Michele Zagaria og PA

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hehe, mann må bare humre......store profilerte spillere sitter å krangler om en sak, som er en gjentakelse, fra samtlige verdener. Har kun lest det som er skrevet her, meeeeen det sier ganske mye om forfatterne bak diverse innlegg........henvisninger til utdannelser, inntekter osv..........godt man kun er en enfoldig og dum sjåfør.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ du har ikke gjort annet enn å ødelegge SoF. God del av dem som er i SoF har jeg selv fått inn selv. Av den grunn ga de fleste av dem et tilbud, flere av dem avslo. Men i senere tid har kommet tilbake, spurt om tilbud fortsatt står. Du er ingen leder TrAnxZ, det eneste du går etter er poeng. Hadde jeg vært naboen din, hadde du vært vekke for lengst. 95% av def troppene du har i byen din er fra SoF spillere.

Glemmer aldri når du og noen andre fra SoF sendte søknad til SMACK og ble avvist? Så du skal ivertfall ikke snakke om moral.
Ødelegge SoF? Går bare etter poeng? Du vet virkelig ikke hva du snakker om, Rene.

Du kommer med flere rare påstander her
1. Jeg ødelegger kun SoF
Hadde det ikke vært for at jeg tok over SoF etter at enkelte oppførte seg som idioter så ville det ikke vært noe SoF i dag.

2. Jeg er ingen leder
Da er det veldig rart at jeg er hertug i SoF. I tillegg så må det sies at jeg har vært leder i flere stammer som har vunnet verdener. W49.net, W7.us, HP1.co.uk og HP2.no er noen eksempler.

3. Jeg går etter poeng
Denne påstanden forstår jeg ikke hva du mener med. Mer poeng betyr jo at du er mer tropper og har et større antall byer, og ressursinntekter. Så ja, jeg går etter poeng så lenge det bringer med seg kvalitet og en forbedret spillsituasjon. Dette argumentet peker strengt tatt i mitt favør.

4. Hadde du vært min nabo, hadde du tatt meg ut
Hvis du vet hva facepalm er, så er det akkuratt hva jeg nå gjør. Du ville ikke hatt nubbsjangs.


5. 95% av mine defansive tropper er fra SoF spillere
I og med at jeg er en SoF spiller så kommer 100% av mine defansive tropper fra SoF, i tillegg så er jeg den eneste i SoF som har defansive tropper i m


Interessant med spioner.... Hva den stammechatten dere så ut slags i går har jeg heldivis ikke peiling på og det interesserer meg ikke. Og vi skal vel greie å krige også etter hvert. Du får vente i spenning å se ;)
Jeg har forstått det slik at enkelte i din stamme tar avstand for det noen i deres stamme gjorde i vår gamle stammechat, og dette syntes jeg er bra av dere. Litt kriging hadde gjort seg, det er jo trossalt det spillet handler om. En slik innstilling liker jeg, Spiralis. Det skal bli morro. :)

Og de invitasjonene til dere er ikke mye desperate sånn sett. At folk ønsker seg vekk fra deg kan ikke jeg gjøre noe med, men vi ville vært heller dårlige naboer om vi ikke tilbød dem ly i nattens mulm og mørke når de ikke føler deres egen leder klarer det. Og det er jo tydeligvis et faktum, ettersom du selv har innrømmet å skrevet til Smack og tilbudt deg å ditche 60% av stammen for å stille deg til rådighet for dem. Så hvem som driter seg ut her, blir nok en veldig subjektiv oppfatning
Jo, jeg vil si det er desperate invitasjoner i og med at såpass mange spillere har klagd over dette. Men selvsagt, dette er jo en subjektiv oppfatning - slik som alt annet her i verden. Jeg har på ingen måte tilbudt meg å ditche 60% av stammen for å stille meg til rådighet for dem. Det var mellom 35% og 40% et sted, det nøyaktige tallet husker jeg ikke. I tillegg så er de fleste av dere ut av stammen (og noen av de gikk faktisk til WInc). Hva du mener med "for å stille deg til rådighet" forstår jeg ikke. Dette handler om SoF, ikke meg.

