Farming

DeletedUser

Guest
Det er Ole, trenger ingen prnt screen...Er nesten litt skuffendes at han ikke har mer :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
kai8ft.png
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Å herregud :O Trudde eg farma mye :p

24 timer latestart og 17k farma :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du har allerede ranet til deg 1.000.024 ressurser.
Det skjærer meg i hjertet og si dette, men om dette stemmer så var du 2 minutter før oss. Vi fikk 1.000.000 ressurser plyndret klokken 08:26. Irriterer oss litt over at vi hadde 2,5 timer offline time i natt nå ja...

Bra jobba!
 

Mathilda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det skjærer meg i hjertet og si dette, men om dette stemmer så var du 2 minutter før oss. Vi fikk 1.000.000 ressurser plyndret klokken 08:26. Irriterer oss litt over at vi hadde 2,5 timer offline time i natt nå ja...

Bra jobba!

Tack, men då har du också jobbat på bra! :) Bara 2,5h offline.., vilken lyx, spelar solo^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvordan i sorte faen farmer dere så mye? har 30k (Med andre ord nesten 20k hver dag)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvordan i sorte faen farmer dere så mye? har 30k (Med andre ord nesten 20k hver dag)
Når startupfasen er over kan det godt hende at jeg faktisk skriver litt i guiden min om dette (som "aldri" blir ferdig).

Kan si deg nå at det er om å gjort å ha så mange LK som mulig. Jo fler LK du har, jo mer kan du farme. Akkuratt nå har jeg 1050 LK, av totalt 15000 LK på HP. Det vil si at 7% av alle LK befinner seg i min by. Da sier det seg selv at man kan farme en god del.

Egne kommandoer (405)
 

DeletedUser

Guest
Når startupfasen er over kan det godt hende at jeg faktisk skriver litt i guiden min om dette (som "aldri" blir ferdig).

Kan si deg nå at det er om å gjort å ha så mange LK som mulig. Jo fler LK du har, jo mer kan du farme. Akkuratt nå har jeg 1050 LK, av totalt 15000 LK på HP. Det vil si at 7% av alle LK befinner seg i min by. Da sier det seg selv at man kan farme en god del.

Egne kommandoer (405)



er jo egentlig ikke vanskeligt og få det Ole har nå. Følger man en OK guide, og farmer flittigt og aktivt (OG SMART!) med LC, så har man 1.2k LC etter tredje dagen lett! :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
er jo egentlig ikke vanskeligt og få det Ole har nå. Følger man en OK guide, og farmer flittigt og aktivt (OG SMART!) med LC, så har man 1.2k LC etter tredje dagen lett! :)
Veeeel, 1.2k og den beskrivelsen der passer ikke helt sammen.

Tror du trenger noe bedre enn en "OK" guide. Og for å kommentere farmingen så har vi totalt 2,5 timer med offline tid siden HP startet, det illustrerer litt aktivitetsnivået som behøves.
 
Topp