Topp 20 spillere

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
1 n0obkaka -RE- 24.737 8 3092 +4
Sausen aka pausen adler og farmer såm bare det, kan det bli bedre,joda ser ut som det gitt, nå har han pinna med inntatt 1.plass congrattis :) Kjempe spiller som er der som kommer til og stige mere og mere for hverdag som går



2 Erdem -RE- 23.871 7 3410 ;:
Orginale eieren har dessverre slutta, men ser ut som Kjetil gjør ein grei jobb lell om orgen var litt bedre, men har troa på deg også, håper du greier og visse va du egentlig står for og kommer bort fra skygge og sier til de, ja eg er den som skal ta erdem til 1.plass



3 White Star Line -RE- 21.963 6 3661 -2
Best gjennomsnitt på byene sine, stått litt stille de siste dagene, sparer vell adels før tordne går og da sier nok de til alle naboene sine you are death! Kjempe spillere på den kontoen!



4 Real Steel CKH 21.360 7 3051 -1
Ciao og enn til som spiller her, begge er topp spillere som kommer til og henge med topp 3 gjennom hele verden kan jeg trygt si! Hallo ciao er jo syk og han andre er jo også syk men vi kaller han den ukjente siden jeg ikke husker va du heter, men den kontoen her er vell kansje den med best sam spill av dualer på
!


5 Tørpo Tøstein Nerrigarde -RE- 20.347 8 2543 +6
Han har adlet 8 byer, forje gang hadde han kun adlet 4 ja det kan vi vell si 4 det er jo topp da 4 byer på 1 uke, kjempe spiller/spillere på kontoen der som farmer som ei mere som selger seg! Klasse


6 Tvutt CKH 20.283 8 2535 +6
Også er det enn fra ckh igjen, da er det king tvutt aka tvutt kjempe spiller som ikke minst er online 24/7 da sier det jo litt, takk og lov for at jeg og du har enn fin tone, denne fyren ville jeg ikke vært fiende med, han adler i ett sett!


7 Breezer -RE- 17.219 6 2870 3+
Goten-emoen aka Hab er to topp spillere som kommer til og være på topp 20.lista i lang lang tid framover, har troa på dere to ja! har jo stigd radikalt siden sist, håper ikke dere har konverter til al-qaida


8 Rattus Norvegicus 16.202 5 3240 -1
Så er det jeg og trond da, vi har jo gjort det ganske bra, men denne kontoen kommer til og gjøre ett stor hopp til neste gang jeg updater lista her skal jeg love deg!


9 Gullros BS 15.731 6 2622 -3
hun har hatt lette byer og ta, håper hun møter mere motstand framover, men joda kjempe spiller som er der, hun gjør det realivt bra her ja! Ei rype av sjelden slag! elsker ei norsk svensk rype


10 Eveliniasz -RE- 15.393 5 3079 -2
Ein polakk som kan det meste om tw, har god od så tror vi kommer til og se mere framover hva han der står for ja! drepte for noen dager siden alle troppene til ski88 så han slutta, sier jo litt om hvor mye tropper han hadd, når ha tok ut 3 (små nukes)


11 Dominic Purcell BS 15.293 5 3059 -6
Jeg veit ikke hvem som er her, men tror nook det er Petter aka Gruble fra v10, men kan gode hende jeg tar feil, men har troa på at denne kontoen kommer til og stige d dagene framover, vist det er han kan han jo det meste, men har ikke adlet på enn stund, sparer du adels, mitt svar ja jeg tror det


12 footballkid -RE- 14.423 5 2885 +6
Ukjent nick for meg enda også dessverre, men ser ut som han kan sine saker denne karen ja! Har troa på at den som spiller her vil stige litt de nærmeste dagene! tror det skjuler seg enn kjempe spiller bak den kontoen her


13 Don Funk BS 13.691 5 2738 -4
To danske som konverterte til bs her om dagen, de to har vært med og vunnet flere danske verden og nå vil de prøve og vinne i v12 på .no å konverte til norsk også må være ett svik for danskene, tror det blir aksjon nå snart, men for all del dette er enn konto som vi vil se mere framover i tiden her


