Faktabørsen

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAH, så send hvorfor i allverden sendte dere ikke rapps da?
Svar meg på det...

Min rapport ble slettet automatisk, ba aldri om noen andres.
Men la oss si at ingen av oss angrep, siden det tydeligvis er det mest sansynlige i denne saken. D'oh.
 

DeletedUser

Guest
Min rapport ble slettet automatisk, ba aldri om noen andres.
Men la oss si at ingen av oss angrep, siden det tydeligvis er det mest sansynlige i denne saken. D'oh.

Navlelo, redswan, Navlelo. Ingen annen forklaring.
 

DeletedUser

Guest
svar meg på dette du da erlend, hvorfor har bs kjørt seg i møkka og aldri kommer opp igjen :?

Siden du har kontakten 70% av spillerne på v12 til din stamme.
Av en eller annen grunn fikk du noen medlemmer, for dem som ikke vet så mye om deg, tror de jo at dette er en kjempe stamme og velger å bli med deg siden dere har mere poeng enn oss.

Du har da sendt PM til våre medlemmer og sagt at det er mye koseligere i din stamme, noe selvfølgelig de som er uvitende tror på ettersom de tror det er poengene som teller :)

Dette vil si at vi ikke blir dratt ned i møkka, det vil si at vi mister noobsa.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fint nicehunter, at du gleder deg. Ærger meg litt over den tid jeg har brukt på skype med deg........hadde ikke fått den oppfatning at du er den skadefro og nedlatene typen.

Men fakta er at Sondre gutten, sender både inc og pm.........pm,en omhandlet i hovedsak at jeg sku si at han var bedre enn meg, og om jeg synes han var søt......er Sondre søt, ikke vet jeg......og liker egentlig jenter bedre.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe nedlatne typer ;) da har du missforståtte ^^ men etter du anklager meg på det groveste for å drive spionajse blir eg litt oppgitt av deg gert trodde du viste bedre om meg en det ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
hehe nedlatne typer ;) da har du missforståtte ^^ men etter du anklager meg på det groveste for å drive spionajse blir eg litt oppgitt av deg gert trodde du viste bedre om meg en det ^^

Viste åpenbart ikke det........men du får da nu ditt ønske oppfylt, jeg blir ganske sikkert rimmet, så smil og vær lykkelig du!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
din egen sønn Erlend sa at du hadde anklaget meg for å gi info til kleppe ^^ så ikek skyld på meg kan finne skype samtalen om det inntriserer deg ;) kan si at dette er ikke noe eg finner opp men har fått klar beskjed om fra erlend var din grunn til og kaste meg ut fra BS ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
din egen sønn Erlend sa at du hadde anklaget meg for å gi info til kleppe ^^ så ikek skyld på meg kan finne skype samtalen om det inntriserer deg ;) kan si at dette er ikke noe eg finner opp men har fått klar beskjed om fra erlend var din grunn til og kaste meg ut fra BS ;)

Ja, og så.....du hadde jo gitt info til Kleppe, så hva var galt med det......info ut av stammen =kick........og iøvrigt tror jeg ikke det interesserer off.forum at Erlend er min sønn!!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg ga aldri info til kleppe uansett hvor mye dere liker og tro det

1. eg fikk aldri bevis for at eg hadde delt ut info ^^ alt dere viste var at eg og kleppe vare gode venner og det var begrunnelsen deres må si deres argumentasjon er svak ^^ er vil se bevisne ikke anklagen den bryr meg mitt oppi **** ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
eg ga aldri info til kleppe uansett hvor mye dere liker og tro det

1. eg fikk aldri bevis for at eg hadde delt ut info ^^ alt dere viste var at eg og kleppe vare gode venner og det var begrunnelsen deres må si deres argumentasjon er svak ^^ er vil se bevisne ikke anklagen den bryr meg mitt oppi **** ^^

Fakta er at ting som var skrevet på vort forum/skype kom igjen nesten ordrett fra Kleppe. End of story.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
joa og det betyr at eg gir infoen er lett og beskylde meg men bevisne må dere også ha ^^

da kan du like godt beskyle peera også da som også var ilag med kleppe på den tiden samt sikkert mangen andre tror ikke du kan snakke godt for det du sier gert^^

og er synd at starten på noe så godt skal ende slikt men dere har gravd deres egen grav forelsår at vi tar resten privat på skype da eg tror ikke folk her er inntrisert i drama når alt er nok av det her på v 12 ^^
 

