Ryktebørs

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at følgende spillere kan kalle seg verdige HP-spillere:
- Fabanx3
- Perrynatoren aka Clayzer/Nox Externus

"Du er ikke en fullverdig Classic-spiller før du har backstabbet din egen stamme/samarbeidspartner" - Villarreal 29.6.2013

Så folkens. Opp med svartbøkene, og husk disse spillerne. Ikke til å stole på for fem flate øre. Blir de trengt oppi et hjørne, så forsvinner man fort og går like greit rett mot sine egne.

Bare sånn til informasjon til senere stammer på denne og andre verdener, som vurderer å ta disse inn.

Var bare det jeg ville si. Ha en ellers flott natt, folkens:)
 

DeletedUser

Guest
Perry/nox/vegard/clayzer er en forbanna vagina som ikke tørr å angripe så lenge jeg ikke er tilgjenglie!
hahahhhahahh dør av deg vegard, visste du var noobish, men ikke så noobish som dette!
nå forstår jeg hvorfor ingen ville sitte kv for meg når jeg skulle ut å drikke, hahahahah dere er så dårlige med godt over 500k enn meg, alikevell venter dere til jeg er offline.. hahahhhhah

Åsså har vi fantastiske Kristin/sau som er veldig takknemmelig for deffet hun har fått!

Kontovakt Start Slutt
Sau med magesjau i dag klokken 01:22 i dag klokken 07:39
Sau med magesjau den 28.06.2013 klokken 14:46 den 28.06.2013 klokken 16:19
sendte jo noe sjæl også, men vakke meninga å ta deg fordi du var offline
[07:59:17] keveeen: takk kristin
[08:02:55] keveeen: Den 29.06.13, kl 01:16, Fab skrev:
> tja

Den 29.06.13, kl 01:16, Kristin skrev:
> Har tog mot Peterokken da.. hvordan går det da?
> What ever... sett meg opp

Den 29.06.13, kl 01:17, Fab skrev:
> ah, verdens herligste
> bare å adle litt kevin :p
> er ikke noe store greiene

Den 29.06.13, kl 01:20, Kristin skrev:
> Nei, deffen hans står jo stort sett hos meg (chuckle)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Erre Loyal Wars vi spiller? :hmm:

Dessuten har vi begge forklart våre grunner og jeg synes dette blir tåpelig. Det er nok mer dere enn oss som ødelegger ryktene sine her.
 

DeletedUser

Guest
Erre Loyal Wars vi spiller? :hmm:

Dessuten har vi begge forklart våre grunner og jeg synes dette blir tåpelig. Det er nok mer dere enn oss som ødelegger ryktene sine her.

Vi begge har da vært lojale å stått på for omg. Eneste pisset jeg gjorde var å få magnar kicket, men til syvende og sist var det KRISTIN SOM KICKET, men jeg fikk skylden å tok bare på meg skylden for jeg ga fan.
Å som folk kan se nå så ga magnar seg etter noen få timer. Å nå sier dere kanskje: ja men du kev visste jo om asjonen lenge før den skjedde! Ja, det gjorde jeg, men når magnar/ak1 lå så langt borte fra stammen som han gjorde, så burde han da for fan stacket fronten mot elsido, å hadde jeg gitt beskjed til han/stammen så hadde det ikke vært noe forsjell, vi hadde ikke hat nok deff til å hjulpet til uansett. Men shit happens når folk bare tenker på poeng og offtropper men ikke gidder å gjøre noe annet enn å waste 5-7k pp på halveringer.(husker ikke nyaktig)

å fab, jeg som tok deg inn i stammen etter vi adlet dine 3 stamme frender, du kunne vært neste, men istedenfor lot jeg meg selv bli sperret inne for å gi deg en sjangs. Å ser jo nå at jeg burde stolt på min første magefølelse.
 

DeletedUser

Guest
Trekker tilbake det jeg sa om Kristin! hun ble neeesten dratt med ned i dragsuget nå av fabian/fab/fabanx3.

Unnskyld kristin!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det har komt en ny spiller som vokser som bare fy :O
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Erre Loyal Wars vi spiller? :hmm:

Dessuten har vi begge forklart våre grunner og jeg synes dette blir tåpelig. Det er nok mer dere enn oss som ødelegger ryktene sine her.
Føler jeg bare må trekke frem denne igjen. Fint å ta vare på denne quoten neste gang du søker stamme.

(yes)
 

DeletedUser

Guest
Haha!! Ryktes at jeg timet ferien helt perfekt <3 forsvant ut rett før at kaoset. Nei hva skal man si? Koser meg nettå brygga <3 Så får dere prøve å bane dere vei gjennom alt kaoset... Lykke til ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at himmeln blir rød inatt...

Himmelen blir jo rød nesten hver natt! Men meget sjeldent fra din side :D Er det Fabanx3 som skal tømme litt nukes så perry får readlet litt(rofl) Gleder meg til å se Truls og Brian i aksjon igjen da :D Brian er awesome, men kan ikke si halvparten om det om Truls ihvertfall.
Dumt av deg Truls å få 3 mann til å slutte ved å joine A! menmen, vi lærer så lenge vi lever kompis! :D <3
 

