Topp 20: Spillere

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kjempe liste. Kanskje den beste som har blitt laget på v10 :)
Takk for skryt. Og ikke ta det personlig når jeg sier ting om fakes'a. Jeg bare må ha noe å more meg mens det renner inn :-D
Igjen, fin liste =)
 

DeletedUser

Guest
Han er ivrig etter å hjelpe/fortelle hvordan fake "skal" sendes

når dere faker saktere enn bestemor, da blir det kjedelig å sitte å vente, i og med at jeg tagger 100 ganger fortere enn dere makter å sende..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
når dere faker saktere enn bestemor, da blir det kjedelig å sitte å vente, i og med at jeg tagger 100 ganger fortere enn dere makter å sende..

ahah! kjenner til den der! Helt forferdlig kjedelig! :p

Pleier bare å angripe tilbake igjen jeg om det går for tregt :)

Ganske morro når du rekker å tagge motstandern sine incs, og samtidig gi ham 500 tilbake på tiden han gir deg 100 :)
 

DeletedUser

Guest
1 Pilgrim AREA 3.327.022 316 La oss gi bort byene gratis! :O
2 Invicta AREA 2.813.802 317 Hmm, ODA er jo god, men har vært LITE aktivitet i det siste..Hva skjer?..
3 Gruble Omg 2.676.140 281 Dream team<3
4 Helga P0k3 2.640.218 264 Gøy å krige mot! Når er denne dama ikke aktiv? :S
5 Munchlaxxxx P0k3 2.629.547 265 Stakkar munch.. Hatt KV litt for lenge? Du er en super aktiv og god dude! Blir gøy å se deg hjemme igjen!
6 SoulHunter AREA 2.585.878 272 Konge team! Aktiv 24/7 minus noen timer her og der.. Fantastiske på deff siden å holder AREA oppe! Keep it up!!
7 Magmar P0k3 2.523.347 250 Thomas er en hissigpromp.
8 Poseidon AREA 2.333.633 245 Hmm, Litt lite aktivitet på adlings fronten, men er jo sommer! Kos deg i sola!
9 king of the rim P0k3 2.258.312 224 Litt slakk?..
10 mitler AREA 2.247.821 232 Mitler har vist også tatt sommerferie.. Men ser ut som han er tilbake nå! Kan bli gøy! :D
11 Hydreigon P0k3 2.229.079 229 Stille før stormen?
12 brotherhood of steel P0k3 2.121.487 227 Våknet opp litt:D
13 albatros P0k3 2.077.463 214 Veldig glad sende store pulje fakes/speider fakes i nattbonus.. Ikke helt min ting..
14 Cofagrigus P0k3 2.053.895 205 Arcon og svein?:S Isåfall synst jeg de er litt slakke her på denne verdenen..
15 DeadlyPsycho J.F.F 2.030.970 218 Hmm?..
16 Igglybuff P0k3 1.955.797 201 Gøy med lettebyer å teppebombing av spillere som er 1mill poeng mindre en deg? :)
17 Hulda P0k3 1.908.005 191 Slaven til Helga?
18 Ukjent Hero AREA 1.762.326 182 Kan bli gøy å se fremover!
19 -lilith- P0k3 1.722.205 180 dunno..
20 Moloersøt Omg 1.704.536 176 Litt slakk nå i sommer, men kommer seg nok snart forhåpentligvis! :D
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
1 Pilgrim AREA 3.653.358 - Har økt 0,7mill på 3 uker men kurven ser ut til å ha flatet ut igjen. Likevel; Rank 1 er og blir Rank 1.

2 SoulHunter AREA 3.596.740 - Jenta på denne kontoen har satt sitt triste men sultne blikk på førsteplassen, og er fast bestemt for å innadle seg dit før p0k3 går hen å vinner verdenen.

3 Munchlaxxxx P0k3 3.485.750 - Tilbake fra ferie, gretten på til dels slappe kontovoktere, og klar for å ta tilbake det han mener tilhører han.

