Topp 10 stammer

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Diskusjon hører med, men de må holde seg on topic. Komentering til lista er jo lov, som for eksempel viss der er feil informasjon, eller du bare er uenig. Derimot så er dette styret om va som er "naturlig erfaring" ingenting her å gjøre.

Å før du spør; grunnen til at jeg ikke lager liste er at jeg vet ingenting om stammene.

Hvorfor lager ikke du en liste? (think)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Enig, noen burde trå i gang med en liste, sånn at en syk stakkar har noe og lese på senga når han våkner for og trekke luft.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Av erfaring vet jeg at d er mye lettere å lage liste viss man er i en toppstamme, så kanskje pinkie vil lage en :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ok, spiller du aktivt kan d gå..... Så da er d eneste vi mangler noen som spiller på v13 :p
 

DeletedUser

Guest
Prøver meg på en liste, ikke altfor mye aktivitet her. :rolleyes:

1. Deceit
Utbryterstammen. Sterk stamme som ligger kompakt både i K55 og K45. Ser ut som de får kjørt seg litt, er vel ikke altfor populært å svike stammer på den måten? Holder denne stammen helt inn, eller er de bare en oppsamling folk med poeng? Spennende å se.

2. SMACK
Bra stamme, mange sterke spillere. Her tror jeg det er mer lojalitet inne i bildet, og litt mer ansvarsfølelse ovenfor stammen. Gjenstår å se. Klarer dere å ta Deceit da?

3. ~NUKE~
Merga nylig med WInc. Fin stamme med mange medlemmer. Ligger litt mer spredd utover kartet enn de andre toppstammene. En ide å alliere dere med SMACK for å ta Deceit?

4. B-B
Vet dessverre ikke så mye om denne stammen. Ser ut som de ligger bra og kompakt i K44, men ligger ett godt stykke bak toppstammene.

5. J.F.F.
RUAB. Trenger jeg si mer? Minst respekterte stamme for meg. Altfor mye def. Dessuten er jeg lei av å se J.F.F. på hver eneste verden. Får kjørt dere litt mot ~DW~ eller? (giggle)

6. F.U
Vet absolutt ingenting om denne stammen. Radisson er vel der. De er visst lei spioner og skitne triks. Vanskelig å komme unna det i et spill som Tribal Wars.
7. ~DW~
Min egen stamme, velger å ikke kommentere denne.
8. LLØS
Ligger bra i K55, endel medlemmer med ganske masse poeng. Hva skjer når dere må begynne å gå innover, og møter på Fenrir og Gone? Gjenstår å se.
9. BuRn
Falt kraftig i poeng i det siste. Tror ikke de vil være å se på topp 20 om et par uker.
10. MOON
Fire medlemmer. Ligger inneklemt mellom ~NUKE~, Deceit og LLØS. Klarer de seg, eller må de gi tapt? Tror personlig ikke de vil klare seg, men gjenstår å se.
11. Hellas
12. PooP
13. JFFA
14. // HKO
15. JFFR Tre stammer RUAB? Jo flere spillere, jo flere paladins, eller hva?;)
16. ~MB~
17. B.C
18. NV
19. GOW
20. -EoC-

Ikke blir for sure hvis jeg har noe feilinformasjon. Prøver bare å få litt liv i forumet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Prøver meg på en liste, ikke altfor mye aktivitet her. :rolleyes:

1. Deceit
Utbryterstammen. Sterk stamme som ligger kompakt både i K55 og K45. Ser ut som de får kjørt seg litt, er vel ikke altfor populært å svike stammer på den måten? Holder denne stammen helt inn, eller er de bare en oppsamling folk med poeng? Spennende å se.

Svikere? Her tror jeg ikke du vet hva som har skjedd. De "orginale" ble kicket fra WInc, og lagde derfor stammen som et "midlertidlig oppholdssted". Det viste seg at det var spillere i andre stammer og samme stamme som var misfornøyd med hvordan ting ble ledet. Særlig var det med inaktive ledelser et sårt punkt for mange. Et par dager etter ble vi forespurt, og nesten maset på, om å bli med i WInc igjen. Vi takket nei, fordi at vi ønsket å bygge en fungerende stamme, og ikke bli med i en skadeskutt stamme som var dømt til å feile.

Og jeg vil ikke si at de som har blitt med oss i senere tid, da tenker jeg særlig på de som kom fra SMACK, har sviket SMACK i noen særlig stor grad. De var ikke fornøyd med hvordan ting lå, vi var alle orginalt fra SoF og vi var/er venner. En overgang var det jeg vil kalle for naturlig. Det ville vært noe annet å gått til WInc (eller NUKE), enn å gå til Deceit - en helt ny stamme.

Ellers fin liste. :)
 

DeletedUser

Guest
Alle som går over fra en stamme til en annen en (med mindre det er planlagt av stammene) er svikere.
Hvis dem som gikk fra SMACK var så misfornøyde, så kunne dem ha kommet tips og slikt som kunne ha hjulpet til å fikse det dem var misfornøyde med.

Når dem ikke gjør det engang, ser jeg på det som svik.

- Sindick
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Når dem skifter stamme som sindre sier regner dette som svik. Uansett form ^^

Dem forlater SMACK til en fordel for en anen stamme som i dette tilfellet er decite.

Uten og tenke på dem andre som er i stammen ^^

Asle sa han slet med med overgangen. Men hans a det var nødvendig for pinkipai :hmm:

Når man forlater en stamme så er man en sviker. Uansett grunn og uansett hva du føler etterpå, dermed basta. Mm han var missfornøyd med ledelsen heller noen medlemmer, heller han blei dårlig behandlet er irrelevant ^^

Et svik er et svik ^^
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Når dem skifter stamme som sindre sier regner dette som svik. Uansett form ^^

Dem forlater SMACK til en fordel for en anen stamme som i dette tilfellet er decite.

Uten og tenke på dem andre som er i stammen ^^

Asle sa han slet med med overgangen. Men hans a det var nødvendig for pinkipai :hmm:

Når man forlater en stamme så er man en sviker. Uansett grunn og uansett hva du føler etterpå, dermed basta. Mm han var missfornøyd med ledelsen heller noen medlemmer, heller han blei dårlig behandlet er irrelevant ^^

Et svik er et svik ^^

hva er du da? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Forræderi, bedrag, troløshet osv.. Svik er svik. Noen spillere ser ut til å mene at det å være i en stamme automatisk betyr at du sverger å kjempe for denne stammen så hardt du kan helt til verden er over. Spillere er i stammer av forskjellige grunner, man kan ikke forvente at alle elsker stammen man er i. Å forlate en stamme er helt normalt, og ikke synonymt med svik.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vet du ikke spurte meg Magnar, men jeg føler fortsatt for å svare.

Svik er det samme som bedrageri, forræderi eller løftebrudd. Spioneri er svik. Å gå inn i en stamme med intensjoner om å skade stammen er svik. Å forlate en stamme uten å påføre stammen du forlater mer skade enn det du tar vekk av dine egne eiendeler er ikke svik.

Hadde Asle, Mathias og Johan blitt i SMACK, og spilt for Deceit (det heter Deceit, ikke decite) så ville det vært svik. Å gjøre overgangen så rettferdig som mulig, innenfor de gitte rammene, er ikke svik.

Når det er sagt så kan vi argumentere så mye som dere vil rundt dette. Og om dere fortsatt er, av en eller annen rar og absurd grunn, uenig med meg så heter vår stamme Veil of Deception (Deceit). Løst oversatt til norsk er dette Slør av Bedrageri. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
alle de 3 du snakker om sviket stammen da dem stakk.
De gidde ingen forvarsel, og dem utnyttet folk dem viste ikke var online med og angripe samme øyeblikk dem leavet stammen.

Bare og leave en stamme er svik, og når man går til fienden så er det svik med ekstra EKSTRA toppings.
Eneste grunnen for at dere i Deceit prøver og beskytte dette, er for at dere ikke ønsker og inrømme at dere er en stamme bygget opp av svikere.

- Sindick
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Blablabla, må si meg uenig med Sindick & Magnar. Ser ikke helt på overgangen som noe svik, de tok da opp diskusjonen om diplomati først hvertfall, dog ikke noe mer, men litt.

MEN, det komiske er jo begrunnelsen de ga for at de leavet. Det som gjør det hele komisk.

En grunn var følgende:
"Vi leavet pga. interne problemer." - Denne var spesielt morsom da det kun var de som skapte disse interne problemene da de ikke ønsket å ha de samme idealene som SMACK ved å kun ha fiender. Så interne problemer? Nei. Uenighet? Ja.

En annen grun var:
"Vi leavet pga. diplomatiet." - Greit nok, men er jo en liten motsetning til det 3de argumentet deres.

3de grunnen:
"Vi leavet for å få motstand fordi vi lå for trygt til." - Okey, om dere lå for trygt til, hvorfor hadde vi da for få IAP/allies som dere klagde på?

Husker også at når diskusjonen pågikk ble det gitt argumenter for at vi ikke hadde IAP's/allies, men ingen i mot. Foruten at vi ikke ville klare det etc, men statistikken tilsa jo noe annet.

yeye, vi ser jo hvem som vinner, prestasjonen til SMACK får jo bare enda større prestisjé nå, så kanskje er det eneste jeg burde gjøre å si takk :)
 

DeletedUser

Guest
Her har nok jeg uttalt meg om noe jeg ikke har så mye peiling på. Tar av meg hatten for TrAnxZ, her er jeg enig med han. Å gå ut av en stamme er ikke det samme som svik. Jeg vil ikke si noe mer, for jeg har rett og slett ikke nok peiling på det som har skjedd.
 
Topp