Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Visste dere at det sies at de første til å forlate et synkende skip er rottene? :hmm:

@Lowenan: I akkurat denne diskusjonen er jeg usikker på om det blogginnlegget er relevant, da meldingene ser ut til å ha blitt sendt ut noen timer etter at Dannemann kontoen byttet stamme - noe som jeg vil tro skjedde en stund etter at søknaden ble sendt, da dere vel diskuterte dette en del.

Men ut av nysgjerrighet, hva gjorde at dere tok inn Dannemann kontoen? Jeg vil tro spillere som er aktive adlere er det dere er ute etter - en konto med 113 byer adlet totalt i år ( 98 netto ) virker ikke helt som det man er ute etter. Spesielt ikke sammenlignet med for eksempel dine 873 byer adlet hittil i år. Ensiferum666 med sine 198 adlede byer er jo hakket bedre, og han har jo ikke uttalt noen... sterk misnøye... mot WIC i all offentlighet.

Tanken med Danne er kanskje at han Forhåpentlighvis har Maaaaaaaaaaasse adels ledig :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Tanken med Danne er kanskje at han Forhåpentlighvis har Maaaaaaaaaaasse adels ledig :mehe:

Hahahaha, nice :LOL:

Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.

Så da får du få...

[spoil]
seal-of-approval.jpg
[/spoil]
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Skal ikke gå for langt inn på interne diskusjoner, da det ikke vil være rett overfor stammen eller de som har ytret sin mening. Men han skrev en god søknad, og de som lå nært han ytret et ønske om å samarbeide med han fremover. Flere gikk god for han, og etter en intern diskusjon, ble det bestemt at han ble invitert.

Det har vært mye propaganda på off forum fra den andre siden, det er det liten tvil om. Men i denne saken veide de tidligere nevnte faktorene opp for det.

Jeg tror spillere som kommer inn i WIC får en ny mulighet til å vise aktivitet og vilje. At man adlet lite i en annen stamme, tilsier ikke at man vil adle lite i WIC.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Aldri i verden om jeg ville gått til fienden slik som du gjorde. Så feig og ynkelig er jeg ikke.

Og nå har vel ikke verden en vart fem år, slik som du sier. Og når fikk du egentlig Dannemann kontoen :LOL: ?
Argumentene dine er like tåpelige som dine handlinger.

Så selv med et ønske om å fortsette å spille på v1, så ville du ha gått ned med skipet etter å ha spilt omtrent 4 år? Ville ikke det vært ynkelig da? Ødelegge alt for en stamme som faktisk ikke bryr seg? :)

Jeg fikk dannemann- kontoen for 3 år siden, vil jeg tro. Og ja, jeg har aldri adlet mye - nettopp fordi BOL ikke akkurat har vært en motivasjonsfaktor til å faktisk gjøre det. Tendensen har vært at adler du én by - så mister en annen BOL-spiller ytterligere 10 byer. Finn motivasjonen i det samtidig som du har vanvittig med skolearbeid å gjøre. Ja, jeg skylder på skole nettopp fordi det er relevant og står i stor sammenligning til min aktivitet.

Argumentene dine, TrAnxZ beviser nok engang at du ikke har satt deg inn i situasjonen på en skikkelig måte.

BOL er ferdig, beseiret, det er det absolutt ingen tvil om. Jeg er ikke beseiret enda, og jeg har fortsatt et ønske om å spille på V1, så dette var faktisk min eneste og siste mulighet til å virkeliggjøre nettopp det. Noe annet hadde vært å forlatt BOL for ett år siden, da vi gjorde det sånn helt greit, men nå som BOL virkelig blir kjørt, taper 1400 byer i uka og ikke ser noen tegn fra medlemmene eller statsen til en forbedring - vel, da er håpet ute, og glitter har innsett det.