Ærlig talt, du vet absolutt ingenting om hva du snakker om. Når vi får inn søknader fra dine egne medlemmer som virkelig ønsker seg over pga din lederstil og ditt rævslikkeri til SMACK - da er det faktisk ikke hos oss problemet ligger, Ole. Vi sender ut invitasjoner pga bakgrunn av søknader vi får, og hvis noen av dine medlemmer har fått en invitasjon uten å ha sendt søknad så beklager jeg det, men flesteparten ar fått søknaden sin på bakgrunn av en innsendt søknad.
Liar Liar Pants on Fire, Eivind. For det første så vil jeg ikke betegne alliansen mellom SMACK og SoF som noen form for rævslikkeri. Fakta er at en del spillere ikke var gode nok til SoF. Enkelte er nå stammeløse, enkelte er i WInc og et par har funnet seg andre mindre stammer. Nå er jeg klar over at SoF orginalt var en gjeng med venner, men disse trakk seg tilbake og med Fenrir i spissen så ble stammens fokus og mål endret. Om enkelte av disse vennene til folk da ikke holder mål, så er det dessverre ut for disse. Om da deres venner igjen føler for å gå, så er det bare for de å gjøre dette.

Hvis du er så priviligert å kun lese vår skypechat, så ville du ikke ha kommet med det utspillet der, ettersom det har foregått en diskusjon på hvilket grunnlag vi skal ta dem inn. Nemlig at de er nødt til å sende søknad og virkelig ønsker seg bort fra deg og din lederstil.
Som jeg nevnte tidligere i mitt svar til Spiralis så er jeg klar over dette. Men jeg er også klar over det faktum at det ble gjennomført av WInc som stamme. Men selvsagt, at dere tar avstand til deres egne skitne spill er jo i og for seg ganske bra.

Summsa summarium så kan du skylde på deg selv, Ole. Du og hvordan du farer frem har ødelagt masse for deg. Vær så snill og ikke skyv svaret over på oss, ettersom det kalles for ansvarsfraskrivelse. Ikke overraskende at folk forlater deg nå, så du har sagt at du kan ofre en stor del av stammen for SMACK. Er det én person som ikke kjemper for sin stamme og som er leder i tillegg, er det deg Ole ved å komme med slike utspill som det der.
Nå forstår jeg ikke hva slags "svar" jeg har "skyvet over på dere". Om du kan utdype dette så ville det vært kjekt. Som jeg også har nevnt tidligere så er det venner som velger å forlate da strukturen i SoF er endret. I tillegg så er det dårlige spillere som har forlatt, som uansett skulle bli kicket. Jeg har jo vært kontovakt for de fleste der og sjekket under 24 timer før de forlot. Og de personene som ikke var med i listen vi diskuterte med SMACK er jo ikke i stammen lengre...
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Haha, på ingen måte. Eller, sur over at dem som er utestengt drar fordel av det da man ikke vet når utestengelsen går ut, ellers, neh :p

Er forresten ble*

Er noen dager siden utestengelsen ble opphevet :). Dritt med karma zippy.
Men du har jo mulighet som jeg sa til deg i pm'n å bare droppe kontoen som du gjorde på v12 når det ble litt hett :)
Sa det til deg, hevnen kommer. Og det er nok ikke lenge til du restarter eller forsvinner helt!

Karma is a butcher, eller bitch som enkelte også sier.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er noen dager siden utestengelsen ble opphevet :). Dritt med karma zippy.
Men du har jo mulighet som jeg sa til deg i pm'n å bare droppe kontoen som du gjorde på v12 når det ble litt hett :)
Sa det til deg, hevnen kommer. Og det er nok ikke lenge til du restarter eller forsvinner helt!

Karma is a butcher, eller bitch som enkelte også sier.


Nå var jo alle andre clearet av dere da, så ante fred og ingen fare, men, ja, teamet og deres sprøe regler... ellers søt at du må få andre til å angripe deg, men jeg kommer tilbake, selv og ikke gjennom andre.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Nå var jo alle andre clearet av dere da, så ante fred og ingen fare, men, ja, teamet og deres sprøe regler... ellers søt at du må få andre til å angripe deg, men jeg kommer tilbake, selv og ikke gjennom andre.

