V1 Champions

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vil bare få legge til det at selv om kontoene er topp i ODA,ODD og har en høy rank betyr ikke at de er best for det, og missforstå meg rett nå, selvfølgelig, har man kommet seg høyt på ranken sier jo det sitt, men bedre spillere kan fult mulig sitte på lavere kontoer, som lett kunne overkjørt noen av disse større i en 1v1, og er vell det som er hele poenget med dette?

En konto som ligger i toppen poengmessig med høy ODA og ODD er en kriger slik jeg ser det, har du høy ODA og ODD og har mistet nesten alle byene dine er det noe annet, men har du høyt på alle tre har du ridd av stormer samtidig som du er aktivi offensivt.
 

the kop

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grim Reaper v Sau med magesjau

magic dude v Paalodin

capitan22 v carneolt

andyandy v gullungen95

Lamps v black oups

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous

xandor v scarborough rebirth
 

DeletedUser

Guest
Hele dette konseptet er et populistisk fjaseri... fordi det er VELDIG vanskelig å si hvem som er den beste spilleren i en slik konkurranse.

Av oss som spiller på v1 nå og også blant de som ligger innenfor topp20, er det ikke sikkert noen av dem hadde nådd opp i en 1 on 1 fight. Når det er sagt er det en del særs merkelige kommentarer som er kommet og at folk stemmer på seg selv gjør at jeg ikke ofrer dette en tanke.

Har dog lest gjennom stemmene og denne kampen
Andyandy vs Gullungen ser jeg at Andy leder så langt. Ut i fra hva som har skjedd på v1 både før og nå så føler jeg det blir HELT feil at Andy skal videre om vi skal legge et snev av fornuft i denne konkurransen. Så akkurat den kampen skal jeg stemme på.

Andyandy vs Gullungen
 

DeletedUser

Guest
Hele dette konseptet er et populistisk fjaseri... fordi det er VELDIG vanskelig å si hvem som er den beste spilleren i en slik konkurranse.

Av oss som spiller på v1 nå og også blant de som ligger innenfor topp20, er det ikke sikkert noen av dem hadde nådd opp i en 1 on 1 fight. Når det er sagt er det en del særs merkelige kommentarer som er kommet og at folk stemmer på seg selv gjør at jeg ikke ofrer dette en tanke.

Har dog lest gjennom stemmene og denne kampen
Andyandy vs Gullungen ser jeg at Andy leder så langt. Ut i fra hva som har skjedd på v1 både før og nå så føler jeg det blir HELT feil at Andy skal videre om vi skal legge et snev av fornuft i denne konkurransen. Så akkurat den kampen skal jeg stemme på.

Andyandy vs Gullungen

Tror du er nødt til å ha bedre begrunnelse for ikke å stemme på flere kamper.
Selv valgte jeg å ikke stemme på kampen som omhandlet meg selv, på grunnlag av at jeg føler det er feil å kunne stemme på seg selv, eller i det hele tatt på en kamp man selv er representert i (Mener enkeltkamper her, ikke hele opplegget).
Etter min mening burde dette være greit, evt. at dette valget automatisk blir regnet som uavgjort.
Men å bare stemme på 1 enkelt kamp er ganske drøyt, uansett hva slags grunnlag man legger bak. Og jeg liker det spesielt dårlig etter at jeg sjekket ut den forrige kampen, som jeg forresten gikk fullstendig glipp av, hvor spillere gav ut enkeltstemmer på meg og Kenn. Skal man først stemme, så burde man stemme på så mange kamper som mulig, og man burde stemme ut fra sine egne meninger og med en god begrunnelse, for å gjøre dette mest mulig rettferdig :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal jeg begrunne å ikke ville stemme på de andre kampene? Skjønner jeg overhodet ikke hvorfor jeg skal begrunne mer enn jeg har gjort. Jeg stemte første runde fordi jeg synes tiltaket var morsomt, men når jeg leste andre og nå 3. runde forsvant den lille underholdningen som var i og med at man nok en gang klarer å få dette inn som en stammekamp med mine og dine spiller basert på aktivitet som man overhodet ikke aner hva den andre gjør og ikke gjør.

