FA script

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg fant denne på .us eller Magnus fant denne på .us så jeg lurer på om denne kan vere godkjent her? det ble ivertfall godkjent der.

Javascriptt:

[SPOIL]javascript:/*author: patricier, name: FA-Assistent, version:1.0.0*/(function (){$("a.farm_icon_c, a.farm_icon_b, a.farm_icon_a").click(function() {$(this).closest("tr").remove();});})();[/SPOIL]


This is used with the Farm Assistant. Running this script will cause each Recent Plunder entry to be hidden after clicking its respective A, B, or C button. This allows you to send raiding parties to all entries on the page without having to reposition your mouse.


Tror derer denne går? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Testet denne nå nettop, og den virker slik at scriptet ikke gjør noen ingame handlinger, den bare rydder opp i FA mens du farmer. Ser ingen grunn til at denne ikke skal bli godkjent!

Støttes!
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Testet denne nå nettop, og den virker slik at scriptet ikke gjør noen ingame handlinger, den bare rydder opp i FA mens du farmer. Ser ingen grunn til at denne ikke skal bli godkjent!

Støttes!

Det scriptet gjør, er grovt sett å fjerne raden du "aktiverer", med å trykke på knappene A, B eller C. Den gjør da farming via FA mye enklere, siden du ikke trenger å flytte musen. Med mindre du er lat, og ikke fjerner rapporter fra byer du har sendt ut farrms mot, kan det hende du må flytte musepekeren lenger ned, siden du da kan komme til å sende angrep på byer du allerede har angrep på! :)

Litt vanskelig skrevet, men bare spør om dere lurer på noe.;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønte ikke helt.

Er det sånn at når jeg klikker på f.eks. B-kommandoen blir den fjernet fra lista slik at neste by kommer opp?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp