En hjelpende hånd.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Stammen AKDM, med Presidenten Amstaff, som var en så lovende stamme, trygler om hjelp.
- Og hjelp skal de få.

Lilo og Stitch den 16.08. klokken 21:38
Hei, Amstaff med AKDM.

Den siste tiden har vi forsøkt å rekruttere en av deres spillere. Startet veldig fint og spilleren var veldig gira på å få komme over og gå i mot hans nåværende stamme, som kanskje ikke overraskende nok var deres stamme.

Så da vi nå var kommet så langt at han skulle komme over, vi skulle stacke byene hans mot dere og hadde planlagt hvordan hans overgang skulle gjøre så stor skade som mulig mot dere, får dere tydeligvis høre om denne planen.
Synes det er trist at dere må true stakkaren med å fjerne han, kun for at han ikke skal forlate stammen deres, i fordel for noe mye bedre.

Er det slik du velger å styre medlemmene dine, via frykt?

Nobody leaves without promition?

Dermed håper jeg at du kan gjøre meg den bjørnetjenesten med å tildele mitt tilbud, til dine medlemmer;
D!R7Y er åpent for alle som måtte ønske en plass hos oss!

På forhånd takk.
¤ Lilo

Glad for å se at det er folk som tok dette til seg, og siden har det strømmet på med fan meldinger. En assistent har blitt ansatt, for å kunne svare på alle brevene.

Hei.

Etter som jeg forstår så har du kommentert denne saken med det medlemmet som skulle over fra AKDM og til dere. Som videre endte i at Amstaff fikk vist hva som egentlig bor i han og truer de andre i stammen fordi at de ønsket å skifte side.... Dette er langt ikke første gang det trues med internadling og eller kicking ut av stammen fra denne karen.

Det var det på høy tid at noen sa ifra. Og jeg vil ikke noe mere en å stille meg bak dette 100%.

Mvh
*Anonymt AKDM medlem.*

Dermed fortsatte en granskingen av hvordan Amy er som leder og styrer stammen mot undergangen. Resultatene jeg fikk var sjokkerende.

Hei, og takk for sist Amy, og mine venner i AKDM.

Forrige gang forsøkte jeg å forklare og utdype min medfølelse for dere som må spille i AKDM sammen med Amstaff som leder. Ikke nok med at han bare truer folk for å holde dem inne i stammen, mot sin egen vilje, men nå har flere spillere betrodd meg sine historier og oppfatning av Amy som leder.
Dermed har jeg sagt ja til å sette disse tankene og meningene inn i dagens lys.

Amy er president i deres elskende stamme, har han siste ordet og bestemmer tilnærmet alt. Det er han som skal behjelpe dere, og ikke dere som skal hjelpe han.
Utifra klagene som har kommet inn, tilsier at hans måte å lede på ikke står i stil med hvordan en leder burde opptre.

Som leder av AKDM velger han å støtte opp barbarelandsbyer mot sine egne medlemmer, slik at han skal kunne høste inn ressursene som er der. Hvor i alle dager passer dette seg inn?

Som leder av AKDM ber han dere om å gå til fronten og kjempe, bruke mye tid og krefter på det, og gir forbud mot å adle barbarelandsbyer.

Hvorfor har det seg slik at Amy, som leder av AKDM selv ikke befinner seg ved noen front, og kun godter seg på internadlinger og barbarer, mens dere, slavene hans, ikke får tilgang på de byene?

Selv så knuser jeg og min lille gjeng på 3 spillere, alt som er å finne ved fronten vår. Hvor mange av dere som har blitt angrepet, kan si at dere har fått støtte av Amstaff, for utenom Balea da selvsagt, som er med i ledelsen.

Og bare for å understreke hvoran de velger å styre stammen med trussler og frykt, legger jeg inn en qoute:
Og som alltid, de som ikke sender uten gyldig grunn ligger litt tynt an.


Betyr det at Amstaff ligger tynt an? Eller hadde han en veldig god grunn for å ikke sende?

Men fortvil ikke kjære medlemmer av AKDM, vi skal hjelpe dere ut av dette diktaturet!


Etter dette nyhetsbrevet kom ut, har flere og flere tilhengere av AKDM skiftet sitt syn på stammen og måten den ledes på. Sjokkerende mengder spillere ber om å få bistandshjelpen som er lovet, og da er det bare en ting å gjøre. Gi bistand!

Etter flere oppfordringer fra AKDM-spillere, som blir holdt tilbake mot sin vilje i AKDM-diktaturet, tilbyr jeg, Lilo, nå hjelp.. Innad i AKDM råder det fullt diktatur, der alle spillerne får absurde ordre, uten å kunne diskutere imot og uten å få være med i beslutningene som tas.. Det eneste de kan gjøre er å følge ledelsen, som kun jobber for sitt eget beste.

Ett fåtall av AKDM-spillerne viste hva de gikk inn i, og mange er nå fanget i en stamme som de ikke ønsker å være en del av. På vegne av meg og mine kompanjonger tilbyr jeg derfor et allment amnesti med vedvarende tidsfrist innen 22.08.12.
Dere vil nå få sjansen til å forlate AKDM, å danne en ny stamme som ikke vil bli ett mål for D!R7Y.
OBS! Dette gjelder ikke for spillere som allerede er under angrep fra våre medlemmer.

De av dere som forlater stammen innen fristen, vil få hjelp ved eventuelle motangrep fra deres tidligere stamme AKDM. Vi ønsker at alle spillere i AKDM skal få mulighet til å være med som frie spillere, derfor velger vi å støtte dere hvis dere ønsker å komme dere ut av dette TW-fangenskapet.

Det finnes et alternativ for alle spillere i AKDM-diktaturet. Frihet og spilleglede...

Ingenting å takke for :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
På tide at det blir litt skikkelig drittslenging her. Nostalgien skriker - i hvert fall når det er så treffende. Håper på mer slikt!
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hva slags dirty talk sier mine slaver om meg??? o.o'
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler at dere i D!rt7 er ganske redde -.-

Hva er greia med og være så overlegne? en tidsfrist på og forlate en stamme og deretter er di ikke deres fiender, jeg tror ikke akdm sliter med og ha dere som fiener i det hele tatt?

men ok dette er ikke opp til meg, dette er hvertfall ikke min lederstil, hverken din eller den såkalte amy sin....
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det mer ikke det faktum at AKDM sliter med å ha meg som fiende jeg ønsker å poengtere her.
Jeg bare ønsker å gi amnesti til alle de som sitter fast i AKDM-diktaturet, slik at de skal slippe å måtte spille i frykt for å bli internadlet av lederen deres, så fort de ikke følger ordrene han gir dem. Jeg ønsker å gi dem muligheten til å spille verden 11, uten å bli truet til å gjøre alt mulig.

Ja, jeg er redd. Jeg er redd på AKDMs normale medlemmers vegne.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det mer ikke det faktum at AKDM sliter med å ha meg som fiende jeg ønsker å poengtere her.
Jeg bare ønsker å gi amnesti til alle de som sitter fast i AKDM-diktaturet, slik at de skal slippe å måtte spille i frykt for å bli internadlet av lederen deres, så fort de ikke følger ordrene han gir dem. Jeg ønsker å gi dem muligheten til å spille verden 11, uten å bli truet til å gjøre alt mulig.

Ja, jeg er redd. Jeg er redd på AKDMs normale medlemmers vegne.

Jeg lurer bare på hvor du får alt det her fra. Du snakker om at du vet så mye om hva amstaff bedriver osv osv, men jeg har ikke sett et brev fra han hvor det beviser at han er "slem" Ingen bevis, så da står du på flat bakke.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Selvsagt har ikke du, diplomat og rekruttør for stammen, sett noen av disse meldingene.
Da truslene er skrevet forskjellig til hver av dem som har mottatt disse, vil Amy lett kunne spore dem opp, som igjen gjør at jeg ikke kan legge dem ut på forumet for almenhet.
 
Sist redigert:

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Selvsagt har ikke du, diplomat og rekruttør for stammen, sett noen av disse meldingene.
Da truslene er skrevet forskjellig til hver av dem som har mottatt disse, vil Amy lett kan spore dem opp, som igjen gjør at jeg ikke kan legge dem ut på forumet for almenhet.

Så send de til meg da, så jeg får sett bevis på disse påstandene.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det artige er jo det faktum at han nevner Amstaff og AKDM. Ikke 24/7. Er ikke så inneforstått med hvordan Amstaff driver sin stamme, men er det noen av medlemmene som tørr å stå frem?
Annet enn Nobodyy, men han teller ikke siden TC satt/sitter der
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det mer ikke det faktum at AKDM sliter med å ha meg som fiende jeg ønsker å poengtere her.
Jeg bare ønsker å gi amnesti til alle de som sitter fast i AKDM-diktaturet, slik at de skal slippe å måtte spille i frykt for å bli internadlet av lederen deres, så fort de ikke følger ordrene han gir dem. Jeg ønsker å gi dem muligheten til å spille verden 11, uten å bli truet til å gjøre alt mulig.

Ja, jeg er redd. Jeg er redd på AKDMs normale medlemmers vegne.

Send en søknad til Cakez0r, om du er så ivrig etter å forbedre en stamme som har en fremtid i v11 ;)
 
Topp