Zippys venner

DeletedUser

Guest
Igår våknet jeg opp til den noe overraskende nyheten om at Zippy, eller Michele Zagaria hadde forlatt SMACK. Gutten med sine mindreverdighetskomplekser følte at han ikke var stor nok og han ønsket å adle spillere fra sin egen stamme. Det hele endte med at han forlot SMACK og dannet sin egen lille stamme kalt Zippys venner.

Det er noe som er veldig passende med stammen din, Pål. Navnet og antall medlemmer viser hvor mange du har igjen som står med deg. Zippys venner består av et medlem. Deg selv. Hva vant du på dette? Du forlot den lille gjengen du fortsatt hadde delvis med deg og står nå helt alene. Om ryktet ditt var dårlig tidligere ligger det nå i ruiner. Ja, du er en dyktig spiller og du leder v13, men hva hjelper det når du har absolutt ingen med deg?

I SMACK hadde vi en periode to chatsamtaler på skype fordi Zippy var så barnslig at han nektet å være i samme samtale som enkelte andre SMACK-medlemmer. Zippy var ofte med på å skape kvalm og har flere ganger forsøkt å få med seg SMACKmedlemmer over i en utbryterstamme. Nå som utbryterstammen er skapt og vi ser hvor mange som er der, så ser vi hvilken braksuksess han hadde med denne rekrutteringen.

Personlig tror jeg dette er begynnelsen på slutten av Pål sin tid på v13 og tw.no. Pål står alene mot de store stammene og har ingen som står bak han. Presset mot han vil bli for stort, og alene vil han ikke kunne klare å demme opp mot det enorme presset. Når Zippy innser dette og ser seg om etter en stamme vil han nok forstå hvor dum denne beslutningen var. For hva slags leder på v13 vil ha Zippy inn i stammen sin nå? Forhåpentligvis ingen. En illojal spiller som kun skaper splid og uhygge er ikke noe å ta vare på. Og mens vi snakker om medlemskap for zippy i en stamme, hvem vil ha en slik bråkmaker i en hvilken som helst stamme i fremtiden? Mest sannsynlig ingen. Zippy har ødelagt tw.no for seg selv og stakkaren står nå helt alene.

Znipp, znapp, znute, nå er zippyeventyret ute.

farvel.gif
 

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Men Vetle husk på at pål er jo den beste på .no så han stor nok sterkt imot oss ja :(

neida, jeg tror ingen kommer til og joine zippys venner, om det ikke er ein illojal spiller til da fra enn eller annenn stamme :)
Før gravde du din grav, men glemte jorden, når har du gravd din grav med jorden oppå deg og snart er det ikke mere luft Zippi,hjelper ikke og tro at du tar to stammer på snart 20mill :)

Beklager zippi du har gjort det dummeste på .no noen har gjort synest jeg nå :)

beste jeg har lest på lenge :)
 

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg tror faktisk vi i smack står sterkere uten zippi enn med zippi :)
For når zippi var der var det ett par spillere han likte ,resten satt han og klaget på hele tiden :)
Godt at søppelete i smack er borte , men hvor lenge vil zippi overleve maks 4uker sier nå jeg :)
Nå har vi ingen i smack som klager enn tid noen gjør gale :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er synd han er ustabil. Er en god spiller men ikke den mest lojale.

Er grunnet ledelsen at han går sier han.

men synes han eller kunne ha gjort det på en anen måte en og forlate smack men men. Hjort er hjort og elg er elg :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hovmod står for fall, sies det. God spiller absolutt, men ingen lagspiller, dessverre.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå mener jeg at i en krig mellom SMACK og MZ så vil MZ komme seirende ut. Både informasjon og gode spillere (og aktivitet) på konto ligger til grunn for det.

Og Vetle, den lange tråden her tror jeg du kunne spart deg. Tror alle her inne har et inntrykk av Pål Brian, Roger og Yosuf som ikke vil endre seg så lett... :)
 

DeletedUser

Guest
Nå mener jeg at i en krig mellom SMACK og MZ så vil MZ komme seirende ut. Både informasjon og gode spillere (og aktivitet) på konto ligger til grunn for det.

Og Vetle, den lange tråden her tror jeg du kunne spart deg. Tror alle her inne har et inntrykk av Pål Brian, Roger og Yosuf som ikke vil endre seg så lett... :)

nei, helt ærlig tror jeg det med at zippy stakk fra SMACK var for SMACK sitt beste. Jeg føler at det er nesten som at Zippy leava SMACK for å hjelpe SMACK, ettersom at SMACK var en stamme som ikke fungerte med en spiller som zippy.

Zippy er, og vil alltid være en bråkmaker, og så lenge han ikke får det han har lyst på, vil han la dette gå ut over alle andre.

Jeg tror SMACK vil ha en større sjangse på v13 nå som zippy er vekke, og jeg tror at zippy vil bli vekke etter en liten stund.
Dette blir rett og slett for at eneste grunnen for at zippy har overlevd på v13, er pga at han hadde SMACK til å holde han i sjakk mot fiendene.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg ønsker å endre min påstand om at MZ er bedre enn SMACK. Dette er da Roger har sluttet.
 

DeletedUser

Guest
Det virker som ingen har tro på deg, Pål.
Så vinner du dette, DA skal jeg le godt og lenge. Du skaper iallefall liv der du er, selvom det til tider går litt utover degselv. Men jeg tror du tåler det ganske så godt, så da spørs det bare om du/dere har nok skills OG aktivitet til å svare på tiltale.

Heia MZ!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg er meg. Det er ren fakta, og ingen kan påstå noe annet. Er jeg omdiskutert? Som <3.

Når det kommer til antall medlemmer i "stammen" min så er ikke det så altfor viktig for meg, jeg vil heller kun ha spillere jeg liker i stammen min (meg selv) enn mange andre der jeg ikke liker halvparten. Når dog antall stammemedlemmer skal anslå hvor mange venner jeg har her på v13 så vil jeg påstå at du tar feil, men det er en annen sak, som egentlig er relativt uinteressant, hvertfall for min del da jeg vet hvem som står ved min side eller ei.

Det stemmer det, har vært mye bråk i SMACK grunnet meg, så er ikke så rart enkelte her påpeker at jeg kanskje faktisk gjorde SMACK en bjørnetjeneste ved å leave dem, jeg kan ikke helt si meg i mot det selv heller, i hvertfall ikke 100%. Når det kommer til dette med disse 2 stammechatene våres så ligger det noe helt spesielt bak der. Det vet ikke du, og det er det kun en annen i SMACK som vet. Ingen utenfor heller forøvrig. Om det hadde vært slik at jeg hadde blitt tvunget inn i chaten med det avskummet hadde jeg heller leavet SMACK der og da, jeg vil spille for fun, ikke for å spille med h*n. Srry ass, og hadde du visst årsaken tror jeg ikke du hadde klaget, nå vil du sikkert spørre om du kan få vite årsaken, da kan jeg allerede svare nå at; Nei det kan du ikke. Kan du godt gnåle om det om du vil, samma for meg.

Jeg prøvde å lage en utbryterstamme en gang, ikke flere. Og jeg kan vel si jeg fikk med meg en del spillere; HolyMother, King Hårek The Wise (Terje var skeptisk), Madrid, ScareCrow (Spekter vel å merke), Cannavaro, bjeffnils, munchlaxxxx og Yolosvagen. Var vel heller ikke så mange andre jeg spurte heller. Så misnøyen mot den daværende leder (Sindre) var jo relativt stor, selv om det var jeg som stod i fronten og tok støyten, som så ofte før. Men så kom Are, og kuppa kuppet mitt. Så da avsluttet vi planene om utbryterstammen for å gi SMACK en sjangse til, grep ble gjort og aksjon ble satt opp kommende helg. Denne visste seg å være svæææært skuffende (3 deltok eller noe lignende) og tiden etter bar ikke på noen store endringer, foruten at man fortsatt kunne være innaktiv og flere noobs kom inn.

Så, jeg stakk. Jeg gadd ikke være i SMACK lenger. Srry for det, men dere gnåler jo så mye om det at jeg tror faktisk jeg hadde en betydning for dere, for hvorfor ellers skal dere bruke tid på å klage over meg? Eller lage nye forumbrukere bare for å prøve å hakke ned på meg? Snakker om at jeg er umoden, yy. Koz det.

Mange har prøvd å finne ut årsaken til hvorfor jeg stakk, og en av tingene dere har kommet frem til er jo at det var fordi jeg ble nektet å adle stammefrender. Det er feil, noe jeg også visste i rundskrivet til SMACK-folket.

Legger det til her og:

[SPOIL]
[12.03.2013 16:35:12] Pål Brian: Du er her?
[12.03.2013 16:39:43] Pål Brian: 472|497
[12.03.2013 22:57:51] Pål Brian: Dude, svar.
[13.03.2013 10:40:18] Are: ?
[13.03.2013 15:53:56] Pål Brian: Jeg vil ta hånd om problemet selv.
[13.03.2013 21:18:48] Pål Brian: Vi vil ta de 2 byene
[13.03.2013 21:18:52] Pål Brian: 472|497 og den ved siden av.
[13.03.2013 21:19:22] Are: ok, begge hører til bw?
[13.03.2013 21:39:48] Pål Brian: Ja.
[13.03.2013 21:40:58] Are: yE DA bare kjører du kompisoppdragelse der :)
[13.03.2013 21:42:34] Pål Brian: 471|488 - Tar den trioen der og.
[13.03.2013 21:42:36] Pål Brian: Som straff.
[13.03.2013 21:42:40] Are: kem d e?
[13.03.2013 21:42:46] Pål Brian: BW det og.
[13.03.2013 21:42:58] Are: ye der kjører du bare kompisoppdragelse
[13.03.2013 21:43:37] Pål Brian: Kverker hele kontoen bare.
[13.03.2013 21:43:42] Pål Brian: Det er kompisoppdragelse.
[13.03.2013 21:43:49] Are: :D
[13.03.2013 21:44:01] Are: han er passe håpløs
[13.03.2013 21:44:14] Are: så jeg later som om jeg er for full til å se at du faktisk vil rimme ham
[13.03.2013 21:44:28] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:44:49] Are: (y)
[13.03.2013 21:45:39] Are: Vet du noe om Rebell?
[13.03.2013 21:45:55] Pål Brian: noob
[13.03.2013 21:45:57] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:46:00] Pål Brian: Er en dame
[13.03.2013 21:46:10] Pål Brian: Som er på sånn pro J.F.F nivå
[13.03.2013 21:46:20] Are: ah deffkjerring?
[13.03.2013 21:46:45] Pål Brian: yep.
[13.03.2013 21:46:48] Pål Brian: Og litt aktiv.
[13.03.2013 21:47:01] Are: kk
[13.03.2013 22:15:34] Pål Brian: Vil adle cannavaro og.
[13.03.2013 22:16:58] Are: Nei det synes jeg ikke, da kan du heller adle mer bw
[13.03.2013 22:17:06] Pål Brian: Nei, se PM.
[13.03.2013 22:17:17] Are: Sondre er på atm
[13.03.2013 22:17:24] Pål Brian: Logg inn.
[13.03.2013 22:17:45] Pål Brian: Han trosset meg.
[13.03.2013 22:18:00] Are: :D
[/SPOIL]

Så ja, jeg fikk jo faktisk lov til å adle stammemedlemmer, men kun de Are ikke likte. God leder? Nei. Avgjørende for at jeg stakk? Ja.
Nå har det seg jo slik at B.W. faktisk er i SMACK, og av hva jeg har skjønt er det fordi Are har ignorert Magnar's forsøk i å få prøvd å få oppklart saken og det at B.W. ikke har noen annen stamme å gå til. Menmen, får være så.

Andre grunner til at jeg stakk er jo det at SMACK begynte å bli en masserec. stamme, med liten selvrespekt, lite kriging, lite aktivitet & en dårlig sosial platform (tar på meg mye av skylda på den siste der).

Dog, jeg er visst faktisk så faretruende farlig at SMACK ønsket å gå i en dialog med Deceit for å ta knekken på meg, så, Im pr0 :mehe:

[SPOIL]
[5:58:41 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: men vi må ha en aksjon og det asap
[5:58:48 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: kanjse ha en midlertidig fred med DEC?
[5:58:52 PM] captnikeman: Lurt! Noen må ta ansvar for den...
[6:00:21 PM] Are: Deceit har nok lyst til å angripe zippy dem og
[6:01:05 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: netopp ta en prat med dem :)
[6:01:19 PM | Redigert 6:01:43 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: evt en ordning der begge får 1 skatt være er fair men vi sparere mye tid og krefter på det
[6:02:06 PM] Are: kan høre med gone
[6:02:24 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: ok :)
[6:02:37 PM] captnikeman: Det som er dumt m det er at vi slipper deceit nærmere inn på oss...
[6:03:01 PM] captnikeman: De får byer langt inn i kjernen vår.
[6:03:09 PM] Are: joda, men dem er ubrukelige
[6:03:14 PM] Are: det er ikke zippy :D
[6:03:29 PM] vetle.scuirtle: bedre at vi har 1 stamme å konse på enn fler
[6:03:40 PM] Are: my thought aswell
[6:08:40 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: avortil er det lurt og sammarbeidet med fienden dette er et tilfelle
[6:08:49 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: og som are sier DEC er en mindre trussel en zippy
[/SPOIL]

Skal jo legges til at det faktisk er Magnar som foreslår dette, men responsen fra de andre sier jo litt den og da. Menmen.

