Sannhetsbørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For det første: skjerp dere. dette var innlegget mitt hvor jeg sier at det ble mye wastet deff? hvordan klarer dere å framstille det slik at jeg skryter? well. kan vel ikke kalle dere dumme heller bare mindre smart. Dette var en sannhet over at mye deff ble wasta. så framstiller dere det som om at jeg skryter? våkne opp litt da... Scar. du tok feil så ta det med en klype salt, 2 om du må. Du tok rett og slett bare å fant på noe å deretter overbeviste deg selv om det. Eller så løyg du rett ut og hadde ikke peiling, men bare skrev noe bull, siden du kjedet deg.

Overbeviser meg selv? På hvilken måte er det mulig, egentlig? Er det det du sier til deg selv for å ha noe å slenge tilbake med? Ooh, veldig svakt, dg44. Veldig svakt. Jeg hadde ei heller forventet mer fra deg, så du er tilgitt for denne gang. Om jeg lyver? Hvor tar du det ifra? Om jeg sikter til King kong eller deg er vel egentlig ett fett. Dere er jo like elendige begge to. Eneste som skiller dere er jo nickene deres. Er en grunn til at dere alle går under et samleord; "JPTG". Dere går alle rett ned, så det spiller ingen rolle hvem, igrunn.

Hvert eneste innlegg fra din side har hatt et mål for øye; å skryte deg selv opp i skyene. Hvorfor skal dette være et forsøk på noe annerledes?

For å pirke: Du kaller både meg og MD for å være mindre smart. Du har tydeligvis ikke gjort leksa de godt nok. Men den igjen, jeg hadde ikke forventet noe annet.

Blir jo feil. Du sammenlikner 20k tropper med 20k gårdsplass (ca 9-10k tropper).

Men no offence, skal ikke blande meg altfor mye inn her :)

Da har du gått på en kjempesmell når du ikke ønsker å blande deg inn for mye, og samtidig poster et innlegg når jeg og MD har en liten funzies her på forumet :D
 

DeletedUser

Guest
Blir jo feil. Du sammenlikner 20k tropper med 20k gårdsplass (ca 9-10k tropper).

Men no offence, skal ikke blande meg altfor mye inn her :)

Uhh... Kan du ikke lese? Jeg skrev at jeg mente gårdsplass. Antallet eller verdien om du vil.... Tapene er like store på begge sider. Værsåsnill å si at du forstår det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja han TAPER jo faktisk mer tid på å bygge opp det han mistet enn det jeg kommer til å gjøre: p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Overbeviser meg selv? På hvilken måte er det mulig, egentlig? Er det det du sier til deg selv for å ha noe å slenge tilbake med? Ooh, veldig svakt, dg44. Veldig svakt. Jeg hadde ei heller forventet mer fra deg, så du er tilgitt for denne gang. Om jeg lyver? Hvor tar du det ifra? Om jeg sikter til King kong eller deg er vel egentlig ett fett. Dere er jo like elendige begge to. Eneste som skiller dere er jo nickene deres. Er en grunn til at dere alle går under et samleord; "JPTG". Dere går alle rett ned, så det spiller ingen rolle hvem, igrunn.

Hvert eneste innlegg fra din side har hatt et mål for øye; å skryte deg selv opp i skyene. Hvorfor skal dette være et forsøk på noe annerledes?

For å pirke: Du kaller både meg og MD for å være mindre smart. Du har tydeligvis ikke gjort leksa de godt nok. Men den igjen, jeg hadde ikke forventet noe annet.