4 Helga P0k3 3.033.741 - p0k3's ukronede krigerdronning fra landet i øst. Tar en by her og en by der, gjør ikke så mye ut av seg rundtomkring, men fy som dama kan krige.

5 Invicta AREA 2.957.469 - ODA har nesten ikke endret seg på en måned, så her lukter det kontovakt lang vei. Mister noen byer her og der, men tar ca like mange igjen.

6 Poseidon AREA 2.565.637 - Hadde en jevn fin vekst fram til for en ukes tid siden, så ble det helt dødt... Ferie?

7 mitler AREA 2.480.600 - Har akkurat hatt et skikkelig gråbyraid, og det virker som om kontoens to spillere ikke alltid er enige i hvor de vil med kontoen og spillestilen, men de mister lite byer og poengene øker jevnt.

8 brotherhood of steel P0k3 - Også en spiller som tar litt her og tar litt der. Resultatet går tilsynelatende alltid i pluss, og øker jevnt og fint selv om man hører lite fra han.

9 Magmar P0k3 2.400.591 - Lite aktivitet, og har mistet en god del byer. Likevel sier noe meg at dette er sterkt forbigående as we speak.

10 Hydreigon P0k3 2.350.249 - Dronningen av v10. Stort tap for kontoen når Myh valgte å prioritere v1 (som igjen sikkert var delvis min egen feil). Flink til å megle mellom spillere som er uenig, og en verdig leder på alle måter.

11 king of the rim P0k3 2.338.744 - Føler jeg gjentar meg selv nå, men denne karen tar litt grått her, mister en by eller to der, og går likevel greit i pluss hele tiden.

12 albatros P0k3 2.314.370 - Er sterkt medskyldig i at Gruble er på rask vei ut av topp20-lista. Keep it up!

13 Igglybuff P0k3 2.258.668 - Har en svakhet for søte jenter (men dere trenger da ikke gi bort byer og skatter gratis likevel!!!). Driver å etablerer seg i bakgården min for å få seg flere trygge deffbyer.

14 DeadlyPsycho J.F.F 2.056.652 - Her har ALT stoppet helt opp de siste ukene... Ferie eller har JFF's siste store spiller gitt opp?

15 Cofagrigus P0k3 2.053.895 - Junior slapper av og nyter den siste delen av sommerferien.

16 Hulda P0k3 1.973.222 - Denne finske jenta snakker jeg MYE med på skype. Snill og hyggelig, men har også sterke meninger om hvor skapet skal stå. Hun kommer til å klatre på rankingen til neste liste blir laget.

17 -lilith- P0k3 1.865.203 - har hatt et par rolige uker, men stiger likevel jevnt i poeng.

18 Moloersøt Omg 1.836.376 - Hele den første siden av erobringer på twstats var gråbyer. Da gidder jeg ikke sjekke mer... Bruk mindre tid på å mase på forumet og mer ingame mot fiendebyer så skal du se det blir morsommere å spille.

19 jeeeeeeright P0k3 1.779.117 - Jeg fikk en gammel kjenning fra tiden v5 var morro inn på kontoen for ca en måned siden. Det vises på rankingen.

20 Gruble Omg 1.765.398 - Sliter med orden i egne rekker like mye som med kontoen. Var sikkert gøy å lage en tøff-i-trynet-stamme, men det ser ut til at han feilet både med lederjobben og egne prioriteringer.
 
Sist redigert:

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
2 SoulHunter AREA[/B] 3.596.740 - Jenta på denne kontoen har satt sitt triste men sultne blikk på førsteplassen, og er fast bestemt for å innadle seg dit før p0k3 går hen å vinner verdenen.

1. mange ganger skal jeg si jeg ikke har triste øyne??-.-
2. men gikk tom får byer å innadle... *titte rundt seg med ikke trist blikk* moahahha(giggle)
 

DeletedUser

Guest
18 Moloersøt Omg 1.836.376 - Hele den første siden av erobringer på twstats var gråbyer. Da gidder jeg ikke sjekke mer... Bruk mindre tid på å mase på forumet og mer ingame mot fiendebyer så skal du se det blir morsommere å spille.

Hvis du hadde gjort litt mer bakgrunnsresearch så hadde nok listen din sett en smule annerledes ut. Du har ikke "giddet" og sjekke mer enn den første sida? Hvis du hadde sjekket andre siden av erobringene hadde du dessuten sett fiendeerobringene. Og hvis du hadde gått enda lengre og sjekket så hadde du også fort funnet ut at jeg er den spilleren som har fått best ODA ut av OMG-P0k3 krigen.

Dessuten skjønte jeg ikke det du mente med at jeg maser på forum, hvis jeg kunne fått noen eksempler på dette så hadde det vært flott.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Er det nå jeg skal gjemme meg bak at jeg er forummod og vet bedre enn å henge ut enkeltspillere? :p
Sannheten er vel at jeg har dårlig med eksempler på stående fot (annet enn noe dualgreier), men jeg har sett nicket ditt påfallende ofte på forumet og derav kom det maseutsagnet, og at hele siste siden av erobringer er barbarer kan du ikke komme bort ifra.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, men jeg personlig ser vel heller på det som noe positivt at man er aktiv på forumet og deltar i diskusjonene rundt omkring. Men du skal få lov til å mene hva du vil.

Er enig i at hele siden er fylt med barbarer, og det er et resultat av den gærne ideen jeg plutselig fikk oppi huet mitt om å tette igjen clusteret. Men om du sjekker utenom den siden så har jeg adlet rent lite barbarer og levd på spillerbyer.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Svarer på begge de to siste med en og samme post:
Dette er propaganda. Min liste - mine meninger - min stammes propaganda.

Har dere protester, så lag en egen liste ;)
 

DeletedUser

Guest
10 Hydreigon P0k3 2.350.249 - Dronningen av v10. Stort tap for kontoen når Myh valgte å prioritere v1 (som igjen sikkert var delvis min egen feil). Flink til å megle mellom spillere som er uenig, og en verdig leder på alle måter.

(kyss)

Jeg har sittet i dyp sorg nå i 6 uker over at min makker har blitt fornuftig og valg livet fremfor looser verden ! Men motivasjonen stiger dag for dag så nå smeller det snart fra kontoen, etter at den har ligget i dvale i alt for lang tid !
 

DeletedUser

Guest
Hvis du hadde gjort litt mer bakgrunnsresearch så hadde nok listen din sett en smule annerledes ut. Du har ikke "giddet" og sjekke mer enn den første sida? Hvis du hadde sjekket andre siden av erobringene hadde du dessuten sett fiendeerobringene. Og hvis du hadde gått enda lengre og sjekket så hadde du også fort funnet ut at jeg er den spilleren som har fått best ODA ut av OMG-P0k3 krigen.

Dessuten skjønte jeg ikke det du mente med at jeg maser på forum, hvis jeg kunne fått noen eksempler på dette så hadde det vært flott.

heisann du :) roe brødboksen?

lite off topic men anyways, p0k3 som stamme har 1 gang mista flere byer en dag enn dei adla ... det var i februar ...

og omg VS p0k3, EG har drept mest som angriper høyest ODA (det var ikkje sånn du du skrev det der, sant det) .... og av en eller annen merkelig grunn så har vel dere aldri brydd dere om statsa uansett ? eller? meget mulig gruble karen ville leda lista om dere hadde erklært krigen da han starta sine angrep på akkurat da bortreiste munch ... og ka med dei 1,9 millionane som kom på bjeffnils og gruble sin bekostning bare fra meg når vi slo tilbake?, og ikkje glemme att flere var med i det ... dei veit kem dei e, og dokke i omg. oppdaga det kanskje dokke og ?

(beklager att ikkje er serlig go te skrive forståelig, men det er et poeng, djupt djupt inni der om du leser en gang til)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp