Michele Zagaria og PA

DeletedUser

Guest
må bare le av hele dritten.. v12 var det helt greit at RE tok en spansk en og brøt iap er og piap uten noen moralske skruppler what so ever,Erdem kontoen gjorde akkurat det samme som dette her på v12..... men når de får det tilbake i tryne her så blir det suttring.... nei det e ikkje riktig å gjøre det, men kansje tenk på det neste gang dere gjør det selv så blir tw et litt mer moralsk sted å være :)

Nå vil jeg komme med noen korreksjoner her.

v12-situasjonen var helt annerledes. Der hadde den motsatte part planlagt å bryte avtalen - noe som endrer en hel del av hva denne saken handler om.
At Zippy tror Smaug hadde tenkt til å bryte avtalen en gang i fremtiden er en tom tankegang, da det ikke foreligger noen beviser whatsoever. (Siden det ikke er sant)

På v12 hadde i tillegg partene aldri blitt enig om en 24t-avtale. I PA-avtalen gjort mellom Smaug og Michele derimot, ble det sagt klart ifra og enig fra begge parter om at en 24t-angrepsstopp var inngått.
(med dette mener jeg at hvis avtalen en gang i fremtiden skulle brytes, skulle det ikke forekomme noen angrep på de neste 24t)

Angående Erdem-kontoen er jeg nysgjerrig på hva du mener. Vær vennlig å opplys meg (nerd)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Smack sin offisielle innstilling til personlig allierte er at det ikke fremmer stammens beste som felleskap.

Finner jeg som hertug ut at folk har personlig allierte i spillet så vil dem ganske automatisk bli targets.

Så ikke inngå en personlig allianse med noen i Smack, det er stor fare for at dere vil bli angrepet da.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Smack sin offisielle innstilling til personlig allierte er at det ikke fremmer stammens beste som felleskap.

Finner jeg som hertug ut at folk har personlig allierte i spillet så vil dem ganske automatisk bli targets.

Så ikke inngå en personlig allianse med noen i Smack, det er stor fare for at dere vil bli angrepet da.

Det har vi erfart på både godt og ondt :) Jeg tror du kan forsikre deg om at ingen vil inngå noe med SMACK etter hva som har skjedd.
Synes også det var søtt at jeg ble nevnt i krigserklæringen(love)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Godt at dere skjønner tegninga da scar, etter å ha spilt dette her i noen år så burde du jo ha forstått at dette er ett krigsspill...

Noen liker å stemme seg til seier som du, andre derimot liker å spille spillet :)

Kanskje du skal prøve det denne gangen :)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
At en spiller på knappe 2k poeng skulle anklages for å juge av zippy var vel bare på sin plass. Slikt skjer gjerne når man henger ut en ærlig person som zippy :)

Ser på det som en ære at zippy har inngått en krig basert på egen sluhet. Det måtte jo bare skje, og jeg er sikker på at en del spillere i Smack sikkert ser på zippy som en tannløs leder uten ben i nesa. Og det å sette opp zippy som diplomat er vel noe av det samme som å velge inn en neandertaler som statsminister :)

Jeg ønsker krigen velkommen, og håper zippy står uten hjelp og støtte sånn at jeg kanbruke han til farm en ukes tid mens jeg bygger meg opp :) Men det er beklagelig for en del av de i stammen min som kanskje missliker at krigen kommer nå :(

Men at stammen står frem og sier at alle PA's som er inngått er automatiske targets sier jo litt om holdningene, vet dere i det hele tatt hva PA betyr eller et det et fremmedord for dere?
 

DeletedUser

Guest
Må si det er interessant å lese over forumene selv om jeg er ute av verdenen. Virker her som om begge parter har gjort skitne grep i spillet. Til alle dere har jeg skrevet om en sang fra Guns‘n‘Roses. Dedikert til intrigene, dramaet og uoverkomsthetene som er ute og går akkurat nå:

Take me down to the tribalwars city
Where the drama is on and the shit ain‘t pritty
Oh won‘t you please take me home!

