Why i did what i did

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Da kommer jeg med min fulle forklaring på hva jeg gjorde og hvorfor og alt det pisse der.

Jeg, Benny og min 3. dual har nesten ikke gjort mye mer enn og lese hat mails, og masse rare meldinger fra folk som ikke har noe innsyn med saken osv. Først og fremst er det sant jeg hadde sakt meg enig i og slutte med resten av crewet mitt, jeg hadde ikke tid + jeg var ganske lei av tw ettersom ingen noensinne kunne sitte kv og at jeg mista store deler av ferien til tw, så klart er det litt min feil også. Så Gruble, Bjeffnils og Molo skulle innadle meg og jeg skulle slutte, men Clayzer og Keven begynte og bli upassende stor i kjeften mot meg, selv etter jeg sa meg enig i en innadling istedefor og slette kontoen, så derfor kom jeg tilbake og starte og ta tilbake byene mine, fordi interessen for og forsette på v10 var jo stor hos alle 3 partene egentlig, så da kjørte vi på, og vi forsatte og få dritt osv fra div. Jeg nevner ikke navn, Og det gikk i hodet på både meg og Benjamin så derfor så valgte vi og ta igjen på måten vi gjorde, samtidig som mange fortjener det, så er det flere som ikke fortjener det, så joda De har jeg snakket med personlig.

Den virkelige planen min var jo egentlig og trolle Pok3 litt, Men jeg og Benjamin starta bare og tenke på, ''hvorfor skal vi spille på side med de'' når vi faktisk har fått bedre behandling av fienden enn vår egen ledelse? Så da forsvant trolle planen og det ble seriøst, V10 SKULLE NED! v10 har for så vidt møtt veggen uansett, og er bare latskap rundt omkring her. Så da gjorde det jeg gjorde.

Håper dette er bra nok for dere som ikke veit no spesielt om alt dette, og er det mer så spør istedefor og prøve og drukne meg og resten av folka mine i hat-mails, fått noen som har vært i overkant av drøye, men noen har jo som sakt unnskyldt seg osv. Jeg tror Benjamin har noe og si også, så han kommer vel med det.

Men jeg har god erfaring av og spille her nå, blitt kjent med både gode og hyggelige fiender, allierte og hatt en utrolig game her nå, beste på lenge, men v10 er ferdig, og Jeg og Pok3 ble bare i enighet om og skrive det siste kapitelet og avslutte boka. I min egen tanke så hadde pok3 vunnet på en eller annen måte uansett.

Og for og avkrefte ryktene, jeg har aldri vurdert OMG og JFF etter jeg forlot OMG først.

- Marcus
 

DeletedUser

Guest
Jeg keven/gruble var ikke frekk med deg etter vi fikk tilatelse til å adle byene, jeg kunne ta deg medi premaden på v12 men da sa jeg du måtte bytte nick noe du ikke ville pga du mente det var fake(noe jeg forsåvitt er enig i) Men da kunne jeg ikke ta deg med i stammen pga ledelsen min ønsket deg ikke med, du spurte om hvorfor å du fikk som svar at du spredte for mye negativitet, å dette har du innrømmet for meg gjenntatte ganger på skype om hvorfor. Så pga det kan du ikke bli sur på meg for.
Det med at du ikke hadde ferie fra tw er din egen feil, jeg sa mangen ganger at jeg kunne sitte kv for deg men fikk aldri noe tidpsunkt jeg skulle sitte på.(var selv endel borte, men snakker om etter jeg kom hjem igjen)

du eller en av dine duals spurte meg ihvertfall gjenntatte ganger om å få komme inn i stammen igjen, etter dere avbrøt kven fra clayzer, jeg sa nei, hvorfor skal jeg det når dere angriper meg?
Det med at p0k3 er mer vennlige en oss er bare bullshit å det vet du, den spilleren du hater mest er i p0k3, SAFWAN, så du gir en av v10's mest hata spillere seieren på en typisk muslimsk måte, altså dobbelt spill/splittet tunge,altså mot alt du står for.

At Kristin har manipulert deg er ikke din feil, hun har et rykte på seg til å manipulere folk til å få dem til å gjøre det hun vil dem skal gjøre. Men at du skal ta side med den spilleren duhater mest, mer en meg og clayzer tilsammen er for meg et spm..

