Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är en hora

men jag trodde du var en sånn en her jeg

[SPOIL]
978x.jpg
[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at admins her inne bør lære seg hva IP-adresse er for noe, før de starter å banne folk med samme navn..

Dere fortjener en medalje alle sammen!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at admins her inne bør lære seg hva IP-adresse er for noe, før de starter å banne folk med samme navn..

Dere fortjener en medalje alle sammen!

Ryktes at admins kan banne kontoer uten å begrunne det med IP-adresse :) Skal mye til for å banne en konto, så dem har nok god grunn :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ryktes at det er en ny stamme som holder på å bli laget, men kommer den til å nå langt og å bli suksessfull? :S
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jau viss du synes 400 lk og 50 øks samt litt def er mye tropper så tør eg ikke og tenke på hva du har :help:
 

DeletedUser

Guest
Nå har det vært konstant produksjon siden da så, men du kan fortsette å tru det da!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vet at det troligt er mer no er ikke dom som dere ;) men sier bare tallene eg vet skal ikke dikte opp tall heller ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er ikke sur bare oppgitt over hvordan folk kan være forlater på grunnlag av noe ledelsen jobber med ^^ og ikke ha tillit til ledelsen er noe eg finner merkverdig da vi endå ikke har gjort noe som ikke var bra for stammen ^^ vi har igjallefall ikke fått klage før folk bare pakker og drar ^^
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ryktes at det ikke interesserer noen,
Ryktes foresten at dette kommer til å bli en spennende runde, er mange nicks fra tidligere verdner, og mange fakenicks.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
at det er mange faknicks er ingen overaskelse er også alltid noen som velger vanlig nicks også ;)
 
Topp