Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Svarer dere begge i en og melding !
Poseidon, det finnes flere tråder ang dette emnet ! Og ikke minst alle pm som ble sendt ! Men at du forsvarer han må bli din ærlige sak. Men morsomt for oss andre som har sett alt møkka dere har levert av han etter at han stakk fra dere men som tok helt av etter at han kom til oss. Men dog , det var trolling !

Keva... er du full ? Har vel nå sagt hundre ganger at vi ikke har tatt kontakt med han mens han var i OMG eller han oss ! Så den samtalen du da refererer til eksisterer ikke. Nok en gang bæsjer du på leggen ! Og så topper du det hele med å si at du ikke kan referere fordi du ikke er på talefot med han ???????????????? Enten er jeg møkk full i kveld eller så har vettet mitt blitt tatt av vinden. Kyss og kram til Merken men når det kommer til å bevise det dumme du har å si så kan du ikke fordi dere ikke er på talefot ? Vettet mitt må jo ha tatt kvelden for jeg blir helt dum av dette !

Ordtak for dagn : Shut the fuck up, før du driter ut begge beina du står på !
 

DeletedUser

Guest
Svarer dere begge i en og melding !
Poseidon, det finnes flere tråder ang dette emnet ! Og ikke minst alle pm som ble sendt ! Men at du forsvarer han må bli din ærlige sak. Men morsomt for oss andre som har sett alt møkka dere har levert av han etter at han stakk fra dere men som tok helt av etter at han kom til oss. Men dog , det var trolling !

Keva... er du full ? Har vel nå sagt hundre ganger at vi ikke har tatt kontakt med han mens han var i OMG eller han oss ! Så den samtalen du da refererer til eksisterer ikke. Nok en gang bæsjer du på leggen ! Og så topper du det hele med å si at du ikke kan referere fordi du ikke er på talefot med han ???????????????? Enten er jeg møkk full i kveld eller så har vettet mitt blitt tatt av vinden. Kyss og kram til Merken men når det kommer til å bevise det dumme du har å si så kan du ikke fordi dere ikke er på talefot ? Vettet mitt må jo ha tatt kvelden for jeg blir helt dum av dette !

Ordtak for dagn : Shut the fuck up, før du driter ut begge beina du står på !

Hvem driter seg ut? Sa faktisk ikke MENS HAN VAR I OMG, jeg SA: samtalen du ahdde med merken da han var i Omg eller litt etter(husker ikke helt)
jeg er edru og nøktern, men jeg tror du har fått influensa kalla barnehagesyndromet siden du er så opphengt i bæsj og tiss.
Det holder også med 1 (!) og 1(?) kanskje 2-3 men ikke 10.

Å nei, jeg og merken er ikke på talefot pga jeg sa at dama hans hadde strippa på cam for meg, å det faltl ikke i smak hos merken.


Kult ordtak forresten, fant du på det nå?
 

DeletedUser

Guest
Svarer dere begge i en og melding !
Poseidon, det finnes flere tråder ang dette emnet ! Og ikke minst alle pm som ble sendt ! Men at du forsvarer han må bli din ærlige sak. Men morsomt for oss andre som har sett alt møkka dere har levert av han etter at han stakk fra dere men som tok helt av etter at han kom til oss. Men dog , det var trolling !

Yeh, har ikke sjekket de andre trådene :)

Men måten du bruker "dere" på, så virker det for meg som om du mener jeg har slengt møkk etter han :p men uansett så forsvarer jeg ikke alt det han har gjort.. var ikke det jeg mente med forige post. derfor jeg skrev "forsvare". :)

Men synes bare han får veldig mye pepper av alle..
 

DeletedUser

Guest
Jeg skulle gjerne lagt ut den samtalen du ahdde med merken da han var i Omg eller litt etter(husker ikke helt) MEn jeg og merken er ikke helt på talefot for å si det mildt.

Husker ikke helt nei... ! I rest my case !
 

DeletedUser

Guest
Hvem driter seg ut? Sa faktisk ikke MENS HAN VAR I OMG, jeg SA: samtalen du ahdde med merken da han var i Omg eller litt etter(husker ikke helt)
jeg er edru og nøktern, men jeg tror du har fått influensa kalla barnehagesyndromet siden du er så opphengt i bæsj og tiss.
Det holder også med 1 (!) og 1(?) kanskje 2-3 men ikke 10.

Å nei, jeg og merken er ikke på talefot pga jeg sa at dama hans hadde strippa på cam for meg, å det faltl ikke i smak hos merken.


Kult ordtak forresten, fant du på det nå?


nei vettu hva... du husker ikke og gidder ikke forsvare dine dumme argumenter. Men hva dama han driver md foran deg driter vi i .
 

DeletedUser

Guest
nei vettu hva... du husker ikke og gidder ikke forsvare dine dumme argumenter. Men hva dama han driver md foran deg driter vi i .
Jeg forsvarer mine"dumme" argument jeg, baer du som kommer med noe nytt istedenfor å svare :)

Det med dama var for å forklare hvofor jeg og merken ikke er på talefot, men du leser vell ikke lengre en nesetippen din, så ikke rart du ikke får med deg noe.
 

DeletedUser

Guest
Du minner meg om TC.. :p

Ja, ha viste å prate for seg. Du blei vel parkert nok en gang med dine dummheter. Her snakker di strategi, du prater " ohhh" husker ikke, og "stripping " . På tide å klape igjen brødhølet ???
 

DeletedUser

Guest
Er du klar over hvor mye du driter deg selv ut og stammen din med strippe momentet ditt ?
 

DeletedUser

Guest
Skjønte det !
Men etter at du ikke greier å svare på noe at det jeg ber deg motbevise så gidder jegi kke kaste bort noe mer tid på¨deg i kveld !
 

DeletedUser

Guest
Kevva: Om vi pratet med Merken etter at han var gått ut av OMG av årsaker jeg mildt sagt ikke bryr meg et fnugg om så gjør det altså oss til kjeltringer?? Skjønner ikke helt retorikken din her...

Om vi ønsker å avslutte verden på denne måten så gjør det oss til mindreverdige vinnere? Selv om vi er dobbelt så stor som neste stamme! Er det vi som satte reglene for hva man må gjøre for å vinne? Står det noe om hva man må gjøre for å vinne? Ja, man må holde alle skattene, om om vi fikk den siste skatten på denne måten så mener du at vi ikke fortjente å vinne pga det. DET min venn skal du få mene så mye du vil, men enhver med litt taktikk skjønner lett at kommentarene dine overhoder ikke holder i denne sammenhengen.

Du slenger ut en masse påstander om hva vi har gjort og ikke gjort, men til nå er faktumet at det du har bevist overhodet ikke sier hva vi har gjort og ikke gjort. Og det du påstår vi har gjort har du ikke bevist noe av.
 

DeletedUser

Guest
Skjønte det !
Men etter at du ikke greier å svare på noe at det jeg ber deg motbevise så gidder jegi kke kaste bort noe mer tid på¨deg i kveld !
Jeg har da gitt deg alt du har lurt på utenom den samtalen mellom deg og merken som jeg ikke husker nyaktig tidspunkt på. har heller ikke fått noe svar tilbake uteom forsjellige metoder å bruker dritt/bæsj på.
 

DeletedUser

Guest
Kevva: Om vi pratet med Merken etter at han var gått ut av OMG av årsaker jeg mildt sagt ikke bryr meg et fnugg om så gjør det altså oss til kjeltringer?? Skjønner ikke helt retorikken din her...

Om vi ønsker å avslutte verden på denne måten så gjør det oss til mindreverdige vinnere? Selv om vi er dobbelt så stor som neste stamme! Er det vi som satte reglene for hva man må gjøre for å vinne? Står det noe om hva man må gjøre for å vinne? Ja, man må holde alle skattene, om om vi fikk den siste skatten på denne måten så mener du at vi ikke fortjente å vinne pga det. DET min venn skal du få mene så mye du vil, men enhver med litt taktikk skjønner lett at kommentarene dine overhoder ikke holder i denne sammenhengen.

Du slenger ut en masse påstander om hva vi har gjort og ikke gjort, men til nå er faktumet at det du har bevist overhodet ikke sier hva vi har gjort og ikke gjort. Og det du påstår vi har gjort har du ikke bevist noe av.

Jeg sa aldri dere var kjeltringer jeg? Sa bare at dere ikke var bedre enn oss ang. Klagingen. har du lest hva som har blitt skrevet i det heletatt?
Dere kunne adlet ferdig senze.devil feks, noe munch ikke ville pga det var for lett(ikke helt ordrett, men bla tilbake noen sider så ser du hva jeg mener)

Dere er ikke dobbelt så stor som neste stamme, for AREA/H/JFF er sammen :)
Ja dere må holde alle skattene, er full klar over det, sier bare at det var en feig metode dere brukte :)
Jeg har påstått en ting, det er det at dere snakka med merken mer en engang, det har kristin selv innrømt.(igjen noen sider tilbake)
Masse påstander? Hvilke andre har jeg ikke grunnlagt?
 

DeletedUser

Guest
Kevva skrev:
Hmm, var ikke mer "uærlig" av han det han gjorde, en at dere rekruterte han. Så dere kan selv bite i det sure eple!
Her påstår du at vi er uærlige. Altså et annet ord for kjeltring...

