v1 champion

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nei, men han er fortsatt v1s champion. V1 pr nå består slik jeg har forstått det stort sett av halvaktive noobs som ikke vet hvordan de skal håndtere troppene sine hverken offensivt eller defensivt. Er selvfølgelig noen spillere som kan sakene sine godt her, men det er trist at en slik kåring kan være med på å overskygge den gamle på samme verden. Har aldri vært borti flere slike kåringer på samme verden heller, og jeg syns det er fint med en per verden. Dere (referer til de fleste på v1, ikke alle) får bare leve med at dere kom inn på verdenen 3-4-5 år for sent og dermed ikke kvalifiserer dere til tittelen tw-champion av v1. Dette av den simple grunn at dere ikke har vært med på å påvirke verdensbildet til v1 og formet den verdenen dere ser nå. De fleste av dere har jo også vært så heldige å fått tatt over tidligere storkontoer som terhals og balle klorin også, for så å rævkjøre de så voldsomt at selv gutta som går på tur rundt Songsvannet blir misunnelige.

Nei, her er få verdige v1-champions. En av de få jeg kan trekke frem som verdig er vel magic dude som så vidt jeg vet har vært med fra dag 1 og er her fortsatt. Håper dette stemmer, og at det er flere av disse å finne her.

Nå blir sikkert v1 folket glade. Dette resulterer nok i mange fine ryktepoeng. Gleder meg. Dere kommer vel til å komme frem til en vinner også, men vinneren blir iallfall ikke anerkjent som den rettmessige vinner i mine øyne.
 

DeletedUser

Guest
Er forsåvidt enig med deg her Vetle, men jeg vil tørre å påstå at det er et bedre tidspunkt for champions når serveren nærmer seg slutten og ikke når den er vidt åpen. Mener også at det ikke vil skade noe spesielt mye siden V1 har vart så lenge, og for å være ærlig hadde jeg glemt av Hansemann & Co.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
så du påstår at hansemann er den sanne v1 champion ? jeg skal si deg det jeg , Vetle det er mange som er bedre enn hansemann i mine øyne. vi kan jo ta Tommy og Ole, 2 komplette spillere som driver Wic framover.. Det finnes mer verdige v1 champions enn hansemann. i tilegg er dette END GAME. kom hansemann til endgame? nei. Vil du vite hvem som sitter igjen nesten fra og med start? jo det er magic dude, herbalife,oddybear, terhals, balle klorin og capitan som jeg kan komme på i farta. til og med jeg var med i starten på v1.men hadde nok 1 1/2 års pause :) Dette er en ny tid. dette er mot slutten. Du kan komme å si så mye du vil Vetle, leve i fortiden så mye du vil. men dette er nåtiden. Vi har ikke en gammel v1 champion som er fra 3-4 år tilbake. Jeg og sikkert flere vil ha en ny v1 champion
 

DeletedUser

Guest
Det er iallfall ikke originaleier som sitter på terhals, balle klorin og capitan(litt usikker her), men kontoene har vært der fra starten (mer eller mindre). V1 har vart ufattelig lenge og jeg kan se poenget deres, men i den gruppen spillere som er her nå er det veldig få som har gjort seg verdige tittelen ved å være med fra starten, og de som allerede var med fra starten presterte jo å tape tw-champion den gang, så da blir dette en kåring av den beste taperen fra tidligere championkonkurransen. All respekt til de som har holdt det gående i 5 år, det er en stor bragd i seg selv, men hadde jeg vært blant de som holdt det gående (angrer på at jeg ikke gjorde det) så hadde jeg slått meg til ro med at en champion alt hadde blitt kåret, og jeg ville ikke følt meg som en sann champion om jeg skulle komme til å vinne denne (høyst usannsynlig), dette med visshet om at championen alt var blitt kåret på et mye mer aktivt stadie av v1.

