Sannhetsbørsen

DeletedUser

Guest
sannhet er at jeg er på kontoen som vil forlate jptg inatt (angel)

53888.gif
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
særlig Eivped :p

eivped den 23.05. klokken 22:55
Du gjorde en feil å ta de am nuksa, NÅ har du vekket djevelen.

Djevelen faktisk :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
sannhet at det ikke er en unnskyldning.

sannhet er at folk ikke bruker 30 nukes på mine byer men nærmere 100.

Sannhet er at jeg fikk byen whahaha
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sannheten er at han fortsatt stoppet nuket ditt.
Sannheten er at du fortsatt blir knust totalt.

Sannheten er at det er begrenset med hvor mye deff det er verdt og ofre for ett nuke.
Sannheten er at det tar mye kortere tid og bygge nukes enn deffbyer.

Sannheten er at Valkyrie fortsatt består!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Sannheten er at det er begrenset med hvor mye deff det er verdt og ofre for ett nuke.
Sannheten er at det tar mye kortere tid og bygge nukes enn deffbyer.

Sannheten er at Valkyrie fortsatt består!

Sannheten er at deff er til å nettopp forsvare byen, og så vidt jeg kan se gjorde deffet sin jobb. Eneste som skurrer er at byen er i feil stamme, men oh well, tar vel ikke mange dagene før byen er hos sin rettmessige eier igjen :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tror du virkelig at noen kan holde en ussel by i k 14 fra meg? da må du nok se på antall byer jeg har rundt der. så kanskje du tenker deg om 2 ganger før du skriver neste gang :)

Forsvare byen? oh well sier jo egentlig hvor dårlig det gjøres :p når jeg klarer å ta ut så mye deff på 1 simpelt nuke. tja. hva skal man si? er vel dårlig tvers gjennom. du kan argumentere så mye du vil på den der. men allesammen vil si at det var en fin rapport utenom deg scar. du kan jo si ifra når du får en slik rapport?
 

DeletedUser

Guest
Det jeg ser er at begge tapte like mange tropper. Så hvorfor du skryter sånn av den, er det vel bare du som vet :)

Men hvis du vil, jeg vi også begynne å legge ut slike rapporter... Forskjellen vil bare være at vi legger ut 10 om gangen i steden for bare 1.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
tror du virkelig at noen kan holde en ussel by i k 14 fra meg? da må du nok se på antall byer jeg har rundt der. så kanskje du tenker deg om 2 ganger før du skriver neste gang :)

Forsvare byen? oh well sier jo egentlig hvor dårlig det gjøres :p når jeg klarer å ta ut så mye deff på 1 simpelt nuke. tja. hva skal man si? er vel dårlig tvers gjennom. du kan argumentere så mye du vil på den der. men allesammen vil si at det var en fin rapport utenom deg scar. du kan jo si ifra når du får en slik rapport?

Hvis dette er et skryteinnlegg fra deg, dg44, må jeg nesten flire. At du i det hele tatt mistet byen der in the first place vitner bare om hvor lett det er å ta byer av deg. Når byene blir tatt i ditt "stronghold" på den måten er det nesten litt patetisk av deg å skryte på den måten :) At LordVlaron i det hele tatt fikk presset inn deff i den byen er faktisk godt gjort! Du derimot som lot byen falle for så å la LordVlaron deffe den opp vitner jo bare om hvor elendig du egentlig er i det defansive spillet.

Så igjen, var dette virkelig et innlegg hvor du skulle skryte på deg for å readle en by det tar flere titalls timer for WIC å deffe opp?

Vi har svært mange rapporter å vise til, problemet er det at vi får så mange at de faktisk har mistet sin verdi ved å post her på offentlig. Mulig du har et annet syn!

Jeg skjønner at det kan være å håpe på det bedre å adle i k14, men i K15 ser sjansene betydelig større ut. Det jeg prøver å si er at du klarer deg fint i de områdene hvor det kun ligger JPTG-byer, slik som i K14. På en annen side klarer du aldri å lempe tapet ditt i k15, for der ser det ut til at byene faller fort.

Du burde kanskje ikke uttale deg for mye, dg44. Skryteinnlegget ditt ble faktisk til at du skøt deg med hagle i beinet.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skryte innlegg? er vel egentlig for å bevise hva Wic tar inn for tiden. Igjen scar. SJEKK FAKTA. Den byen ble tatt fra kk, ikke meg. Men du må jo absolutt finne opp din egen historie, det er jo bare fint det. Du overbeviser deg selv om at det er sant, er vel slik du holder på hele tiden.

