Undersøkelse

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Atter en gang så er Scar ute med stridsøksa, ved å rette kritikk mot andre ting enn mitt innlegg. Hva søren vet du om hvordan jeg behandler "mine" spillere?? Du slenger ut kritikk i øst og vest uten å ha dekning for hva du uttaler deg om. Hva vet du om grunnen til at folk gir seg? Hvorfor MÅ det så absolutt være MIN feil?? Uff så sliten og lei jeg blir av deg Scar.

En undersøkelse i denne fasen er temmelig spesiell ja..særlig med tanke på at det nå står kun 2 stammer igjen, og med temmelig stor forskjell i antall medlemmer. Så det er en vesentlig forskjell å ta en slik undersøkelse nå kontra for et halvt år tilbake. Dette er kun et forsøk på å styre seieren vel i havn.

Driter da i hva du prøver å poengtere.. i tillegg så kunne du prøve å se det logiske i det jeg sier.

@kenn93x: Hvis du ikke har tilgang på diverse info, så har du vel ikke mye oversikt over hvem som stemmer hva? Derimot ryktes det at illojale sjeler stemmer imot egen stamme..

Klart jeg er ute med stridsøksa når du presterer å bruke ord du ikke vet betydningen av (Les: overkjøring). Hvorfor går folk grå? Fordi man ikke liker seg, kanskje? Vi vet alle hvordan du behandler spillere som ikke er 100% enig med deg til tider. Offebtlig uthengelse på forum så folk kan slenge personangrep og trusler som om det var dagligkost. Ikke prøv å nekt en gang, jeg så selv hvordan dette var regissert ved å få diskusjonen oversendt på PM.

Dra seieren i havn? Veeeeel, seieren til WIC har jo vært rimelig safe i et par år nå, så jeg skjønner ikke helt hva du vil. For et halvt år siden hadde WIC fortsatt flere spillere enn dere i JPTG, så uansett ville du kritisert det for å være til fordel for WIC.

En undersøkelsen i denne fasen er spesiell, sier du. Hvilken fase i spillet ville du hatt denne undersøkelsen da, når WIC så å si har ligget på topp i flere år å knust alle på uansett front?

Det logiske i det du sier? Wow, da ville jeg heller ha sniffa prumpen til Kenn enn å prøve å se logikken i det tullet du kommer med.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvorfor går folk grå? Fordi man ikke liker seg, kanskje? Vi vet alle hvordan du behandler spillere som ikke er 100% enig med deg til tider.

Hun behandler dem likt med andre. Jeg er ikke 100% enig med henne hele tiden jeg heller. men hun behandler meg akkurat på samme måte. så hvor du får den løgnen der fra Scar det skulle jeg gjerne ha funnet ut:)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er fritt valg i WIC, dermed kan ingen stemme med eller imot stammen. Er det ikke det i JPTG?
 

DeletedUser

Guest
Det er fritt valg i WIC, dermed kan ingen stemme med eller imot stammen. Er det ikke det i JPTG?

Jeg mistenker at poenget er at en stamme som regel har stort sett samme interesse. Det vil alltid være motstridene meninger og man vil ha vondt for å sjekke at alle stemmer "riktig", så å forsøke å tvinge alle til å stemme det samme virker rart. Men samtidig vil nok hovedvekten av en stamme stemme det samme - i hvertfall så lenge man får tid til å diskutere det innad i stammen.

Men med tanke på at denne undersøkelsen visstnok bare skulle innføres etter ønske fra den dominante stammen er det naturlig å anta at denne stammen ville bli enige innad og oppmuntre til å gå i samme retning. Noe det ikke virker at har skjedd, men pytt sann.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hun behandler dem likt med andre. Jeg er ikke 100% enig med henne hele tiden jeg heller. men hun behandler meg akkurat på samme måte. så hvor du får den løgnen der fra Scar det skulle jeg gjerne ha funnet ut:)

Du kan jo spørre spilleren som spilte på deeef og gamle eieren av kontoen som nå heter Gangstah Twitch hvordan C22 løste den saken da de gikk til BOL. Offentllig uthengelse hvor alle kunne slenge dritt mot disse to. Du er veldig fort ute etter å kategorisere ting som løgn, og andre usanne bemerkelser, men du klarer aldri å undersøke før du går ut å avkrefter det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ja. men tidligere eier av hvertfall Gangsta Twitch, det er jo Roger. og det sier jo mye når han driver og fcker opp alt.

Du kan jo ta de hendelsene som er i JPTG altså i 2013. Jeg vet ikke mye om det før. men er vel en grunn til alt. Men siden du kan så mye scar. fått snakka med noen JPTG spillere :p?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ja. men tidligere eier av hvertfall Gangsta Twitch, det er jo Roger. og det sier jo mye når han driver og fcker opp alt.

Du kan jo ta de hendelsene som er i JPTG altså i 2013. Jeg vet ikke mye om det før. men er vel en grunn til alt. Men siden du kan så mye scar. fått snakka med noen JPTG spillere :p?

Når du sier at du ikke vet om det som har skjedd tidligere, hvorfor svarer du i det hele tatt når det er disse hendelsene jeg refererer til?

Jeg snakker daglig med JPTG-spillere :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du kan jo spørre spilleren som spilte på deeef og gamle eieren av kontoen som nå heter Gangstah Twitch hvordan C22 løste den saken da de gikk til BOL. Offentllig uthengelse hvor alle kunne slenge dritt mot disse to. Du er veldig fort ute etter å kategorisere ting som løgn, og andre usanne bemerkelser, men du klarer aldri å undersøke før du går ut å avkrefter det.

At jeg slang med leppe på eget forum, det har skjedd en gang.. selv om du ikke har en døyt med det å gjøre da det ikke gjelder deg. En annen ting er at selv om jeg skulle slenge med leppa, så har det sin grunn. Når folk driver med meg, så må de ikke vente å bli tatt på med silkehansker. Den som prøver å spille smart, for samtidig å lyve, lure meg, de må nok bare forvente å få høre det ja.
En sak har alltid to sider Scar, skulle tro du visste såpass. En side er den du har hørt, og den andre siden er den du ikke har hørt. På bakgrunn av det så ville jeg være forsiktig med å dømme folk nord og ned. Vet du hva som skjedde i forkant? Vet du hva som er sagt og gjort fra begge kanter?
Løgner farer jeg ikke med, da kjenner du meg ekstremt dårlig Scar! Du skjønner det, at i slike spill, så blir ting sagt og gjort ut i fra en situasjon.. og ut i fra det så vil jeg tro at enkelte spillere vil bruke det mot meg. Hva er det som gjør at eks-spillere er mer å tro på enn meg? Du svartmaler meg, som vanlig.
Kan ikke du Scar fortelle meg din versjon av det hele?

deeef - Her har det vært utallige spillere på. Den siste jeg husker, var spilleren som truet med å leave stammen, gå over til WIC - mer enn en gang. Han prøvde å stjele e-mail, for å dra kontoen over til WIC - noen eksempler bare.

Gangsta Twitch? Hvem spiller sikter du til her? Goliatt, som kontoen hette før, ble tatt ut av stammen x2 i protest, fordi spilleren ikke fikk den hjelp han ønsket - sier Roger deg noe?
Jeg vet om to som gikk til BOL, og det var bowlingmästare og Op92 - ingen av de var originale spillerne var på de kontoene. På op92 satt en spiller som er viden kjent for å drite i alle andre, på bowling satt en spiller som ikke følte lojalitet til noen.

Når det gjelder å drite ut spillere på stammeforum, så er det ikke vanlig at jeg gjør det. Jeg tolerer at ikke alle har samme mening som meg. Det jeg ikke tolererer er spillere som sprer løgner, driver sabotasje eller prøver å ødelegge kun for å ødelegge.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå synes jeg dere skal ta dette videre over PM. Det dere diskuterer nå har ingen ting med temaet i denne tråden å gjøre.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Beklager jeeeeeeright, men når en spiller går ut offentlig med beskyldninger som gjelder meg, så ønsker jeg også å rette det opp i offentlighet. Vil ikke ha på meg de beskyldningen der.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg la bare nå nettopp merke til at tråden var sklidd ut, så "timingen" var helt tilfeldig og ikke basert på at noen spesielle skulle få siste ord. Om det er ønskelig kan jeg slette alle off-topic innlegg her.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Da ber jeg deg vente, til folk har rukket å lese mitt motsvar..ellers vil det bli Scar sine uriktige uttalelser som blir stående som sannhet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å drite ut en spiller offentlig på eget forum ved å opprette en tråd å be andre spillere komme med sine synspunkter er kjennetegnet på en dårlig leder, noe du bestod med glans da du opprettet denne tråden å ba folk uttrykke sine mindre positive sider. Det spiller ingne rolle hvor mange sider en sak har - man behandler ikke et stammemedlem på den måten som gjorde at spilleren valgte å slutte! Du burde vite såpass.

dg44; Takk for at du ga meg negativt rykte. Du beviser nok en gang at hver gang jeg stiller deg til veggs er du for feig til å ta diskusjonen offentlig at du gir meg negativt. Virkelig småelig av deg. GT - kontoen (goliatt) var kanskje aldri i BOL. Spilleren skulle til BOL da den på mystisk vis ble trukket tilbake av originale eier.

Jeg vet hva som skjedde i forkant, C22. Ikke ta meg for å være født i går. Kontoen skulle til BOL sammen med to andre kontoer. Dere fikk dessverre tatt tilbake begge to, noe som gjorde at disse kontoene forsvant. Hadde du latt dem gå så kanskje hadde dere hatt tre spillere ekstra i JPTG som kunne slåss for dere? Oh well, ikke mitt tap :)

Det er klart jeg svartmaler deg, på samme måte som du har svartmalt meg. Tror du jeg duller med folk på dette forumet når de har handlet på en feil måte?

