Faktabørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at fabian sier smack blir grust av deceit, ser han ikke på stats eller :)?
Han mente også smack ikke var noe uten mz og at vi burde joine deceit (clap)
For der hadde man både martyrio/gone og ulven :)
Good team work fabian ;-)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
fakta er at fabian sier smack blir grust av deceit, ser han ikke på stats eller :)?
Han mente også smack ikke var noe uten mz og at vi burde joine deceit (clap)
For der hadde man både martyrio/gone og ulven :)
Good team work fabian ;-)

Fabian er forvirra Sondre
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: J.F.F.
Side 2:
Stammer: Deceit

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 28
Side 2: 10
Forskjell: 18

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 0
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 91,825
Side 2: 70,724
Forskjell: 21,101

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,660
Side 2: 0
Forskjell: 7,660

chart


J.F.F vs Deceit
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hvis dere går på tw stats, og tilføyer smack på side en og jff på side to, så får dere at de har erobret 7 byer fra dere totalt :)
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fakta er at skattene skulle kommet i går men er fremdeles ikke kommet (Om ikke jeg telte feil på kalenderen)...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at jeg stiger kraftig på ODA. Menst jeg ikke får adlet en by :p. Hvor lenge greier NUKE og defe opp rebell før dem er tom?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at jeg stiger kraftig på ODA. Menst jeg ikke får adlet en by :p. Hvor lenge greier NUKE og defe opp rebell før dem er tom?

Fakta er at du har feil info. Rebell er ikke lengre i NUKE, så det er umulig at det kommer inn støtte der :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
beklager fikk vite det no. Har ikke vært på i helgen :p Beklager den men ja hun kan umulig ha mye def igjen no har knust ca 150k tropper totalt er utrolig at hun kun defer opp fronten mot meg da :p
 

DeletedUser

Guest
men for fiskeboller slutt og skrytt magnar :|
alle vet du suger, men ikke lat som det er noe bragd at du ikke har tatt den byen da, sjønner ikke hvordan du har kommet så langt jeg, peera som gjorde de rigth?
Heiia ikke Magnar
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kremt peer har ikke gjort en drit som alle andre verdener sitter han på ræven og logger på når eg tvinger han på ^^

du derimot har bare hoppa innpå en konto der zippy gjør alt dritt jobben og du prøver og ta ære for det ^^

så slutt og denge ned på andre når du lever på zippy ^^
 

DeletedUser

Guest
kremt peer har ikke gjort en drit som alle andre verdener sitter han på ræven og logger på når eg tvinger han på ^^

du derimot har bare hoppa innpå en konto der zippy gjør alt dritt jobben og du prøver og ta ære for det ^^

så slutt og denge ned på andre når du lever på zippy ^^

har ikke sakt at jeg har gjort noe på MZ :)
Jeg vil ikke tatt æren fra Pål ,for alle sjønner jo at det er han som gjør det meste der :)
Men jeg liker ikke deg Magnar, du har ikke tw-ferdigheter
 
Topp