Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Spillerens navn

Poeng (?/10) komentar

OD(?/10) komentar

Posisjon (?/10) komentar

Stamme (?/10) komentar

Rykte (?/10) komentar


Total (?/50) oppsumering av spilleren

Dere kan begynne med Eric Delko
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eric Delko

Poeng (10/10) top 10

OD(10/10) på top 5, 3 eksakt ;)

Posisjon (5/10) ingen kommentar

Stamme (10/10) rank 2..

Rykte (2/10) kjenner ikke til navnet eller bruker(ene) som spiller der.

Rank (?/10) komentar
 

DeletedUser

Guest
God liste, men du mangler ditt nick på HP6, eventuelt hvem som skal bli neste til å bli ranka! Også er totalen din 37/50 :)
 

DeletedUser

Guest
Alexander Ovechkin

Poeng (4/10) Ikke spesielt mye poeng enda, men tipper det bare er et spørsmål om tid ettersom du tydeligvis farmer mye!

OD(9/10) OD så tidlig er ikke så viktig. Du får + for å ha mer ODA enn ODD ;)

Posisjon (10/10) Fin posisjon på kartet! Her har du en god del gråbyer å farme samtidig som du har potensielle adelsmål/allierte i området med allerede store byer :)

Stamme (7/10) Stammen har en fin 4. plass, men under 50% av poengene av 1. plassen, så det blir en del trekk!

Rykte (?/10) Velger å ikke gi noen rating ettersom du er helt ukjent for meg! Er det fakenick forresten? :)

Total (30/40) Stort potensiale og blir spennende å følge med på! Gjør det godt enn så lenge, men her i fra kan det gå både opp og ned :)



Spiller på Just For Fun
 

Problem?

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Just For Fun

Poeng (10/10) Ligger jo på 1. plass

OD(8/10) Mye OD til å være så tidlig

Posisjon (10/10) Du er jo omringet av gråbyer

Stamme (3/10) Fint snitt, men blir nok litt vanskelig alene.

Rykte (6/10) Hørte om deg første gang på HP5, men da hadde jeg ikke spilt på evigheter.


Total (37/50) Dere gjør det veldig bra nå, men vi får se hvordan det går senere. :)

Problem?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vel å bemerke at totalen her blir 60 og ikke 50 som alle har brukt.
Chris; prosentfeil? ;)
 

DeletedUser

Guest
Forsåvidt enig. Men om jeg velger å ikke rate'e noen kategorier (ikke 0/10 engang, bare ikke rate'e) så vil jeg også trekke ifra poengene i totalen :) Jeg forstod ikke rank kategorien da det fins veldig mange forskjellige ranks i TW... som f.eks poeng ranken, OD ranken, ODA ranken, ODD ranken. Jeg bare gikk utifra at det var poeng rankingen og at det var en glipp :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, enig i den. Men tenkte bare å få det avklart i tilfelle noen faktisk gikk på fella.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Problem?

Poeng (8/10) 6.9k er på ingen måte ille. Men med tanke på JFF som nesten har 20k, er det ett stykke opp

OD(7/10) Selvsagt ikke galt å ligge på 31.plass på OD. Det som trekker ned er at du ligger på 11.plass på rank, og da henger du litt etter der. Det positive (for deg :gjeip: ) er at du da sikkert har en del tropper igjen.

Posisjon (7/10) Relativt nær meg, og jeg er ok fornøyd med plassering. Da det finnes bedre plasseringer må jeg trekke litt.

Stamme (7/10) Ligger bare på 14.plass, men nå er dere ikke så mange heller. De som er der virker ganske solide, så tror dere kan bite fra dere om når dere bestemmer dere for det.

Rykte (9/10) Kjenner godt til nicket ditt, både fra før og nå nylig. Må nok trekke deg litt da det finnes ganske mange med bedre rykte enn deg

tot: 38/50 Da var det ikke like overaskende lavt totalt sett. Bare den siste finishen som mangler.

janrune
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Janrune

Poeng (4/10) Godt stykke bak rank 1, men forstatt endel mer en det du startet med x)

OD(1/10) Har bare 17 i od, ikke noe særlig der du :p

Posisjon (4/10) Ganske lite farmepungter, mange okay store spillere rundt, som du kan adle men de kan og adle deg, pass på :)

Stamme (5/10) rank 8, stammen er godt sprett også, men helt grei

Rykte (6/10) Har hørt om deg før, men er ikke så særlig opptatert :p

Total (20/50) Ikke stort, men jeg er nok ikke den beste dommern her.


NTGT
 

DeletedUser

Guest
Poeng (9/10) 9.487 bra poeng sum,fine byer og bra gjennomsnitt

OD(10/10) 3.plass på oda, ja det kan man sier er bra, har kriget godt denne gutten der

Posisjon (9/10) ligger nær ngp som han adler, og da er det vell godt og kansje ta flere byer

Stamme (9/10) God god stamme og er på 1.plass, men jeg har ikke sansen for alle i stammen her, og jeg har faktisk ikke troa på denne stammen vinner hp6

Rykte (10/10) Thomas og Andre er begge flinke spiller som jeg ikke ha villet møtt :) gode som få synest jeg de er sammen :)

Total (48/50)

Eric Delko
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
NTGT
Poeng: 9,487
OD: 9,724

Poeng (8/10) Nesten halvparten av det rank 1 har, men samt er JFF overlegen

OD (9/10) nesten 10k og det er ikke langt bak rank 1 i OD.

Posisjon (9/10) masse grått men lite å adle hvis du ikke vil adle grått.

Stamme (10/10) DS.de er vel rank 1 for en grunn.

Rykte (1/10) har ikke hørt om deg på noe vis.

Total (37/50) ganske god score, men er fortsatt en liten vei igjen opp.

Just For Fun
 

DeletedUser

Guest
olvden om du har ett bra syn ser du at du er 6 minutter for sen til og rate han .....
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Problem?

Poeng (8/10) 6.9k er på ingen måte ille. Men med tanke på JFF som nesten har 20k, er det ett stykke opp

OD(7/10) Selvsagt ikke galt å ligge på 31.plass på OD. Det som trekker ned er at du ligger på 11.plass på rank, og da henger du litt etter der. Det positive (for deg :gjeip: ) er at du da sikkert har en del tropper igjen.

Posisjon (7/10) Relativt nær meg, og jeg er ok fornøyd med plassering. Da det finnes bedre plasseringer må jeg trekke litt.

Stamme (7/10) Ligger bare på 14.plass, men nå er dere ikke så mange heller. De som er der virker ganske solide, så tror dere kan bite fra dere om når dere bestemmer dere for det.

Rykte (9/10) Kjenner godt til nicket ditt, både fra før og nå nylig. Må nok trekke deg litt da det finnes ganske mange med bedre rykte enn deg

tot: 34/50 Overaskende lavt totalt sett, men du ligger jamt høyt oppe på alt. Bare den siste finishen som mangler.

janrune



Ikke så rart at det er overraskene lavt totalsett når han egentlig skal ha 4 poeng til på totalen..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jada, jeg lar min rating stå og lar noen andre rate begge eller noe. Orker ikke rate deg siden det for går i minus pga din frekhet ingame.
 

f4s7 4nd fur10u5

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
91
Just For Fun

Poeng: 20.528
OD: 7,211
Poeng (10/10) Førsteplass for godgjengen! Kommer også til å holde seg der, med mindre Brian får opp farten. Gir derfor toppkarakter.

OD(10/10) Har litt lav ODA iforhold til oeng, men plasseringen avgjør alt. Vet hvor mye tullingene på kontoen innehar. Blir overrasket om det ikke skjer ett smell derfra i nærmeste fremtid ;)

Posisjon (10/10) Not sure if surronded by gråbys, or they're surronding gråbys. Har nesten ingen rundt seg, og om det er noe der, er det bare småspillere, som kan vere opptimale adelsmål senere :)

Stamme (10/10) Har beste gjennomsnittet, og er på god vei til å vere massrecruit. Men er massrecruit negativt? Heier på stammen, og håper den kutter ned på antall medlemmer i nærmeste fremtid:hmm:

Rykte (10/10) Her sitter taperne Chris, Thomas og Heine. Heldigvis er Olve her og, hele forumets godgutt :) Gir derfor 10 av 10 på denne og.

Total (50/50) Hærlig dualkonto, alt i alt.

Vil ikke røpe konto
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Haha, det er faktisk ikke JFF, det er samme konto som forum nicket er, hvis du tenkte han var JFF.
 

DeletedUser

Guest
dete eg klar over. kontoen til serigala. e jo ikkje dum heller ;)
 
Topp