Noe mer du vil slenge dritt om, TrAnxZ, når du først er i gang? :)
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du prøver å svekke min troverdighet her, men du svekker mer din egen. Du er ikke akkuratt en person som har retorikkens gaver lett for deg.
Så selv med et ønske om å fortsette å spille på v1, så ville du ha gått ned med skipet etter å ha spilt omtrent 4 år? Ville ikke det vært ynkelig da? Ødelegge alt for en stamme som faktisk ikke bryr seg? :)

Jeg fikk dannemann- kontoen for 3 år siden, vil jeg tro. Og ja, jeg har aldri adlet mye - nettopp fordi BOL ikke akkurat har vært en motivasjonsfaktor til å faktisk gjøre det. Tendensen har vært at adler du én by - så mister en annen BOL-spiller ytterligere 10 byer. Finn motivasjonen i det samtidig som du har vanvittig med skolearbeid å gjøre. Ja, jeg skylder på skole nettopp fordi det er relevant og står i stor sammenligning til min aktivitet.
At du skal syte på offentlig forum slik som dette her gjør meg overrasket. Spesielt etter all den drittslengingen du har skrevet om WIC her på forumet, og alle de kjærlige ordene du har brukt om BOL. Hypokratiske tendenser får man si.


Argumentene dine, TrAnxZ beviser nok engang at du ikke har satt deg inn i situasjonen på en skikkelig måte.
Mmm, dårlig forsåk på å prøve å svekke min troverdighet. Fordi at jeg kommenterer dine argumenter, så bare må du kommentere mine tilbake? Da får jeg vel også poengtere at jeg kom med ett argument - ikke "argumentene" - og hvis du skal basere det på å kommentere hvor mye jeg har satt meg inn i en situasjon som involverer min stamme, og ikke din... da må jeg nesten le.

BOL er ferdig, beseiret, det er det absolutt ingen tvil om. Jeg er ikke beseiret enda, og jeg har fortsatt et ønske om å spille på V1, så dette var faktisk min eneste og siste mulighet til å virkeliggjøre nettopp det. Noe annet hadde vært å forlatt BOL for ett år siden, da vi gjorde det sånn helt greit, men nå som BOL virkelig blir kjørt, taper 1400 byer i uka og ikke ser noen tegn fra medlemmene eller statsen til en forbedring - vel, da er håpet ute, og glitter har innsett det.
BOL er på ingen måte ferdig. Det er ingen hemmelighet at BOL sliter, men at de er ferdig? Ikke under noen omstendigheter. Glitter sa akkuratt det ganske peng; "menneskets storhet ligger nettopp i det å kunne reise seg igjen."

Noe mer du vil slenge dritt om, TrAnxZ, når du først er i gang? :)
Igjen, hvorfor har du det slik at du vil prøve å svekke min tillitt og troverdighet? Jeg har ikke slengt dritt. Jeg har kommentert dritt og hvor feig du er. Det er vel egentlig den eneste påstanden jeg faktisk har kommet med her, og jeg sliter med å tro at du ikke innser dette selv. For såpass oppegående er vel du og?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Litt artig å lese at Tranz tar det som skrives i ett propaganda forum slik på alvor. (clapping)(clapping)

Tror ikke jeg gidder forklare deg hva propaganda er engang. Tviler på jeg har noen sjanse til å klare det.

Ja ja, lev i boblen din du.
 

DeletedUser

Guest
Det kalles vel "du høster som man sår"? Scar må tåle såpass å få den slengt tilbake på seg selv (giggle)

Uansett; morsomt å se reaksjonen til glitter på hennes blogg :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at Scar forandrer meninger etter hva som gagner ham best. Han er ikke engang lojal mot seg selv, så hvordan da klare å være lojal mot andre? Scar er flink med ord, det har han alltid vært, og det skal ikke mere til for å smelte noen WIC-hjerter - som trykker ham inntil sitt bryst i håp om at han har så mye adels. Ikke sikkert han har giddet samle gullmynter engang :p
 

DeletedUser

Guest
dere beiseret bol på en måned?

dere hare bare tatt 300 byer mer av bol enn wic har gjort denne mnd ;) og vi må legge til at wic har 233 byer i pluss mot dere også så dere kommer fremdeles til kort med tanke på å adle spillerbyer fra fienden ;)

Du vet. Alltid morro å sette ting på spissen. Var bare morro å vise til at BOL som var såpass høye på pæra og skulle adle H.F.O fra verdenshistorien. Det skjedde vel ikke helt som intensjonen? Etter en stund hadde vi omrokkert tropper og fått bygget opp litt, nok til å få kontroll og havne på pluss-siden. Da joinet også RNG og alt bikket helt over. Ikke helt som intensjonen?

Jeg har ikke gitt noen et ryktepoeng på flere måneder faktisk.

Rart du var den eneste pålogget på det tidspunktet med rødt rykte da?

men hvor mange har egentlig gått over til dere? Èn spiller? (giggle) Oh well..

Vel, det er en sannhet med stor modifikasjon, og dette skal vi ikke lengre enn til deg for å finne ut. Hvor mange ganger har vi diskutert deg angående en flytting over til H.F.O? Hvordan utartet dette seg?

Ved å sende ut en sirk.mail til alle i BOL om at alle vil bli tatt godt i mot kan en ikke tro noe annerledes:)

Vi holder kun fast på vårt opprinnelige tilbud som BOL har hatt hele tiden. Slutte krigen og bli med på den store mergen med nytt navn. Ikke noe nevneverdig dette i det hele tatt, men greit å gjenta oss selv til BOL da adlingen av enkelte bol-spillere kan virke som en lukket dør for enkelte.

Jeg vet ikke om du har noe personlig mot scar, Low, men det var mer det grim hadde i denne posten jeg mente. Skulle tro denne typen "såing" ville gjøre nok skade. Skulle likt å vite hvordan forhandlingene foregikk?

Nå skal jeg ikke være utelukkende negativ mot deg scar, for jeg var i samme situasjon som deg når jeg var i Viking helt i begynnelsen av min spilletid. Jeg opplevde en ledelse som ikke var tilstede over svært lang tid og derfor forlot jeg til fordel av H.F.O, men å dra til wic? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du vet. Alltid morro å sette ting på spissen. Var bare morro å vise til at BOL som var såpass høye på pæra og skulle adle H.F.O fra verdenshistorien. Det skjedde vel ikke helt som intensjonen? Etter en stund hadde vi omrokkert tropper og fått bygget opp litt, nok til å få kontroll og havne på pluss-siden. Da joinet også RNG og alt bikket helt over. Ikke helt som intensjonen?

No offence, men du tror ikke du setter ting veeeldig på spissen her? :hmm:
Skal prøve å forklare deg hva som egentlig skjedde ang. stats mot BOL på en delvis nøytral måte...

Først og fremst - Hadde ikke RNG joinet krigen mot BOL, hadde HFO etter all sannsynlighet slitt veldig nå, om ikke allerede på sluttestien...
Dette kan bevisest om du sjekker/har fulgt med på stats fra start.

HFO gikk i store minustall helt til RNG joinet krigen. Selv etter RNG joinet krigen fortsatte HFO i minus. Det var bare i mergetiden til JUST at ting snudde for HFO-folket, da BOL bestemte seg for å ha mer fokus i nord siden HFO ikke ble sett på som noen betydelig trussel. :cool: (Mange tror trossalt at HFO fikk fortgang i mergingen for å redde seg fra de røde tall! :p)

Heldigvis for JUST slo de til på et godt tidspunkt mot BOL der noen nettopp hadde sluttet, noen hadde pause, noen lå på sykehus osv... Noe som gjorde/har gjort ting mye enklere for JUST.
 

DeletedUser

Guest
Jeg orker ikke kritisere deg for dine valg Scar, de er dine og du skal stå for de.... MEN, jeg vil likevel korrigere deg litt.
Jeg fikk dannemann- kontoen for 3 år siden, vil jeg tro. Og ja, jeg har aldri adlet mye - nettopp fordi BOL ikke akkurat har vært en motivasjonsfaktor til å faktisk gjøre det. Tendensen har vært at adler du én by - så mister en annen BOL-spiller ytterligere 10 byer. Finn motivasjonen i det samtidig som du har vanvittig med skolearbeid å gjøre. Ja, jeg skylder på skole nettopp fordi det er relevant og står i stor sammenligning til min aktivitet.
Det du sier er feil for det første... Og for det andre er det faktisk et hån mot de du har spilt sammen med, både nå og tidligere. Om du trenger å håne de du har spilt med for å rettferdiggjøre dine handlinger så har du i utgangspunktet veldig dårlige argumenter. Du skulle holdt deg til å bruke skoleargumentet, da det ville gitt deg en viss forståelse for ditt valg.