Greit at du ville hevne deg på meg, men du vet like godt at jeg har ALLTID vært kompis å hyggelig mot deg så lenge du ikke har vært negativ mot meg å det kan du IKKE nekte for.

Men gratulerer p0k3 med seieren, så gode dere er! Kjekt at noen av .no's mest profilerte spillere blir med på å ødelegge tw.no med uærlig spill.
Takk for meg!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
"Clayzer og Keven begynte og bli upassende stor i kjeften mot meg, selv etter jeg sa meg enig i en innadling istedefor og slette kontoen, så derfor kom jeg tilbake og starte og ta tilbake byene min."

Dette blir jo litt feil og si synes jeg, da du slang ganske mye dritt selv og! : ) Og når du fikk svar i samme tonen, ble du veldig sur. Men du kom jo ikke tilbake pga dette, det var jo når vi snakket om V12, og du snakket dritt om premade stammen vår, og fikk du tilbake i samme mynt og det endte med at du forlot Skype-gruppen vår. Deretter avslutet du kontovakten min og logget deg på kontoen din igjen og begynte og adle tilbake byene. Så hvis det er på bakgrunn av V12 og den "krangelen" rundt dette du velger og gjøre slikt du gjorde synes jeg det er latterlig.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
gratulerer med å mest sannsynlig ha skutt deg selv i foten med tanke på sammarbeid med mange spillere i fremtiden, elendig måte å avslutte en til tider meget spennede verden, også meget skuffet over at poke velger denne måten å "vinne" på. viser det som eg alltid har trodd om mange som sitter der,men de fleste vet vel hvem som styrer skuta der no.... v10 går ned som den mest trasige endingen på en server ever..
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
gratulerer med å mest sannsynlig ha skutt deg selv i foten med tanke på sammarbeid med mange spillere i fremtiden, elendig måte å avslutte en til tider meget spennede verden, også meget skuffet over at poke velger denne måten å "vinne" på. viser det som eg alltid har trodd om mange som sitter der,men de fleste vet vel hvem som styrer skuta der no.... v10 går ned som den mest trasige endingen på en server ever..

Har det virkelig vært spennende på lenge nå?

For min del ser dette heller ut som en rask avslutning på en server som ville hatt samme vinner uansett om det slutter nå eller om en måned eller to.
 

DeletedUser

Guest
Har det virkelig vært spennende på lenge nå?

For min del ser dette heller ut som en rask avslutning på en server som ville hatt samme vinner uansett om det slutter nå eller om en måned eller to.

Hadde AREA/OMG gjort mer motstand, vært mer sammkjørt osv. Hadde vi fått utrettet MYE mer. Men pga visse dårlige aksjoner og late spillere ble aldri det noe av, å det tok bort motivasjonen til de som faktisk orket å gjøre noe..
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Det skrevet i uthevet er mine ord.

Jeg keven/gruble var ikke frekk med deg etter vi fikk tilatelse til å adle byene, jeg kunne ta deg medi premaden på v12 men da sa jeg du måtte bytte nick noe du ikke ville pga du mente det var fake(noe jeg forsåvitt er enig i) Men da kunne jeg ikke ta deg med i stammen pga ledelsen min ønsket deg ikke med, du spurte om hvorfor å du fikk som svar at du spredte for mye negativitet, å dette har du innrømmet for meg gjenntatte ganger på skype om hvorfor. Så pga det kan du ikke bli sur på meg for.
Det med at du ikke hadde ferie fra tw er din egen feil, jeg sa mangen ganger at jeg kunne sitte kv for deg men fikk aldri noe tidpsunkt jeg skulle sitte på.(var selv endel borte, men snakker om etter jeg kom hjem igjen)
blabla - kanskje prøve å gjøre medlemmene litt blidere?

du eller en av dine duals spurte meg ihvertfall gjenntatte ganger om å få komme inn i stammen igjen, etter dere avbrøt kven fra clayzer, jeg sa nei, hvorfor skal jeg det når dere angriper meg?
Det med at p0k3 er mer vennlige en oss er bare bullshit å det vet du, den spilleren du hater mest er i p0k3, SAFWAN, så du gir en av v10's mest hata spillere seieren på en typisk muslimsk måte, altså dobbelt spill/splittet tunge,altså mot alt du står for.

