Funny Mails!

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Og tagge angrep er vell at man prøver og finne ut hvilke av angrep som er hva. Feks: skille ut nukes og adels ifra fakes, etc.
Deretter for å endre navnet på angrepet til det du tror det er og annen nyttig informasjon.
 

DeletedUser

Guest
Rollen min angående å besvare spørsmål som høyst sannsynlig ikke er seriøst ment, i den tanken at dersom de er det har jeg hjulpet en ulykkelig sjel og dersom de ikke er det er det muligens noen andre som får bruk for å lese det en eller annen gang :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er så godt å føle seg elsket av noen på V10. (hug)
[SPOIL]
Arnold Layne den 20.05. klokken 15:09
Som en gest overfor deg ønsker jeg å forklare hvorfor du nylig mottok en innvitasjon til min stamme; TPN.

Som leder for en stamme med ambisjoner mener jeg at jeg må sikte etter å anskaffe stammen medlemmer som kan gjøre ære på disse ambisjonene.
En grunnlegger av en #1-stamme på nåværende stadie av en verden vil med all sansynlighet inneha de nødvendige kvalitetene en nylig oppstartet stamme behøver for å nå sine målsettninger.

Ser frem til å møte deg på TPN sine forumer.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 15:10
eh lol?

Arnold Layne den 20.05. klokken 15:15
Beklager, men jeg forstår ikke.

Er dette hvordan du besvarer seriøse henvendelser?
Da er jeg redd jeg tok feil av deg. Innvitasjonen vil umiddelbart bli terminert.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 15:16
neei! jeg kommer!

Arnold Layne den 20.05. klokken 15:22
Innvitasjonen er terminert og du vil under ingen omstendigheter bli tilbudt et nytt medlemsskap i TPN.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 18:57
seriøst jeg bare tullet litt med deg, selvfølgelig vil jeg gi opp stammen min for å komme til din! :)

Arnold Layne den 20.05. klokken 19:11
Arnold Layne skrev:
.....du vil under ingen omstendigheter bli tilbudt et nytt medlemsskap i TPN.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 19:16
trolol, oki, skal gi deg et lite råd, de fleste spillerene på v10 har fått gode venner innad i stammen sin, og 90% av dem er ikke villige til å forlate den, de siste 10% stikker ikke til en stamme med 100 poeng.

Arnold Layne den 20.05. klokken 19:28
Jeg forstår at du er lei deg for at du har forspillt dine muligheter til å bli med i TPN, men å la dette gå utover alle andre kan da virkelig ikke være nødvendig.

Du bygger ditt "råd" i hovedsak på en logikk om at man ikke vil spille i en stamme som muligens vil måtte krige mot sine gode venner.
La meg spørre deg, har du ingen gode venner (sett i TW-sammenheng) som spiller i andre stammer enn P0k3?

Samtidig er det kritikkverdig at du her forsøker å gi råd som ved å følges vil frata alle spillere på V10 muligheten til å gjøre seg opp sin egen mening om hvorvidt de ønsker å bli med i TPN.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 19:43
1. jeg er for all del ikke lei meg for å ha forspilt min mulighet til å joine stammen din, hvorfor skulle jeg ønske det?

2. I og med at p0k3 er en premade stamme så er alle de gode vennene mine i den eller så spiller de ikke v10.

3. nei for all del, kjør på, men tviler sterkt på at noen spillere fra p0k3, area og acb kommer til stammen din.

prøver bare å spare deg for tid og krefter altså!

Arnold Layne den 20.05. klokken 20:10
Det er helt normalt å besvare skuffelse med hovmod, i så måte er din reaksjon ingen overraskelse.

Ettersom det ikke er aktuelt å la deg få bli meg i TPN ser jeg ingen grunn til å berette for deg ting som vil gjøre deg depressiv, jeg er ikke ond.


Og dette betyr også at på samtlige tidligere og fremtidige verdner verken har eller kommer du til å spille i stammer hvor ikke samtlige av dine gode venner på den verdenen også er med?


Du sier at hele V10 består utelukkende av spillere fra AREA, ACB og P0k3?


Både tid og krefter er noe jeg har i overkant mye av, men det er flott å se at du ønsker meg godt.

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 20:49
Du suger.

Arnold Layne den 20.05. klokken 20:51
Man kan velge å si at man ved å puste suger inn luft, noe vi trenger for å overleve. Vil derfor si at det er ganske åpenbart, og vil da også anta at du gjør det samme?

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 20:53
Hva heter du?

Arnold Layne den 20.05. klokken 20:55
Arnold Layne

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 21:07
ah
har du fått noen medlemmer?