Du sier JEG mister byer. uten å ha sjekket det for noen form. så jo enten overbeviser du deg selv om at det er sant. ellers kan du være smart nok å si at du rett og slett tok feil. Dårlig scar? du klager etter 30 nukes dine byer? og alle byene du mistet den perioden? var pga 30 nukes? det er ikke nok å kun ha stacket byene sine. man må faktisk kunne det basiske :)

Nok engang så sa jeg at det er en sannhet at han wastet mye deff. Det er jo ikke noe form for skryting. Det er vel mest for å framstille hvor dårlig man får det. ingen i JPTG rørte den byen på 2 dager. bare han som var dum nok til å sende deffet i siste liten å da tjente jeg vel mer på det enn dere i Wic. fordi han hadde 80 støtte inc mot den byen. så da taper dere både tid og mye deff for en god stund.

som MD sier tapene var ca den samme. men foreløbig er 80 byer ut av gamet for nesten 100 t. og det er jo mye kortere produksjonstid på offet.

Så egentlig prøver du å diskutere deg unna det faktumet at du tok feil Scar. Men i ditt eget hode tar du vel aldri feil ?

PS: er sykt artig å se på når du skriver. Det høres jo nesten ut som du er perfekt..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du sier JEG mister byer. uten å ha sjekket det for noen form. så jo enten overbeviser du deg selv om at det er sant. ellers kan du være smart nok å si at du rett og slett tok feil. Dårlig scar? du klager etter 30 nukes dine byer? og alle byene du mistet den perioden? var pga 30 nukes? det er ikke nok å kun ha stacket byene sine. man må faktisk kunne det basiske :)

Jeg sjekket nettopp TWstats, der det står at du, de siste 7 dagene, har mista 9 byer. Så, nå har vi sjekket det opp. Er du fornøyd nå? Da kan det vel bekreftes at du mister byer (yes). Resten hadde jeg litt vansker med og forstå, kanskje du kan formulere deg på en litt bedre måte?

Nok engang så sa jeg at det er en sannhet at han wastet mye deff. Det er jo ikke noe form for skryting. Det er vel mest for å framstille hvor dårlig man får det. ingen i JPTG rørte den byen på 2 dager. bare han som var dum nok til å sende deffet i siste liten å da tjente jeg vel mer på det enn dere i Wic. fordi han hadde 80 støtte inc mot den byen. så da taper dere både tid og mye deff for en god stund.

Som sagt, så ble det tapt ca like mye enheter på begge sider. Hvorvidt det tar lenger tid og rebygge kan vel diskuteres både frem og tilbake, da det er mer avhengig av hvilket byggeoppsett man kjører. Så dette er jo helt avhengig av hva man prioriterer. Er en fillesak egentlig, dette er hva kidsa krangler om i starten av spillet, ikke i end-game. En by utgjør ingen forskjell :).

som MD sier tapene var ca den samme. men foreløbig er 80 byer ut av gamet for nesten 100 t. og det er jo mye kortere produksjonstid på offet.

Så egentlig prøver du å diskutere deg unna det faktumet at du tok feil Scar. Men i ditt eget hode tar du vel aldri feil ?

Ingen av dere har feil, men ingen har helt rett heller. Det som er viktigst er jo den som ender opp med byen, som i dette tilfellet er dg44(?). Så bitches, slutt med denne idiotiske krangelen. Dere oppfører dere som små unger i 14 års alderen.

PS: er sykt artig å se på når du skriver. Det høres jo nesten ut som du er perfekt..

Feil igjen. Eneste som er perfekt her, er meg.

Så, kan vi få spora denne tråden over på noe mer interessant?

Sannhet at Capitan22 blir adlet ned av Magic Dude. Kanskje capitan22 har glemt noen triks i årenes løp, eller blitt for gammel til spill som TW? :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ikke akkurat lett å forsvare seg mot nærmere 4-5k nukes.

Btw Kenn. Vi snakket om byen scar påsto at Vlaron II tok av meg.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sannhet er at Kkire har begynt å sende angrep på MEG . da fck :pp
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke akkurat lett å forsvare seg mot nærmere 4-5k nukes.

Btw Kenn. Vi snakket om byen scar påsto at Vlaron II tok av meg.

