Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta at mange ikke orker sitte oppe og farme selv om det er første natt :p
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fakta er at Sight Of Perfection stammen står for 50% av alle kommentarene på V13 forumet :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Sight Of Perfection stammen står for 50% av alle kommentarene på V13 forumet :p

Da er fakta at andre må engasjere seg mer. I og med at Sigh of Perfection er den stammen (Sammen med FRST og YNWA) på topp 10 med MINST medlemmer :)
 

DeletedUser

Guest
fakta er at oppstarten verden 13 går kunn ut på hvor mye pp du bruker!

Fakta er at jeg kun har premiumkonto. Ikke brukt mer enn 20,- på mobilen :)

EDIT 23.23: Fakta er att jeg har LK om 15min :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at man taper mye ress på å rushe til LK

der er jeg enig. Men så kommer det opp til hvordan posisjonene til de forskjellige folkene er :)


noen har gjerne en posisjon hvor det er vanskeligt og farme med øks, spyd og sverd. Da kan man tjene på å rushe LK

mens andre igjen kan tjene like mye som dagelige ''kvoten'' på ress med bare de troppene man får av oppdrag.
Da tjener man mere på ress felt.

så som sakt, kommer ann på posisjonene på de forskjellige spillerene :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at vi altid vil må forholde oss til pp........på den ene eller annen måte.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
fakta er at slik blir spillet, men det burde heller vært økning i prisen på PK

Den er jeg ikke enig i. Økning av prisen, ville bety at de med fast inntekt ville få en ennu større fordel. Og det er stadig en god del, som kun har sine "lommepenger" og det er vel et fakta?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta at jeg utnytter det. Må samtidig i denne anledning påpeke at det er en spiller her som ligner veldig på meg i min alder av 13-14 år. Begynner å forstod at folk ble irritert :tunge:

Hahaha......fakta er at jeg ikke vil kommentere denne.......men koseligt å se deg igjen!
 
Topp