DeletedUser

Guest
din egen sønn Erlend sa at du hadde anklaget meg for å gi info til kleppe ^^ så ikek skyld på meg kan finne skype samtalen om det inntriserer deg ;) kan si at dette er ikke noe eg finner opp men har fått klar beskjed om fra erlend var din grunn til og kaste meg ut fra BS ;)


ÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅM, ikke prøv deg din lille snik.
Jeg sa nettopp det, at det med Kleppe ga vi/jeg blanke i, det var DU som sa til MEG at gertpe sikkert ville ha det som gjaldt Kleppe.
Så ikke kom her å si at JEG sa til DEG at jeg ville ha en forklaring på det.
 

DeletedUser

Guest
eg ga aldri info til kleppe uansett hvor mye dere liker og tro det

1. eg fikk aldri bevis for at eg hadde delt ut info ^^ alt dere viste var at eg og kleppe vare gode venner og det var begrunnelsen deres må si deres argumentasjon er svak ^^ er vil se bevisne ikke anklagen den bryr meg mitt oppi **** ^^

Er du virkelig så svak?

"OKEEEEEI, grunnen til at du ble kicket er ganske enkel og grei.. Vi vet at du har prøvd å søke deg inn i andre stammer, uten at det ble vellykket dog! Derfor skjønner vi at vi ikke er til nytte for deg og at du ikke er til nytte for oss. ITILLEGG, Du har sagt selv at du har misstillit til ledelsen, du stoler ikke på noen av oss.. Jeg som din hertug snakket med deg tidligere idag og du var veldig aggressiv og viste ekstrem misstillit ovenfor meg.
Det holder rett og slett ikke Magnar.
Og ikke begynn å bortforklar deg før du faktisk har skjønt hva jeg har skrevet..
For da har du rett og slett ikke noe å stille opp med, for dette VET du er sant
SÅ, TENK DEG OM.. SVAR MEG NÅR 5 MIN ER GÅTT.. så vet jeg du har tenkt deg om"

Der, vær så god.
Det er din tiltale, står det noe om Kleppe der? (Lipssealed)
I dont think so (giggle)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hemm vet ikke om du har lov og legge ut en sånn en på forumet men men

vil si at ledelsen i BS var slakket ja noe dere forsatt må forbedre ^^

men over til tema

du må ta med alt fra ledelsen hva med gert sin side og hva med gamla sin side dette er bare din ^^

legg ut alle kortene heller hold dem skjult ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er mine ord? Får jeg ikke lov til å quote meg selv..?

"1. eg fikk aldri bevis for at eg hadde delt ut info ^^ alt dere viste var at eg og kleppe vare gode venner og det var begrunnelsen deres må si deres argumentasjon er svak ^^ er vil se bevisne ikke anklagen den bryr meg mitt oppi **** ^^"

Ta en titt på den der igjen du mister.
Står ingenting om Kleppe i den "tiltalen", så da kan vel ikke du si at vi hadde dårlige argumenter ang deg og Kleppe når det faktisk ikke hadde hatt noen betydning.
Om du ikke hadde sagt noe til han, hadde du fortsatt blitt kicket! OG om du hadde sagt noe til han, hadde du også blitt kicket.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
som eg dog har sakt mangen ganger no er dette en avgjørelse ledelsen skal ta sammen og ikke 1 enkel person (da kalles det dictatur) vil du si BS driver ddictatur heller ?? men skjøper ikke den at du skal ta avgjørelsen aleine og ev et at gert mente eg hadde delt info til kleppe ^^

og det er en alvorlig sak og beskylde noen for å spionere er vel noe av den værste anklagen man kan få imot seg ^^

og da dere ikke kan legge fram bevis sårer dette meg dypt da eg aldri har hatt en hensikt med og spionere ^^

det andre er vikitge ting og som eg sa søkte eg meg aldri eg snakka med 2 personer som var ledere for det stammene og sporte hva muligheten var ^^

og ja hadde misstillig til ledelsen og ikke uten grunn ser eg ^^
 
Topp