Uansett, med tanke på folk's respons etter at jeg stakk er jeg svært glad for at jeg tok mitt valg, flere av de eldre i stammen skulle en tru var fjortisser som akkurat har lært seg ordet pikk og bruker det i annenhver setning eller forandrer sin mening om meg fra dag en til dag 2. Fra å være den perfekte spiller til å bli den dårligste spiller'n en har spilt med gjennom sitt liv.

Når det kommer til at jeg bare baila fra SMACK, så er det feil. Som sagt, jeg ga SMACK en ny mulighet når Are kom inn som leder, og jeg ga vel ledelsen før det mange muligheter og... Jeg ga dem en mulighet, jeg kom med mange forslag til Are om forbedringer i stammen, men etter kort tid var vi tilbake til den vonde smørja, så da stakk jeg.

Her er noen av forslaga mine jeg sendte til Are forøvrig:

[SPOIL]
Michele Zagaria feb. 25,2013 22:36
Oversikten over ledelsen og stammen
I stammen må det være en ren og konkret informasjon om ledelsen og stammen, hvem som er baron/hertug og hva de enkelte gjør. F. eks hva ethvert individ i ledelsen gjør så det blir lett for medlem å kontakte den beste personen i ledelsen i forhold til den bestemte sak. Kan også bli skrivet hvem ledelsen er, hva vi jobber for, hvordan vi fungerer og hvilke roller de forskjellige i ledelsen vår har. Det er da viktig at vi gir et inntrykk av at vi samarbeider godt sammen. Dette gir medlemmene våre mer å forholde seg til.

Forumet
Forumet kan også settes opp mer oversiktlig. Jeg syntes de mest aktuelle forumene burde prioriteres først i rekken. Også forumer som tilhører hverandre burde settes ved siden av hverandre. Samtidig mener jeg at et OFF TOPIC forum med LLØS er dårlig, og at vi heller kunne hatt et krigsforum med de så kan off topicen gå på skype.

Velkomstmeldingen
I velkomstmeldingen vår kan vi henvise til viktige poster på forumet som må leses for å få den oversikten et ferskt medlem trenger. Det bør da holde å lese forumet om ledelsen og forumet om regler. Apropos regler bør vi finne flere "ikke-selvfølgelige" regler å skrive opp slik at det ikke skaper nye komplikasjoner som vi nettopp har hatt. Vi burde også informere kort om ledelsen og gi en motiverende melding til det nye medlemmet så det føler at det fra første stund er prisatt og bidrar med noe til stammen.

Rundskriv
Alle medlemmene her i SMACK er ikke like flinke til å få med seg alt som blir sagt på forum og blir ikke utenom fortalt om viktige saker som foregår. Vi kan ikke utelukke at det samme kan skje i denne utbryterstammen og må kanskje derfor starte med et par rundskriv for å oppdatere våres medlemmer. For har man vært inaktiv en stund kan det være tungt å lete rundt omkring på forumet for å skaffe seg oversikt igjen. Derfor mener jeg at en av oss bør ta seg av å skrive en statusmelding i form av pm til alle medlemmer i stammen en gang i uken. Denne statusmeldingen skal inneholde det viktigste som har skjedd siden sist og hva som vil skje videre. Dette skal skriver så kort og godt som mulig slik at alle forstår og gidder å lese. Egne aksjonsmeldinger, støttemeldinger osv. skal komme utenom. Det er også spesielt viktig at vi har et større fokus på positivitet i stammen og ikke bare er hakete, fordi det vil skape mindre motivasjon, dessuten etterlyste folk i SMACK mer positivitet fra ledelsen i tiden i SMACK. Så her må vi gjøre en forskjell.

Ledelsens opptreden
Det er veldig viktig at vi i ledelsen opptrer likt ovenfor alle medlemmer. Alle skal behandles på samme måte og på en proffesjonell måte. Dette har ikke vært statusen i SMACK og også noe flere har klaget over. Dette er derfor noe vi må gjøre bedre. Vi burde ha en vennlig tone der vi alltid gir inntrykk av at vi forstår dem og bør svare deretter. Dette er en viktig jobb av å være i ledelsen, å oppføre seg profesjonelt. Vi skal selvsagt ikke være roboter uten personlighet, men heller anstrenge oss litt for å vise vår sympatiske side av oss selv. Det kan være svært vanskelig å holde masken av og til, men som ledelse viser det stor styrke å klare å opptre forutsigbart og samlet hele tiden. Ledelsen kan også gjøre feil, og det er lov å være ydmyk og innrømme dette, noe som skaper sympati hos andreparten.

Bearshot skrev:
også bli flinkere til å rose medlemmene våre (også hverandre) når de gjør noe bra. Å ha fokus på hva de gjør riktig i stedet på hva de gjør feil er lurt. Dette gjør at medlemmene våre får et inntrykk av en trygg og positiv ledelse som er bevisste på på hva hvert enkeltmedlem gjør riktig. Dette merker enkeltmedlemmet seg, og så lenge det har en ledelse å se opp til, blir det stolt og får motivasjon til å jobbe videre for oss.

Et smart innlegg fra Bearshot som vi også burde prøve å følge.

Dette er tiltak som jeg tror er veldig viktig å få i gang i starten av etableringen av stammen fordi det i denne fasen er spesielt viktig at medlemmene med engang føler at dette er et profesjonnelt utbrudd med en ordentlig og fungerende ledelse så de ikke bare hopper tilbake til SMACK eller en annen stamme.
Så får evt. andre tiltak komme senere.

En allianse med LLØS kan også være smart å få i gang, allerede noe jeg har pratet med dem om og som jeg tror svært mange kunne være fornøyde med.

+ Ikke invitere følgende spillere:
Saint Graywhore
ScTomega
Albatros
Granpa
Brødrene Wright
Dreamteam (Vurder)
Benny3
Kapteein
Wemonster
Izanami (Vurdering om Sondre ikke forlater konto)

ScareCrow feb. 26,2013 08:49
Takk :)

Michele Zagaria feb. 26,2013 16:02
Hei og velkommen til [ally]SMACK[/ally].

Vi er en stamme bestående av gamle og unge, gode og talenter som sammen kjemper for å hevde oss helt i toppen på denne verdenen og har som mål å vinne til slutt.

De viktigste synspunktene for [ally]SMACK[/ally] er:

☆ Samhold
☆ Aktivitet
☆ Oppførsel
☆ Deltagelse
☆ Respekt


(Etc, men ikke for mange, husk at dette er de viktigste, kanskje helst 3, da de 3 øverste)

Du kom inn i stammen grunnet din fabelaktige aktivitet, din gode søknad med de rette ambisjonene samt den riktige spillestilen din i forhold til din geografi og hva som passet inn i vår stamme. Dessuten ga du et godt inntrykk i forhold til din søknad som gjorde at vi tror du vil gi oss et ekstra boost innenfor det sosiale som vi anser som det aller viktigste. Ut i fra din posisjon og spillestil anbefaler vi at du kanskje har et fokus mot [player]Xder[/player] og [ally]J.F.F[/ally], dette kan være gode adelsmål for deg.