Du får si meg hvor Safwan spiller i P0k3 da. Det er utenfor min og andres bekjentskap i P0k3.

At Kristin har manipulert deg er ikke din feil, hun har et rykte på seg til å manipulere folk til å få dem til å gjøre det hun vil dem skal gjøre. Men at du skal ta side med den spilleren duhater mest, mer en meg og clayzer tilsammen er for meg et spm..

Greit at du ville hevne deg på meg, men du vet like godt at jeg har ALLTID vært kompis å hyggelig mot deg så lenge du ikke har vært negativ mot meg å det kan du IKKE nekte for.
overfladisk

Men gratulerer p0k3 med seieren, så gode dere er! Kjekt at noen av .no's mest profilerte spillere blir med på å ødelegge tw.no med uærlig spill.
Takk for meg!
Dårlig forsøk på å prøve å sette P0k3 i et dårlig lys. Verdenen har lenge vært på langt nær avgjort. Siden jeg faktisk er helt uviktig for P0k3 lenger, burde jeg kanskje kickes? Eller i alle fall la kontoen inadles! For det siste så har P0k3 vært totalt dominerende i "krigen". Til slutt ble det rett og slett så kjedelig å krige mot dere (lack of challenge), så mange i stammen bestemte seg for å begynne på J.F.F. Dette var et fantastisk godt valg, da de faktisk kan noe som er ganske viktig i krig, å forsvare seg. Hvis dette var et uærlig spill måtte krigsstatistikkene ha blitt byttet om. Det er de ikke, og da står P0k3 med 4 i erobringsforhold mot fienden. AREA og Omg ligger begge på 0.4 (sier seg selv at det har gått mer av småstammekriger enn av P0k3, når krigsstatistikkene "for alltid" sier at P0k3 har adlet 3.3 byer av AREA/Omg for hver by de adler tilbake (dette som kalles readlinger?))

Hadde AREA/OMG gjort mer motstand, vært mer sammkjørt osv. Hadde vi fått utrettet MYE mer. Men pga visse dårlige aksjoner og late spillere ble aldri det noe av, å det tok bort motivasjonen til de som faktisk orket å gjøre noe..
Denne unnskyldningen hadde kanskje holdt litt bedre mål dersom de spillerne som faktisk hadde motivasjon hadde klart å utrette noe som helst. For å si det sånn kan jeg med enkelhet dra inn eksempel fra v10s tidligere stadiet, når jeg lå med 60% av byene omringet av AREA, 6 spillere som ikke hadde annet å gjøre enn å ta meg. Det endte med at de ble plukket fra hverandre en etter en. Da er det mer enn motivasjon, samkjøring og planlegging. Det er rett og slett ferdighet det står på.

Over and out!

Stats over krigen:
Side 1:
Stammer: P0k3
Side 2:
Stammer: Omg, AREA

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,626
Side 2: 487
Forskjell: 1,139

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 14,685,698
Side 2: 4,289,641
Forskjell: 10,396,057

chart
 
Sist redigert:

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Dette blir jo litt feil og si synes jeg, da du slang ganske mye dritt selv og! : ) Og når du fikk svar i samme tonen, ble du veldig sur. Men du kom jo ikke tilbake pga dette, det var jo når vi snakket om V12, og du snakket dritt om premade stammen vår, og du tilbake i samme mynt og det endte med at du forlot Skype-gruppen vår. Deretter avslutet du kontovakten min og logget deg på kontoen din igjen og begynte og adle tilbake byene. Så hvis det er på bakgrunn av V12 og den "krangelen" rundt dette du velger og gjøre slikt du gjorde synes jeg det er latterlig.

Vegard, har du seriøse leseproblemer eller noe? har sakt personlig til deg, og her at det forbanna BS prosjektet deres på v12 kan dere ha for dere selv, jeg takket nei ovenfor Gruble for jeg ikke gadd fake nick, samtidig som det var flere som ikke ville ha meg inn, og jeg klarer ikke sammarbeide med folk som ikke vil sammarbeidet med meg.

