Rate spilleren over

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Mamma 678
Poeng:
94.498 / Rank 86. - Kommet så kort etter og ha spilt siden 22. Februar, det er dårlig altså, selv for en JFF - yppling... 2/10

OD:
718.716... hmm, ja? ser jo ut som du har lette adlingsmål med og adle deg selv og barbar byer... 3/10

Rykte:
Ehh... aldri hørt om deg før og nylig lagt merke til deg på forumet... 1/10

Plassering:
Ligger midt i en hel gjeng med JFF med fronten mot Iggly, selvom det ikke ser ut som dere er svært aktive på iggly, men heller barbar byene rundt der... 4/10

Stamme:
JFF skal ha skryt, de har holdt ut lenge og RUAB skal få en klapp på ryggen syns jeg, han gjør en fin jobb selvom han velger og bære på utrolig mye dødvekt istedefor og fokusere på og samle alle gode i orginal stammen og drite i ''junior'' stammene og de uerfarende... men JFF har 2-3 gode spillere, så 2/10

12/50... Vel, du kunne fått enda værre, men blir jo morsomt og se om du klarer og bevise raten min feil da.

Rate Merken (party)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
merken
Poeng: 1.542.363
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 5.171.126 (48.)
Stamme: Omg

Poeng: 1,5mill er bra poengsum d, men ser du har fått lette byer med 5mill i oda, men som sakt du har ikke spilt på så mange verden så gir deg 7/10

OD: Du har fått mange grattis byer sikkert fra j.f.f og diverse så du får nok bare 5/10 d

Rykte: Har ikke hørt om deg fra andre verdner enn på v7 så der får du kun 5/10

Plassering: Ligger fint i OMG sitt kluster 8/10

Stamme: OMG ypper jo mye og er ikke så værst stamme det 7/10

Igglybuff
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Poeng: 1,5mill er bra poengsum d, men ser du har fått lette byer med 5mill i oda, men som sakt du har ikke spilt på så mange verden så gir deg 7/10

Bare for og finpusse litt på den her, som du ser ligger ikke jeg fronta mot dere i pok3 eller andre fiender så er for det meste bare støtte jeg bruker tropper på, lader opp med nukes:)

For det andre har jeg spilt på alt fra V1 på engelske... vis du ser på twstats så har jeg deltat fra v1 på norske også, selvsagt ikke like aktiv og seriøs som jeg er på v10.. men still

følte jeg bare måtte rette opp kommentaren her (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Igglybuff

Poeng: 2.084.117
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 45.259.413 (2.)
Stamme: P0k3


Poeng
7/10 Bra poengsum + at du er på topp 14. Men har vært en del internadlinger og lette mål tho. Men denne kommer vel til å øke om du holder løftet du ga meg :Smil:

OD
10/10 Her er det kjempebra, nr 2 på OD og har grisestacket byene sine her oppe som gjør at vi må slite for hver by vi tar.

Rykte
8/10 Sondre er vel kjent han :)

Plassering
8/10 Har de fleste byene sine i safesone, men også noen her oppe i k45. Som jeg og NBH forsyner oss av selvfølgelig ;)

Stamme
10/10 Dette er uten tvil en kjempestamme som holder en god ledelse over alle de andre stammene her på v10. Men alle stammer har sine negative sider, og det har også blitt bevist tidligere. Velger likevel å gi høyest poengsum her.

43/50 Høyere poengsum enn gjennomsnitter regner jeg med :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Moloersøt


Poeng: 1.784.705
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 9.237.384 (37.)
Stamme: Omg

Poeng: bra med poeng, men har fått enn del grattis byer utenom de han har tatt av igglybuff 7/10

OD: Lite od i fordel til poeng, men od'an har kommet av ha har drept noen stacker av stakkars meg (hmm) 6/10

Rykte: Beste fienden og værste fienden jeg har hatt på v10+ soul/marge/clayazer da, men moloersøt gir aldri opp så og si, men er vell ikke så mange byer med off i lengre som før da :) 8/10

Plassering, liten front mot meg -. ellers mye i omg

Stamme: OMG gjør det bra d :) 7/10 på grunn av ganske ny stamme :)


igglybuff neste
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Igglybuff

Poeng: 2.085.486
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 45.516.968 (2.)
Stamme: P0k3

Poeng: 8/10 - Går oppover igjen nå, til tross for at det så stygt ut en stund. Sliter fortsatt med ei viss jente og har tatt noen enkle byer på rimmen, men ellers bra.

