Faktabørsen

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Slevfølgelig må dere få si deres. Men jeg kan vel si at dere hopper i forsvar på lik linje som dere sier jeg klager. Når det gjelder det med 2 små stammer som jobber seg oppover. Så er det vel her en sannhet med modifikasjoner. Da Wic er en stamme som ble sammen slått sammen mellom KA og BB4H. Der de samlet de beste spillerene. Når det gjelder BNP så etter hva jeg vet så er det en stamme som begynte i det små å ble store. Å som jeg har sagt før all ære til begge stammer. Men uannsett hvordan man vrir å vender på det så kan kun en stamme vinne en verden. Å da synes jeg det blir rart at de største stammene samarbeider på den måten Bnp og wic gjør. Ja de skal tydeligvis merge. Så hvorfor er i ikke den mergen blitt gjenomført? Å i de fleste spill ol er man overlegen så vil man etterhvert synes at ting blir kjedelig for det ligger ingen utfordringer lenger i spillet. Mens spillet blir kjedelig for de mindre da de vet at de ikke har så mye stille opp med. Dette er bare sånn det er. Å hvor vidt jeg spiller i denne verden er egentlig uvesentlig for denne saken.

Syns bare det er rart at du ikke kan si hvor du spiller.

Ser igjen at du tar opp dette med forsvar, men skal la det ligge siden du ser på det sånn.

Når det gjelder WIC så kan cleo eller andre ta den biten.

BNP begynte i det små og har spilt helt strategisk når det gjelder sine medlemmer og fiender.
Det samme gjelder også sitt valg av alliert, det var helt naturlig at det ble WIC av flere grunner. For min del så er det mange av mine gamle spill venner som gjør det til et lett valg.

Samt at 24/7 og SAT var dominerende på den tiden og vi måtte ha en partner vi kunne stole 100% på.

Flere av oss Ønsket å vinne denne verden og det betyr at vi må dominere og igjen betyr det at flere av dere vil klage på at det er veldig uretferdig at de to største stammene samarbeider for å vinner.

Om vi skal merge eller vinne sammen etc etc er noe vi holde for oss selv.

Men igjen, det er mange spillere på denne verden som kan slå seg sammen for å gå mot oss. Det burde være fokuset til V11, men heldigvis for oss så er tydligvis ikke det et alternativ(whew)

Da har jeg prøvd å svare deg
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
At lederne i både 24/7 og AKDM var svært innaktive når krigen brøt ut er helt sant, sant og sies så var det ikke mye motstand å få av noen som helst i AKDM fronten faktisk, selv deg andersmann, ingen motstand:s


Skal det sant og sies at Andersmannen gikk inn som dual hos meg også :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Akkurat, de stakk :s

He he, vell som vi ser er jo fakta at BNP og WIC er ellers overlegne i v11 atm.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at

Krigen mellom Always Awake (oppløst) og Bad News Production er slutt.

dvs at 24/7 er LAGT NED! og ikke lenger eksisterer i v11 :)
 

DeletedUser

Guest
Var litt morsomt aa folge med paa at WIC gruste all motstand i krigen :3
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Sitter her å humrer for meg selv med tanke på alt de klarte lire fra seg(giggle)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at NL aldri kommer til å vinne krigen med den ledelsen dem har nå, men hvis medlemmene tar litt initiativ kan det gå bedre.
Idioter ass.
 

DeletedUser

Guest
er alltid noen som ikkje er enig i diplomatiet innad i stammen. er umulig å gjøre alle til lags
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg mener at det er bedre med en idiotisk ledelse med integritet enn en ledelse som ser mellom fingrene på at stammens medlemmer bryter inngåtte IAPer.. :)

Kanskje fordi han ga meg byene? Ikke nok med det, dere slutta faktisk iapen før dere kicka meg.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vi bryr oss ikke om deres interne problemer, men dere skal få bevise nå at resten av dere står sammen.

NL må gjøre seg klar for en rock a:twisted:nd roll tur
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ekke det feil børs da? :p

FAKTA er at om det blir krig, blir det en heftig en!
 
Topp