DeletedUser

Guest
hvem er det som har mest oda da:p og ja:) lærer enda jeg:) skjønner ikke alle har like lett for og lære noesomhelst menmen...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Himmelen blir jo rød nesten hver natt! Men meget sjeldent fra din side :D Er det Fabanx3 som skal tømme litt nukes så perry får readlet litt(rofl) Gleder meg til å se Truls og Brian i aksjon igjen da :D Brian er awesome, men kan ikke si halvparten om det om Truls ihvertfall.
Dumt av deg Truls å få 3 mann til å slutte ved å joine A! menmen, vi lærer så lenge vi lever kompis! :D <3

oi oi :)

readle kan vi uansett :) ka tenkte du på. Lurere litt på hva du tenker når du snakker eg innimellom hvirker det som random baserte ord som bare trykkes ut på et lærret uten no mål og mening. E ikke godt og si altså :/

ellers får du ha en fin dag :)
 

DeletedUser

Guest
Himmelen blir jo rød nesten hver natt! Men meget sjeldent fra din side :D Er det Fabanx3 som skal tømme litt nukes så perry får readlet litt(rofl) Gleder meg til å se Truls og Brian i aksjon igjen da :D Brian er awesome, men kan ikke si halvparten om det om Truls ihvertfall.
Dumt av deg Truls å få 3 mann til å slutte ved å joine A! menmen, vi lærer så lenge vi lever kompis! :D <3

Ah, Kevin du Kevin. Du er den siste som kan klage på noens prestasjoner under denne verdenen. Vi ødela hele kontoen din på et par timer, i mens du var ute og kvalte bartendere. Det at du var afk var virkelig ikke vår feil, heller ikke det faktum at du ikke skaffet sitter eller hadde duals on-line. Kan godt være mulig at du har tatt noen byer med en annens konto, men til sist har du gjort ekstremt lite selv. Istedenfor å fokusere på hva andre har gjort galt burde du kanskje ta en titt på deg selv og revurdere en ting eller to. Kan ikke noe for at jeg er et par hakk bedre enn deg :cool:
 

DeletedUser

Guest
ikke alle får dual vettu fabian. de fleste vil jo ha en hyggelig og koselig fyr og duale med<3
 

DeletedUser

Guest
Ah, Kevin du Kevin. Du er den siste som kan klage på noens prestasjoner under denne verdenen. Vi ødela hele kontoen din på et par timer, i mens du var ute og kvalte bartendere. Det at du var afk var virkelig ikke vår feil, heller ikke det faktum at du ikke skaffet sitter eller hadde duals on-line. Kan godt være mulig at du har tatt noen byer med en annens konto, men til sist har du gjort ekstremt lite selv. Istedenfor å fokusere på hva andre har gjort galt burde du kanskje ta en titt på deg selv og revurdere en ting eller to. Kan ikke noe for at jeg er et par hakk bedre enn deg :cool:

Jeg spurte dere i stammen etter kv, men dere ingorerte min forespørsel, tenkte jeg, javell greit klarer meg den ene kvelden jeg går ut på byen.
Da startet dere på meg med engang å tømte meg for tropper så jeg ikke hadde sjaaaaaaaangs til å gjøre en dritt dagen derpå.

Så ja Fab, du har adlet 100% mer av meg enn hva jeg har av deg. Men alikevell så var deg jeg som ga deg en plass i stammen istendefor å adle deg som vi gjorde med dine 3 andre stamme frender, takken du gir er å backstabbe meg den ene kvelden du vet jeg er ute å fester.

Så ja, kanskje du er bedre enn meg, det nekter jeg ikke for i det heletatt! Men siden du er så EKSTREMT god, så kunne du og perrynatoren ihvertfall angrepet meg mens jeg var online? :D


Edit: Ang. Duals så visste dere at knutern var i tyrkia å ikke gamet noen ting, dere visste også at Gard/villa var for ofte ute å festet. Gard logget på mitt på natten dere holdt på, å da var det alt for sent til å gjøre en sjit pga dere hadde nuket alt av byer.

Edit2: Dere visste også at alt jeg hadde hjemme av defftropper var 250 spyd. For du spurte meg tidligere på kvelden om jeg kunne hjelpe deg å deffe opp 1 by. Å du fikk svaret du alt visste fra før av: All min deff er hos sau med magesjau. Så ja fab! Du er en helt utrolig god spiller :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg spurte dere i stammen etter kv, men dere ingorerte min forespørsel, tenkte jeg, javell greit klarer meg den ene kvelden jeg går ut på byen.
Da startet dere på meg med engang å tømte meg for tropper så jeg ikke hadde sjaaaaaaaangs til å gjøre en dritt dagen derpå.

Så ja Fab, du har adlet 100% mer av meg enn hva jeg har av deg. Men alikevell så var deg jeg som ga deg en plass i stammen istendefor å adle deg som vi gjorde med dine 3 andre stamme frender, takken du gir er å backstabbe meg den ene kvelden du vet jeg er ute å fester.

Så ja, kanskje du er bedre enn meg, det nekter jeg ikke for i det heletatt! Men siden du er så EKSTREMT god, så kunne du og perrynatoren ihvertfall angrepet meg mens jeg var online? :D


Edit: Ang. Duals så visste dere at knutern var i tyrkia å ikke gamet noen ting, dere visste også at Gard/villa var for ofte ute å festet. Gard logget på mitt på natten dere holdt på, å da var det alt for sent til å gjøre en sjit pga dere hadde nuket alt av byer.

Edit2: Dere visste også at alt jeg hadde hjemme av defftropper var 250 spyd. For du spurte meg tidligere på kvelden om jeg kunne hjelpe deg å deffe opp 1 by. Å du fikk svaret du alt visste fra før av: All min deff er hos sau med magesjau. Så ja fab! Du er en helt utrolig god spiller :D

Det kalles å spille taktisk, kjære vennen min.
 
Topp