Til slutt må vi informere deg om at det aller viktigste er at du følger våres synspunkter/hovedsaker og at du bidrar med det sosiale.

Legg gjerne til ex-contw på skype for å ta del i det sosiale.

Om du skulle ha spørsmål eller bare ønsker å ta en prat med meg er det bare å sende en melding til [player]ScareCrow[/player].

Om du skulle søke etter noen tips så anbefaler vi deg at du tar kontakt med en av de mer erfarne i stammen:

[player]Michele Zagaria[/player]
[player]ScareCrow[/player]
[player]DreamTeam[/player]
[player]King Hårek The Wise[/player]
[player]Munchlaxxxx[/player]
[player]S4int Gr3ywh0r3[/player]

Da satser vi på en koselig tid med deg her i [ally]SMACK[/ally]! :)

[25.02.2013 15:59:27] Pål Brian: Vet ikke om jeg kan si at jeg er fornøyd med at du kupper mitt kupp.
[25.02.2013 15:59:43] Are: :D
[25.02.2013 16:00:01] Pål Brian: Og jeg forventer raske avgjørelser. I dag.
[25.02.2013 16:00:06] Pål Brian: Om det skal være aktuelt å bli.
[25.02.2013 16:00:20] Are: tar avgjørelser i alle retninger akkurat nu
[25.02.2013 16:00:32] Pål Brian: Ingen er kicket hittil.
[25.02.2013 16:00:41] Are: ikke alle du vil ha kicket blir kicket
[25.02.2013 16:00:49] Pål Brian: Nei, det forventet jeg.
[25.02.2013 16:00:59] Pål Brian: Vil legge til PT og, uten at det vil forandre så mye tror jeg :p
[25.02.2013 16:01:20] Are: yeh kicker ikke ham nu som han ga meg privsa
[25.02.2013 16:01:31] Pål Brian: Deg ja
[25.02.2013 16:01:35] Pål Brian: Betyr ikke at jeg er fornøyd :p
[25.02.2013 16:02:08] Are: nei men de ville ikke ha deg og ikke ville dem ha sindre, og ikke hadde hårek tid og da ble det meg
[25.02.2013 16:02:18] Pål Brian: Kremt!
[25.02.2013 16:02:21] Pål Brian: Mange vil faktisk ha meg :p
[25.02.2013 16:02:28] Pål Brian: Men de er ikke så høylytte om det.
[25.02.2013 16:02:34] Are: hehe
[25.02.2013 16:02:42] Are: er delt der og :p
[25.02.2013 16:02:43] Pål Brian: Og mange tror ikke jeg vil klare det, med tanke på hvordan jeg er som medlem.
[25.02.2013 16:02:48] Pål Brian: :p
[25.02.2013 16:02:52] Are: ^^
[25.02.2013 16:03:09] Pål Brian: Og du har ikke utrettet stort i ledelsen hittil.
[25.02.2013 16:03:18] Are: har bakt brød
[25.02.2013 16:03:23] Pål Brian: Men får gi deg 36 timer.
[25.02.2013 16:03:31] Are: weeeeeee
[25.02.2013 16:03:40] Pål Brian: Ingen er kicket enda.
[25.02.2013 16:03:52] Are: røykepause
[25.02.2013 16:04:35] Pål Brian: Du har tid ti å prate med meg ;)
[25.02.2013 16:04:53] Pål Brian: Ser en dokumentar
[25.02.2013 16:05:04] Pål Brian: Forventer at handlinger er gjort etter det.
[25.02.2013 16:05:07] Are: alltid tid til å prate :)
[25.02.2013 16:05:24] Pål Brian: Ikke før livsalvorlige handlinger er gjort.
[25.02.2013 16:05:55] Are: vel må ha fungerende bookingscript
[25.02.2013 16:06:19] Pål Brian: Ikke for å kicke folk.
[25.02.2013 16:06:51] Are: takk for lista :)
[25.02.2013 16:06:55] Are: vil ikke kicke
[25.02.2013 16:06:59] Are: vil internadle
[25.02.2013 16:07:10] Are: så kan vi støtte opp
[25.02.2013 16:07:12] Pål Brian: Skal du få folk til å slutte?
[25.02.2013 16:07:24] Pål Brian: Alle som jeg nevnte ligger trygt til.
[25.02.2013 16:07:27] Pål Brian: Foruten Izanami
[25.02.2013 16:07:32] Are: Nei men noen i den der lista di merker nok ikke at dem blir adla engang
[25.02.2013 16:07:49] Pål Brian: ScT merker det
[25.02.2013 16:07:51] Pål Brian: BW merker det.
[25.02.2013 16:07:55] Pål Brian: Vil BW bli kicket?
[25.02.2013 16:08:02] Are: usikker
[25.02.2013 16:08:10] Pål Brian: Et krav fra min side.
[25.02.2013 16:08:20] Are: har ikke satt meg inn i situasjonen egentlig, gi meg gjerne info
[25.02.2013 16:08:31] Pål Brian: Du vet jo hvem som er der?
[25.02.2013 16:08:36] Pål Brian: Og deres vilje til sammarbeid?
[25.02.2013 16:08:44] Pål Brian: Og deres manglende kvaliteter?
[25.02.2013 16:08:44] Are: hvem er det igjen?
[25.02.2013 16:08:46] Pål Brian: Innenfor alt.
[25.02.2013 16:08:52] Pål Brian: Magnar & Peera
[25.02.2013 16:08:52] Are: peera og magnar'?
[25.02.2013 16:08:55] Are: oi
[25.02.2013 16:09:04] Are: ja dem klarer vi oss igrunn uten
[25.02.2013 16:09:15] Are: frekke er em og
[25.02.2013 16:10:02] Pål Brian: Hva fikk Sindre til å gå av som leder?
[25.02.2013 16:10:49] Are: deg igrunn
[25.02.2013 16:11:03] Pål Brian: Så plutselig bare gikk han av og putta deg som leder?
[25.02.2013 16:11:42] Are: nei han snakka med hårek og ga fra seg hertugprivsa, og som jeg sa til deg for lenge siden så sa jeg at om jeg fikk dem så tok jeg vekk han sine
[25.02.2013 16:12:31] Pål Brian: Ah, da vet jeg grunnen.
[25.02.2013 16:12:36] Pål Brian: Han visste om utbryterstammen.
[25.02.2013 16:12:58] Are: ^^
[25.02.2013 16:13:04] Pål Brian: For Mikael sendte langt brev til Terje i går.
[25.02.2013 16:13:19] Are: ^^

Så jeg ga flere krav, de ble ikke etterfulgt, likevel forlot jeg ikke, er jeg en person som alltid må få det som en vil? Om en ser over tiden har jeg fått svært få ting som jeg vil faktisk...

