Nedtelling JPTG

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hehe. dere sammarbeider mye bedre enn oss for øyeblikket så creedz for det. men håper jo selvsagt at dette snur fort ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehe. dere sammarbeider mye bedre enn oss for øyeblikket så creedz for det. men håper jo selvsagt at dette snur fort ;)

Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn. Og det at du sier at ting snur fort har dere vel sagt et uvisst antall ganger nå, og ingenting har skjedd.
Jeg valgte her å ta en generell tilnæring til hvor mange ganger dere har sagt at ting vil snu, snarere enn å komme med et konkret antall, noe som ville gitt meg fast ansettelse for å gå igjennom alle de innleggene hvor dere har ytret en slik "drøm".
 

DeletedUser

Guest
Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn. Og det at du sier at ting snur fort har dere vel sagt et uvisst antall ganger nå, og ingenting har skjedd.
Jeg valgte her å ta en generell tilnæring til hvor mange ganger dere har sagt at ting vil snu, snarere enn å komme med et konkret antall, noe som ville gitt meg fast ansettelse for å gå igjennom alle de innleggene hvor dere har ytret en slik "drøm".

Er jo lov å la de få lov til å gi creds til oss uten av vi kritiserer noe. Det har hendt at de har samarbeidet litt bedre.. Lite, men noe. :)

Får jo håpe at Just tar seg litt sammen til sommeren og gir meg litt fight. Har over 1000 AM klare til da, så blir en HEFTIG fight!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jaja :p Scar klarer ikke å la være å kritisere noen :p Han lever for å kritisere alt selv om du faktisk sier noe positivt :hmm:

Når skal du lære scar :confused:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn. Og det at du sier at ting snur fort har dere vel sagt et uvisst antall ganger nå, og ingenting har skjedd.
Jeg valgte her å ta en generell tilnæring til hvor mange ganger dere har sagt at ting vil snu, snarere enn å komme med et konkret antall, noe som ville gitt meg fast ansettelse for å gå igjennom alle de innleggene hvor dere har ytret en slik "drøm".

"Alltid" blir vel litt feil, du er da ikke noe skikkelig WIC-medlem to da bone. Det blir vel heller som spillere som meg, Magic, Carneolt, Theo m.m..

Løpet er nok kjørt for JPTG, er nok ikke tid igjen til å snu dette nå..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
"Alltid" blir vel litt feil, du er da ikke noe skikkelig WIC-medlem to da bone. Det blir vel heller som spillere som meg, Magic, Carneolt, Theo m.m..

Løpet er nok kjørt for JPTG, er nok ikke tid igjen til å snu dette nå..

Jeg er med i WIC, hvis du ikke har fått det med deg enda og da blir betegnelsen "vi". Graden av tilhørighet er noe helt annet, og nei, jeg regner med heller ikke som en fullblods WIC-spiller, men snarere en BOL-spiller.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg er med i WIC, hvis du ikke har fått det med deg enda og da blir betegnelsen "vi". Graden av tilhørighet er noe helt annet, og nei, jeg regner med heller ikke som en fullblods WIC-spiller, men snarere en BOL-spiller.
Hmm... Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du egentlig ikke har vært i WIC så alt for lenge og sier dette:
Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn.
.
Når du bare har vært i WIC noen måneder, blir det litt feil å si "vi har alltid gjort det".
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært morsomt hvis noen kunne laget en grafisk fremstilling av dette her. Hadde blitt morsommere å følge med på :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det kan vi jo Fatal:

31903
 

DeletedUser

Guest
Morro!

Ingen store endringer altså. Grafen faller ned relativt jevnt.
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du IG @dg44??
Selv om jeg ikke spiller, følger jeg allikevel med på forumet :p

Han kan enten være Balle Klorin eller Valkyrie. Siden Balle Klorin også går i minus ville han ikke ha sagt at han går i pluss :D
Da gjenstår Valkyrie ;)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Selv om jeg ikke spiller, følger jeg allikevel med på forumet :p

Han kan enten være Balle Klorin eller Valkyrie. Siden Balle Klorin også går i minus ville han ikke ha sagt at han går i pluss :D
Da gjenstår Valkyrie ;)

At de er grønne der det står 03/05 betyr ikke at de går i pluss, men at de kom inn i stammen da.
 
Topp