Når det gjelder den kampen jeg stemte på har jeg særs godt grunnlag for å kunne stemme på nettopp denne ettersom jeg har spilt både med og mot begge kontoene.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan godt være det ja spiralis. Men glem nå ikke at det IKKE er gamle andy som spiller, men faktisk Clayzer som er mye bedre. så skal du stemme skal du ikke stemme på andy men på clayzer og hans prestasjoner.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor du omtaler dette som en stammekamp. Riktignok er vi 2 stammer igjen på V1, men i denne konkurransen har jeg absolutt ikke gått etter stamme, eller i det hele tatt tenkt på det. Jeg går etter den som jeg selv mener har vist mest interesse, pågangsmot og ikke minst kunnskap i forhold til krigen på V1.
Og slik jeg ser det, så har mange, kanskje de aller fleste, kampene vært satt opp med spillere fra samme stamme opp mot hverandre osv. Dette gjør jo da at man ikke kan tenke på stamme, når spillerne er fra samme stamme.

Og det jeg mente var ikke at du måtte begrunne å ikke stemme på andre kampene, men at det burde ligge et godt grunnlag for å ikke stemme overhode på 1-2 kamper. I tillegg, i ditt tilfelle, så var hovedpoenget mitt egentlig at du forholdt deg til å stemme på 1 enkelt kamp og gi blaffen i resten. Og slik jeg har forstått, så er ikke enkeltstemmer tillatt lenger, samtidig som jeg mener du hvertfall kan gjøre såpass som å hvertfall undersøke litt ang. de andre spillerne hvis du ikke vet nok om dem til å kunne velge mellom dem.
 

DeletedUser

Guest
Kan godt være det ja spiralis. Men glem nå ikke at det IKKE er gamle andy som spiller, men faktisk Clayzer som er mye bedre. så skal du stemme skal du ikke stemme på andy men på clayzer og hans prestasjoner.

Huske på at Andy fortsatt skal være der, men stakk mellom halen mellom bena som Vegard forklarte?

EDIT: Virker som om du har glemt historien til Gullungen også. Den var nede i 1.5 mill på et tidspunkt.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Sannheten er at hver 3. by jeg adler fra JPTG så står en full def by i støtte hos deg, så ja, du er en god leder som får hjelp fra absolutt alle som kan krype og gå i JPTG, mens resten i JPTG står alene med sine egne tropper minus de troppene de har hos deg, så har vel liten sans for din type leder(save the leader), men må vel takke for bjørnetjenesten, alle andre blir jo mye lettere å adle ned med den policyen :)

Da må jeg nok spørre deg hvem du adler fra, for er noe som ikke helt henger på greip her. Skal vi ta det priv eller her, er opp til deg..men jeg vil ha mer fakta på bordet..og så skulle jeg gjerne latt deg ta en titt på kontoen min, så fikk du se hvor "stacka" den egentlig er. Tror du og dine kompanjonger i sørvest har 3 x så mye deff enn hva jeg har.

For å fortelle deg hvor "mye" deff jeg har, så kan du jo se hva som skjedde da jeg ble oversvømt av nukes og adelsnukes i k34. Hadde jeg vært så stinn av deff som du påstår, så skulle jeg vel ikke tapt en eneste by da..men det renner over av dritt fra deg, som enkelte andre her. Dritt uten hold.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
En konto som ligger i toppen poengmessig med høy ODA og ODD er en kriger slik jeg ser det, har du høy ODA og ODD og har mistet nesten alle byene dine er det noe annet, men har du høyt på alle tre har du ridd av stormer samtidig som du er aktivi offensivt.

Du motsier deg selv paalodin.. i din avstemming i kampen meg mot Carneolt, så gjelder visst ikke dette overhode. Forteller igjen at trynefaktoren avgjør.. men du ser vel ikke eget "hykleri"?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
En konto som ligger i toppen poengmessig med høy ODA og ODD er en kriger slik jeg ser det, har du høy ODA og ODD og har mistet nesten alle byene dine er det noe annet, men har du høyt på alle tre har du ridd av stormer samtidig som du er aktivi offensivt.

Ja, men det betyr ikke at en spiller som har lavere poengsum nødvendigivs er noe dårligere for det. Er mange ting som kan spille inn for at det har skjedd, plassering, kontobytter etc etc. Så, ja jeg er enig i at en stor konto tyder på at det er en kriger, men betyr ikke at de hadde overkjørt alle de mindre spillerne i 1v1 med jevne kontoer ;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor du omtaler dette som en stammekamp. Riktignok er vi 2 stammer igjen på V1, men i denne konkurransen har jeg absolutt ikke gått etter stamme, eller i det hele tatt tenkt på det. Jeg går etter den som jeg selv mener har vist mest interesse, pågangsmot og ikke minst kunnskap i forhold til krigen på V1.
Og slik jeg ser det, så har mange, kanskje de aller fleste, kampene vært satt opp med spillere fra samme stamme opp mot hverandre osv. Dette gjør jo da at man ikke kan tenke på stamme, når spillerne er fra samme stamme.

