Kommentarer/spørsmål til runde 7

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Vi går etter spillerbyer :)

okei:)

heinze96 skrev:
Gråbyene, vil de starte på 26p, eller i samme størrelse som spillerbyene?

Dakapo skrev:
Samme størrelse som spillerbyene.

Instillingene skrev:
Barbarlandsbyer:Ja, vokser til 2000 poeng

Dakapo skrev:
Byen dere kommer til å starte med vil se sånn her ut:

Hovedkvarter: 20
Brakker: 15
Stall: 10
Smie: 15
Marked: 10
Tømmer: 20
Stein: 20
Jern: 20
Gård: 20
Varehus: 25
Mur: 10

Denne byen er vel på mer enn 2000p?

319p for hk,
205p for brakker,
103p for stall
244p for smie
52p for marked
576p for feltene
165p for gård
472p for varehus
41p for mur
_________________

Dette gir en total på 2177 poeng
 

DeletedUser

Guest
Er det flest antall adlede spillerlandsbyer som teller, eller totalt antall poeng adlet fra spillerlandsbyer?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375

DeletedUser

Guest
Det er vel bare å få igang farminga med lk kjapt, siden man starter med stor by.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
I begynnelsen var det litt stress, men nå går jo varehuset og gården full hele tiden x). Så er ikke så intenst som jeg hadde sett for meg, men det endrer seg nok etterhvert når man får flere byer ;)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Litt stress men greit einaste eg må si er at eg ikke liker den halveringa med så mye ress man kan farme her så blir man på ei måte tvinga til å kjøpe pp for og holde følge med toppen å det liker eg virkelig ikke. så håper neste runde blir uten halvering (yes)
 

perrynatoren

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Støtter Bacardi Razz. Halveringen ødelleger en del og det hadde vært bedre om verdenen gikk ut i fra skillz og ikke de som kan kjøpe mest pp og halvere mest :p men ser jo allerede skillet mellom de som bruker og de som ikke allerede :p så dette (støttes)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sorry ass, den runda her slo ikke ann for min del, alt for stor avstand mellom de som bruker halvering og de som ikke gjør det. Måtte vente 16t på at smia skulle bli ferdig, og da sto det til tider full stopp her p.g.a gård. Du kan jo ta 16*4 å se hvor mye tid vi tapte på en vanlig verden. Det er ekstremt mye, alt for mye. Sååå, greie settings om det ikke hadde vært halvering, men nå ble det bare alt for dumt.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hehe! Okay, nå var det ikke premiumfunksjonene jeg spurte et spørsmål om. Det var "Hva synes dere som hastigheten som er på verden? Både den vanlige serverhastigheten og enhetshastigheten".


Da tenker jeg altså kun på hastigheten. Se bort ifra alt annet akkurat nå!
Går verden for fort? Er det en grei nok hastighet på verden?
 

DeletedUser

Guest
Hehe! Okay, nå var det ikke premiumfunksjonene jeg spurte et spørsmål om. Det var "Hva synes dere som hastigheten som er på verden? Både den vanlige serverhastigheten og enhetshastigheten".


Da tenker jeg altså kun på hastigheten. Se bort ifra alt annet akkurat nå!
Går verden for fort? Er det en grei nok hastighet på verden?

Synes det går litt for fort. Det blir sånn at det ikke er mulig å gå fra skjermen, fordi folk kan jo angripe deg i løpet av minutter.
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke hastigheten jeg svarte på heller. Men dette er en tråd for kommentarer til runde 7, og er jo det vi har gjort ;)
 

DeletedUser

Guest
For å svare på hastigheten syntes jeg troppene går for fort, men hastigheten er grei.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
liker hastigheten :) elsker speed servere så kansje derfor :D

men tvinger folk til og ha dualer :/
 

DeletedUser

Guest
Liker hastigheten, de som er så noobs at de har noe å gjøre "irl" er ikke gode spillere. Jeg spiller med dobøtte og minifridge så jeg slipper å reise meg gjennom dagen og kan dermed fokusere 100% på hp. Syns troppene er litt trege.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
synes byggehastigheten er treg eg :( når flere av byene mine har 5+ timer kø med stall i 20 :(
 
Topp