Ryktebørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
aldri sagt at badass var dårlig ^^ men skuffet over toget ;) du kan lese top 20 spillere kommentarene mine. ikke partisk i det hele tatt, i motsetning til andre.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
aldri sagt at badass var dårlig ^^ men skuffet over toget ;) du kan lese top 20 spillere kommentarene mine. ikke partisk i det hele tatt, i motsetning til andre.

Noen du sikter til spesielt, da? Eller er det bare du som taler i gåtene dine, igjen? De fleste som er på topp 20 har gjort seg fortjent til det etter mange år med kriging og fiendeadling. Og si at man ikke er partisk blir feil, da du selv er i en av stammene. Hent inn noen som ikke spiller V1, så får du et nøytralt og fint syn på det, evnt gi kommentarer ut fra hva de har prestert stats-wise.
 

DeletedUser

Guest
aldri sagt at badass var dårlig ^^ men skuffet over toget ;) du kan lese top 20 spillere kommentarene mine. ikke partisk i det hele tatt, i motsetning til andre.

Hah. Vel vi sender såpass mange tog at av og til hender det at det blir forsinkelser. I motsetning til dere som sender tog 1-2 ganger i måneden. Ganske lett å holde styr på det.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
tog er tog uansett om du sender dem som 150 ms eller 2 min det som er flaut er å la et tog på 10 sek - 2 min å treffe.
 

Kaptein sabeltann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at Roger IGJEN er ute etter å ødelegge for JPTG...

Aldri vært ute etter å ødelegge jptg det greier dere flott selv når man kjører ta vare på innaktive spiller å dritt i dem som gir det dem har for stammen helt fra 2010 da jeg startet i rng

Men ja bekreftes jeg skal gjøre allt i min makt for å ødelegge dere innenifra
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Aldri vært ute etter å ødelegge jptg det greier dere flott selv når man kjører ta vare på innaktive spiller å dritt i dem som gir det dem har for stammen helt fra 2010 da jeg startet i rng

Men ja bekreftes jeg skal gjøre allt i min makt for å ødelegge dere innenifra

Hmm :p.

Sånn egentlig så bryr jeg meg ikke hvordan JPTG faller, så lenge de forsvinner til slutt. Jo raskere jo bedre.^_^.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Blir dere med å starte på v14? Så kan vi spille noen år til sammen?! :D Hadde ikke det vært gøy? :D (hug)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Neeh, det holder med å gruse dere én gang ;) Vi vil jo for all del ikke bli kjepphøye..

Nå som flere og flere slutter med TW her på .no og verdnene varer bare kortere og kortere, hadde det jo vært snilt av oss og ha en ny krig på V14 som varte i år etter år en gang til? :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå som flere og flere slutter med TW her på .no og verdnene varer bare kortere og kortere, hadde det jo vært snilt av oss og ha en ny krig på V14 som varte i år etter år en gang til? :D

Jeg hadde satt pris på om det ble laget en "ny" v1-verden, noe som jeg ikke er alene om å ønske :)
 
Topp