OD:
7/10 - Greit nok, men heller ikke mer enn det. Har veldig bra ODD som drar opp totalen, men det er ODA som viser egen aktivitet, og den er bare midt på treet.

Rykte: 5/10 - Er vel ikke noen hemmelighet at jeg og Sondre har våre regelmessige diskusjoner som ender med at han slutter å svare, og jeg koker over for noe som i utgangspunktet var en bagatell... Grunnen til at jeg ikke totalslakter her er duals.

Plassering: 9/10 - Både safezone og front, da blir det vel ikke mye bedre? Kan tette noen clustre som har mye rødt innimellom bare.

Stamme: 9/10 - Er vel ingen som kan true p0k3 for øyeblikket, men det er viktig å ikke bli for kjepphøye heller.

Total 38/50
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
jeeeeeeright



Poeng: 1.664.622
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 11.831.880 (26.)
Stamme: P0k3

Poeng: 1,6 mill er lite synest jeg i fordell til hvordan han kan jeg gir deg kun enn 6/10

OD: 11,8mill alt for lite, den gir jeg 5/10 etter du har mye poeng så skulle trodd du skulle hadd mere

Rykte: Remi kjempe spiller, men som sakt vi finner ikke riktig tonene, men nå i det siste begynner det og bli bedre 9/10

Plassering: ute på rimmen og killer omg , nå eller gammle nbh, satser på du kommer til og fortsette sån 8/10

Stamme: P0K3 11/12 skatter, kjempe stamme 10/10

Igglybuff
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Igglybuff

Poeng: 2.095.337
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 46.175.653 (2.)
Stamme: P0k3

Poeng: 8/10 - etter at jeg kom på serveren så har han ikke vist mye til seg annet enn litt smådiskutering på skype og forum. Men han plukket opp fakkelen for et par dager siden og begynte å adle igjen. så dette begynner bra.

OD: 8/10 - jeg mener det er ganske god OD å ha 20mill på både ODA og ODD når man har 2mill poeng, men han virker ikke til typen når man snakker med ham :p

Rykte: 5/10 - Nuvel.. her kommer skype samtalene og forumdiskusjonene hans inn å ødelegger poengsummen litt. Derimot så er han en traver som kan spillet.

Plassering: 8/10 - Kjører på med 1 rim front og 1 hoved front med endel safesone i midten.. er jo perfekt oppbygning for å kunne ekspandere som fy, og det har han begynt på den siste uken.

Stamme: 9/10 - P0k3 kan vel ikke trues for øyeblikket, men alt kan skje om folk sover eller forsvinner for lenge.

Total 38/50

cheers
~Jazcan~
(Dual på "Jeeeeeeright" v10)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
jeeeeeeright



Poeng: 1.664.622
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 11.831.880 (26.)
Stamme: P0k3

Poeng: 1,6 mill er lite synest jeg i fordell til hvordan han kan jeg gir deg kun enn 6/10

OD: 11,8mill alt for lite, den gir jeg 5/10 etter du har mye poeng så skulle trodd du skulle hadd mere 7/10

Rykte: Jazanc eller noe sånt, liker denne typen jeg, håper jeg blir bedre kjent med han :D 9/10

Plassering: ute på rimmen og killer omg , nå eller gammle nbh, satser på du kommer til og fortsette sån 8/10

Stamme: P0K3 11/12 skatter, kjempe stamme 10/10

Igglybuff
 

DeletedUser

Guest
Poeng: 2.126.708
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 46.385.155 (2.)
Stamme: P0k3


Poeng: slapp ... kontoen har vert nr. 1 og du sier du har masse å rutte med ... 4/10

OD: du e jo over meg ... 7/10

Rykte: vet ikkje ka andre sier, men eg ville sagt "wannabeeeeeeee" 4/10

Plassering: Litt her, litt mer der .... 6/10

Stamme: Vi må jo ha troen på oss selv ... 10/10

31/50

no, kan vel no ta meg :) (helst ikkje deg sondre, du teller ikkje. for alles beste)

