FaktaBørsen

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
På faktabørsen til V1 er det vel bare v1 som gjelder Grimmy? Alt annet er irrelevant i bunn og grunn.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Regnet med det var litt små pirking å Ole ja.

Fakta er at med de nye reglene vil det være betydelig færre kontoer på v1 fra og med 01072012, noe som egentlig er helt greit, få bort de innaktive som ikke gangner spillets gang.
 

DeletedUser

Guest
:LOL:

Du er jo nede på tredjeplassen over ODA på .no :razz: Bak meg... og meg!

Men du er ganske flink da. Kan vi ikke bare si at du er best på V1? (yes)

Nei! :( Jeg vil være best! Eneste grunnen til at du har mer ODA, er fordi du har 3 ganger så mange off byer + at du spiller på servere der dere har over 60% ++ av kartet :cry:

Men greit, ettersom du etter forumet sitt standard "Grimlock er rett og slett fantastisk", så kan jeg godta at jeg er best på V1. :)

Ikke med mindre han hadde begrenset seg til V1. Dessuten, det er gøy å erte han for det :D

You just w8 and see! Jeg har 1000 ferske nukes og kan stige med rundt 50 mill ODA i måneden hvis jeg virkelig bare... gidder... :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at dagens stormakt er så lav som 8 byer akkurat nå idag.

Hvor er alle? o_O
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en viss TW-spiller nettopp har kastet håndkledet på dør. Eller noe sånt.

Kommer ikke til å spille på v1 igjen, og drømmen er å greie å holde seg unna TW helt og holdent frem til jeg kan erklære meg uavhengig. Det vil si til alle spor av fakes er ute av blodet og kropp og sinn fungerer normalt igjen. Antakelig kommer jeg til å henge litt på offentlig forum i perioder, men det blir ikke godt å si hvor mye jeg kommer til å være her heller.

Tusen takk for alle opplevelsene her på .no! Det vil i all hovedsak si artige diskusjoner rundt om kring her og der.

Byebye :)

-winter
 

DeletedUser

Guest
Lykke til med å holde deg unna!

Sees når du gir opp, om en ukes tid :razz:
 

DeletedUser

Guest
Haha :tunge:

Er rimelig sikker på at dette er noe jeg kommer til å klare helt fint :) Takk for at du viser så stor tillit, btw, det betyr mye :grin:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at the mighty Xandor skulle fått seg en reall omgang med såpa makan til munnbruk må man lette lenge etter (giggle) :awesome:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at simen og hab er uten internett og gullungen har kv :D

Fakta er at kv ikke klarer å være aktiv på gullungen så adels toga slepper gratis fram (wasntme)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Litt Fakta til "Faktabørsen :) For det er vel fakta vi smaler på her :p

Jeg er .....







AWESOME!!! aner ikke hvordan jeg ble det, men jeg bare er det!
 
Topp