Om Safwan er i pok3, under en stein eller 1000000 meter under jordas overflate bryr meg så ekstremt lite for øyeblikket.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har det virkelig vært spennende på lenge nå?

For min del ser dette heller ut som en rask avslutning på en server som ville hatt samme vinner uansett om det slutter nå eller om en måned eller to.

skal vi begynne og ta opp ka som skjedde på slutten på v 9 og hvor mye krangel var rundt donslaks og corsix. Er akkurat det samme her sånn eg ser det ^^
 

DeletedUser

Guest
At Kristin har manipulert deg er ikke din feil, hun har et rykte på seg til å manipulere folk til å få dem til å gjøre det hun vil dem skal gjøre. Men at du skal ta side med den spilleren duhater mest, mer en meg og clayzer tilsammen er for meg et spm

du har rett, Kristin er for flink til å manipulere spillere til ka hun vil, DU må nesten passe deg, for alle vet at når hun begynner på en server er man doomd (nerd)


Kristin :*
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For oss utenforstående; hva er det som egentlig har skjedd? :) Ikke ble jeg noe klokere på hva trådstarter skrev, ei heller de andre som skriver innlegg her, så jeg sitter som et meget stort spørsmålstegn å lurer på hva det er som virkelig har skjedd? Om noen kan være så greie å gi en bitteliten forklaring, så hadde jeg og sikkert mange andre blitt svært takknemlige :)
 

DeletedUser

Guest
Men gratulerer p0k3 med seieren, så gode dere er! Kjekt at noen av .no's mest profilerte spillere blir med på å ødelegge tw.no med uærlig spill.
Takk for meg!

Kan du ikke være så snill å utdype hvem du tenker på og hva du tenker på??

Det er jo sånne kommentarer som gjør at det har gått som det har.... Man kan ikke bare slenge ut sånne påstander og ikke klare å følge de opp med noen mer konkret over hvorfor du føler det sånn
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
For oss utenforstående; hva er det som egentlig har skjedd? :) Ikke ble jeg noe klokere på hva trådstarter skrev, ei heller de andre som skriver innlegg her, så jeg sitter som et meget stort spørsmålstegn å lurer på hva det er som virkelig har skjedd? Om noen kan være så greie å gi en bitteliten forklaring, så hadde jeg og sikkert mange andre blitt svært takknemlige :)

Det som har skjedd er at P0k3 har fått alle de 12 skattene de trenger for og vinne Verden 10. Men måten dette har skjedd på er grunnen til at det er så mye tull her. Merken kontoen (trådstarter) tok med seg den manglende skatten som P0k3 trengte til P0k3 og ble med i stammen.

Mange mener dette ikke var dette rette valget ei heller måten og avslutte verdenen på (inkludert meg selv.)

Er jo lang fortelling til hvordan og hvorfor dette skjedde, men det blir jo delvis besvart her i tråden.

Tror dette oppsummerer det sånn kort og greit? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det som har skjedd er at P0k3 har fått alle de 12 skattene de trenger for og vinne Verden 10. Men måten dette har skjedd på er grunnen til at det er så mye tull her. Merken kontoen (trådstarter) tok med seg den manglende skatten som P0k3 trengte til P0k3 og ble med i stammen.

Mange mener dette ikke var dette rette valget ei heller måten og avslutte verdenen på (inkludert meg selv.)

Er jo lang fortelling til hvordan og hvorfor dette skjedde, men det blir jo delvis besvart her i tråden.

Tror dette oppsummerer det sånn kort og greit? :)

Aah, herlig :) Takker så meget! Det var så kort som jeg hadde ønsket!
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke være så snill å utdype hvem du tenker på og hva du tenker på??