MD: hvordan kan du mene at vi mista like mye tropper?
2: Det tar lengre tid å bygge deff enn off. Well jeg tjente på det :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
skryte innlegg? er vel egentlig for å bevise hva Wic tar inn for tiden. Igjen scar. SJEKK FAKTA. Den byen ble tatt fra kk, ikke meg. Men du må jo absolutt finne opp din egen historie, det er jo bare fint det. Du overbeviser deg selv om at det er sant, er vel slik du holder på hele tiden.

MD: hvordan kan du mene at vi mista like mye tropper?
2: Det tar lengre tid å bygge deff enn off. Well jeg tjente på det :)

Bevise hva WIC tar inn? Er ikke det å skyte seg enda en gang i beinet mtp hvor på kartet byen først ble adlet? (giggle)

Men du må jo absolutt finne opp din egen historie, det er jo bare fint det. Du overbeviser deg selv om at det er sant, er vel slik du holder på hele tiden.

Buhuu! Cry me a river. Akkurat i det avsnittet hørtes du virkelig ut som en sutreunge, men det er vel slik du holder på hele tiden så, jeg kan vel ikke gjøre stort for å påvirke. JPTG er jo kjent for å ta inn litt ymse, så jeg er ikke overrasket :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
skryte innlegg? er vel egentlig for å bevise hva Wic tar inn for tiden. Igjen scar. SJEKK FAKTA. Den byen ble tatt fra kk, ikke meg. Men du må jo absolutt finne opp din egen historie, det er jo bare fint det. Du overbeviser deg selv om at det er sant, er vel slik du holder på hele tiden.

MD: hvordan kan du mene at vi mista like mye tropper?
2: Det tar lengre tid å bygge deff enn off. Well jeg tjente på det :)

Og du tror virkelig at 1 D by/1O by utgjør en forskjell i denne krigen? Er bare èn ting man kan si til deg, DG. Små barn store gleder.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308

For det første: skjerp dere. dette var innlegget mitt hvor jeg sier at det ble mye wastet deff? hvordan klarer dere å framstille det slik at jeg skryter? well. kan vel ikke kalle dere dumme heller bare mindre smart. Dette var en sannhet over at mye deff ble wasta. så framstiller dere det som om at jeg skryter? våkne opp litt da... Scar. du tok feil så ta det med en klype salt, 2 om du må. Du tok rett og slett bare å fant på noe å deretter overbeviste deg selv om det. Eller så løyg du rett ut og hadde ikke peiling, men bare skrev noe bull, siden du kjedet deg.
 

DeletedUser

Guest
skryte innlegg?

Ja, det er jo indirekte skryt :) Du nevner det kanskje ikke, men det er jo en grunn til at du legger det ut :)

MD: hvordan kan du mene at vi mista like mye tropper?
2: Det tar lengre tid å bygge deff enn off. Well jeg tjente på det :)

Mista like mye tropper fordi (sånn ca. estimater):
14300 spyd + 6600 bue = 21000 + små rester
Nuke: ca 20-21 000 tropper.

Så du vant med små marginer :) Fortsatt en fin rapport.
Men jeg vet om en finere. Jeg tapte der riktignok. Mistet 5000 HC til én nuke fra en av dere. Da snakker vi fin rapport.
 

DeletedUser

Guest
Mista like mye tropper fordi (sånn ca. estimater):
14300 spyd + 6600 bue = 21000 + små rester
Nuke: ca 20-21 000 tropper.

Må bare avbryte her, siden jeg tror dette blir feil.

20-21 000 i nuket er IKKE antall tropper i nuket, det er gårdsplass. I et nuke er det som oftest ikke mer enn 9000-10 000 tropper. Så den sammenligningen blir litt feil, for du sammenligner gårdsplass med antall tropper.
 

DeletedUser

Guest
Må bare avbryte her, siden jeg tror dette blir feil.

20-21 000 i nuket er IKKE antall tropper i nuket, det er gårdsplass. I et nuke er det som oftest ikke mer enn 9000-10 000 tropper. Så den sammenligningen blir litt feil, for du sammenligner gårdsplass med antall tropper.

Oh god. Ja, det er gårsplass antall ja.. Det var det jeg mente. Tror de aller fleste skjønte det. Bare noen få som føler for å være pirkete tydeligvis.

Så det blir ikke feil.
 

DeletedUser

Guest
Blir jo feil. Du sammenlikner 20k tropper med 20k gårdsplass (ca 9-10k tropper).

Men no offence, skal ikke blande meg altfor mye inn her :)
 
Topp