14 Villarreal -RE- 12.589 4 3147 +1
Så er det Villareal, enn av .no beste spillere som jeg mener i mine øyner, du er enn kjempe spiller som holder på og kansje kan lede din første stamme til seier, dere har ett stort forsprang til bs og ckh nå! Men du har ett bra gjennomsnitt på dine byer, jeg trur du kommer til og stige de neste dagen fort


15 Michael-scofield BS 12.572 5 2514 -1
Vet realivt lite om denne spillere her dessverre, men gjør det ikke dårlig på v12 nei, har troa på denne kontoen her vil ligge på topp 20 i lengre tider ja!


16 Semtex CKH 12.551 4 3138 ;:
5 spillere tror jeg det spiller på denne kontoen her, men fordi han har 5 spiller gjør han det jo ganske så greit på v12, kansje han har flere topp spillere fra andre verdner der, ble akkurat med i ckh også! kjempe spillere og har troa på dere ja :-D



17 knivhuggarrock CKH 12.055 4 3014 **
Aldri hørt om deg utenatt v12 nei, tror han er enten svensk eller norsk :p men god er han fordi han er også nye spiller inne topp 20, gratulere


18 panzertank CKH 11.528 3 3843 **
Spekter aka alkolikern har kommet seg hit også ja, har du lagt fra deg spriten :-O va har skjedde eller har han starta i fylla og spiller i fylla, ny metode som er veldig god :-D i love you


19 Sylphida CKH 11.160 4 2790 **
Syl har også kommet seg innom topp 20 nå, hun ligger nærme meg, men hallo du vet hun der kan vel? Kjempe dame som spiller der, kommer til og stige ettersom hun har noen fine byer ja!


20 Nolaw -RE- 11.053 4 2763 **
Der kom du pinna med innom topp 20 ja Nolaw, det var på tide din tulling, velkommen til topp 20 Søten har troa på deg :-D han staret litt senere enn andre så han kan vel være fornøyd med det, kjempe spiller!


+ om du har gått om rank
- om du har rykket ned plass/plasser
;: om du er der du var forje gang jeg laget liste
** om du er ny på topp 20 lista

-RE- : 9 spillere: mistet 1 spiller fra topp lista
CKH: 6 spillere 4 nye innom topp 20 lista
BS: 4 spillere: kommet 1 spiller
Ingen stamme : 1

Det var min update på topp 20 lista :)
Håper dere liker den(happy)
 

DeletedUser

Guest
Morsom liste Sondre, elsker måten du bruker ordet "konvertere".
 

Erdem

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
2 Erdem -RE- 23.871 7 3410 ;:
Orginale eieren har dessverre slutta, men ser ut som Kjetil gjør ein grei jobb lell om orgen var litt bedre, men har troa på deg også, håper du greier og visse va du egentlig står for og kommer bort fra skygge og sier til de, ja eg er den som skal ta erdem til 1.plass

(rofl) , Stop making up stuff, I'm still her :cool:
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
2 Erdem -RE- 23.871 7 3410 ;:
Orginale eieren har dessverre slutta, men ser ut som Kjetil gjør ein grei jobb lell om orgen var litt bedre, men har troa på deg også, håper du greier og visse va du egentlig står for og kommer bort fra skygge og sier til de, ja eg er den som skal ta erdem til 1.plass

(rofl) , Stop making up stuff, I'm still her :cool:

det var kjetil som sa det :forvirra:
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Lenge siden forrige liste nå, så tenkte jeg skulle prøve meg på en! :)

w1sgt3.jpg


1. Erdem (ODA: 137.602)
Falt litt på rankingen for en stund tilbake, men er tilbake på første plass igjen. Mest poeng og høyest ODA. Fortjent at du/dere ligger på toppen.

2. White Star Line (ODA: 66.922)
Dere lå på 1. plass en liten stund, og tror dere kan ta den tilbake. Poengsnittet på byene deres er bra! Ser ikke ut som at byene har kosta så mye med tropper. Kjenner en spiller på denne kontoen, og skulle gjerne hatt han i min stamme :)

3. guttakrutt (ODA: 51.492)
Enda en RE-kar som ligger på topp. Bytta nick for å skjule at han er en noob?? Neida, fortjener helt klart en plass blant i toppen. Har 3x raner-medaljer. Bra snitt på byene, som du ikke har måttet ofre så veldig mye tropper på.

4. Real Steel (ODA: 109.247)
Så var det Real Steel da. Første CKH-spiller på lista. Sier bare stakkars alle naboer som ikke er venn med dere. Er sjeleglad for at jeg i samme stamme som deg (party). Dere pløyer over det meste som rører seg og har god kontroll på området sitt!

5. Rattus Norvegicus (ODA: 59.673)
Vært en del storm rundt denne kontoen. Overgangen til BS var litt over grensa kanskje? Tror denne spillern vil holde seg på top 20 en stund, men vil ikke nå noe særlig høyere TROR jeg.

6: Tvutt (ODA:115.822)
En ekte fighter som jeg er virkelig fan av. Fint å ha en god nabo som jeg kan samarbeide med uansett hva det skulle være. Ekstremt hyggelig spiller(e) på denne kontoen. Vi er skikkelige tw-buddies :party: Adler i hytt og gevær og han vil holde seg på top20 i lang tid!

7. Dominic Purcell (ODA:77.113)
Er med i utbryterstammen fra BS. Nemlig RFLF. Usikker på hvilke(n) stamme de vil skape diplomati med. Når det gjelder Dominic så kjenner jeg ikke til h*n. Han plyndrer ihvertfall til tusen :LOL:

8. Tørpo Tøstein Nerrigarde (ODA: 48.199)
Så var det denne Tørpo da. Han farmer ihvertfall noe sinnsykt. Gårsdagens rekord på over 1 mill sier sitt... Ellers er denne spillern ukjent for min del, men garantert en spiller av klasse!

9. Eveliniasz (ODA: 16.858)
Har ikke vist seg fram noe særlig offansivt enda, men var også under angrep tidligere i spillet så er bra en 9. plass er fullt respektabelt.

10. Breezer (ODA: 50.096)
Nok en spiller fra RE. Kjenner dessverre ikke noe særlig til deg for å kunne gi en kommentar..

11. Gullros (ODA: 63.360)
Samme som over

12. Villareal (ODA: 30.146)
Villareal har jeg selvfølgelig hørt om. Spilte med deg på v9 i DN og du er en god leder og en god spiller. Hadde forventet at du skulle vært høyere på lista. Du får ta det som et kompliment :razz:

13. Don Funk (ODA: 29.695)
Dette er helt klart en god spiller! Uten god motstand fra CKH så tror jeg denne spillern ville vært høyere på lista. Selv om ODD i seg selv ikke er imponerende så bør det nevnes at han ligger på 1. plass 80k over 2. plassen. Danskene på denne kontoen gir seg nok ikke med det første!

14. Skolehaven (ODA: 36.890)
Nok en danske på topplista (er kanskje fler??). Ihvertfall. Dette er en av mine favorittspillere. God sans for humor, sosial og ikke minst en knakende god tw-spiller som jeg er glad for at vi har på laget! Gogo Skolegutt!

15. solono (ODA:45.775)
Kjenner dessverre ikke til deg heller. Er en av få på topplista som har en bonusby på lista si.

16. Semtex (ODA: 29.540)
En spiller som jeg tror kan overraske her på v12. Har troa på at du skal holde deg på top 20 :)

17. footballkid (ODA: 19.448)
Ukjent for min del. Lavest ODA på top20.

18. Micheal-scofield (ODA: 23.241)
En av to Micheal-scofield's her. Fort å blande disse to. For at h*n skal holde seg på lista så bør kortene spilles riktig.

19. panzertank (ODA: 56.838)
Lever opp til navnet sitt. Disker opp fine rapporter med jevne mellomrom! :) Dette er en spiller jeg liker!

20. knivhuggarrock (ODA: 47.300)
Svensken vil vokse seg stor og feit på denne verdenen! Du og Hell regjerer i området deres. Og når Martin spiller dere opp i tillegg, så er fremtidsutsiktene fantastiske!

Stammene:
RE: 9 spillere (45%)
CKH: 6 spillere (30%)
BS: 3 spillere (15%)
RFLF: 2 spillere (10%)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Topp 20 spillere:

1. White Star Line 85.407
V12s leder for øyeblikket, bremsa opp i vekst siste dagen, men har høy oda og lav odd noe som tyder på at de er angreps glade fyrer, ville helt klart ikke kommet i dems vei. virker som de holder en god farming, da de har en del barbs noe som tyder på massiv clearing (?). Har også et "hav" med poeng ned til nummer 2 på lista. Vil de holde adlinga oppe eller vil de synke, tiden vil vise

2. Dominic Purcell 77.924
Vetke hvem som spiller her, no offence jeg aner som regel ikke hva andre er enn de som er i stammen min. MEN jeg kan se at du er en angriper, som WSL, høy oda lav odd tyder på at du/dere blir lykkelige av å angripe. En del BS adlinger også, som tyder på at du faktisk har fått motstand. Ligger mot midten av kartet i k54, dette kan jo by på problemer. Tipper Dominic vil gi WST god kamp om rank 1 i fremtiden, men det er som sagt en del byer som skal adles før Dominic er der.

3. Guttakrutt 67.589
På denne kontoen spiller to samer, som ikke har liv og sitter inne i teltet sitt for å farme, dag inn og dag ut. Det har resultert i HELE 7 dagens raner og 2 dagens plyndrer. Ligger på en helt ok 6 plass i oda. Har faktisk 2 internadlinger, noe jeg ikke viste om, skuffende. Ligger utenfor REs senter helt oppe i k44 og har store muligheter for ekspansjon, kanskje den med best muligheter på topp 3. Kan gi en fight om rank 1, men da må det adles mer.

4. Tvutt 55.537
Igjen, aner ikke hvem du er så jeg leser rett av stats, og ser at du har en andre plass på oda, adlet bs og CKH i det siste. og ligger godt inne i k54.

5. Erdem 52.284
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, sexy Erdem, en av de råeste kontoene på v12, sa i sta at jeg neppe ville komme på kant med WSL, menneh, vil heller slippe Erdem. Har en 3 plass på oda og ligger greit til på streken mellom k44 og k45, denne kontoen kommer vi til å høre fra her på v12 :D

6. Real Steel 50.690
Spilte mot Real Steel på v10, imponerte ikke spesielt der, men her skal jeg ta av meg hatten, en ledelse på oda viser at han er særdeles angrepsglad. Her er det W.O.H som får gjennomgå virker det som, ikke den beste stammen, men de har visst en del deff eller? :LOL: Ligger plassert midt i k44 og har en del gode muligheter til ekspansjon, men, troppene må vel stoppe en gang? frykter at denne kontoen kommer til å falle av topp 5 kampen.

7. Rattus Norvegicus 50.119
ikke adlet eller vokst i poeng på et par dager, også falt en smule i rank, driver å internadler Argentum Draco ser det ut til. Oda messig ligger han på en 14 plass, noe bak resten av folket på topp 6, men i et så tidlig stadie av verden kan dette være bare bra, mer burde ha en god del tropper nå. Aner ikke hvem som spiller her.

8. Michael-scofield 48.696
Her går det tripp, trapp tresko i poeng oppover, stort sprang, pause stort sprang igjen. Spennende spiller som helt kart kommer til å henge med en god stund her, med mindre de går lei. Oda 9 plass, sparer troppane, ja? Spår at denne kontoen kommer seg raskt opp på ranken om de forsetter med rykk og napp taktikken. ligger i k45, samla cluster og gode muligheter, verdt å følge med på!