Det er jo sånne kommentarer som gjør at det har gått som det har.... Man kan ikke bare slenge ut sånne påstander og ikke klare å følge de opp med noen mer konkret over hvorfor du føler det sånn


Med tanke på at p0k3 består av noen av .no's beste twspillere, så synst jeg det er rart at de ikke klarte å ta senze devil sin skatt når de prøvde, de klarte heller ikke å ta moloersøt sin. mener dere prøvde dere på merken sin også uten hell? Så siden dere ikke klarte det, så fant dere en person som ville slutte/ville spille/ville slutte igjen å fikk han rekrutert for å vinne en verden dere gode spillere ikke klarer å vinne på egen hånd.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med tanke på at p0k3 består av noen av .no's beste twspillere, så synst jeg det er rart at de ikke klarte å ta senze devil sin skatt når de prøvde, de klarte heller ikke å ta moloersøt sin. mener dere prøvde dere på merken sin også uten hell? Så siden dere ikke klarte det, så fant dere en person som ville slutte/ville spille/ville slutte igjen å fikk han rekrutert for å vinne en verden dere gode spillere ikke klarer å vinne på egen hånd.

Nå er det jo også slik at skylden også kan snus. Hvorfor la vedkommende som ville slutte beholde skatten? Når dere vet at det er antall skatter som er vinnerkriterie, så burde dere heller plassere skattene hos noen som var helt dønn seriøse og som ville kjempe mot P0k3. Å la skattene være hos spillere som er lett å overbevise om noe annet, er for meg dårlig lederskap og skjønn, rett og slett :)

Han sa seg jo tross alt enig i en innadling, så hvorfor ikke innadle han så fort som mulig?

Nå spiller ikke jeg v10, men dette er hvertfall mine tanker :) Jeg dømmer ingen av sidene, jeg ønsket bare å belyse at skylden ikke alltid ligger på fienden når slikt skjer.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det jo også slik at skylden også kan snus. Hvorfor la vedkommende som ville slutte beholde skatten? Når dere vet at det er antall skatter som er vinnerkriterie, så burde dere heller plassere skattene hos noen som var helt dønn seriøse og som ville kjempe mot P0k3. Å la skattene være hos spillere som er lett å overbevise om noe annet, er for meg dårlig lederskap og skjønn, rett og slett :)

Han sa seg jo tross alt enig i en innadling, så hvorfor ikke innadle han så fort som mulig?

Nå spiller ikke jeg v10, men dette er hvertfall mine tanker :) Jeg dømmer ingen av sidene, jeg ønsket bare å belyse at skylden ikke alltid ligger på fienden når slikt skjer.

Jeg hadde 200 adels mot han konstant hele tiden, dette var kun fra min konto.
Så var den en annen som hadde 40 adels og en 3 person som adla 15 byer ca.
Skatten var blodstacket(jeg hadde en kv som satt å deffa mot p0k3 speidere, pluss vi adla bare offbyene sånn at vi skulle ha deff til rådighet når p0k3 skulle snappe skatten.

Etter han sa ja til internadlinga var han tilbake etter ca 3 døgn, mine adels brukte 35-40 timer per vei.

Vi valgte å stole på merken/marcus pga han var en venn av oss som bare var lei av tw. Vi trodde ikke det skulle bli store kranglinga utifra en diskusjon som omhandla latino/latin hva som er forsjellen.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Med tanke på at p0k3 består av noen av .no's beste twspillere, så synst jeg det er rart at de ikke klarte å ta senze devil sin skatt når de prøvde, de klarte heller ikke å ta moloersøt sin. mener dere prøvde dere på merken sin også uten hell? Så siden dere ikke klarte det, så fant dere en person som ville slutte/ville spille/ville slutte igjen å fikk han rekrutert for å vinne en verden dere gode spillere ikke klarer å vinne på egen hånd.

Er ikke rart i det hele tatt. For å få tatt en skatt må jo fienden være inaktiv i over et døgn. Hvor vanskelig er det vel egentlig å stacke 3 byer. Jeg synes det var gode forsøk.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke rart i det hele tatt. For å få tatt en skatt må jo fienden være inaktiv i over et døgn. Hvor vanskelig er det vel egentlig å stacke 3 byer. Jeg synes det var gode forsøk.

hmm, istedenfor å fordele angrepene så mangen plasser(på en flagg verden) så kanskje dere burde konsentrert troppene på en og samme plassering? Ikke bare adle en spiller ned til 90K(senze.devil) for å så gi opp. Da er det mest sansynlig noe annet som ligger bak..
 
Topp