-Abatros :cool:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jeeeeeeright
OD: 11,8mill alt for lite, den gir jeg 5/10 etter du har mye poeng så skulle trodd du skulle hadd mere 7/10
hadde du undersøkt litt, hadde du funnet ut at iløpet av de siste 4 ukene, så har kontoen hatt 900k poeng vekst og 6mill OD vekst. så kanskje derfor OD er lav iforhold til poeng :p
jeg hadde håpet du undersøkte litt mer når du fikk sjangsen til å rate samme konto 2 ganger, men nei xD. fremdeles grei karakter til det uansett.
but moving to next player:


merken
Poeng: 1.727.040
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 5.971.571 (46.)
Stamme: Omg

8/10 Poeng: grei størrelse til tross for å ha majoriteten naboer som allierte eller egen stamme.

6/10 OD: helt ok, kan se at den er litt liten ettersom det er et stykke til fronten og derfor ikke stor forventing.

5/10 Rykte: jeg personlig kjenner deg ikke, men ser du er aktiv på forumet. Og det liker vi ;)

3/10 Plassering: helt forferdelig plassering hvor du har blitt innelåst i din stammes/allierte's bakgård. Må gjøres noe med om du skal kunne vokse.

7/10 Stamme: synes stammen virker god, men er ikke fullt så imponert over mergen med de store fra NBH. Det vil nok styrke dere, noe dere kan trenge for å ha mulighet til seier i v10.

29/50 total: overall så virker du som en over middels spiller, men er mye av område plassering som hindrer mulighetene dine her i v10.
 

DeletedUser

Guest
albatros
Poeng: 2.218.311
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 20.542.869 (14.)
Stamme: P0k3

8/10 Poeng: Grei størrelse, har henta inn en god del poeng i det siste, og grei vekst hele tiden.

7/10 OD: Er bra den også, langt høyere ODA enn ODD, så du har ikke vært under så mye press akkurat.

6/10 Rykte: Har ikke vært borti deg før, men bra inntrykk ifra det jeg har merka, glad i og nuke, og nuker til det er tomt!

6/10 Plassering: Har vært mangel på front noen perioder, men klarer og snappe noen front byer nå og da, så du holder deg med front hele tiden nesten.
9/10 Stamme: Beste stammen på v10, ingen som har klart noe nevneverdig imot dem, bra samhold.

36/50 total: Bra spiller, som kommer til og fortsette og gjøre det bra på andre verdener med rette folka/stamme rundt seg.
__________________
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
king of the rim
Poeng: 2.335.819
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 26.287.825 (11.)
Stamme: P0k3


Poeng: 2,3mill er jo ganske så bra,enten sparer han adels eller er han lat :hmm: 8/10

OD. over halve er oda eller noe sånt så har blitt lite angrepet fordel til og angrepet folk :) 8/10

Rykte: John har vell alle hørt om, en kjempe spiller fra øverste kaliber 9/10

Plassering: fin front mot ukjen hero, kan adle om han gidder håper han gjør det snart og enn del gode safe byer, men er vell litt front mot jff også 9/10

Stamme: P0K3 kjempe stamme :) 10/10 :)


Igglybuff
 

DeletedUser

Guest
9/10 Stamme: Beste stammen på v10, ingen som har klart noe nevneverdig imot dem, bra samhold.

Ville bare sitere dette her, siden jeg er en smule uenig :)
Dere har gjort det kjempebra på v10, uten tvil!

Men jeg ville ikke sagt at ingen har gjort noe nevneverdig mot dere. Her kan jeg komme med eksempler som munch-adlinga (som er tatt tilbake nå da) og Lurifaxxxx-fronten som eksisterte en gang i tida. For ikke å nevne fjerninga av iggly her i k45 og clusteret til Thomas som har eksistert midt i dere siden tidenes morgen.

Ville bare påpeke det, ellers fin liste :)
 

DeletedUser

Guest
Igglybuff
Poeng: 2.174.121
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 46.627.338 (2.)
Stamme: P0k3

Poeng: Helt ok. Kunne vært mye bedre. 6/10

OD: Meget bra :) 10/10

Rykte: Ryktes at du ikke kan å snipe, ellers vet jeg lite om deg 6/10

Plassering: Stortsett stengt inn. Noen få fronter, men den i nord-øst forsvinner nesten 7/10

Stamme: P0k3. Leder verden, virker som en bra stamme 9/10

Total: 38/50
 
Topp