Zippys venner

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Slik jeg ser det prøver zippy etter beste evne å argumentere og begrunne på et saklig nivå. Er det ikke mulig å svare på samme måte? Jeg er dypt uenig i måten han løste problemene på, selv om jeg skjønner bakgrunnen for det. Valget av løsning har jeg kritisert ham for, "face to face". Men det er handlingen jeg kritiserer. Slik det utvikler seg her så går det på personlige egenskaper. Og jeg tror ingen her kjenner zippy sine personlige egenskaper.

Ellers kan jeg bare si at jeg savner ham i stammen, og jeg vet at det er det flere som gjør.
 

DeletedUser

Guest
Enda flere taper argumenter, lol.. JEG VIL RIMME ALT FORDI JEG VIL VÆRE STØRST. Jeg skjønner helt klart hva han driver med though, det er morsomt å bli stor og å krige.. men kjedelig å være låst inne av egen stamme, fortsatt taper gjort av han og helt klart det valget som IKKE er etisk riktig.
 

DeletedUser

Guest
Om du hadde satt deg inn i situasjonen (noe du åpenbart ikke har gjort), ville du sett at dette handlet ikke om å bli 'innelåst' av egen stamme. Om du i det heile tatt hadde gidda å sjekke karte før du spyr ut usakligheter, ville du også sett at han var den i stammen med største front og med maaaasse adlingsmuligheter.

Hva ville det etiske korrekte valget vært?

Enda flere taper argumenter, lol..

Ser ikke at innlegge ditt er noe bedre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke giddet fordi jeg ikke bryr meg, kom bare inn her for å fortelle alle at zippy er en taper.

Usakligheter, i hver eneste skype samtale som finnes i denne tråden handler det om at zippy vil ha flere adlingsmål og tydelig virker som at han ikke liker at folk adler grått for nær han. Det er ofte et resultat av at mann ikke vil bli låst inne.

OM det du sier er riktig - Isåfall så er det vel egentlig ganske enkelt å se hva zippy driver med. han er for dårlig til å ta byer så han vil ta gratis byer så han bli enda større og ikke trenger å bruke skill for å ta byer, han kan bare sende nukes fordi han er så ekstremt mye større + deff.

Det etisk riktige valget OM du er låst inne er å bruke hoppe byer og starte på nytt i fronten. Ikke stikke fra stammen din. Det var ganske opplagt var det ikke? Du virker litt treig, har du drukket elns?^^

Mitt innlegg hadde ren sannhet i seg, hans er tatt ut av kontekst og brukes som vanlig for å vri vinkelen til hans fordel. Hvis hele jorden brenner kan mann alltids finne det ene lille stedet det ikke gjør det og fokusere på at AKKURAT det stedet ikke brenner, det er det zippy driver med.

Og hvem var du igjen forresten?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes bare det var komisk at du konkluderer med at valget er uetisk. Du innrømmer jo selv at du har null peiling på situasjonen, likevel er handlingen uetisk?

Du skal bare fortsette med å spre dine spydigheta mot Zippy, han liker sånt vettu! Da får han bare mer oppmerksomhet.

Hvem jeg er har ingen relevans i denne sammenhengen :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener valget er uetisk, fordi jeg ser ingen grunn til at han skal ødelegge en stamme bare fordi han ikke liker noen av dem. Selv har jeg sluttet i stammer pga sånt.. Eller generelt bare ignorert det, men det plager ikke meg. Og jo jeg har tydeligvis nok peiling til at jeg kan skape hypoteser.

Jeg ser på det som en av mine mange oppgaver i livet å få ignorante mennesker som deg til å innse at zippy er en liten unge som ikke fortjener noe mer enn en knytteneve i tryne.

Det har du helt rett i, jeg bare lurer på hvem sin side du er på. Men siden jeg har en haug med fugler som flyr rundt omkring, så vet jeg nå hvem du er. Og da synes jeg selvfølgelig det er kjempe komisk at du kommer og prøver å forklare meg hvorfor det han gjorde var etisk riktig når du var en av dem som fulgte han i det. Hah, dette er jo kjempe gøy.. Har ikke diskutert med treige mennesker på lenge, pleier normalt ikke å bry meg.. Men disse forumene er så morsomme :D!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva som er etisk riktig eller ei kan ikke en person sitte å bestemme, Just For Fun. Det håper jeg du også forstår :) Er jo en grunn for at de sterkt "etiske" problemstillingene fortsatt er dagsaktuelle den dag i dag selvom problematikken har vært ute for flere tiår, kanskje hundreår siden.

Du mener det er etisk riktig av Zippy å hoppe over, fine. Men noen kan ha en annen vinkling på akkurat hva du sier, at det etiske riktige er å bytte stamme. De lærde kriges enda over hva som er det riktige den dag i dag. Tror ikke vi klarer å løse verdens mysterier på dette forumet selv om noen personligheter virkelig tror de er Guds gave til verden* :) I´m not pointing fingers!

* Som meg selv!
 

DeletedUser

Guest
lol wat? Jeg mener det er etisk riktig å bli i stammen og slutte på kontoen!!!!!!!!!!!!!!! Formulerer jeg meg så dårlig i kveld?

Jeg elsker at du prøver å hinte til at jeg oppfører meg overlegent, det er søtt av deg å si det på en sånn måte.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gjerne vis meg hvor jeg forklarer at det var et etisk riktig valg! Stilte kun spørsmål ved din konklusjon. Ga ingen argumentasjon på om det var et etisk eller uetisk valg. Tåpelig at du tar det jeg sier ut av kontekst på en slik måte.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
lol wat? Jeg mener det er etisk riktig å bli i stammen og slutte på kontoen!!!!!!!!!!!!!!! Formulerer jeg meg så dårlig i kveld?

Jeg elsker at du prøver å hinte til at jeg oppfører meg overlegent, det er søtt av deg å si det på en sånn måte.

Er det meg eller Lulli du skriver til nå, mister? :)

Aaaaaaanyways, når jeg først har tatt meg tiden til å trykke "Svar med sitat" kan jeg liksågjerne svare deg. Here we go;

I´m not pointing fingers!

Bare for å fjerne all tvil om at jeg ikke peker finger. Jeg hintet mer til meg selv om du kan lese fotnoten jeg så elegant la inn i bunn.

Jeg, på samme måte som Lulli, kritiserte din raske konklusjon om hva som er etisk riktig eller ei.

Det etisk riktige valget OM du er låst inne er å bruke hoppe byer og starte på nytt i fronten. Ikke stikke fra stammen din. Det var ganske opplagt var det ikke? Du virker litt treig, har du drukket elns?^^

Slik jeg tolker innlegget ditt her sier du direkte at den eneste måten noe kan være etisk riktig er å hoppe over ved hjelp av byer. Jeg kan ikke se at du levner andre muligheten til å konkludere med det helt motsatte, nemlig at det etiske riktige for dem er å bytte stamme. Så ja, jeg tror du isåfall formulerte deg litt dårlig i den sammenhengen :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tenkte mer som på v1 hvor du er så langt unna fronten at du må bruke byer og sende f eks 56 timer fra den, så en ny by.. osv osv helt til du har nådd fronten. Jeg er litt trøtt så dårlig formulering, den siste var ment til deg ja scar.

til lulli: Gjorde bare det zippy alltid gjør jeg. Tenk på det, før du sier noe mer. Og btw, du forsvarer direkte det at han gikk ut av stammen. Så da er det vel en selvfølge at du støtter han i det han gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Ulovlig å gå ut av en stamme på .no eller?

Nei, men du gjør det på hver eneste verden. Men det skal du ha, du har baller nok til å på stå at det du har gjort var det rette.. Selv om det samme skjer om og om igjen, men det trenger ikke nødvendigvis å være at du er modig.. Heller det at du er så dum at du ikke innser at det du driver med er et typisk eksempel på dumhet. Herregud liksom, forventer du at du ikke skal få hate for det du gjorde? Stå som en mann og ta imot det drittet du får, for du fortjener det.

Og lulli, jeg skjønner hvorfor du er med i stammen til zippy^^.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hver eneste verden?

V6 - Samme stamme hele tida.
V7 - Gikk fra en relativt ukjent stamme til Snipe
V8 - Samme stamme hele tida.
V9 - Samme stamme hele tida.
V10 - Samme stamme hele tida.
V12 - Samme stamme hele tida.
V13 - Gikk fra SMACK til Zippy etter 2 mnd med opptøyer i stammen.
HP3? - Gikk ut av en svensk 12-årings stamme og laga ny.

Så ja, sannhet i det du sier?

Hadde du hatt ordentlig kritikk kunne jeg tatt det til meg, men du kommer bare med vissvass.
 

DeletedUser

Guest
Ok - Jeg må omformulere meg, DU satt i samme stammen mens du drev å splitta opp andre osv osv osv. Gah.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Spist er spist, gjort er gjort. Zippy har gjort sine feil alle har, dette har skjedd på v13 og kan legges bak. Som sagt er det mye backstabbing i skatteverdenr.
 

DeletedUser

Guest
zippy er kjernen i at vi kommer til og vinne v13 de :)
En spiller som zippy er det sjelden kaliber og være i stamme med, bøyer meg i støvet for han jeg!
 
Topp