SMACK mot WInc og ~NUKE~

DeletedUser

Guest
Fjerner du BuRn så har SMACK adlet 39 byer og BuRn 1.. er ikke store forskjellen..

Så vil si at BuRn alliansen er helt unødvendig for SMACK

Jeg ville ikke si de var helt unødvendinge ihvertfall. BuRn gjør at fienden har enda ett mål å fyre av adels og nukes på, som gjør ressursene deres mer spredd, hvilket betyr at mindre oppmerksomhet går mot SMACK.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville ikke si de var helt unødvendinge ihvertfall. BuRn gjør at fienden har enda ett mål å fyre av adels og nukes på, som gjør ressursene deres mer spredd, hvilket betyr at mindre oppmerksomhet går mot SMACK.

Bortsett fra at WInc adlet fra BuRn allerede før de offesielt joinet SMACK på den siden av krigen. Det jeg har sett action-messig fra BuRn er ikke veldig lovende...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Side 1:
Stammer: SMACK
Side 2:
Stammer: WInc, ~NUKE~

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 4
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 55,768
Side 2: 20,218
Forskjell: 35,550

chart
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ka skjedde med WInc? De største spillerne laget ny stamme :p (minner om den misslyktede RFLF fra v12)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ser ut som ole og co tar inn bare store folk for å vokse fort thett het og at stammen er sammen er vel litt værre med ser på kartete :) (dere er merka rosa) at dere ligger litt spredd dere ligger i 2 store klynger litt vekke fra hveradne vil dette skade dere fremovar SMACK ligger mye mer inpakt og kan lettere støtte hverandre.

et råd prøv og skaffe flere medlemmer som kan få dere mer sammenslått
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
evilstr skrev:
Skjønner ikke om dette er et ord eller ? kan du forklare hva du mener med akkurat den setningen.

Han mener at dere ligger mere spredt på kartet enn SMACK som ligger mere samlet.
 

DeletedUser

Guest
Og at vi tar inn store folk er fordi de har muligheter til og forsvare seg selv rett og slett.

He,he,er mange "små" som er dyktige på å forsvare seg,da :hjelp:
Er faktisk ikke størrelsen det kommer an på,men teft og samarbeid (angel)
 

DeletedUser

Guest
Husker også hvordan du etterlot Royal Flush IV - kontoen (giggle)

etterlot og etterlot. Jeg og Heine er da enda venner.. Og det at jeg gikk fra royal flush kontoen er fordi jeg ikke så noe lys fremtid etter et par feil som Heine gjorde som ikke kunne gjøres der og da.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Side 1:
Stammer: SMACK
Side 2:
Stammer: ~NUKE~, Deceit

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 17
Side 2: 3
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 142,178
Side 2: 22,821
Forskjell: 119,357

chart
 

DeletedUser

Guest
Wow, denne så jeg ikke komme.. Alltid gøy med slike siste 24timers statistikk :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke min feil at dere har elendige medlemmer :hmm:

Sånn blir det når hele stammen er bygd opp av folk som bare har stikki fra stammene, gjerne ikke de beste som gjør så ;)
 
Topp