Søtt at du sier det om andre, som selv trengte støtte, kv og hjelp for å adle meg. I tillegg trengte du hjelp av 2 andre spillere når du skulle readle byen fra en annen singel spiller som adlet deg. Du må være den største hykleren på v13 (giggle)

Se hva du skriver a mann (giggle) Skal like å se at du kommer tilbake selv uten hjep fra andre. Det må i så tillfelle være første gangen på denne verden at du gjør noe selv. Eller har stammen rett å slett bare vendt deg ryggen?
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Må desverre le av deg igjen.

Hvor mange i WInc var rundt meg? Jeg talte 5, nå er dere vel 6.
Hvor mange i SMACK var rundt meg? Jeg talte 0, nå er det 1.

Ser vi på min nærmest SMACK-nabo før Like a baws kom inn var det mellom 10-15 WInc spillere. Er det rart at jeg da får litt støtte? Taktikk er ikke ditt største område ser jeg.

Forøvrig adlet jeg den byen din selv, verste var jo at du var på og ikke klarte å forsvare byen din (rofl) Selv om nuken kom 4 sek før toget. Readling tok jeg også meg selv av, men hadde desverre en elendig adels, og for å kunne adle by fortere så fikk jeg andre til å sende nuke siden mitt off var på vei tilbake. Fornuftig? Ja.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Var jeg på? Jeg sto opp rett før halv ni :)
Jeg er ikke typen som står opp kl 06 på en søndag for å adle PA'n min. Så du har jugd om kv også da? Er det noe du ikke juger om? :)
Jaja, jeg var altså oppe før kl 0700 på søndags morgen for å forsvare byen min mot deg? Hadde jeg vært våken så hadde du ikke hatt noen by lenger din lille snik :)

den 09.12. klokken 08:33 fikk du melding av meg, det var rett etter at jeg våknet og så hva du hadde gjort :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vanskelig å bruke ress om en ikke er på og kontoadmin ikke kan aktiveres før man har 5 byer.

Lol, du må lære deg å lese PM mann.

Ikke vits å diskutere med deg ser jeg, så ha en hyggelig dag videre.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Herrrrrregud å patetisk du er. Skulle ikke du klare deg selv da?, produserte du 1000 spyd og sverd på et par timer eller (rofl)

Ifl meldingene fra deg/kv eller hvem det var :

Smaug den 09.12. klokken 08:54
pissprek

en PA er en PA, og denne var ufin

Michele Zagaria den 09.12. klokken 09:01
Personlige allianser er ikke i en stammes interesse, og det sto ikke oppført i notatene, kun på brev som er gamle kanskje, har ikke sjekket det.

Jeg beklager, men når Michele ber meg adle noe, så gjør jeg det, og du var desverre det enkleste målet :/

Han vil heller ikke få tillatelse til å levere tilbake byen.

Smaug den 09.12. klokken 09:07
Vel dettte kommer til følge deg resten av spillet og senere verdner. Som jeg sa tidligere holder jeg på mine PA avtaler og liker ikke at folk spiller skittent.
Personlig spiller jeg ikke skittent, men er man ikke dyktig nok til å spille clean så må man kanskje sette seg selv i samme kategori som en del av de andre idiotene.

Men tro meg jeg kommer til å få min hevn uansett!
Are og hvem flere er på kontoen?

Michele Zagaria den 09.12. klokken 09:11
Men kjære gud da, må du sette dette vanvittige sinnet ditt litt til side og se på hva som faktisk skjer.

Michele setter opp meg som kontovakt, jeg får beskjed om å adle, og jeg velger å adle din by.

Dette kan ikke Michele noe for, og har du ett problem med meg så finner du meg på ScareCrow kontoen.

Er idiotisk i mine øyne å sette folk som personlige allierte bare fordi man ikke liker å få innkommende... er jo for søren det spillet går ut på.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Selv om jeg skulle slutte å svare så får jeg gjøre det en siste gang.