9. skolehaven 45.873
Etter min mening v12s teiteste nick, sittet i mangfoldige minutter og tenk over hva som er logikken i nicket, men finner det ikke. Her spares det på troppene og odaen hans holder bare til en 16 plass. Kanskje har vi mer i vente, jeg aner ikke hvem du er, men nicket ditt er hvertfall teit. Ligger i k54.

10. Villarreal 45.701
Villa er vel kanskje den mest kjente spilleren på topp 10, samtidig er han leder i RE, noe som gjør at det å ligge på topp 10, etter min mening, er ganske imponerende. Har jo internadla en del, som noen sikkert kommer til å nevne, men har i det siste dratt med seg andre spillere. Ligger på en 36 plass oda, det er jo ikke super bra, men man kan jo ikke forvente så mye mer når han har såpass mange internadlinger.

da er topp 10 tatt, gidder ikke skrive en halv bok til så korter ned en del på de siste 10, nu kjør vi!

11. Breezer 43.828
inneholder en av de råeste damene på tw, gjør tydeligvis litt som hu vil akkurat nå, kan bli spennende å følge med på denne kontoen i fremtiden. Finfin 13 plass på Oda-lista

12. footballkid 39.847
Vet faktisk svært lite om denne kontoen, selvom vi er i samme stamme, men henger godt med, litt internadling og litt adling av hugs, det holder til en 35 plass oda.

13. Gullros 38.759
8 plass oda, aner lite om deg.

14. Solono 38.668
Solono har mista støvelen sin, og har ikke funnet den enda. Noe sier meg at han ikke kommer til å finne den på en stund heller, så her blir det mange byer å ta før han får den tilbake. Oda 14 plass, matcher ranken, så da kan man ikke klage.

15. Knutseo 37.759
Har internadlet 3 byer av Eve. veit ikke om han er en topp 20 spiller, men tiden vil vise. Oda ligger han på 27 plass som burde skyldes at han har internadlet sine 3 siste byer.

16. Tørpo Tøstein Nerrigarde 37.698
Et ord, skuffende. Denne kontoen burde vært med å kjempe om en topp 5 minst. Mulig de bygger adels for så å kaste seg opp på ranken, håper det. 24 plass på oda.

17. knivhuggarrock 32.848
Aner ikke noe.

18. panzertank 31.846
Spekterrrrrrrrrr <33333333 meget god spiller startet en stund etter, men har kommet seg langt opp. Nok om det, spekter har beklageligvis en evne til å slutte etter en kort stund, så hvor lenge vil dette holde? 1 mnd til, 2?

19. fjøsnissn 31.747
Fjøs eneste fra UNI på topp 20, burde kanskje ta hintet og komme seg til en annen stamme? har trua på fjøs, god spiller, gode ferdighet, v12 se opp!

20. Varanior08 31.384
Hey hey, her er jeg! leder neste uke, bare vent (party)


Stammer:
-RE- | 10 Spillere
CKH | 5 Spillere
RFLF | 3 Spillere
UNI | 1 Spiller
-n-p- | 1 Spiller

Spillere det er verdt å følge med på:

1. Sweeney Todd 20.351 Rank: 34
Fått opp farta en del, ser for meg at denne kontoen når topp 20 innen et par uker.

2. Tw-guide 30.314 Rank: 21
Naboen min, adler og står i, tipper han snart stjeler min 20'ende plass -.-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
sjekket karte etter din og min komentar, Så da at du låg atme han. Så regner med det er noe du kan gjøre for og forandre hans plasering. Om det er på poengranken eller odd ranken får vi se på :D
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke ta hele lista, så tar fra 1-15.