Arnold Layne den 20.05. klokken 21:10
Det spørsmålet kan vel besvares ved at du ser på oversikten for TPN, jeg antar du spør om hvorvidt medlemtallet til TPN har økt?

The Main Panty Napper
- Arnold Layne

Sensur den 20.05. klokken 21:15
orker ikke trykke inn. du har ikke bb koder.

Sensur den 20.05. klokken 21:41
slutt å kveruler så da, begge oss to vet ganske godt at den stammen din aldri kommer til å bli stor, v10 består ikke utelukkende av acb, p0k3 og area, men det er de tre stammene som har de klart beste spillerne på v10.

Du får heller ha lykke til, så snakkes vi sikkert når byen din blir verdt å ta
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, hvem er det som ikke har hørt om Arnold Layne og TPN? :O
 

DeletedUser

Guest
Det er nok en hel del det Nolaw, men det er flott. Det er ikke noe særlig å være alt for kjent heller, man får ikke dem skikkelige gullkorna tilsendt da.


[SPOIL]
Arnold Layne i dag klokken 17:37
Det er så .... at du kommer på besøk. <3

.... i dag klokken 17:38
whaat?

Arnold Layne i dag klokken 17:39
Ja, det er så .... at du kommer på besøk. <3

.... i dag klokken 17:39
slapp av, det er bare fake som kommer på deg! :p

Arnold Layne i dag klokken 17:40
Hvorfor skulle du sende et enkelt fake mot meg?

.... i dag klokken 17:42
jeg trenger ress, men du er den som får minst angrep, jeg sender 3.000 katapulter og 12.000 øksemenn på naboen min ''....'' du får bare ca 100 katapulter på deg..

.... i dag klokken 17:44
jeg sender på deg dette:
263 spydmenn
219 svermenn
140 redende bueskyttere
148 katapulter

.... i dag klokken 17:46
men hør nå: hvis du sender vekk troppene dine, eller jeg ikke mister en troppe under angrepet, kommer jeg til å belønne deg med ress, slik at du får fult varehus et par ganger.
:)

Arnold Layne i dag klokken 17:46
Stemmer, for du får plass til 3K katapulter i en by. Du har sikkert ikke mer enn 200 katapulter totalt.

Prøv i det minste å snakke ærlig om du skal tøffe deg.

.... i dag klokken 17:48
idiot, jeg har gården min i nivå 29. å det er 20k.
jeg har bare 11k fra før av i byen.

Arnold Layne i dag klokken 17:49
Du vet at 3K katapulter trenger 24K gårdsplasser?

Du har nok ikke truffet på en som aldri har rørt dette spillet, eller en som blir veldig skremt av deg.

Men for all del, det er jo morsomt å lese.

.... i dag klokken 17:51
wtf?! det høres ut som om det er du som er ny her, du trenger faen meg ikke 24.000 bare for å få 3K med katapulter? -.-'
men uansett, har du hørt om støtte? neppe..

Arnold Layne i dag klokken 17:54
1 katapult tar 8 gårdsplasse, 8*3.000=24.000


Men jeg må nok innrømme, jeg er helt ny i dette spillet. Vet du hvordan det fungerer? Kan du lære meg?

.... i dag klokken 17:57
er du helt blond?! som jeg skrev, har du hørt om støtte?

men ja, jeg vet at hvis jeg hadde hatt 3K katapulter selv, da kunne jeg ikke hatt noe annet enn bare katapulter, men jeg har jo støtte også daaa?:p

Arnold Layne i dag klokken 18:01
Du satt jo her og sa at du hadde 3K katapulter, nå har du ikke det likevel?

Nei, du skulle fått slite med å få 3K katapulter inn i en by uten å rive alt utenom verkstedet, ja og varehus og gård da, men de tar jo ikke gårdsplass.

Det blir litt lettere om du har en bonusby, men likevel så skulle jeg likt å se deg prøve på det, eller gidde å ta deg bryet ved å gjøre det.
Vil jo være en totalt bortkastet by til annet enn å sende i støtte.


Du vet at du ikke kan bruke støtten til å angripe med?

Arnold Layne i dag klokken 18:03
Og ja, fordi:

My name is Blond, James Blond

.... i dag klokken 18:11
cool story bro! now go tell your mom, she will be proud.

Arnold Layne i dag klokken 18:15
Kult, jeg forteller det til forumet heller jeg. :)
[/SPOIL]
 

azach

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Og siden han blokka meg, måtte jeg svare fra en annen konto :c

****** aug. 30,2012 23:19
23903681.jpg







Hilsen Azach <3
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
du er tøff på forumet gitt :)
skal vi se om du takler 10 nukes på første runde, må ta det rolig med noobs
 
Topp