H/AREA/JFF er ikke en og samme stamme. Den må du lenger ut på bøgda med. Er ikke lenge siden JFF var i krig med de 2 førstnevnte og selv om de er allierte nå så er de søren ikke en og samme stamme. Så ergo står argumentet mitt.

At du kaller det feigt får du gjerne gjøre, men poenget er likevel at vi kanskje tok en snarvei mot seieren mer enn at vi "kjøpte" den.

Og som jeg sa i en skypesamtale før i dag. Vi har snakket med Merken flere ganger.... Ja jeg har snakket med ganske mange på v10 opp til flere ganger jeg, men det gjør neppe noe med forholdet mellom stammen min og stammen til den jeg snakket med av den grunn.

Jeg sa aldri dere var kjeltringer jeg? Sa bare at dere ikke var bedre enn oss ang. Klagingen. har du lest hva som har blitt skrevet i det heletatt?
Dere kunne adlet ferdig senze.devil feks, noe munch ikke ville pga det var for lett(ikke helt ordrett, men bla tilbake noen sider så ser du hva jeg mener)
Som Poseidon tidligere skrev... Generalisering, du tar for deg hele Pok3 nå, og jeg har lest tråden. Det er kanskje 2-3 stk som klager, i en stamme på 21. De fikk faktisk beskjed av meg om å holde kjeft, noe de aller fleste har gjort.

Hva med bare å innrømme at du er en drittsekk som ville herje litt med alle og enhver. Dog har jeg jo skjønt i etterkant, at det hele tiden var en planlagt operasjon for å holde oss for narr.
Dette er for eksempel ikke klaging, bare en statuering av at han like gjerne kan innrømme hva han har gjort i steden for å prøve å pakke det inn i fint papir for at det skal høres ut som en positiv ting. Jeg bærer ikke nag til han for det han har gjort, men jeg vil nok tenke både 2 og 3 ganger før jeg ville vurdert å slippe han inn i stammer jeg er i framover. :)
 

DeletedUser

Guest
Dere kunne adlet ferdig senze.devil feks, noe munch ikke ville pga det var for lett(ikke helt ordrett, men bla tilbake noen sider så ser du hva jeg mener)

no kan ikkje du ha serlig oversikt over hvordan det var hos senze (flott kommunikajson må vere ha hatt!) ... kem gidd adle ferdig en spiller når 1 by koster minst 200 nukes, om vi var heldig ? gå å legg deg, tror du trenger søvn eg ...
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Folkens,

Vi kan alle være enige om at p0k3 hadde vunnet på denne måten, hadde vært kontroversielt og sleipt, men TW handler om taktikk, og det er fult lovlig. Hadde det vært motsatt, at vi hadde vært sentrale i denne episoden, hadde jeg ikke trengt mer enn et milisekund til å slå til.

p0k3 føler merken har backstabbet dem, men jeg føler han har backstabbet oss enda mer. Jeg kommer personlig ikke til å like denne spilleren, selv om han valgte å ikke avgjøre denne verdenen likevel, for han backstabbet oss først, tross alt. (mulig kev og jeg hadde litt av skylden i det, men anyway)
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
no kan ikkje du ha serlig oversikt over hvordan det var hos senze (flott kommunikajson må vere ha hatt!) ... kem gidd adle ferdig en spiller når 1 by koster minst 200 nukes, om vi var heldig ? gå å legg deg, tror du trenger søvn eg ...

Ops, glemte vist og sjekke opp fakta mine vist^^ tror dere virkelig jeg utgir info om andre spillere fram og tilbake? jeg er kanskje en drittsekk osv bare fordi jeg tok seieren fra dere midlertidig. Men jeg er ikkeno spion! Og forsatt, som ble sakt over her, V10 ble plutselig mer hva skal man si, livlig? og det var akkurat det v10 trengte:)

Og rykte mitt, det er rykte mitt, jeg backstabbet en gjeng jeg ikke kjenner i det hele tatt, og gikk tilbake til folk jeg har spilt med siden start fasen av v10, folk som har hatt god kontakt med meg uten og tjene på det sånt sett. Og begrunn av mye mas i AREA/Hinsides valgte jeg heller og gå over til JFF der jeg ble tatt imot med åpne armer av RUAB og ikkenok med det, men vi ble faktisk spammet ned mer etter vi ditcha dere enn vi fikk når vi joina dere, og det at dere skal sitte og henge ut selve kontoen og de som spiller på den er feil av dere! Meste parten av avgjørelsene ble utgjort uten at Benjamin hadde veldig mye og gjøre med det, så heretter så si Marcus istedefor Merken kontoen.

p.s, Keven, rart det ikke falt i smak?
 
Sist redigert:
Topp