Du kjenner tydeligvis ikke Are som hadde det litt morro med deg.

48640.jpg


Sjekk den opp mot toget som kom :)

Sooo, I don't know who that got humiliated...
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Og det bildet der skal bevise hva?, kan få det til å stå hva som helst der jeg....

Har ikke så langt sett et ærlig svar ifra deg.

Her er forøvrig orginal bildet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har forstått det slik at enkelte i din stamme tar avstand for det noen i deres stamme gjorde i vår gamle stammechat, og dette syntes jeg er bra av dere. Litt kriging hadde gjort seg, det er jo trossalt det spillet handler om. En slik innstilling liker jeg, Spiralis. Det skal bli morro. :)


Jo, jeg vil si det er desperate invitasjoner i og med at såpass mange spillere har klagd over dette. Men selvsagt, dette er jo en subjektiv oppfatning - slik som alt annet her i verden. Jeg har på ingen måte tilbudt meg å ditche 60% av stammen for å stille meg til rådighet for dem. Det var mellom 35% og 40% et sted, det nøyaktige tallet husker jeg ikke. I tillegg så er de fleste av dere ut av stammen (og noen av de gikk faktisk til WInc). Hva du mener med "for å stille deg til rådighet" forstår jeg ikke. Dette handler om SoF, ikke meg.
Altså, jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skulle inn i chatten deres og lage kvalm... Jeg har 30 stk i stammen så det er vanskelig å holde oversikt over hva enkelt person gjør til ethvert tidspunkt. Men jeg skjønner at du ble irritert og jeg hadde nok mest sannsynlig blitt det samme :)
Og måten ting har utviklet seg her så må jo man krige før eller siden. Akkurat når det skjer vil kun framtiden vise.

Dette med rekruttering fra dere til oss er nok en mer innfløkt sak enn du og dere vet om. Jada, vi har tatt mange fra dere og ja vi kunne tatt flere som var veldig misfornøyde og ville gjøre noe med ledelsen. Disse valgte å forholde seg lojale til stammen og vi lot det faktisk ligge etter det. Så ble vi kontaktet på ny av en gruppe spillere fra dere som ville bort, og vi sa ikke nei (Hvorfor skulle vi det??) Nok en gang trakk spillere seg ut av avtalen de fikk med oss, og vi gjorde heller ikke noe med det. Så du kan kalle oss feige, sleipe og alt annet du vil. Men saken er at i hovedsak er det dine spillere som har kontaktet oss, og ikke vi som har gått aktivt inn for å rekruttere. Så vi er kanskje feige, men det sier jo litt at flere av SoFs spillere heller vil spille med oss enn med SoF. Særlig med tanke på hva vi har måtte høre om oss på forumet her den senere tid. Vi tok i det minste tak i de problemene vi hadde og gjorde noe med de.
 

DeletedUser

Guest
kan ikke alle slutte og grine så sykt mye :D dette er bare ett spill . er ikke verdens under gang a noen medlemmer stikker av og at noen gjør noe sleipt er jo litt av morroa med spillet :) men for all del fortsett dette grine opplegget er bare morro for oss andre som sitter i godstolen og leser ..

hvem trenger hotell cæsar når vi har v13 forumet :D
 

DeletedUser

Guest
Etter at jeg gjorde mitt supre comeback har jeg hørt masse klaging på at de offentlige forumene er altfor døve. Nå er det litt liv her, og det er supert :)
 

DeletedUser

Guest
må bare le av hele dritten.. v12 var det helt greit at RE tok en spansk en og brøt iap er og piap uten noen moralske skruppler what so ever,Erdem kontoen gjorde akkurat det samme som dette her på v12..... men når de får det tilbake i tryne her så blir det suttring.... nei det e ikkje riktig å gjøre det, men kansje tenk på det neste gang dere gjør det selv så blir tw et litt mer moralsk sted å være :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Etter at jeg gjorde mitt supre comeback har jeg hørt masse klaging på at de offentlige forumene er altfor døve. Nå er det litt liv her, og det er supert :)

Og hva består ditt super comeback i, jeg bare lurer jeg.
 
Topp