Oppfordring til resten av v12

DeletedUser

Guest
Gi opp, spar dereselv og oss i PiP for tid.
Det finnes overhodet ingen mulig utvei hvor PiP ikke vinner denne verden nå, så bare legg ned våpna og gå grå. Så kanskje v14 starter raskere også, med nye muligheter til å spille og mye mer å spille for.

Takk for at dere leste dette.

-Robert
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ja Robert, er mange som vet de ikke vinner men bare liker å spille, her har du som LeO stammen, Mord142 og dem som ofte er i rimmen og prøver fram. Mord ble og rimmet av Semtex tidligere i spillet men han startet opp i nytt område og prøvde å bli stor.

Moral of story: Mange vil ikke slutte for de liker å spille selv om en stamme er enestående.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så kanskje v14 starter raskere også, med nye muligheter til å spille og mye mer å spille for.

Vil det ikke være mer morsomt å spille på en ny verden istedet, Olve?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er ikke det et valg som er opp til dem Robert? Bare fordi du vil slutte så kan du ikke forvente at alle andre vil det for det.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er ikke det et valg som er opp til dem Robert? Bare fordi du vil slutte så kan du ikke forvente at alle andre vil det for det.

De resterende spillerene (utenfor PiP) har ingen sjangs til og ta igjen de på toppen, eller vinne denne krigen, med mindre Torquemada gjør alvor av pizza-truslene sine. Spillerene gjør seg selv en stor tjeneste om de venter til V14.. Spart tid & peng:).

[spoil]
chuck.jpg
[/spoil]
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
ER koselig å adle små byer og bygge dem opp og få en feeling av starten av gamet <3
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dere hadde jo gjort det betraktelig mer spennende om dere hadde valgt og fortsette i hver deres stamme, mot hverandre! :) De fleste .no serverere varer jo kun noen få månender nå nærmest! V12 hadde jo en mulighet til og ikke bli en slik verden, but too late for that!

Og @Redswan, du sier du vil ende V12 fortest for og kunne åpne V14, men hva er pointet? Ende en verden så fort som mulig for og åpne en ny og gjøre det samme der igjen da eller? Alle veit jo hva man går til når man begynner på en ny verden/ny konto. Du risikerer og bli sittende der leeenge. Er en del av spillet. CKH vs RE var og en av de jevneste kampene blant to topp stammer, slikt har det ikke vært på evigheter!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Clayzer:
Jeg har ingen intensjoner om å spille i nærheten av samme aktivitetsnivå som jeg har til tider hatt på v12. Så derfor vil jeg ha dette ferdig og over. Det er min egen, egoistiske, utspekulerte agenda med denne merginga.
Allerede kan jeg si at jeg har halvvert min online tid siden før merginga. Så jeg ser på dette som svært vellykka.

Og hadde vi hatt 2 aktive stammer, og ikke 3-4kontoer på hver side som holdt krigen gående, så ville vi nok aldri merga. For du har helt rett, det har vært en meget jevn krig. Men snodig nok så ble det altfor ofte folk som ga seg når det ble litt motbakke. Orka ikke bære folk som gjerne prioriterte andre verdener, ikke kunne tagge for en eller annen grunn, nekta å være kv for andre men krevde at andre satt kv for seg og så videre.. La oss si at jeg ble lei, og dette ble utfallet.
 

DeletedUser

Guest
Støtter Robert i den saken der. Det gikk dårligere enn man skulle tro, på begge sider og derfor ble det slik.
 
Topp