom noen glemmer det skal jeg mer enn gjerne vekke det minnet opp igjen.

Er vel egentlig én tng å si; DN er de egentlige vinnerne av v9.

Litt artig at den eneste måten Lady Ibex kan gjøre det bra på er å backstabbe en annen stamme :) Oh well..
 

DeletedUser

Guest
Flashback, som egentlig bare er der, og uttaler seg som en verdensmester på offentlig forum, men som ikke har klart å adle en eneste DN-by ingame.

Eneste jeg har gjort på offentlig forum er og beskytte meg for personangrep fra deg og zippy, men trenger ikke og diskutere mer når dere har klart og tapt verdenen pga deres arogante oppførsel og sult på ære. :D

Men vis du mener jeg utaler meg som en verdensmester så skal jeg ta det til meg og forstå at det er det jeg er. (happy)

Dn byer er ikke så lett og adle med 48 timers nuke når DN har lært seg hvordan de stacker byer, men dette var en bra verden som viser at de som kan oppføre seg ordentlig vinner alltid til slutt.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Personangrep? Det er vel å dra den litt langt. Avsløre dine løgner, var vel det vi gjorde.

Hadde en stamme som kunne oppført seg ordentlig vunnet V9, så hadde ikke IP vunnet.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså dere går til person angrep på alle i IP det var ikke noe nytt :LOL:

skjøll om føler at eg er en av dem dere går mest imot skal no eg ikke si noe sikkert noen som får mer person angrep en meg på TW :D

men DN skryter veldig mye på seg dere tror dere er bedre en dere er :eek:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Flashback/Nicehunter: Personangrep? Forklar meg gjerne hvorfor dette er et personangrep. Hvis jeg sier at du kommer med løgner, så er det å komme med personangrep?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
nop men at f.eks igår at du major zod osv går rundt og snakker så jævlig mye dritt om meg f.eks er person angrep du snakker drit om flash og no derfor sier eg det er person angrep. skjøll om det igår var helt på tryne viss dere mener eg er overlegen bør du tite igjen på ryktebørsen fra igår
 

DeletedUser

Guest
okeyokey, ta en bolle folkens, slapp av litt, ikke diskuter hvem som person angrep hvem og fram og tilbake. ta på privaten, jeg og sikkert mange andre er ikke intrisert i det
 

DeletedUser

Guest
Kan noen forklare meg hva som nettoopp skjedde?

Flytta spillerne tilbake til DN nå?

Hva prøver de på? å holde verdenen gående lengst mulig ?hm


mvh
 

DeletedUser

Guest
det som skjedd er nok at de har fått skyldfølelse av alt crappen som har blitt skrevet på forum og alle sinte meldinger på skype :/

eneste mitt problem nå er at jeg har brukt så å si alle mine adelsmenn på gråbyer for jeg tenkte verden sluttet om noen timer uansett, så var ikke noe poeng å kjøre mer på villarreal sin konto. har bare 5adelsmen igjen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haahha, jaja, bare å la verdenen gå sin gang da :) Kanskje endelig slutter grininga til DN da :D

Just saying :)


mvh
 

DeletedUser

Guest
fakta er at DN er noen få timer fra å bli utropt som vinnere av v9 (party)

GRATULERER!!!

Jeg vil også si at jeg mener at seieren er meget fortjent! stammen har jobbet jevnt over veldig bra, og dem har lyktes i veldig mye av det som dem har prøvd på. Jeg må berømme DN for å ha hatt stor bredde innad i stammen av aktive og habile spillere, hvertfall sammenlignet med mange andre stammer.

Jeg ønsker også å vise min fulle støtte til donslask og corsix, som vel gjorde det eneste rette ovenfor sine gamle stammefrender, nemlig å gå tilbake til DN. Dette vil også bli mye mer riktig i forhold til "en fortjent seier" :) Men samtidig så ser vi jo hvor enorm betydning hvert eneste stammemedlem har. det var faktisk opp til kun en spiller å avgjøre hele v9 :p dette viser jo oss som ledere hvor enormt viktig det er for oss å ta vare på alle våre medlemmer, eller "underståtter" som noen liker å kalle medlemmene sine :p

Men vi i IP har hvertfall gitt dere kamp til "døra" :)

til alle i DN og ellers på v9: TUSEN TAKK FOR SPILLET!!!!

ha en strålende sommer (party)
 

DeletedUser

Guest
Ha en strålende sommer til alle dere i IP også! Kanskje vi kan spille sammen en annen gang, men først skal jeg ta meg en laaaaaang ferie fra tw.
 

DeletedUser

Guest
zippy måtte såklart internadle stammevennene sine for å klare å ta førsteplassen. ikke en verden førsteplass etter min mening ;) internadlet 11byer på 24timer.. ikke noe særlig å skryte over (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
hehe, har ikke sett at han skryter heller ennå, men det kommer vel snart:) DN ønsket å hjelpe ham med å nå førsteplassen, og ser ut som at de skal lykkes med det. Litt kjedelig for paausankontoen at vi brukte opp så mange am på gråbyer før helgen slik at vi ikke kan gjøre det samme som zippy å få hjelp til preadling å ta over fult utbygde byer.

Uansett så har det vel vært paausan og fnas kontoen som har kjempet om de to første plassene etter at carnifex falt litt i fra.


så kan man jo diskutere hvor fortjent og blablabla. men fakta er at vi har fler byer... har ikke orket sjekke fakta med hvem som har adlet mest fiendebyer, men vil tro zippy leder på oss her :)

så ja vi har kanskje fler AM/byer, men jeg vil ikke si at det er ufortjent med tanke på innsats (spesielt siste par mnd) om zippy drar dette i land til sin fordel.

GOD SOMMER (hug)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
zippy måtte såklart internadle stammevennene sine for å klare å ta førsteplassen. ikke en verden førsteplass etter min mening ;) internadlet 11byer på 24timer.. ikke noe særlig å skryte over (wasntme)

Hhhmmm, vil heller si jeg gjorde internadlinga totalt litt jevnere.

Meg: + 22
Paausan: + 20

Har du svært lyst så kan vi vel også ta med alle internadlingene du har tatt etter at dere har kicket spillere og, bare for å få det enda klarere :)
 
Topp