[26.02.2013 15:46:57] Are: Velkommen til [ally]SMACK[/ally]!

I denne stammen så videresender vi alle rapporter vi får ved angrep og forsvar til alle medlemmene i stammen.

Dette for at vi skal kunne hjelpe til så effektivt som overhodet mulig.

Ha det gøy og vær sosial på de arenaer vi har.

For spørsmål kan dere kontakte [player]ScareCrow[/player] på pm eller legge til ex-contw på skype.
[26.02.2013 15:47:00] Are: velkomstmelding
[26.02.2013 15:48:48] Pål Brian: Ye, men det er jo bare en liten del
[26.02.2013 15:48:53] Pål Brian: Og den var ikke altfor presis
[26.02.2013 15:49:12] Pål Brian: Det jeg da tenkte var at før vi inviterte noen så redigerte man velkomstmeldingen så den også ble litt personlig.
[26.02.2013 15:51:29] Are: ah god ide :)
[26.02.2013 16:02:08] Pål Brian: Sendte deg et forslag nå.
[26.02.2013 16:17:19] Pål Brian: Kan også være en idé å ha:
Ukens aktive
Ukens blomst
Ukens optimist
Ukens sosiale
Ukens kriger
[26.02.2013 16:17:27] Pål Brian: Enl.
[26.02.2013 17:24:38] Pål Brian: Are!
[26.02.2013 17:24:47] Pål Brian: Medlemmer --> Throw some out? (think)
[26.02.2013 17:27:51] Are: mest sannsynlig
[26.02.2013 17:28:12] Pål Brian: Mest sannsynlig? :^)
[26.02.2013 17:28:41] Are: yeh :D
[26.02.2013 17:28:49] Are: med mindre noe fantastisk skjer
[26.02.2013 17:28:52] Pål Brian: Nei, garantert.
[26.02.2013 17:28:59 | Redigert 17:29:13] Pål Brian: Det skal garanterteres at noen kastes ut.
[26.02.2013 17:29:05] Are: lager en op som alle får delta på
[26.02.2013 17:29:17] Pål Brian: Neineinei
[26.02.2013 17:29:22] Pål Brian: Vil ha handling nå.
[26.02.2013 17:29:29] Are: kan garantere deg at flere vil bli kastet ut ja
[26.02.2013 22:40:17] Pål Brian: You there?

Lite skjedde...

[26.02.2013 22:40:17] Pål Brian: You there?
[27.02.2013 12:13:45] Are: mhm
[27.02.2013 12:14:05] Pål Brian: Ingen kicket enda.
[27.02.2013 12:14:37] Are: ¨ryker en ikveld
[27.02.2013 12:14:52] Are: SctOmega og BW kjører drill med sylphida
[27.02.2013 12:14:55] Are: på fredag
[27.02.2013 12:15:02] Pål Brian: Kjører drill?
[27.02.2013 12:15:06] Are: operasjon
[27.02.2013 12:15:17] Are: om dem skal bli så må det bli bra
[27.02.2013 12:15:18] Pål Brian: Hvem ryker i kveld?
[27.02.2013 12:15:26] Are: albatross :p
[27.02.2013 12:15:32] Pål Brian: |-(
[27.02.2013 12:16:42] Pål Brian: BW
Benny3
ScT
S4int Gr3ywh0r3
Kapteein
Wemonster
Granpa
[27.02.2013 12:16:47] Pål Brian: Hvem av dem blir kicket og når?
[27.02.2013 12:17:35] Are: Benny3 og kapteein jeg lurer mest på
[27.02.2013 12:17:40] Are: kan du fortelle meg om dem?
[27.02.2013 12:19:35] Pål Brian: y
[27.02.2013 12:20:39] Pål Brian: Benny3 er en n00b fra v1, men han er i hvertfall litt aktiv.
[27.02.2013 12:20:57] Are: ser på ham nu
[27.02.2013 12:21:01] Are: 33 byer
[27.02.2013 12:21:03] Pål Brian: Kapteein er en grei fyr (skillsmessig), men er innaktiv til tusen. Noe hans naboer har klaget mye på.
[27.02.2013 12:21:28] Are: ja han likte jeg ikke
[27.02.2013 12:22:14] Pål Brian: [27. februar 2013 12:16] Pål Karlsen:

<<< S4int Gr3ywh0r3
Kapteein
Wemonster
GranpaDe lurer jeg fortsatt på.
[27.02.2013 12:22:34] Are: Mikkel får sjansen denne ooperasjonen
[27.02.2013 12:22:38] Are: Granpa blir
[27.02.2013 12:22:42] Are: wemonster er jeg i tvil om
[27.02.2013 12:22:49] Are: Kapteeein liker jeg ikke
[27.02.2013 12:22:56] Pål Brian: Mikkel overlever kun pga. navnet -.-'
[27.02.2013 12:23:10] Are: jau og det at han gjerne trøkker til mot slutten
[27.02.2013 12:23:34] Are: han bruker bare jvla lang tid på å lagre adler lissom
[27.02.2013 12:23:46] Pål Brian: Hjelper ikke å trøkke til mot slutten om en har 10 byer.
[27.02.2013 12:23:53] Are: Men hadde vrt morro å kicke mikkel btw
[27.02.2013 12:24:03] Pål Brian: Vi naboer vil ha han kicket.
[27.02.2013 12:24:07] Pål Brian: Mikael ønsket hvertfall det.
[27.02.2013 12:24:10] Pål Brian: Og jeg da.
[27.02.2013 12:24:14] Are: :D
[27.02.2013 12:24:33] Pål Brian: Vi får jo brukt byen 5x når han får brukt den 1x
[27.02.2013 12:24:41] Are: sant nok
[27.02.2013 12:24:44] Are: skal prate med ham

Litt mer om kicking av spillere..

[27.02.2013 17:05:25] Pål Brian: Hvorfor tar vi inn nabbs?
[27.02.2013 18:31:09] Pål Brian: Are!
[27.02.2013 19:59:54] Are: får å få tak i skatter
[27.02.2013 20:00:26] Pål Brian: Er jo lenge til verdenen er ferdig pga. skatter da
[27.02.2013 20:00:30] Pål Brian: Kan like gjerne adle dem.
[27.02.2013 20:00:47] Are: naboene dems vil ha dem inn
[27.02.2013 20:00:58] Pål Brian: Hvem da?
[27.02.2013 20:01:27] Are: king of the rim og maria ville ha inn Lord morty og vorin vil ha inn soyboy
[27.02.2013 20:01:41] Pål Brian: Vel, jeg vil ha ut S4int
[27.02.2013 20:01:45] Pål Brian: Så kicker du han da?
[27.02.2013 20:02:16] Are: Jeg har ikke lyst til å kicke flere før operasjonen
[27.02.2013 20:03:03] Pål Brian: Vi tok noen inn, da kan vi jo ta noen ut.
[27.02.2013 20:06:36] Pål Brian: Kan vi ikke?
[27.02.2013 20:07:14] Are: kan hive ut en for din skyld da
[27.02.2013 20:07:52] Pål Brian: Hiv ut Grim da.
[27.02.2013 20:08:24] Are: Nei vil ha grim sine adler på aksjonen
[27.02.2013 20:08:40] Pål Brian: [27. februar 2013 20:07] Are:

<<< kan hive ut en for din skyld daIkke lov noe du ikke kan holde.
[27.02.2013 20:09:04] Are: nei for all del
[27.02.2013 20:32:03] Pål Brian: So why do it?
[27.02.2013 22:22:41] Pål Brian: Are!!
[27.02.2013 22:22:45] Pål Brian: Dem er ræva
[27.02.2013 22:22:50] Pål Brian: Og noen jævla spioner
[27.02.2013 22:23:04] Pål Brian: Kan jo like gjerne fortelle Deceit om våres planer om vi skal ta inn sånne spillere.

Masserecruitment... og av illojale spillere..
[/SPOIL]

Kom også forøvrig med info om at hele B-B var korrupt, altså ledelsen der, men fortsatt beholdt vi IAP'en med dem...
Snakk om selvrespekt.

Glemte å nevne saken med Lady Safira, som ble uvitende kicket og adlet 1 min etterpå. Rart vi klaget på at Pinkie & dem stakk midt på natta for å angripe oss med engang når vi gjør akkurat det samme mot stammemedlemer selv, som dere da også skjønner er det flere ting over tid som har gjort at jeg stakk. Skal legges til at dette var en tid da ikke Are var enehersker, men bare en del av ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er meg. Det er ren fakta, og ingen kan påstå noe annet. Er jeg omdiskutert? Som <3.

Når det kommer til antall medlemmer i "stammen" min så er ikke det så altfor viktig for meg, jeg vil heller kun ha spillere jeg liker i stammen min (meg selv) enn mange andre der jeg ikke liker halvparten. Når dog antall stammemedlemmer skal anslå hvor mange venner jeg har her på v13 så vil jeg påstå at du tar feil, men det er en annen sak, som egentlig er relativt uinteressant, hvertfall for min del da jeg vet hvem som står ved min side eller ei.

Det stemmer det, har vært mye bråk i SMACK grunnet meg, så er ikke så rart enkelte her påpeker at jeg kanskje faktisk gjorde SMACK en bjørnetjeneste ved å leave dem, jeg kan ikke helt si meg i mot det selv heller, i hvertfall ikke 100%. Når det kommer til dette med disse 2 stammechatene våres så ligger det noe helt spesielt bak der. Det vet ikke du, og det er det kun en annen i SMACK som vet. Ingen utenfor heller forøvrig. Om det hadde vært slik at jeg hadde blitt tvunget inn i chaten med det avskummet hadde jeg heller leavet SMACK der og da, jeg vil spille for fun, ikke for å spille med h*n. Srry ass, og hadde du visst årsaken tror jeg ikke du hadde klaget, nå vil du sikkert spørre om du kan få vite årsaken, da kan jeg allerede svare nå at; Nei det kan du ikke. Kan du godt gnåle om det om du vil, samma for meg.

Jeg prøvde å lage en utbryterstamme en gang, ikke flere. Og jeg kan vel si jeg fikk med meg en del spillere; HolyMother, King Hårek The Wise (Terje var skeptisk), Madrid, ScareCrow (Spekter vel å merke), Cannavaro, bjeffnils, munchlaxxxx og Yolosvagen. Var vel heller ikke så mange andre jeg spurte heller. Så misnøyen mot den daværende leder (Sindre) var jo relativt stor, selv om det var jeg som stod i fronten og tok støyten, som så ofte før. Men så kom Are, og kuppa kuppet mitt. Så da avsluttet vi planene om utbryterstammen for å gi SMACK en sjangse til, grep ble gjort og aksjon ble satt opp kommende helg. Denne visste seg å være svæææært skuffende (3 deltok eller noe lignende) og tiden etter bar ikke på noen store endringer, foruten at man fortsatt kunne være innaktiv og flere noobs kom inn.

Så, jeg stakk. Jeg gadd ikke være i SMACK lenger. Srry for det, men dere gnåler jo så mye om det at jeg tror faktisk jeg hadde en betydning for dere, for hvorfor ellers skal dere bruke tid på å klage over meg? Eller lage nye forumbrukere bare for å prøve å hakke ned på meg? Snakker om at jeg er umoden, yy. Koz det.

Mange har prøvd å finne ut årsaken til hvorfor jeg stakk, og en av tingene dere har kommet frem til er jo at det var fordi jeg ble nektet å adle stammefrender. Det er feil, noe jeg også visste i rundskrivet til SMACK-folket.

Legger det til her og:

[SPOIL]
[12.03.2013 16:35:12] Pål Brian: Du er her?
[12.03.2013 16:39:43] Pål Brian: 472|497
[12.03.2013 22:57:51] Pål Brian: Dude, svar.
[13.03.2013 10:40:18] Are: ?
[13.03.2013 15:53:56] Pål Brian: Jeg vil ta hånd om problemet selv.
[13.03.2013 21:18:48] Pål Brian: Vi vil ta de 2 byene
[13.03.2013 21:18:52] Pål Brian: 472|497 og den ved siden av.
[13.03.2013 21:19:22] Are: ok, begge hører til bw?
[13.03.2013 21:39:48] Pål Brian: Ja.
[13.03.2013 21:40:58] Are: yE DA bare kjører du kompisoppdragelse der :)
[13.03.2013 21:42:34] Pål Brian: 471|488 - Tar den trioen der og.
[13.03.2013 21:42:36] Pål Brian: Som straff.
[13.03.2013 21:42:40] Are: kem d e?
[13.03.2013 21:42:46] Pål Brian: BW det og.
[13.03.2013 21:42:58] Are: ye der kjører du bare kompisoppdragelse
[13.03.2013 21:43:37] Pål Brian: Kverker hele kontoen bare.
[13.03.2013 21:43:42] Pål Brian: Det er kompisoppdragelse.
[13.03.2013 21:43:49] Are: :D
[13.03.2013 21:44:01] Are: han er passe håpløs
[13.03.2013 21:44:14] Are: så jeg later som om jeg er for full til å se at du faktisk vil rimme ham
[13.03.2013 21:44:28] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:44:49] Are: (y)
[13.03.2013 21:45:39] Are: Vet du noe om Rebell?
[13.03.2013 21:45:55] Pål Brian: noob
[13.03.2013 21:45:57] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:46:00] Pål Brian: Er en dame
[13.03.2013 21:46:10] Pål Brian: Som er på sånn pro J.F.F nivå
[13.03.2013 21:46:20] Are: ah deffkjerring?
[13.03.2013 21:46:45] Pål Brian: yep.
[13.03.2013 21:46:48] Pål Brian: Og litt aktiv.
[13.03.2013 21:47:01] Are: kk
[13.03.2013 22:15:34] Pål Brian: Vil adle cannavaro og.
[13.03.2013 22:16:58] Are: Nei det synes jeg ikke, da kan du heller adle mer bw
[13.03.2013 22:17:06] Pål Brian: Nei, se PM.
[13.03.2013 22:17:17] Are: Sondre er på atm
[13.03.2013 22:17:24] Pål Brian: Logg inn.
[13.03.2013 22:17:45] Pål Brian: Han trosset meg.
[13.03.2013 22:18:00] Are: :D
[/SPOIL]

Så ja, jeg fikk jo faktisk lov til å adle stammemedlemmer, men kun de Are ikke likte. God leder? Nei. Avgjørende for at jeg stakk? Ja.
Nå har det seg jo slik at B.W. faktisk er i SMACK, og av hva jeg har skjønt er det fordi Are har ignorert Magnar's forsøk i å få prøvd å få oppklart saken og det at B.W. ikke har noen annen stamme å gå til. Menmen, får være så.

Andre grunner til at jeg stakk er jo det at SMACK begynte å bli en masserec. stamme, med liten selvrespekt, lite kriging, lite aktivitet & en dårlig sosial platform (tar på meg mye av skylda på den siste der).

Dog, jeg er visst faktisk så faretruende farlig at SMACK ønsket å gå i en dialog med Deceit for å ta knekken på meg, så, Im pr0 :mehe:

[SPOIL]
[5:58:41 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: men vi må ha en aksjon og det asap
[5:58:48 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: kanjse ha en midlertidig fred med DEC?
[5:58:52 PM] captnikeman: Lurt! Noen må ta ansvar for den...
[6:00:21 PM] Are: Deceit har nok lyst til å angripe zippy dem og
[6:01:05 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: netopp ta en prat med dem :)
[6:01:19 PM | Redigert 6:01:43 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: evt en ordning der begge får 1 skatt være er fair men vi sparere mye tid og krefter på det
[6:02:06 PM] Are: kan høre med gone
[6:02:24 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: ok :)
[6:02:37 PM] captnikeman: Det som er dumt m det er at vi slipper deceit nærmere inn på oss...
[6:03:01 PM] captnikeman: De får byer langt inn i kjernen vår.
[6:03:09 PM] Are: joda, men dem er ubrukelige
[6:03:14 PM] Are: det er ikke zippy :D
[6:03:29 PM] vetle.scuirtle: bedre at vi har 1 stamme å konse på enn fler
[6:03:40 PM] Are: my thought aswell
[6:08:40 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: avortil er det lurt og sammarbeidet med fienden dette er et tilfelle
[6:08:49 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: og som are sier DEC er en mindre trussel en zippy
[/SPOIL]

Skal jo legges til at det faktisk er Magnar som foreslår dette, men responsen fra de andre sier jo litt den og da. Menmen.

Uansett, med tanke på folk's respons etter at jeg stakk er jeg svært glad for at jeg tok mitt valg, flere av de eldre i stammen skulle en tru var fjortisser som akkurat har lært seg ordet pikk og bruker det i annenhver setning eller forandrer sin mening om meg fra dag en til dag 2. Fra å være den perfekte spiller til å bli den dårligste spiller'n en har spilt med gjennom sitt liv.

Når det kommer til at jeg bare baila fra SMACK, så er det feil. Som sagt, jeg ga SMACK en ny mulighet når Are kom inn som leder, og jeg ga vel ledelsen før det mange muligheter og... Jeg ga dem en mulighet, jeg kom med mange forslag til Are om forbedringer i stammen, men etter kort tid var vi tilbake til den vonde smørja, så da stakk jeg.

Her er noen av forslaga mine jeg sendte til Are forøvrig:

[SPOIL]
[/SPOIL]

Kom også forøvrig med info om at hele B-B var korrupt, altså ledelsen der, men fortsatt beholdt vi IAP'en med dem...
Snakk om selvrespekt.

Glemte å nevne saken med Lady Safira, som ble uvitende kicket og adlet 1 min etterpå. Rart vi klaget på at Pinkie & dem stakk midt på natta for å angripe oss med engang når vi gjør akkurat det samme mot stammemedlemer selv, som dere da også skjønner er det flere ting over tid som har gjort at jeg stakk. Skal legges til at dette var en tid da ikke Are var enehersker, men bare en del av ledelsen.
it

nå har du stort sett bare fortalt hvor gale ''vi har vært''

hva med at du bytter temaet litt fra hvor gale ''vi har vært'' til hvor du faktisk forteller litt om deg?

Såvidt som jeg forstår er det stort sett kun du som klaget på stammen. Og som det alltid har vært, så vil det alltid være folk som blir i tvil når en drittunge prøver og skrike høyest for å oversnakke dem andre.

Zippy, det var kun du som klaget om alt og alle, og dette gjorde du bare for at du ikke fikk alt som du ville på din måte.
Eneste måten vi kunne ha ''bedret SMACK'' ifølge deg, ville ha vært og gi deg hertug rettigheter ettersom du uansett ikke blir fornøyd før du har fått disse rettighetene.

En slik spiller som du oppførte deg, er en spille som etterett aldrig skulle ha vært i SMACK. Hadde jeg vist du var slik som dette før jeg invita deg til stammen, ville jeg aldrig ha redda skinnet ditt flere ganger, og iværtfall ikke ha tatt deg under oss i SMACK.

Også kan jeg legge til en liten video som viser hvordan zippy oppførte seg i stammen:

Hvordan Zippy oppfører seg seg ---> han som argumenter for automat våpen er zippy

med andre ord. Zippy er den personen som prøver og få snakke høyere enn alle andre for å få andre til å gå imot andre.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
[25.02.2013 16:07:51] Pål Brian: BW merker det.
[25.02.2013 16:07:55] Pål Brian: Vil BW bli kicket?
[25.02.2013 16:08:02] Are: usikker
[25.02.2013 16:08:10] Pål Brian: Et krav fra min side.
[25.02.2013 16:08:20] Are: har ikke satt meg inn i situasjonen egentlig, gi meg gjerne info
[25.02.2013 16:08:31] Pål Brian: Du vet jo hvem som er der?
[25.02.2013 16:08:36] Pål Brian: Og deres vilje til sammarbeid?
[25.02.2013 16:08:44] Pål Brian: Og deres manglende kvaliteter?
[25.02.2013 16:08:44] Are: hvem er det igjen?
[25.02.2013 16:08:46] Pål Brian: Innenfor alt.
[25.02.2013 16:08:52] Pål Brian: Magnar & Peera
[25.02.2013 16:08:52] Are: peera og magnar'?
[25.02.2013 16:08:55] Are: oi
[25.02.2013 16:09:04] Are: ja dem klarer vi oss igrunn uten
[25.02.2013 16:09:15] Are: frekke er em og

stemmer dette her :)

var en liten periode der eg vurderte og slutte og viss eg skulle slutte ville BW ha faltg mente han. for da vil peer også ha gått.