Argumentene dine, TrAnxZ beviser nok engang at du ikke har satt deg inn i situasjonen på en skikkelig måte.
For min del håper og tror jeg at jeg kjenner situasjonen tilstrekkelig til å kunne uttale meg

BOL er ferdig, beseiret, det er det absolutt ingen tvil om. Jeg er ikke beseiret enda, og jeg har fortsatt et ønske om å spille på V1, så dette var faktisk min eneste og siste mulighet til å virkeliggjøre nettopp det. Noe annet hadde vært å forlatt BOL for ett år siden, da vi gjorde det sånn helt greit, men nå som BOL virkelig blir kjørt, taper 1400 byer i uka og ikke ser noen tegn fra medlemmene eller statsen til en forbedring - vel, da er håpet ute, og glitter har innsett det.
BOL vil slik det utviklet seg aldri vinne v1, noe annet ville være naivt å tro. At du skulle være den som forlot skuta først sånn, var litt mer overaskende... Men jeg vil tro at livet går videre uansett utfallet på v1.
 

DeletedUser

Guest
m

kalles å være smart.. er jo dumt å vente til BOL sitter der med fult mannskap.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du er der for stammen, stammen er der for deg - er det noe som heter. Jeg har vært der for stammen i svært, svært lang tid. Jeg har bøyd meg for flertallet når det har vært avstemninger innad i BOL, og jeg har akseptert dem (til en viss grad). Jeg godtok å gi de "innaktive" en sjanse til å bevise at de ønsket å spille hele to ganger, og jeg har ventet tålmodig. Dessverre så er siste del av "ordtaket", om jeg kan kalle det det, ikke utfylt. BOL var ikke der som mest når jeg trengte det. Jeg slet med motivasjonen, og stammen brydde seg ikke så mye - de fortsatte i samme gamle gjørma.

Offensiver ble satt i gang, vi tok byer, men fordi BOL ikke har den aktiviteten jeg så etter, så tapte vi de byene nærmest dagen etter. Dette er min siste verden, og jeg vil spille så lenge jeg ønsker her på v1. At enkelte spillere ønsker å gå ned med "skipet" er helt greit for meg og det aksepterer jeg fullt ut, men da forventer jeg også til en viss grad forståelse på at jeg vil spille videre. I det siste har jeg fått masse ufine meldinger, både spillrelatert og faktisk personangrep fra BOL-spillere, noe jeg ikke hadde trodd skulle skje. Enkelte reaksjoner - ja, men personangrep? Absolutt ikke. Man kan tolke det hvordan man vil, men en ting vet jeg hvertfall, hvert eneste ord i "ordtaket" må være tilstede for at man kan ha en fin spilletid, det gjorde det ikke nå.

Jeg fikk invitasjon dagen vi igangsatte avstemningen så vidt jeg husker. Jeg ventet i to-tre dager før jeg godtok den for å se hva som skjedde. Det eneste jeg så var gamle tendenser, lav aktivitet og nesten ingen som ville trå utenfor dørstokken for å utrette noe heller. Joda, det er alltid noen ildsjeler som setter i gang offensiver, men når man har vært i dette gamet såpass lenge, og du ser den samme tendensen skje gang på gang - ja, så mister du til slutt trua uansett hvor hardt du prøver. Det er ikke særlig lett å være i en stamme på 30-40 spillere hvorav kanskje 7 er spillere som bruker tid på å sende nukes samt adle det de kan, når de resterende spillerne mister byene sine hver eneste dag og ikke bryr seg om å ta dem tilbake, men heller overføre KV til en av de aktive og forsvinner sporløst.

Så vil jeg si avslutningsvis; Ja, jeg sviktet kanskje stammen når den trengte meg som mest, men jeg vil også legge til at stammen sviktet meg lenge før jeg sviktet den. Hadde vi valgt det andre alternativet på våre avstemmninger, så kunne utfallet blitt noe helt annet. Det er synd å se at BOL skal tviholde på gamle vaner noen ganger, spesielt når faren er så stor som den er.

Dette ble litt for mye "forsvarstale" - preg over dette innlegget, men jeg ser jo at jeg dessverre ikke slipper unna.

mvh
Scar
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes Scar har et poeng når det gjelder nettopp det med at stammen også har å være lojal overfor spillerne sine. Altså, sånn som BOL har prestert om dagen så er det langt under pari i forhold til hvordan noen med ambisjoner på v1 forventer det. En ting er å miste byer, men noe annet er måten det skjer på. Aktiviteten har vært nesten fraværende. Siden i sommer har jeg og min dual adlet rundt 500 byer fra BOL, men kun blitt angrepet av to spillere. En av dem er i WIC i dag.. Det sier ganske mye om aktiviteten i stammen.