[SPOIL]1 guttakrutt -RE- / Gutta med krutt på lager. Første til å nå 100k, skal skrytes av det! Kjenner den ene på denne kontoen, og må si han kan spillet godt. Han er også ganske ondskapsfull, det merket jeg første gang jeg møtte han :eek:
2 White Star Line -RE- / Gode spillere på denne kontoen, har 2 barbaradlinger på lista, TSK TSK
3 Dominic Purcell RFLF / Aner ingentingen om denne karen her, og er vel slik han vil at det skal være, siden han ikke har sagt noe. Har en del ODA i tillegg til poengene sine, skal ikke være noe minus det.
4 Erdem -RE- / :LOL::LOL: :LOL:
5 Tvutt CKH / En konto som nylig ble bannet pga noe multitjas. Uheldig rykte å få på seg når man er topp 10. Ubannet nå, så antar det ikke var store greiene. Går lenge mellom adlingene her, holder han seg oppe på poengstigen kun ved å bygge ut byene?
6 footballkid -RE- / Kulkid. Vet ikke så mye om denne spilleren, men hørt rykter om at han duger. Noe også situasjonen hans beviser.
7 Rattus Norvegicus CMOS / Sondre på denne kontoen. Tjas og mas fra han i disse dager. Skaffet seg egen stamme har han gjort og. Virker som om han prøver å holde kontroll på sine undersåtter, men ikke klarer det.
8 Michael-scofield RFLF / Ganske dårlig ODA i forhold til sin kompis DomPur, er det han av de to som går def? (nerd)
9 Tørpo Tøstein Nerrigarde -RE- / Spilleren har vært litt nede på rangstigen en stund, nå ser han ut som å stige, ser fremover til å se han i videre spill!
10 solono -RE- / Aldri hørt om denne spilleren før v12, men han har nå opptjent seg en god pose credz fra min side. Ryktes om at han liker ekkel julebrus da, æsj.
11 Breezer -RE- / Oppkalt etter en rusbrus? Kan bare være en jente som holder til her. Eller flere?
12 skolehaven CKH / Danske med rart navn. Liker kontinuiteten i stammenavnene hans. Ryktes at han mistet en del tropper for noen dager siden. På tide å bygge opp og prøve igjen!
13 Gullros RFLF / Aldri hørt om denne spilleren før, men kudos for fint navn.
14 Villarreal -RE- / Hvem har vel ikke hørt om denne karen? Strålende fyllebøtte som utøver en autoritær skikkelse ovenfor stammen sin men ikke trenger å gjøre så mye for å få de til å gjøre bra ting. Er det stammen eller lederen som skal ha skryt da? (happy)Kanskje rekrutøren
15 knutseo -RE- / Kul spiller i K55, tåler en støkk og har en tønne krutt på lager.[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
"5 Tvutt CKH / En konto som nylig ble bannet pga noe multitjas. Uheldig rykte å få på seg når man er topp 10. Ubannet nå, så antar det ikke var store greiene. Går lenge mellom adlingene her, holder han seg oppe på poengstigen kun ved å bygge ut byene?"

Var noe krøll med innlogginga til dualen min bare noen dager etter at jeg tok over kontoen selv, så de trodde det var kun en spiller som hadde både kontoen han skifta ifra og Tvutt. But it's all good now ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 guttakrutt -RE- 122.724 23 5336
Skummel duo. Glad jeg er på samme side denne gang, for noe av de siste de gjorde på v9 var å banke løs på den stakkars lille kontoen min! Kommer til å holde det gående i lang tid og er for meg en god favoritt til å lede serveren helt inn.

2 Dominic Purcell RFLF 109.724 19 5775
Ikke den spilleren som gjør mest uttav seg på forum o.l, men spille det kan han. Kanonspiller, som beviser hva han er laget av. Så lenge aktivteten holder seg så vil denne kontoen bli utrolig hard å kjempe mot.

3 White Star Line -RE- 107.926 20 5396
Veksten har stagnert litt i det siste, men er vel stille før stormen her i gården. Veldig gode spillere, som kommer til å henge med i toppen så lenge aktivteten holder seg.

4 Erdem -RE- 102.132 21 4863
Har imponert stort i krigen sålangt, men jeg er ikke overrasket. Kanonspillere på kontoen. Leder ODA-lista, og er en pain in the ass for alle fiender i området rundt.

5 Tvutt CKH 81.598 18 4533
Ser ut som at orginalen har gitt seg, eventuelt sett behovet for en dual. Redswan her nå, så vidt jeg veit. Er som meg ikke verdens beste diplomat, men er også en spiller som biter bra fra seg på slagmarka og er i øyeblikket CKH sin største og kanskje viktigste spiller.

6 Tørpo Tøstein Nerrigarde -RE- 74.559 15 4971
Endelig fått fart på adlingen igjen etter en litt laber periode. CMOS får en del juling her, og mer blir det nok. En konto som blir vanvittig vanskelig å gjøre noe med så lenge aktiviteten holder seg.

7 footballkid -RE- 66.989 11 6090
Ikke mange vet hvem han er, men dette er en spiller av rang. Har prestert som forventet, meget bra, og kommer til å bli vanskelig å hanskes med i tiden fremover. Har et veldig høyt gjennomsnitt i byene sine, men det er ikke noe svakhetstegn.

8 Breezer -RE- 65.717 16 4107
Denne dama her + dualer er ingen drøm å møte på slagmarka, noe CKH har fått merke. Ikke spilt TW så alt for lenge, men læringskurven har vært fantastisk og står nå som en av de aller beste spillerne på v12.

9 Marigt -RE- 63.965 12 5330
Første ikke-norske spiller på lista. Vet lite om dem fra andre servere, men virker veldig bra. Sålenge aktivteten holder seg, vil denne kontoen være å regne med.

10 Villarreal -RE- 63.593 13 4892
Meg og min nyankommende dual, Cleo. Fornøyd med 10. plass så tidlig.

11 Rattus Norvegicus CMOS 61.287 15 4086
En konto jeg ikke blir helt klok på. Hvem er originalen her, og hvorfor har han latt sondre & co styra skuta videre? Har svært liten tro på at denne kontoen holder seg så veldig lenge.

12 skolehaven CKH 58.662 11 5333
Danske. Spilt en del på tidligere servere på .no. Vet generelt lite om han annet enn at han smalt nuksa sine i veggen til varanior for en drøy uke siden..

13 solono -RE- 57.777 14 4127
-RE-s kjære diplomat. Kanonspiller jeg har veldig sansen for. Offensiv i tankegangen og veldig god i det han gjør, både som spiller og som leder. Kommer til å bli et mareritt for fiendene fremover.

14 varanior08 -RE- 57.559 13 4428
Et annet mareritt er denne kontoen. En kombinasjon av fantastiske spillere, som jeg bare digger. Gode i off, og gode i deff. Kommer til å stige på denne lista.

15 Michael-scofield RFLF 56.009 14 4001
Vet ikke hvem dette er faktisk. Spent på å se hvordan det utvikler seg.

16 knutseo -RE- 52.105 10 5211
Veteran fra blant annet v2. Har allerede bidratt godt i krigen mot CKH og CMOS. Veldig god spiller, som kommer til å være topp 20 så lenge aktiviteten holder seg.

17 fjosnissen -RE- 51.139 11 4649
En gammel veteran, som heller ikke så mange veit hvem er. Steget bra på lista i det siste, og kommer til å fortsette med det. Herlig spiller.

18 Nolaw -RE- 49.325 11 4484
Kanonspiller som har starta godt i krigen mot CKH. De fleste som har spilt på .no bør vite hvem dette er. Utmerket seg godt på flere servere, v12 intet unntak.

19 wahaj CKH 49.068 11 4461
Ligger overraskende høyt på lista. Virker å ha tatt noen steg som spiller på denne serveren. Spennende å se hvor langt det går.

20 jonnernxD CKH 48.699 9 5411
Husker han fra blant annet V7. Hyggelig fyr, som er god i oppstart. Har vel en tendens til å slutte ganske tidlig. Veit ikke om det blir det samme her, eller om han fortsetter lenger denne gangen.
 
Topp