Ryktebørs

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Takk for kampen alle sammen! Jeg har vært på begge sidene av denne krigen, og har opplevd litt av hvert, men skal være ærlig å si det er godt det endelig er over. MYE tid til overs irl nå :)
Vil også bruke anledningen til å gratulere WIC med seieren. Det var fortjent! til syvende og sist hadde ikke JPTG noen sjanse. Har gått i minus siden JPTG ble dannet, som er 1 år siden om ett par uker. Uten en stamme i ryggen er det vanskelig å stå imot en så stor stamme med så mange aktive og profilierte spillere i tillegg til voldsomt bra sammarbeid til tider. Noe som JPTG ikke har hatt noen gang.
 

DeletedUser

Guest
[00:01:15] joakim Solheim/Miss Fortune: xD
[18:43:14] joakim Solheim/Miss Fortune: gratulerer så masse (nod)
[19:09:08] Simen: haha, du spiller du :p
[19:09:39] joakim Solheim/Balle Klorin: jeg setter kontoen på slett nå i dag
[19:09:40] joakim Solheim/Balle Klorin: eller lørdag
[19:09:41] joakim Solheim/Balle Klorin: :)


Tror Xandor vil fortsette, tror ikke Sardin vil, men tiden vil vise :p
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg jo lovt fienden at jeg skal vær her til siste by.
Så da må jeg holde det jeg lover, ikke sant :)?

Og jeg ga dere jo en fin presentasjon av tw livet mitt, likte dere den :)?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg synes dog det er veldig trist at v1 slutter. Jeg har vært her i 4 år, stiftet beskjentskaper med både JPTG´ere og WIC´ere, så tanken på at denne verdenen er slutt er veldig trist! Jeg tenker ikke da på det krigsmessige, men det sosiale.

Enig i at det blir trist, hatt mye artige og hyggelige samtaler med folk fra hver sin stamme! Men tror og flesteparten er litt lettet for at det er over. V1 har jo vært i 5 år nå! Er jo helt utrolig lenge. De som har vært her helt fra starten av vill jeg nok tro kjenner det mest på at det faktisk er over.

Blir nok og skummelt og farlig for mange av de gamle veteranene og bevege seg ut i den nye tw verdnen! :razz: Så mye nytt og forholde seg til!:eek:
 

DeletedUser

Guest
over og over.. dette ligger fremdeles på RYKTEBØRSEN. så lenge det ikke kommer noe annet sted enn her, så fortsetter jeg som vanlig.
Raiding-partyyyy..
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Blir nok og skummelt og farlig for mange av de gamle veteranene og bevege seg ut i den nye tw verdnen! :razz: Så mye nytt og forholde seg til!:eek:

Egentlig et godt poeng, men er nok noen fra WIC hva hver eneste verden som er vunnet på TW.no. Er mange av oss som har spilt på flere verdener.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Balle Klorin kontoen vokser seg feit på å oppgradre byene sine. Patetisk :p
 

DeletedUser

Guest
På hvilken måte er dette patetisk? Må da være lov å bygge opp knuste byer? :Neutral:

Hahaha, har vi knust hver eneste by? Byene oppgraderes fullt :p Er jo motivert av poeng eller så gjøres det på trass.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BK har alltid makset byene, og det ser ut som den sykdommen har gått i arv fra gammel eier til ny eier:) Poeng framfor tropper vet vi er en dårlig prioritet.
 
Topp