Undersøkelse

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
De var tagga som fakes. Og la oss heller krangle på skype en her Kennet(h)
 

DeletedUser

Guest
IG melding fra teamet skrev:
Nå har det seg sånn at den største stammen på V1 har litt over 70% av spillerbyene, om vi sjekker endgame guiden vår betyr det da at det er på tide med en aldri så liten undersøkelse (i dette tilfelle vil det faktisk være to).

Endgame Guiden skrev:
En stamme kan stille et ønske om å få til en undersøkelse på hvordan verden skal avsluttes når dem eier 70% av spillerbyene.

Teknisk sett så sier vel end-game guiden at det kan bli satt opp en undersøkelse dersom den stammen som bikker 70 % dominans ber om en slik undersøkelse. Jeg antar det betyr at ledelsen av stammen har forespurt om det, og ikke enkeltmedlem. Ut av nysgjerrighet, har ledelsen av WIC bedt om en slik undersøkelse? :)

Det kan i så fall bare bety at de enten ikke bryr seg hvordan V1 ender (usannsynlig) eller ønsker en slutt før 100 % dominans har skjedd. Eventuelt at de ønsker en demokratisk avgjørelse... :razz:

Jeg går også for 100%. Vi har spilt i fem år nå, og da holder det ikke med 70%.

...men det ser jo ut som om minst en i ledelsen ønsker 100 % dominans.

Et annet spørsmål jeg lurer på er hva situasjonen er foreløpig i undersøkelsen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Undersøkelse: Når ønsker du at V1 skal avsluttes?
Ved 100% dominanse 38 66.67%

2 mnd fra undersøkelsen er avsluttet 19 33.33%

3 mnd fra undersøkelsen er avsluttet 0 0%

------------------
Undersøkelse: Ønsker du å doble avstanden en adelsmann kan reise?
Ja 31 51.67%

Nei 29 48.33%



Stemmer avgitt: 60
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
De var tagga som fakes. Og la oss heller krangle på skype en her Kennet(h)

Jeg krangler ikke, jeg legger frem fakta for og feie bort påstandene dine som er bygd opp på intet mindre enn tullball.

dg44 skrev:
Undersøkelse: Ønsker du å doble avstanden en adelsmann kan reise?
Ja 31 51.67%

Nei 29 48.33%



Stemmer avgitt: 60

Gogo, velg JAJA sånn at jeg kan adle dg44 <3<3.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Teknisk sett så sier vel end-game guiden at det kan bli satt opp en undersøkelse dersom den stammen som bikker 70 % dominans ber om en slik undersøkelse. Jeg antar det betyr at ledelsen av stammen har forespurt om det, og ikke enkeltmedlem. Ut av nysgjerrighet, har ledelsen av WIC bedt om en slik undersøkelse? :)

Det kan i så fall bare bety at de enten ikke bryr seg hvordan V1 ender (usannsynlig) eller ønsker en slutt før 100 % dominans har skjedd. Eventuelt at de ønsker en demokratisk avgjørelse... :razz:



...men det ser jo ut som om minst en i ledelsen ønsker 100 % dominans.

Et annet spørsmål jeg lurer på er hva situasjonen er foreløpig i undersøkelsen.

Slik jeg har forstått har ikke ledelsen i WIC bedt om noe sånt.
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg har forstått har ikke ledelsen i WIC bedt om noe sånt.

Men det var jo rart. Hvis det er tilfellet så lurer jeg på om ikke teamet burde lese gjennom sine egne retningslinjer. Igjen. De er ikke så flinke til å følge dem.

Mon tro om ikke noen i teamet har lyst til å få avsluttet V1... :razz:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de er bribet av JPTG så de får en snar slutt på lidelsene? x)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Men det var jo rart. Hvis det er tilfellet så lurer jeg på om ikke teamet burde lese gjennom sine egne retningslinjer. Igjen. De er ikke så flinke til å følge dem.

Mon tro om ikke noen i teamet har lyst til å få avsluttet V1... :razz:

Lurt på det samme ja...
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg kan fint kommentere, men siden jeg ikke har noe med v1 å gjøre blir det vel ganske meningsløst...
 

DeletedUser

Guest
Ta det med ro, Remi. Det meste du skriver er ganske meningsløst, så vi er vandt med det :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvis det er slik at teamet har tatt dette i egne hender, så bør det da også være lov å protestere mot hele undersøkelsen?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvis det er slik at teamet har tatt dette i egne hender, så bør det da også være lov å protestere mot hele undersøkelsen?

Hvorfor protestere når forslaget uansett blir nedstemt? Håper det blir lenger gangtid med adelsmenna tho
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Joda, men det er jo fremdeles ganske irrelevant, for man ser jo at det er mange som vil ha, og ikke ha det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Joda, men det er jo fremdeles ganske irrelevant, for man ser jo at det er mange som vil ha, og ikke ha det.

Hvis man ser på fakta her, så er det prosentvis flere fra WIC enn JPTG. Ergo blir det en undersøkelse litt på kanten av hva som kan være akseptabelt. Så ditt argument er heller dårlig. Dette kan kalles overkjøring..og satt igang nettopp fordi dere vet det ikke vil gå an at JPTG får flertall.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvis man ser på fakta her, så er det prosentvis flere fra WIC enn JPTG. Ergo blir det en undersøkelse litt på kanten av hva som kan være akseptabelt. Så ditt argument er heller dårlig. Dette kan kalles overkjøring..og satt igang nettopp fordi dere vet det ikke vil gå an at JPTG får flertall.

Så for at du skal være fornøyd så skulle absolutt alle undersøkelser som er blitt gjort vært avgjort når alle stammene hadde identisk like mange medlemmer? Du vet at det ikke er mulig, eller hva? Du ser jo nå at det er svært mange fra WIC som ønsker 100% dominans, så jeg skjønner ikke hva du klager over. Å kalle det en "overkjøring" er heller ikke riktig. Det hadde vært overkjøring hvis Teamet hadde sett bortifra 100% dominans å heller kjørt to måneder fra undersøkelsen var ferdig. Det kjøre venn, hadde vært overkjøring.

Du vet like godt som alle andre at denne undersøkelsen på et eller annet tidspunkt skulle komme, så kanskje du skulle tatt litt bedre vare på medlemmene dine som sluttet/gikk grå osv osv. Jeg kan ikke akkurat høre de politiske partiene kritisere valgordningen fordi de ligger dårlig an til å vinne valget, akkurat. Alle vet at det kommer, ditt ansvar å stille så sterkt som mulig.

Beklager min hyppige bruk av kursiv, men jeg følte det var viktig å legge trykk på hva poenene mine var.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå skal det også sies at det er folk fra WIC som ikke har sagt ja til dobling av avstand, noe du kan se på antall stemmer gitt på "Nei" i forhold til JPTG sitt medlemstall. Så nok en gang, som Scar sier, så slipper du, Capitan, ut argumenter som veier like mye som hva prompene mine gjør. Nei vent, jeg tror faktisk de har mer logikk og betydning enn hva argumentene dine har.

Mikke skrev:
Grimlock
Ta det med ro, Remi. Det meste du skriver er ganske meningsløst, så vi er vandt med det

+1 President
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Så for at du skal være fornøyd så skulle absolutt alle undersøkelser som er blitt gjort vært avgjort når alle stammene hadde identisk like mange medlemmer? Du vet at det ikke er mulig, eller hva? Du ser jo nå at det er svært mange fra WIC som ønsker 100% dominans, så jeg skjønner ikke hva du klager over. Å kalle det en "overkjøring" er heller ikke riktig. Det hadde vært overkjøring hvis Teamet hadde sett bortifra 100% dominans å heller kjørt to måneder fra undersøkelsen var ferdig. Det kjøre venn, hadde vært overkjøring.

Du vet like godt som alle andre at denne undersøkelsen på et eller annet tidspunkt skulle komme, så kanskje du skulle tatt litt bedre vare på medlemmene dine som sluttet/gikk grå osv osv. Jeg kan ikke akkurat høre de politiske partiene kritisere valgordningen fordi de ligger dårlig an til å vinne valget, akkurat. Alle vet at det kommer, ditt ansvar å stille så sterkt som mulig.

Beklager min hyppige bruk av kursiv, men jeg følte det var viktig å legge trykk på hva poenene mine var.

Atter en gang så er Scar ute med stridsøksa, ved å rette kritikk mot andre ting enn mitt innlegg. Hva søren vet du om hvordan jeg behandler "mine" spillere?? Du slenger ut kritikk i øst og vest uten å ha dekning for hva du uttaler deg om. Hva vet du om grunnen til at folk gir seg? Hvorfor MÅ det så absolutt være MIN feil?? Uff så sliten og lei jeg blir av deg Scar.

En undersøkelse i denne fasen er temmelig spesiell ja..særlig med tanke på at det nå står kun 2 stammer igjen, og med temmelig stor forskjell i antall medlemmer. Så det er en vesentlig forskjell å ta en slik undersøkelse nå kontra for et halvt år tilbake. Dette er kun et forsøk på å styre seieren vel i havn.

Driter da i hva du prøver å poengtere.. i tillegg så kunne du prøve å se det logiske i det jeg sier.

@kenn93x: Hvis du ikke har tilgang på diverse info, så har du vel ikke mye oversikt over hvem som stemmer hva? Derimot ryktes det at illojale sjeler stemmer imot egen stamme..
 
Topp