Ryktebørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
avkreftes. Det er faktisk en ny sikkerhets metode.

Men samtidig så er jeg lei av tullet ditt.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktet sier at Balle Klorin sliter litt?

Som alltids så tar du ravende feil. Du er så....argh....BARE FEIL, OKI?

Det jeg egentlig skulle skrive før jeg fikk en særdeles stor trang til å skrive masse rare ting helt ut av kontekst, er at Balle Klorin ikke bare sliter litt.. Han blir nærmest "internadlet" av WIC. Derfor burde det du skrev vært posta på faktabørsen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at eivped og tkdark har begynt å tigge etter hjelp når de gang på gang ikke får byene. Men hyggelig at jeg får litt ODD :awesome:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
ryktes at eivped og tkdark har begynt å tigge etter hjelp når de gang på gang ikke får byene. Men hyggelig at jeg får litt ODD :awesome:

Egentlig er jeg møkka lei av at du skryter over at du faktisk klarer readle nesten tomme byer, får dem deffa opp til når dem prøver adle dem og skryte som bare det, blir litt for teit. I tilleg så trenger du ikke gå rundt og si du er bedre en alle og slikt. Ser man på dine adlingsstats er det bra mye innadling/gråbyadling. Samt mye av fiendeadlingen skjer vel på readling osv.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
sist jeg husker så er det vel meningen å ta fiendebyer? Du har ikke noe du skulle ha sagt. er vel en grunn til at jeg har blokkert deg ig:p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fiende by er fiendeby, men hvis jeg adler en gråby, så kommer en jptg spiller like før å adler så adler jeg den, får den stacket og stopper hans readling forsøk, så går ejg ut på forumet som deg og skryter over det som om jeg var en 10 åring.
 

DeletedUser

Guest
La de nå skryte av det da Olve. Over tid bryter vi ned stacks uansett og til slutt ender vi opp med byene. Thats a fact ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fiende by er fiendeby, men hvis jeg adler en gråby, så kommer en jptg spiller like før å adler så adler jeg den, får den stacket og stopper hans readling forsøk, så går ejg ut på forumet som deg og skryter over det som om jeg var en 10 åring.

Skryter nok ikke av en enkel hendelse. men det er jo halve morroa å få deg irritert, det funker jo veldig bra også.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at eivped og tkdark har begynt å tigge etter hjelp når de gang på gang ikke får byene. Men hyggelig at jeg får litt ODD :awesome:

ryktes at tkdark ga meg rødt rykte uten å kommentere :eek: Badass
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at JPTG er litt engstelige for min tilbakekomst på frontlinjen. De har nå hatt en laaaang pause fra mine angrep, men det tar nå slutt!

Chaaaaaaaaaaaaaarge! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at jeg er mer engstelig for at all slagkraft på black oups kontoen brukes mot meg :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sommer er et skjeldent fenomen som skjer en gang hver tiende år. Og i og med at sist sommer var for 7 år siden er det en lang, mørk vinter på vei :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor lever enda etter 1 år, 6 måender og 1 dag med angrep :hmm:

Ryktes at WIC ikke klarer å ta den stae xandor som aldri vil dø :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor lever enda etter 1 år, 6 måender og 1 dag med angrep :hmm:

Ryktes at WIC ikke klarer å ta den stae xandor som aldri vil dø :hmm:

Det beviser et par artige ting da.
Vi har holdt det gående i 1 år, 6 måneder og 1 dag med angrep, samt at du har forsvart deg (i store deler av perioden, du har hatt KV en god del også) i samme lengde.

Virker som du har hatt mye tid til tw? (wasntme)

Creds til alle for job well done :D

Du blir tatt til slutt, kjære deg.
 

DeletedUser

Guest
Det beviser et par artige ting da.
Vi har holdt det gående i 1 år, 6 måneder og 1 dag med angrep, samt at du har forsvart deg (i store deler av perioden, du har hatt KV en god del også) i samme lengde.

Virker som du har hatt mye tid til tw? (wasntme)

Creds til alle for job well done :D

Du blir tatt til slutt, kjære deg.


Seff må jeg ha kv til tider. Kan ikke bare dra uten å ha det. Jeg reiser bort som alle andre til tider, og da må noen passe på, men det er meg som har sittet mest. Og jeg har ikke kv så ofte som du skal ha det til. Mye og mye tid, vet hvordan jeg skal bruke tiden min.
At jeg blir tatt vil tiden vise.

Men bra jobba til dere også :)
 
Topp