Take me down to the tribalwars city
Where the guys are mean and no one takes shit, y?
Oh won‘t you please take me home!

Må si dere gjør spillet fristende å returnere til selv om jeg vil ligge langt bak. I det hele forstår jeg ikke hva dere griner/klager/diskuterer for. Alle vet at det blir gjort skittent spill. Hvem som har gjort mest skittent spill legger jeg meg ikke opp i. Men folkens... Grin meg en elv, bygg en bro og kom over det. Det eneste dere kan gjøre er å gå i fullt frontangrep. Ikke verbalt, men med tropper. Kjør på med krig! :-D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Godt at dere skjønner tegninga da scar, etter å ha spilt dette her i noen år så burde du jo ha forstått at dette er ett krigsspill...

Noen liker å stemme seg til seier som du, andre derimot liker å spille spillet :)

Kanskje du skal prøve det denne gangen :)

Jeg vet ikke om du har fulgt med i det siste jeg, Are, men det er alltid en avstemning når man beveger seg inn i end-game, så alle her har i realiteten stemt seg til seier:) V4 er intet unntak.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke om du har fulgt med i det siste jeg, Are, men det er alltid en avstemning når man beveger seg inn i end-game, så alle her har i realiteten stemt seg til seier:) V4 er intet unntak.

...og det har aldri vært en avstemning hvor det har vært mulig å stemme seg til umiddelbar seier før :razz:
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Her prøver jeg å legge vekt på hvor dårlig zippy spiller og så begynner dere å trekke frem demokratiske løsninger på verdens avsluttninger.
Shame on u guys! :)

Vel jeg klarte vel å få til akkuratt det som var hensikten med tråden. Jeg fikk lagt vekt på SMACKS spillemåte, men zippy selv fortalte at han juger og backstabber folk hele tiden. Og i tillegg kom de fra ledelsen og fortalte at det var stammens praksis :eek:

Så strengt tatt er jeg litt irritert over at de tok fra meg crediten med å legge frem fakta og sverte de. De var dessverre dyktigere selv til å sverte seg selv enn hva jeg klarte. :mad:

Så sånn alt i alt føler jeg at jeg startet tråden mens SMACK selv kapret den og visste seg fra sin flotteste side :LOL:

Så takk til grisepesten, zippy og Gåsa for at dere la frem fakta selv. Personlig synes jeg dette har vært en underholdene diskusjon enda jeg synes det var litt barnslig av meg å starte den.
 

DeletedUser

Guest
Slutt å sutre på v13-forumet også, Grim. Har du ikke nok med v4 forumet fra før?

Ey, ikke min skyld at du sprer rundt deg ble håpløse kommentarer :razz: Noen må jo gjøre et forsøk på å rette opp alle disse rare ideene du gir.
 

DeletedUser

Guest
anngående v12 så var det vel ikke planlagt å bryte den, men begge parter visste det kom til å skje.
etter slik jeg forstod det hadde erdem og RS en iap med 3 dagers oppsigelse fra før stammene fikk diplomati med hverandre, dette ble og bare droppet akkurat som her... så slike ting skjer på alle verdener... viser vel bare at tw e et sted en bør være temmelig sikker på hvem man stoler på og ikke.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
anngående v12 så var det vel ikke planlagt å bryte den, men begge parter visste det kom til å skje.
etter slik jeg forstod det hadde erdem og RS en iap med 3 dagers oppsigelse fra før stammene fikk diplomati med hverandre, dette ble og bare droppet akkurat som her... så slike ting skjer på alle verdener... viser vel bare at tw e et sted en bør være temmelig sikker på hvem man stoler på og ikke.

Vi hadde skypelogger som tilsa at dere hadde planer om å bryte den, jo.

Da kan man bare takke seg selv, synes jeg.
 

DeletedUser

Guest
vet hvilke logger dere satt på og fra hvem dere fikk de fra, men ka som ble sagt der av en eller 2 personer og ka som var en realitet e 2 totalt forskjellige ting..
 
Topp