Nei, jeeeee(++++)right. Hvorfor slette ting som blir riktig fremstilt? o_O

Uansett. Det ryktes at Balle Klorin virkelig går på en smell!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeeright, nå er det ENDELIG litt liv på forumet. Kan du ikke bare lukke øynene og ta deg et kakestykke som Croatoan mekker, så lar du det bare gå som d går her på forumet, så sant det ikke kommer direkte personangrep mot andre? Vil da heller se at folk engasjerer seg i en tråd, selv om det muligens blir litt off topic, enn at det er like stille her som i gokk.

ellers vil det bli Scar sine uriktige uttalelser som blir stående som sannhet.

Nå skal det vel sies at han faktisk har en del rett i det han skriver, kjære C22. Skal ikke mekke en sykt lang tråd, men jeg tror at det meste er deres egen feil (Nei, ikke bare din, men ledelse og stamme generelt). Hvem dere har tatt inn på de ulike kontoene, hvordan dere har behandla de (noe som muligens har fremprovosert ulike handlinger som har vært ganske negativt (LES; Roger, PABben m.m) ).

Uansett. Det ryktes at Balle Klorin virkelig går på en smell!
Dette er ikke ryktebørsen, lasarus.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvem dere har tatt inn på de ulike kontoene, hvordan dere har behandla de (noe som muligens har fremprovosert ulike handlinger som har vært ganske negativt (LES; Roger, PABben m.m) ).

Roger ble ikke på noen måte behandlet dårlig i forkant før han forlot stammen. Han fikk bare ikke viljen sin. :)

EDIT; Nå vet ikke jeg hvilken konto du siktet til da mtp Roger. Han har jo tatt så mange kontoer ut av stammen at jeg ikke har tellingen lenger.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Scar.. du snakker i gåter.. jeg vet fortsatt ikke hvem jeg har driti ut på forumet. Var det deg kanskje, i og med du vet alt så godt?

En annen ting. Du vet hva som skjedde i forkant? Hvordan i huleste kan du vite det? Du vet ikke hva som lå bak mine uttalelser på forumet. Du vet ikke hva som skjedde i forkant, annet enn det vedkommende har fortalt deg. Ergo temmelig enspora den infoen du sitter med. Det er alltid en grunn for det jeg gjør. Ikke laget jeg tråden heller, jeg skrev i en tråd som allerede var opprettet.
 

DeletedUser

Guest
Tihi. Artig lesing. Mye som har "skjedd". Har tydeligvis ikke gått glipp av noe. Bare gammelt søppel som rotes opp igjen jo...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Roger ble ikke på noen måte behandlet dårlig i forkant før han forlot stammen. Han fikk bare ikke viljen sin. :)

EDIT; Nå vet ikke jeg hvilken konto du siktet til da mtp Roger. Han har jo tatt så mange kontoer ut av stammen at jeg ikke har tellingen lenger.

Jøss, Clayzer her også (party). Jeg vet ikke hva dere kranglet om, men noe må da det ha vært siden det fikk han til å reagere så mye. Han la vel ut en tråd her litt tilbake i tid med litt argumentasjon for hvorfor ting ble gjort, men den gidder jeg ikke lete etter nå :p.

Av ren nysjerrighet, hvorfor tar dere inn personen igjen når han gang på gang er illojal mot dere? Forventer vel "han fikk en konto uten vår godkjenning", så da kan det jo hende at det er mer rusk i motorrommet til stammen? Ser ut til at det er lite av den typen igjen nå, da, for det har jo vært rolig i en liten stund :).

Scar.. du snakker i gåter.. jeg vet fortsatt ikke hvem jeg har driti ut på forumet. Var det deg kanskje, i og med du vet alt så godt?

Kan jo hende det var jeg som dreit meg ut, jeg slapp jo noen promper tidligere, som du lufta på :p.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jøss, Clayzer her også (party). Jeg vet ikke hva dere kranglet om, men noe må da det ha vært siden det fikk han til å reagere så mye. Han la vel ut en tråd her litt tilbake i tid med litt argumentasjon for hvorfor ting ble gjort, men den gidder jeg ikke lete etter nå :p.

Av ren nysjerrighet, hvorfor tar dere inn personen igjen når han gang på gang er illojal mot dere? Forventer vel "han fikk en konto uten vår godkjenning", så da kan det jo hende at det er mer rusk i motorrommet til stammen? Ser ut til at det er lite av den typen igjen nå, da, for det har jo vært rolig i en liten stund :).

Her også? Vært her en stund jeg!:mehe:

Her er jo en tråd der du kan lese litt om hva som skjedde. :)

Vell, når han var på GT kontoen tok han den vell bare ut av stammen flere ganger, han begynte ikke og krige mot oss da, og kom tilbake til stammen før han ga ifra seg kontoen helt. Var ikke før på Chucky at han virkelig begynte og skape masse tull. Og bunny kontoen skulle han jo egentlig ikke ha tilgang til. Han hadde vist passordet og kom seg inn der for og ødelegge mest mulig for oss atter en gang.
 
Topp