Die...? Omg >.<

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er noe ikkje eg heilt forstå. Det er mange som kopiere navn til ulike top tribes i den orginale TW.
Vi har jo NoVi som kom i fra w 11 vis ikkje eg tar for mye feil.
Vi har V V V som har kopiert V V V I fra w 5.
Vi har også sparta som er både i fra 5 og 11.
Vi har RAKI som eg er litt usikker på ka world det var i.
Vi har Die. som kom i fra w 10 og andre ulike worlds.

Det eg mener er at det er tragisk å kopiere et navn i fra kjente tribes får å tro at dere er gode. Alle de som er på topp 20, kansje 1-3 tribes kan holde seg igjen når de første nobel waves kommer.

Til dem som ser etter en tribe, ikkje ta dem som kopierer.
 

DeletedUser

Guest
Det er noe ikkje eg heilt forstå. Det er mange som kopiere navn til ulike top tribes i den orginale TW.
Vi har jo NoVi som kom i fra w 11 vis ikkje eg tar for mye feil.
Vi har V V V som har kopiert V V V I fra w 5.
Vi har også sparta som er både i fra 5 og 11.
Vi har RAKI som eg er litt usikker på ka world det var i.
Vi har Die. som kom i fra w 10 og andre ulike worlds.

Det eg mener er at det er tragisk å kopiere et navn i fra kjente tribes får å tro at dere er gode. Alle de som er på topp 20, kansje 1-3 tribes kan holde seg igjen når de første nobel waves kommer.

Til dem som ser etter en tribe, ikkje ta dem som kopierer.

Eing der, men det beviser bare at nordmenn har dårlig fantasi :(
 

DeletedUser

Guest
RAKI ER RAKI...dessverre.
Sparta er en standard.

Vent til ??? har bestemt seg for hvilket navn vi skal bruke, så kan dere få originalitet ;)
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og vi har 300 og. :p

Det har vi og du^^

Men skjønner ikkje ka dem tenker med eg... Gad.. Er jo med I V V V Famen sjøl. Vert i NoVi i noen veker. Fighta mot Sparta og Die.

Vær orginale
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Die. er en irriterende gjeng fordi det er ekkelt å lese om dem med det fæle punktumet. Tror jeg speider Lindstad en gang til bare for å være irriterende...^^
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Raki er ikke paa nogen bestemt server, de har deres egen private server hvor de kan angribe alle verdenerne fra, og de fejler stadig miserabelt..
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Die. er en irriterende gjeng fordi det er ekkelt å lese om dem med det fæle punktumet. Tror jeg speider Lindstad en gang til bare for å være irriterende...^^

Haha:p Herlig ^^ Eg liker å være irriterende også^^
Ja RAKI er over alt, dem bør bytte navn:D
 

DeletedUser

Guest
Er Raki en drink!?:eek:

Image:SAK_Raki.JPG

Ja.
 
Topp