Hehe, søtt :) Var en stund det bare var jeg som angrep, så det skulle tatt seg ut at jeg hadde flere nukes enn byer ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
handler jo ikke om det. men at det faktisk var en ganske så fin rapport. Deff byer har han vel nok av siden han hadde 80 støtte inc mot den byen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slik, da var den på rett plass!

ryktes at du bør være ig å forsvare deg (nerd)

Ryktes at det er enda flere JPTG-spillere som burde komme seg IG for å forsvare seg enn det er WIC-spillere.

EDIT: Jeg tror jeg legger denne på faktabørsen også når jeg først er i gang.
 

DeletedUser

Guest
sannhet at det er veldig effektivt å knuse byene dine MD :)

Dere knuser jo ikke byene mine. Dere pirker borti. Hvis dere skal bruke den argumentasjonen, så sier jo det hvor lite dere har å skryte av :)
Trodde dere var smartere enn dette. Tok visst feil. Eller, riktigere sagt, så trodde jeg DU var smartere.... Men tok skrekkelig feil.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Smie nede = 0 readling. Wic bruker jo samme taktikk. Dere kopierte den når dere fant ut hvor effektiv den var :) Men du skjønner vel ikke sånt MD ? kanskje sette deg ned litt mer på taktikk bordet? :)
 

DeletedUser

Guest
Smie nede = 0 readling. Wic bruker jo samme taktikk. Dere kopierte den når dere fant ut hvor effektiv den var :) Men du skjønner vel ikke sånt MD ? kanskje sette deg ned litt mer på taktikk bordet? :)

Jeg har absolutt ingenting med v1 å gjøre, men å, som jeg ser det, rakke ned på den MD's taktiske forståelse er.. Vel, mildt sagt høl i huet. Jeg har lest en del på dette forumet, og har fått inntrykket at MD er en av de som holder WIC oppe, og som visst nok adler JPTG både fra sin egen konto og som kv. Da synes jeg det er helt latterlig at du faktisk går ut og sier at MD ikke skjønner at når man ikke har smie, kan man ikke produsere adelsmenn.
 

DeletedUser

Guest
Smie nede = 0 readling. Wic bruker jo samme taktikk. Dere kopierte den når dere fant ut hvor effektiv den var :) Men du skjønner vel ikke sånt MD ? kanskje sette deg ned litt mer på taktikk bordet? :)

Hehehe :) Du skulle nesten sett angrepene deres fra mitt perspektiv. Hysterisk artig til tider :)
Smie er en midlertidig løsning. Bare Serpico som har baller til å prøve å gjøre det permanent ved å adle byer. Det slår hardt tilbake mot han, men han tør i hvert fall. I motsetning til alle dere andre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Smie nede = 0 readling. Wic bruker jo samme taktikk. Dere kopierte den når dere fant ut hvor effektiv den var :) Men du skjønner vel ikke sånt MD ? kanskje sette deg ned litt mer på taktikk bordet? :)

Vil henvise deg til twstats å gjøre deg kjent med krigsstatestikken. Først da du har lest den kan du nok revurdere hvem som burde sette seg ned ved taktikkbordet :)

Å rakke ned på MD og hans offensive egenskaper faller på sin egen urimelighet mtp hvor mange i JPTG han knuser daglig.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
@MD: Nå må det jo sies at å knuse smier er en effektiv måte å stoppe produksjonen av adel på.. Ellers ville du vel heller ikke gjort det samme MD? Du knuser smia med det for øyet å gjøre det vanskelig for fienden å produsere tropper/adel. Så vet ikke hva som er så himla galt i det dg44 her sier.

Han sikter også til at det neppe er MD`S taktikk, men heller JPTG`S. WIC rettet aldri catas mot smia, før de selv fikk erfare det etter våre angrep.
At du MD kritiserer vår evne til adling, den er jeg glatt med på, for neimen om jeg skal skryte av effektiviteten der. Den er mangelfull!
Irriterende, men sant!
 
Topp