Jeg kommer ikke til å si mer her nå, for dette blir bare min mening mot et samlet v1 anno 2013 og vi kommer ikke til å komme noen vei i diskusjonene. Jeg har fått sagt hva jeg mener, og sier meg fornøyd med det, så får denne kåringen bare gå sin gang. Have fun.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
orginal eier på Capitan.. Men når du sier hansemann fortjener v1 champion ? hvordan kan du si det? i og med at han ikke holdt på i nærheten av like lenge som feks Capitan? Det er rett og rimelig med en ny konkuranse. :p men den går uansett sin gang :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nei, men han er fortsatt v1s champion. V1 pr nå består slik jeg har forstått det stort sett av halvaktive noobs som ikke vet hvordan de skal håndtere troppene sine hverken offensivt eller defensivt. Er selvfølgelig noen spillere som kan sakene sine godt her, men det er trist at en slik kåring kan være med på å overskygge den gamle på samme verden. Har aldri vært borti flere slike kåringer på samme verden heller, og jeg syns det er fint med en per verden. Dere (referer til de fleste på v1, ikke alle) får bare leve med at dere kom inn på verdenen 3-4-5 år for sent og dermed ikke kvalifiserer dere til tittelen tw-champion av v1. Dette av den simple grunn at dere ikke har vært med på å påvirke verdensbildet til v1 og formet den verdenen dere ser nå. De fleste av dere har jo også vært så heldige å fått tatt over tidligere storkontoer som terhals og balle klorin også, for så å rævkjøre de så voldsomt at selv gutta som går på tur rundt Songsvannet blir misunnelige.

Nei, her er få verdige v1-champions. En av de få jeg kan trekke frem som verdig er vel magic dude som så vidt jeg vet har vært med fra dag 1 og er her fortsatt. Håper dette stemmer, og at det er flere av disse å finne her.

Nå blir sikkert v1 folket glade. Dette resulterer nok i mange fine ryktepoeng. Gleder meg. Dere kommer vel til å komme frem til en vinner også, men vinneren blir iallfall ikke anerkjent som den rettmessige vinner i mine øyne.

Nå vet ikke jeg hva slags kriterier du har lagt til grunn, men én faktor som er viktig er utholdenhet, noe verken hansemann eller noen andre av de originale har. Det er som å skryte av å være best på 50meter når distansen er en maraton - du når ikke langt med det.

Jeg synes det er et veldig bra initiativ for oss som faktisk har spilt i flere år, og faktisk så kan jeg ikke se noen holdepunkter til hvorfor vi ikke skal kjøre en ny runde. Nye spillere med nye spillestiler og taktikker gjør det også veldig spennende, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du har all rett til å si din mening, men la nå vi som spiller v1 selv bestemme om det er på tide med en ny runde.

Chamipon eller ei, så tror jeg neppe vinneren tar det seriøst da alle vet at det er mange som kunne ha vunnet og at dette har en avstemmingsmåte som også favoriserer sine venner og stammefrender. Hansemann vant sist, noe han virkelig fortjente, men nå er det en ny "generasjon" som har tatt over, så jeg synes det er både morsomt å spennende at det er en ny kåring. Husk at når disse gamle spillerne ga seg så var det forsatt flere tusen byer som skulle bli tatt. Synes du det er rett og rimelig å utrope en vinner halvveis i spillet? Det er mange som gjør seg fortjent med en seier, og en slik konkurranse blir aldri helt rettferdig heller. Ikke sikkert Hansemann hadde vunnet om man satte hele topp60 i et rom, med like kriterier å tid, at han hadde vunnet, så igjen, rett og rimelig med en ny runde for morroskyld.

Jeg skjønner heller ikke hva du mener med å rævkjøre terhals å Balle Klorin heller. Gamle BK rævkjørte sin egen konto ved å utelukkende adle gråbyer at han ikke lærte seg skikkelig spillet en gang.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
orginal eier på Capitan.. Men når du sier hansemann fortjener v1 champion ? hvordan kan du si det? i og med at han ikke holdt på i nærheten av like lenge som feks Capitan? Det er rett og rimelig med en ny konkuranse. :p men den går uansett sin gang :)

Ann er ikke orginale Capitan22 hun fikk kontoen av terje(hårek) men jeg tviler ikke på at det er Ann som har byggd opp meste parten av kontoen.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nei, men han er fortsatt v1s champion. V1 pr nå består slik jeg har forstått det stort sett av halvaktive noobs som ikke vet hvordan de skal håndtere troppene sine hverken offensivt eller defensivt. Er selvfølgelig noen spillere som kan sakene sine godt her, men det er trist at en slik kåring kan være med på å overskygge den gamle på samme verden. Har aldri vært borti flere slike kåringer på samme verden heller, og jeg syns det er fint med en per verden. Dere (referer til de fleste på v1, ikke alle) får bare leve med at dere kom inn på verdenen 3-4-5 år for sent og dermed ikke kvalifiserer dere til tittelen tw-champion av v1.

Dette av den simple grunn at dere ikke har vært med på å påvirke verdensbildet til v1 og formet den verdenen dere ser nå. De fleste av dere har jo også vært så heldige å fått tatt over tidligere storkontoer som terhals og balle klorin også, for så å rævkjøre de så voldsomt at selv gutta som går på tur rundt Songsvannet blir misunnelige.

Nei, her er få verdige v1-champions. En av de få jeg kan trekke frem som verdig er vel magic dude som så vidt jeg vet har vært med fra dag 1 og er her fortsatt. Håper dette stemmer, og at det er flere av disse å finne her.
Han var kanskje V1 champion. Men som Scar påpekte her, hansemann ga seg og sluttet. Han spiller ikke på V1 lenger. Og hvis du tror at V1 består av halvaktige noobs stort sett så er du nok blitt kraftig feilinformert. Og nei, jeg har heller ikke opplevd flere slike kåringer på samme verden, men jeg har heller aldri opplevd at en verden har vart så lenge. V1 har pågått i mange år, og den tråden du hentet der Hansemann vant var vell ifra 2010. 3 år siden. MYE har forandret seg siden den gang.

At du skal sitte og kritsere oss for og bli med på denne verdnen for sent er bare tull, og at vi ikke påvirker verdensbildet er og bare tull. Karter har forandret seg utrolig mye bare det siste året. Flere gamle og store stammer er borte og en del har merget. Så jo, vi har nok så absolutt opplevd en del og vært med og forme verdenskartet. Og rævkjøre gamle storkontoer?? Igjen bommer du på det groveste. Balle Klorin adlet jo ikke noe annet enn gråbyer før. Den vokser kanskje ikke like bratt som før, og har falt litt i poeng, men den tar ihvertfall en del fiendebyer nå.


Nå blir sikkert v1 folket glade. Dette resulterer nok i mange fine ryktepoeng. Gleder meg. Dere kommer vel til å komme frem til en vinner også, men vinneren blir iallfall ikke anerkjent som den rettmessige vinner i mine øyne.

Når du skal komme her og furte fordi du mener noe er feil, blir bare dumt i mine øyne. Den forrige V1 champion kåringen kom vell i tidligste laget for en så langvarig verden som dette, så det er mer nå i slutten vi faktisk ser den virkelige vinneren.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ann er ikke orginale Capitan22 hun fikk kontoen av terje(hårek) men jeg tviler ikke på at det er Ann som har byggd opp meste parten av kontoen.

Jeg overtok kontoen da den hadde 10 byer, så jo, jeg ser på meg selv som den originale eier. Terje, aka mofo master, var det som tilbød meg kontoen. Var ikke han som satt på den kontoen der, bare sånn for å få fram fakta. Jerle og mofo master som hadde et prosjekt på gang den gangen. De rekrutterte spillere..
 

KKire5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Flott initativ!
Hvilke kriterier følger du når du setter opp "kampene"? Går du kun etter poengnaboer? I så fall vil en av de som er rangert fra 32-64 komme til finalen, noen tanker rundt det?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Han var kanskje V1 champion

Hansemann er den første V1 championen, capish. Så får vi se nå hvem som blir en god nummer to :).

@Capitan22

Så lenge du tok over kontoen uansett hvor lite byer den da hadde, så vil det si at du ikke er den orginale eieren.
 

DeletedUser

Guest
IMO en idiotisk diskusjon rundt et tema som ikke er relevant.

Kenn93x skrev:
Hansemann er den første V1 championen, capish. Så får vi se nå hvem som blir en god nummer to :).
Q4T... End of that story!!

Når der gjelder denne runden blir den ikke mindre gyldig fordi Hanse vant runde 1. De gamle storspillerne som var der var uten tvil og sammenligning utrolig gode spillere som formet v1 slik det var den gang. Men svært få av de spillerne er med i dag. Når vi nå er i Endgame og ser hvem som styrer v1 i dag er det egentlig en ganske naturlig poll (mtp hvor lenge v1 faktisk har vart).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp