Nedtelling JPTG

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tw stats?(wasntme) tolket hvertfall det feil. altså diagrammet ditt pål. sorry my bad:p
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det kan vi jo Fatal:

31903

Ser det går radig nedover for JPTG her nå. Er ikke mange igjen som gjør noe ut av seg. Vi kommer nordover nå:) Winter is coming :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
42416 nå. Tipper vi kommer til å se en liten økning fremover, mange nye gråbyer for dem nå, etter at enda en spiller gikk grå nå.

Nedgang i antall byer er ikke bare tapte byer til WIC. Er temmelig mange som har sluttet siste tiden. Ser ikke mørkt på disse tallene.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er til syvende og sist de som står igjen etter at alle andre har gitt seg, som er vinnere. Alt annet er en mellomfase..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nedgang i antall byer er ikke bare tapte byer til WIC. Er temmelig mange som har sluttet siste tiden. Ser ikke mørkt på disse tallene.

ett tap på over 2100 byer til WIC siste 4 uker er betydelige tap. greit dere mister spillere en etter en etterhvert som fronten flytter seg til dem, noe som sier hvilken fase krigen er inne i.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er til syvende og sist de som står igjen etter at alle andre har gitt seg, som er vinnere. Alt annet er en mellomfase..

WIC har 61 medlemmer, dere har 29. Våre medlemmer adler mer & hurtigere enn hva JPTG gjør, både når det kommer til gråbyer og fiendebyer. Så igjen, hvem tror du er den som sitter med d lengste strået?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ser ikke mørkt på disse tallene.

Kanskje på tide å gjøre noe med det snart? Jeg synes nå at du tar deres bytap med knusende ro, noe som faktisk bekymrer meg en ørlite gran.

Jeg synes forresten det er flott at Tormod aka David93 er tilbake igjen! Han skrøt så fælt av seg selv og at han alene skal vinne v1, dessverre har han fått litt å tenke på i det siste, så ser ut som at "kongen av TW" bare er et skalkesjul for hans store kjeft:)
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er veldig feil scar. med mindre du har spurt han selv :p store kjeft? tror IKKE du bør utale deg så mye der, Scar. At du tar byer, av en konto med 4k incs? det er ikke akkurat noe å skryte av. hadde du derimot adlet mye på egenhånd. Da kan du jo skryte.. Er vel mest Nils/Fosi som sitter der. så at du mener det er Tormod du tar, enda en feil :p Det virker som du rett og slett gjetter deg fram til ting etter det du evt har hørt fra andre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er veldig feil scar. med mindre du har spurt han selv :p store kjeft? tror IKKE du bør utale deg så mye der, Scar. At du tar byer, av en konto med 4k incs? det er ikke akkurat noe å skryte av. hadde du derimot adlet mye på egenhånd. Da kan du jo skryte.. Er vel mest Nils/Fosi som sitter der. så at du mener det er Tormod du tar, enda en feil :p Det virker som du rett og slett gjetter deg fram til ting etter det du evt har hørt fra andre.

Du glemmer at jeg har spilt i fire år med Tormod, så jeg tror jeg vet nøyaktig hva jeg snakker om. At du betviler min kjennskap til denne spilleren beviser bare hvem av oss som faktisk tar feil.

Når det kommer til om Tormod spiller på kontoen så har jeg snakket masse med han, og da annonserte han sitt comeback. Det tok tydeligvis ikke lang tid før han kastet inn håndkle gitt! At du nok en gang betviler min viten virker som du rett og slett gjetter deg fram til det kun for å kverulere. Kanskje du burde lukke opp øynene å få en oversikt over hvem som spiller hvor innad i JPTG?

Jeg skryter ikke av noe som helst jeg, dg44. Kanskje lære deg å lese snart? Jeg bare slenger ut et rykte om at BK sliter. Jeg vil gjerne vite hvor jeg skryter av meg selv, og spar deg disse forklaringene om hvordan jeg ordlegger meg, det er begynt å bli veldig gammelt.

Jeg husker nå at du var veldig frampå samt mange andre JPTG-spillere når dere hadde storoffensiv mot meg i 3 måneder. Da ropte dere like høyt som en månerakett under adgang. Når vinden snur blåser alltid drittlukta tilbake..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg bare slenger ut et rykte om at BK sliter.

Dette er faktisk ikke ryktebørsen..

Tormod er opptatt så han har ikke spillt på den kontoen mye i det siste, Så det er mest Nils dere har spillt mot. belive it or not.
Jeg vet utmerket godt hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG. Tror jeg vet mye bedre enn deg om hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG, tror faktisk jeg er den med mest oversikt på akkurat det feltet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er faktisk ikke ryktebørsen..

Tormod er opptatt så han har ikke spillt på den kontoen mye i det siste, Så det er mest Nils dere har spillt mot. belive it or not.
Jeg vet utmerket godt hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG. Tror jeg vet mye bedre enn deg om hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG, tror faktisk jeg er den med mest oversikt på akkurat det feltet.

Så hvorfor sier du at jeg tar feil her da når jeg egentlig har riktig?;
så at du mener det er Tormod du tar, enda en feil :p Det virker som du rett og slett gjetter deg fram til ting etter det du evt har hørt fra andre.

At Tormod er opptatt fritar han jo ikke fra å ha et ansvar. At Tormod skrøt av at han skulle knuse meg, for så å ikke gjøre noe, jeg sender nukes i kontra og plutselig forsvinner han? Oh well, sier mer om dere (Tormod) enn meg, hvertfall. Så lenge Tormod spiller på BK så er det jo han vi "tar".
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ikke han du tar byer av. det er Nils :p siden du snakker så mye med Tormod som du sier burde du vite at det ikke er han dere tar byer av selv om han spiller der.
 
Topp