Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at fruity er på vei mot 80% dominanse i k44. Blir spennende å se om ds.de kan gjøre noe med det!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Ds.de har rekrutert den spilleren som kommer til å snu hele hp på hodet!! :O
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Yeah, er vell slik man må gjøre hvis man ønske å adle byene til noen som er i stammen sin.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det føles veldig slik, men kan dessverre ikke bekrefte ryktet ditt da det ikke stemmer helt.
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk til Sondre for enda en gang har fucka opp en stamme, la oss alle gi han en klapp på skulderen :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg gratulerer DS.de med seieren :) Ingenting igjen å kjempe for, for de som er igjen i Fruity (og det fåtallet som er aktive) - så jeg går grå og gratulerer DS med seieren :D Vel fortjent, ettersom det over tid har vært den sterkeste stammen på HP6 :)
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tusen takk til Sondre for enda en gang har fucka opp en stamme, la oss alle gi han en klapp på skulderen :)

Det er ikke Sondrekul dere skal takke, det er fjotten(-e) som tillot å ta Sondrekul med i stammen ;)
Historien har en tendens til å gjenta seg selv, sies det.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det er ikke Sondrekul dere skal takke, det er fjotten(-e) som tillot å ta Sondrekul med i stammen ;)
Historien har en tendens til å gjenta seg selv, sies det.

Ikke så lett med han markus vettu når han ikke hører men uansett jeg ble ikke overasket satt vel bare å venta på det.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
^^,
Noen små taktiske grep som gjorde at dere feilet litt? Hørte rykter om at dere kunne ha vunnet på vinnerkravet hvis dere hadde fult idèen til Alex Klein :p
 
Topp