og det er enklere og adle ned den kontoen en og skaffe ny eier.

derfor mente han at eg kunne kickes/vurderes

når det komemr til uhøflighet ja krangla med terje om clustere midt.

holymother kom også fra andre siden og spiste gråbyer oss meg noe eg likte svært dårlig :)

men nok om det gammal sak :)

[12.03.2013 16:35:12] Pål Brian: Du er her?
[12.03.2013 16:39:43] Pål Brian: 472|497
[12.03.2013 22:57:51] Pål Brian: Dude, svar.
[13.03.2013 10:40:18] Are: ?
[13.03.2013 15:53:56] Pål Brian: Jeg vil ta hånd om problemet selv.
[13.03.2013 21:18:48] Pål Brian: Vi vil ta de 2 byene
[13.03.2013 21:18:52] Pål Brian: 472|497 og den ved siden av.
[13.03.2013 21:19:22] Are: ok, begge hører til bw?
[13.03.2013 21:39:48] Pål Brian: Ja.
[13.03.2013 21:40:58] Are: yE DA bare kjører du kompisoppdragelse der
[13.03.2013 21:42:34] Pål Brian: 471|488 - Tar den trioen der og.
[13.03.2013 21:42:36] Pål Brian: Som straff.
[13.03.2013 21:42:40] Are: kem d e?
[13.03.2013 21:42:46] Pål Brian: BW det og.
[13.03.2013 21:42:58] Are: ye der kjører du bare kompisoppdragelse
[13.03.2013 21:43:37] Pål Brian: Kverker hele kontoen bare.
[13.03.2013 21:43:42] Pål Brian: Det er kompisoppdragelse.
[13.03.2013 21:43:49] Are:
[13.03.2013 21:44:01] Are: han er passe håpløs
[13.03.2013 21:44:14] Are: så jeg later som om jeg er for full til å se at du faktisk vil rimme ham
[13.03.2013 21:44:28] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:44:49] Are: (y)
[13.03.2013 21:45:39] Are: Vet du noe om Rebell?
[13.03.2013 21:45:55] Pål Brian: noob
[13.03.2013 21:45:57] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:46:00] Pål Brian: Er en dame
[13.03.2013 21:46:10] Pål Brian: Som er på sånn pro J.F.F nivå
[13.03.2013 21:46:20] Are: ah deffkjerring?
[13.03.2013 21:46:45] Pål Brian: yep.
[13.03.2013 21:46:48] Pål Brian: Og litt aktiv.
[13.03.2013 21:47:01] Are: kk
[13.03.2013 22:15:34] Pål Brian: Vil adle cannavaro og.
[13.03.2013 22:16:58] Are: Nei det synes jeg ikke, da kan du heller adle mer bw
[13.03.2013 22:17:06] Pål Brian: Nei, se PM.
[13.03.2013 22:17:17] Are: Sondre er på atm
[13.03.2013 22:17:24] Pål Brian: Logg inn.
[13.03.2013 22:17:45] Pål Brian: Han trosset meg.
[13.03.2013 22:18:00] Are:


artigt for eg sitter på denne

[3/13/2013 10:40:14 AM] Are: ?
[3/13/2013 3:53:53 PM] Pål Brian: Jeg vil ta hånd om problemet selv.
[3/13/2013 9:18:44 PM] Pål Brian: Vi vil ta de 2 byene
[3/13/2013 9:18:48 PM] Pål Brian: 472|497 og den ved siden av.
[3/13/2013 9:19:18 PM] Are: ok, begge hører til bw?
[3/13/2013 9:39:44 PM] Pål Brian: Ja.
[3/13/2013 9:40:54 PM] Are: yE DA bare kjører du kompisoppdragelse der :)
[3/13/2013 9:42:30 PM] Pål Brian: 471|488 - Tar den trioen der og.
[3/13/2013 9:42:32 PM] Pål Brian: Som straff.
[3/13/2013 9:42:36 PM] Are: kem d e?
[3/13/2013 9:42:42 PM] Pål Brian: BW det og.
[3/13/2013 9:42:53 PM] Are: ye der kjører du bare kompisoppdragelse *ironi*
[3/13/2013 9:43:33 PM] Pål Brian: Kverker hele kontoen bare.
[3/13/2013 9:43:38 PM] Pål Brian: Det er kompisoppdragelse.
[3/13/2013 9:43:45 PM] Are: :D
[3/13/2013 9:43:57 PM] Are: han er passe håpløs med å angripe
[3/13/2013 9:44:10 PM] Are: så jeg later som om jeg er for full til å se at du faktisk vil rimme ham (think)
[3/13/2013 9:44:23 PM] Pål Brian: :p
[3/13/2013 9:44:45 PM] Are: (y) Adler du stammemedlemmer så blir du kicka btw


så er spørsmålet hvilken er falsk og hvilken er ekte?
 

DeletedUser

Guest
Jeg velger å tro på Magnar, fordi moren hans er MILF.

PM To Magnar:

Jeg fant ut i dag at jeg har PW til den gamle forumbrukeren! :D

Fra din kjære elskling :*
 

DeletedUser

Guest
Lol, at noen orker å være i SMACK er langt forbi min evne til å fatte. Det er et spill, prøv å huske det iblandt ^^
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Må først si at kom inn på forumet for å gi zippy en rød ryktemerke, for jeg har aldri helt likt deg, sorry Pål men du er skyld i det selv.
Å når jeg hører om stuntet ditt så ble jeg ikke sjokkert.
Så leser jeg innlegge til Pappa Betaler og må si at jeg likte det fikk meg en god latter.
Men etter å lese alle meldingene mot Zippy så fikk jeg meg en liten overraskelse. Da posten til zippy kom så hadde jeg forventet en useriøs mye dritt slenging post. (KOMMER sikkert til å få mye røde anmerkininger for å si dette)

MEN jeg syntes faktisk at Zippy svarte på en bra måte (dette gjelder første delen av svaret hans) , det å ærligt inrømmer at mange av påstandene mot han var sant det skal han ha kreds for og han svarte på en sakelig måte.
Det stemmer det, har vært mye bråk i SMACK grunnet meg, så er ikke så rart enkelte her påpeker at jeg kanskje faktisk gjorde SMACK en bjørnetjeneste ved å leave dem, jeg kan ikke helt si meg i mot det selv heller, i hvertfall ikke 100%.

Når det gjelder påstanden mot Are og ledelsen angår så er jeg ikke i stammen og vet altfor lite om tinga til å uttale meg så mye der. MEn kjennte de sov var i ledelsen og Are godt fra andre verder og de har gjort en kjempe bra jobb før og har ikke sett noe som tyder på at de gjør noe annet i denne verden.
 
Topp