Kart for Verden 1

kai gunnar berg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
hm mangler noen kontinent toppspillere på rimen (k49 59 4 5 41 51 94 95) tror jeg.
jeg er vertfall størst i k49 men nesten 50% av byene
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hm mangler noen kontinent toppspillere på rimen (k49 59 4 5 41 51 94 95) tror jeg.
jeg er vertfall størst i k49 men nesten 50% av byene

Kun spillere med 1mill innenfor kontinentet vil komme frem på kontinental dominans kartet. Siden du kun har 642.510 poeng foreløpig så vil ikke du komme frem da du ikke har 1 million i kontinentet (det står spesifikasjon på toppen av kartet)

håper dette var en enkel forklaring
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Huff, kunne de ikke bare gjøre om hvor langt de sløve AM kan dra, 58:20 blir vel litt kort med tanke på størrelse av verden osv, i tilleg er det en ganske treg verden
 

DeletedUser

Guest
Tenk hvis Balle kunne deffe seg selv :? Nermer 80mil på kontoen da???

Nei. Når man taper en by så får man muligheten til å lage en ny adelsmann, uten å trenge noen flere mynter. Det gjør at når man mister et stort antall byer sitter man plutselig igjen med et stort antall adelsmenn. Balle Klorin har mistet veldig mange byer, og har derfor hatt muligheten til å adle veldig mange byer.

Veksten hans er mer begrenset av hastigheten på verdenen.

Huff, kunne de ikke bare gjøre om hvor langt de sløve AM kan dra, 58:20 blir vel litt kort med tanke på størrelse av verden osv, i tilleg er det en ganske treg verden

Så vidt jeg veit har det vært minst en avstemning for å få økt distansen adelsmenn kan gå. Men det ble nedstemt. Jeg antar det er fordi folk liker de trygge områdene sine... og hvis de andre stammene er som BOL så er det kanskje med god grunn :razz:
 

kai gunnar berg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Så vidt jeg veit har det vært minst en avstemning for å få økt distansen adelsmenn kan gå. Men det ble nedstemt. Jeg antar det er fordi folk liker de trygge områdene sine... og hvis de andre stammene er som BOL så er det kanskje med god grunn :razz:

det har vert 2 avstemninger. men første avstemning ble det stemt om moralen skulle fjernes og adelsmenn skulle doble tida

den andre avstemningen ble 3 forskjellige avstemninger.
 

DeletedUser

Guest
Kartene er ikke oppdatert siden 14/1 ... dager gamle nå. Noe er feil
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kartene er ikke oppdatert siden 14/1 ... dager gamle nå. Noe er feil

Jan 11, 2013 - 16:54:20 EST
Maps not updating
----------------------------
I have switched servers the maps are updating on. Unfortunately the new server doesn't have the proper libraries to run my map making code. It will take awhile until I can sort this issue out. In the meantime you need to be patient :) Thanks.

http://map.k-io.com/

Lønner seg å ta en kikk på websiden til utgiveren. Dette ble også nevnt i andre kart tråder rundt forbi ;)
anyways det vil bli fikset så fort som han får i orden kodene sine (som kan ta litt tid)
 

DeletedUser

Guest
Yepp, alt fungerer nå. Så da kan jeg følge med på hvem som er mestadlende stamme og hvor det adles henne... ;-)
 
Topp