Samtidig kan jeg forstå frustrasjonen til de gjenværende i BOL, og jeg hadde hatt problemer med å forlate en stamme på en slik måte selv. Jeg kunne f.eks. aldri forlatt -Rome- (v2) eller -NB- (v5) på denne måten.

På en annen side. Scar ønsket å spille videre på V1, og i en aktiv stamme som har alle muligheter til å stikke av med seieren til slutt. Regner også med at de fleste som er i BOL i dag forstår at stammen sliter såpass hardt om dagen at en seier er rimelig urealistisk. De har jo selv også uttalt at WIC er et bedre alternativ å gå til enn det JPTG er.
 

DeletedUser

Guest
Du er der for stammen, stammen er der for deg - er det noe som heter. Jeg har vært der for stammen i svært, svært lang tid. Jeg har bøyd meg for flertallet når det har vært avstemninger innad i BOL, og jeg har akseptert dem (til en viss grad). Jeg godtok å gi de "innaktive" en sjanse til å bevise at de ønsket å spille hele to ganger, og jeg har ventet tålmodig. Dessverre så er siste del av "ordtaket", om jeg kan kalle det det, ikke utfylt. BOL var ikke der som mest når jeg trengte det. Jeg slet med motivasjonen, og stammen brydde seg ikke så mye - de fortsatte i samme gamle gjørma.

Offensiver ble satt i gang, vi tok byer, men fordi BOL ikke har den aktiviteten jeg så etter, så tapte vi de byene nærmest dagen etter. Dette er min siste verden, og jeg vil spille så lenge jeg ønsker her på v1. At enkelte spillere ønsker å gå ned med "skipet" er helt greit for meg og det aksepterer jeg fullt ut, men da forventer jeg også til en viss grad forståelse på at jeg vil spille videre. I det siste har jeg fått masse ufine meldinger, både spillrelatert og faktisk personangrep fra BOL-spillere, noe jeg ikke hadde trodd skulle skje. Enkelte reaksjoner - ja, men personangrep? Absolutt ikke. Man kan tolke det hvordan man vil, men en ting vet jeg hvertfall, hvert eneste ord i "ordtaket" må være tilstede for at man kan ha en fin spilletid, det gjorde det ikke nå.

Jeg fikk invitasjon dagen vi igangsatte avstemningen så vidt jeg husker. Jeg ventet i to-tre dager før jeg godtok den for å se hva som skjedde. Det eneste jeg så var gamle tendenser, lav aktivitet og nesten ingen som ville trå utenfor dørstokken for å utrette noe heller. Joda, det er alltid noen ildsjeler som setter i gang offensiver, men når man har vært i dette gamet såpass lenge, og du ser den samme tendensen skje gang på gang - ja, så mister du til slutt trua uansett hvor hardt du prøver. Det er ikke særlig lett å være i en stamme på 30-40 spillere hvorav kanskje 7 er spillere som bruker tid på å sende nukes samt adle det de kan, når de resterende spillerne mister byene sine hver eneste dag og ikke bryr seg om å ta dem tilbake, men heller overføre KV til en av de aktive og forsvinner sporløst.

Så vil jeg si avslutningsvis; Ja, jeg sviktet kanskje stammen når den trengte meg som mest, men jeg vil også legge til at stammen sviktet meg lenge før jeg sviktet den. Hadde vi valgt det andre alternativet på våre avstemmninger, så kunne utfallet blitt noe helt annet. Det er synd å se at BOL skal tviholde på gamle vaner noen ganger, spesielt når faren er så stor som den er.

Dette ble litt for mye "forsvarstale" - preg over dette innlegget, men jeg ser jo at jeg dessverre ikke slipper unna.

Jeg prøvde å påpeke at jeg på ingen måte bærer nag til deg Scar, men nok en gang påpeker jeg at du ikke alltid er like heldig når du uttaler deg. Vi har ikke alltid vært enige i alt vi heller men stort sett har vi funnet et kompromiss oss i mellom.

I denne siste posten kommer mer de følelsene du har sittet med fram, og det stiller deg faktisk i et bedre lys enn første post der du poengterer at BOL aldri motiverte deg. Det er å rakke ned på tidligere stammevenner kler deg dårlig.