Og det jeg mente var ikke at du måtte begrunne å ikke stemme på andre kampene, men at det burde ligge et godt grunnlag for å ikke stemme overhode på 1-2 kamper. I tillegg, i ditt tilfelle, så var hovedpoenget mitt egentlig at du forholdt deg til å stemme på 1 enkelt kamp og gi blaffen i resten. Og slik jeg har forstått, så er ikke enkeltstemmer tillatt lenger, samtidig som jeg mener du hvertfall kan gjøre såpass som å hvertfall undersøke litt ang. de andre spillerne hvis du ikke vet nok om dem til å kunne velge mellom dem.

Jeg omtaler dette som en stammekamp fordi de fleste faktisk stemmer på sine egne. Om det er positivt eller negativt får være opp til hver enkelt. Samtidig blir det laget regler løpende her, noe som gjør at forutsetningene forandres fra runde til runde.

Når det gjelder min kjennskap til spillerne og kampene, så tør jeg faktisk påstå at jeg har relativt god kjennskap til mye av det som rører seg på v1 da jeg har spilt her mer eller mindre sammenhengende i 3.5 år. Men pga nevnte ting i forrige kapittel, så føler jeg at dette blir populistisk og for lite saklig til at dette blir noe reelt.
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kan godt være det ja spiralis. Men glem nå ikke at det IKKE er gamle andy som spiller, men faktisk Clayzer som er mye bedre. så skal du stemme skal du ikke stemme på andy men på clayzer og hans prestasjoner.

hva?? Clayzer er dual og ikke den som stemmes på, da får han endre nicket først. Skjerp deg dg44. Man stemmer ikke på dualen og det vet du godt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hva?? Clayzer er dual og ikke den som stemmes på, da får han endre nicket først. Skjerp deg dg44. Man stemmer ikke på dualen og det vet du godt.

uhm Andy er ikke å se. vil heller kalle det Clayzer sin en Andy som ALDRI er der. Men rart at du skal vite så mye om JPTG Paal? mer enn meg faktisk. Er vel ganske så utrolig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvorfor skal jeg begrunne å ikke ville stemme på de andre kampene? Skjønner jeg overhodet ikke hvorfor jeg skal begrunne mer enn jeg har gjort. Jeg stemte første runde fordi jeg synes tiltaket var morsomt, men når jeg leste andre og nå 3. runde forsvant den lille underholdningen som var i og med at man nok en gang klarer å få dette inn som en stammekamp med mine og dine spiller basert på aktivitet som man overhodet ikke aner hva den andre gjør og ikke gjør.

Når det gjelder den kampen jeg stemte på har jeg særs godt grunnlag for å kunne stemme på nettopp denne ettersom jeg har spilt både med og mot begge kontoene.

Så synd du ikke leser reglene da. Står klart å tydlig svar på ALLE kampene.
 

DeletedUser

Guest
uhm Andy er ikke å se. vil heller kalle det Clayzer sin en Andy som ALDRI er der. Men rart at du skal vite så mye om JPTG Paal? mer enn meg faktisk. Er vel ganske så utrolig.

Vegard/Clayzer har jo pratet med Andy for ikke altfor lenge siden :)
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper v Sau med magesjau
Stemmer ikke på meg selv så den går til deg Tommy ! Aktiviteten din er helt grusom :) Du fortjener denne !

magic dude v Paalodin
Dere fortjener den begge, aggresive som dere er!

capitan22 v carneolt
Velger å gi denne til Carne men du hadde fått litt å stri med her. Denna frøkna vet å sparke fra seg !

andyandy v gullungen95
Om man skal se på innsatsen i nåtid ville den ha gått 150% til Andy! Vegard er en god spiller og gjør et beundringsverdig jobb om dagen . Men V1 har vart lengre enn som så. Mener at Gullet har gjort mer inntrykk en Org Andy.

Lamps v black oups
BO har vel en mer stabil aktivitet men ville han ha stått løpet ut med Gard og co, tviler ! Så hva skal men vektlegge her?. Stein, saks og papir. GO, BO .

tkdark v haakonk

Valkyrie v Spirous
Denne tror jeg han tar lett !
xandor v scarborough rebirth
Scar tar den men ikke uten blod og tårer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp