Propoganda om Igglybuff

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Jeg fikk lyst til og lage enn liten propoganda om denne her kontoen:
http://no.twstats.com/no10/index.php?page=player&id=516979

Det er mange som mener at jeg ikke har gjort noe på denne kontoen, men for og si det sånt så ble jeg med Are da etter jeg spilte på Do you
og da var kontoen på 700k etter det har jeg brukt ufattelige mange timer på og tagget angrep, til og med når jeg var i sydn måte jeg være på sykt mye, men takket være Kristin/hydrogein, hjelpte hun meg ufattelig mye :)

Thank You

you-are-the-best.gif


Før jeg joinet var det jo Myh/simon og Are som bygget den, men etter jeg kom ditt så kan jeg trygt si at det kun jeg og reborn som har bygget kontoen fra 700k til snart 4mill, noe jeg er stolt over :D

Nå snart har den 4mill og vi har siktet inn 3.plass til 1.plassen på v10 :)

Proud-of-You.gif



Det er folk som sier at jeg ikke har gjort enn dritt på igglybuff, men da kan dere tro om igjen, jeg har stått på hverdag siden jeg fikk den og jeg gir meg ikke før kontoen er 0 poeng, det så ut som den skulle gå grå i juli månden for da var den under kontstant angrep, men da fikk jeg inn reborn, som har gjort så sykt mye ilag med meg, takk til deg tror nok ikke jeg har greid og gjort det uten deg og til de som mener jeg ikke har laget den så lose your self

yousuck.gif


Det er det beste jeg har greid med tribalwars konto og jeg vil takke helle p0k3 for at jeg fikk faktisk sjangs til og bli med dere i kampen om v10 og jaggu med beviste det seg at jeg fikk joine :D i am proud og på første var det nok ikke så mange som likte at jeg joinet p0k3 i hele tatt , men på grunn av Kristin som er den beste bitcha i v10 så er jeg jo inne topp 5 snart det var jo hun som har gjort at jeg har fått inn nok støtte når jeg var under hardest angrep og jeg har nok fått litt pryl fra Remi også :hmm:

414382-10-1299601379706.jpg

Dette var Remi når jeg ikke ba om støtte riktig , huff han var jo så streng hjelp meg :O

Så til alle som sa jeg ikke bygget den, eposten står på meg og det betyr jeg er fullrettig eier, og jeg vil også takke dere som var på igglybuff at dere startet denne kontoen og jeg skal få den så høgt som jeg kan og dere skal få enn liten applaus for at dere gjorde d :)

applause.gif


og til sist og ikke minst i'm best

980.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kopi av Jazcans innlegg angående krig mellom BNP v NT - V11..
 

DeletedUser

Guest
Enig, Jazcan er heller ikke den eneste som har brukt bilder på denne måten før i en propagandapost. Kan godt hende det er inspirert av det inlegget, men er jo uansett ikke noen kopi? Flott med aktivitet på forum hvertfall (yes)
 

DeletedUser

Guest
Du er en evig sliter og har helt klart gjort mye for Iggly kontoen . Du er en løs kanon på flere måter men du har gjort meg stolt på V10 (nod)
 

DeletedUser

Guest
presiser at meg og myh bygget den til 500k og 3 plass eller no da, så får vi litt creds også (giggle) men flink haru vært :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Må vel skryte av dette jeg også.
Gøy med sånt på forumet.


Men jeg synes du er urettferdig med det bildet av "meg"... Jeg var MYE sintere enn som så :O
 
Topp