Og om du sviktet stammen med dine handlinger er jeg usikker på. Var det feil at du gikk før alt var gjort klart, JA (helt klart i mine øyne)... For jeg tror også at avgjørelsen lå rett rundt hjørnet når du gikk. Var det generellt feil at du ikke til WIC, nei det tror jeg ikke. Du kommer styrket ut av det om du orker, men da må du yte litt mer enn du har gjort på dine 2 år på danne. Men jeg vet jo også at du som jeg ofte gjorde mer arbeid enn statsen viser.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Men Scar! jeg må ærlig inrømme at det er mye tåpelig. Etter min mening (leste gjennom kl. 02:00 inatt så sikkert ikke opfatta alt helt 100%). Om det hadde vert min siste verden, hadde jeg gjort alt jeg kunne for å overleve, men å forlate en stamme jeg hadde vert medlemm i i 3 år eller mer? Det er et VELDIG vanskelig valg å ta, og ALL CRED TIL DEG SCAR SOM TØRR Å STÅ FOR DET!!


Bare en uteforstående`s mening

Kleppe, signing out!
 

DeletedUser

Guest
Hei Scarry, hva er unnskyldningen din for å være like inaktiv på V4 som på V1? Det kan umulig være at vi taper veldig mange byer der :razz: Så der er unnskyldningen kun skolearbeid, antar jeg?

Skal ikke gå for langt inn på interne diskusjoner, da det ikke vil være rett overfor stammen eller de som har ytret sin mening. Men han skrev en god søknad, og de som lå nært han ytret et ønske om å samarbeide med han fremover. Flere gikk god for han, og etter en intern diskusjon, ble det bestemt at han ble invitert.

Det har vært mye propaganda på off forum fra den andre siden, det er det liten tvil om. Men i denne saken veide de tidligere nevnte faktorene opp for det.

Jeg tror spillere som kommer inn i WIC får en ny mulighet til å vise aktivitet og vilje. At man adlet lite i en annen stamme, tilsier ikke at man vil adle lite i WIC.

Fair enough.

Selv om jeg må virkelig si at hadde jeg vært i en lignende situasjon som dere - som jeg faktisk var på V2 - så hadde ikke slike spillere som Scar vært aktuell som potensiell rekrutering. Snakker om å snu kappa etter vinden :rolleyes:

KKire5 ser ut som en betydelig bedre rekrutering (yes)

Also, I totally called it;

(...)Uansett så er det nok en del spillere i BOL det neppe vil være et poeng i å rekrutere - for eksempel mange av de som uansett mister masse byer. Nå er fronten så aktiv at det nok er en fordel å sørge for at de som adler av BOL fortsatt har byer å adle av. Et annet eksempel kan være de spillerne som er flinke til å snakke for seg, men strengt tatt ikke gjør noe fornuftig. Jeg ville heller tatt inn de som gjør jobben, men ikke nødvendigvis føler for å fortelle alle om det.(...)

:LOL:

Det ryktes at Scar forandrer meninger etter hva som gagner ham best. Han er ikke engang lojal mot seg selv, så hvordan da klare å være lojal mot andre? Scar er flink med ord, det har han alltid vært, og det skal ikke mere til for å smelte noen WIC-hjerter - som trykker ham inntil sitt bryst i håp om at han har så mye adels. Ikke sikkert han har giddet samle gullmynter engang :p

Egentlig så er det med at man har mange mynter et mindre godt argument enn det kan virke. Det er et morsomt - og halveis flåsete - argument, ja. Men når samtlige spillere vil kunne adle opp mot 70 byer i uka så lenge de ikke har vesentlige troppetap er mangel på mynter et mindre problem.

Forstår deg på en måte Schar, men kanskje på tide å fjerne "Semper Fidelis"?

Han er trofast mot seg sjøl, vettu :LOL: Flink til å rasjonalisere ting ovenfor seg selv da, om enn noe dårligere ovenfor andre. Angående det andre innlegget ditt så var det vel heller 2 år, slik Spiralis nevner, enn de fem åra han impliserte tidligere her. Tid er slik et relativt begrep. Litt sånn som integritet og lojalitet, antar jeg.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
altså scar har faktisk hjulpet flere wic spillere alt :) så det er bare hyggelig å ha med en som bidrar.
 
Topp