Topp 20 Stammer

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 - MO
Så vidt jeg har skjønt er dette en premade. de er stammen med høyest snitt per spiller av de som er på topp 20. De har 5 spiller på topp 20 og er nok en stamme å regne med i fremtiden

2 - Dope
Dette er også en premade, som er satt i gang av stian (tyren) den ligger da på adnre plass og har 6 spillere på topp 20. Detter er også en stamme som vi kan regne med i fremtiden. en del kjente spillere som man letter kjenner igjen på nickene.

3 - NUKE
så vidt jeg ser er dette en ren masse rekk stamme. De har allerede klart å fulle opp en understamme også. De har 2 spillere på topp 20. lurer på om denne stammen holder i lengden, men vi får se. jeg har ikke avskrivet de helt enda.

4 - Ultima
vet ikke om dette er en premade eller hva det er? har sett noen av nickene på andre verdener. De har 1 spiller på topp 20. jeg tror vi kommer også til å se denne stammen lenger ut i gamet.

5 - DB
enda en masse rekk stamme. ingen spillere på topp 20. Jeg tror denne stammen vil vi ikke se på topp 5 om noen uker.

6 - J.F.F
Kjære J.F.F. så var dere her også. som vanlig er det en masse rekk stamme. de har 2 spillere på topp 20. de har også en understamme på 21 plass. J.F.F holder seg alltid over topp 20, men spennende å se hvor de ligger om noen uker.

7 - EC#BR
enda en mass rekk stamme? de har allerede også en understamme som ligger på 20 plass. ingen spillere topp 20.

8 - -UW-
mass rekk? ingen spillere på topp 20. får se hvordan det går med de når byer begynner å adles.

9 - NL
Stammen har 1 spiller på topp 20 og et par kjente nicks :p spørs om de kommer noe høyere opp på rangeringslista om noen uker.

10 - POL
ment som en polsk premade? men endte opp som masse rekk? jeg vet ikke :p kjenner igjen noen nick, men jeg vet ikke helt om de vil være i toppen. ingen spillere topp 20

11 - Teemo
her er jeg leder med roger. Noen kjente i stammen. 1 spiller topp 20. lurer på hvordan det vil gå med teemo. håper ihvertfall at stammen blir løftet til en høyere rang.

12 - SOA
Noen kjente nick. ingen topp 20. spørs om denne stammen har det som skal til for å ende høyere :p

13 - NUKEA
understammen til NUKE. skal ikke avskrive stammen helt enda, men det er klart at begge stammene er masse rekk.

14 - TEW
sett et par nick før. ingen spillere på topp 20. 18 medlemmer, men jeg tror ikke det er en premade.

15 - 1st
mass rekk? uansett de har 1 spiller på top 20. spørsmål om denne spileren blir i stammen, men jeg tror det er nathan som har grunnlagt stammen.

16 - LO.DT
spørsmål om pre made? kjenner ihvertfall grunnleggeren :D ingen spillere topp 20

17 - MILF
Noen som er glad i mødre :awesome: ingen topp 20 spillere, men kan bli spennende å se hvordan de klarer set utover i gamet

18 - STARK
Noen som elsker Game of Thrones i denne stammen. Får håpe det går like bra for dem som serien er spennende :) ingen topp 20 spillere

19 - W.O.S
ingen topp 20 spillere. Spørsmål om vi ser disse lenger oppe om noen uker eller om de blir plukket vekk en etter en :p

20 - EC#BR²
understammen til EC#BR. ingen topp 20 spillere.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 - MO
vært rank 2 en stund nå, men har klatret inn på 1 plassen. Vi vil nok se denne stammen høyt oppe fortsatt, men spørsmål er om Dope tar 1.plassen fra de :p

2 - Dope
Falt ned til 2.plass. de er nok ganske tente på å ta igjen 1.Plassen. dette er noe jeg tror vil skje, men bare tiden som kan vise det.

3 - Ultima
Har holdt bra! vet fortsatt ikke om de er premade eller masse rekk, men det skjer noe innenfor denne stammen som er positivt.. får se om de holder 3.plassen en stund :p

4 - NUKE
utrolig nok ligger denne masse rekk stammen fortsatt høyt oppe.. må si jeg er imponert, men når adelsmennene kommer vil nok denne stammen falle kraftig :p tror jeg da :p

5 - Teemo
som jeg trodde vill teemo vokse mye :p har fortsatt stor tro på stammen og vi får se hvordan det går :p

6 - -UW-
holder seg greit oppe fortsatt... spennende å se her også hva som skjer når adelsmennene kommer på banen :p

7 - J.F.F
ligger som alltid greit oppe :p mister nok trolig en del byer når folk begynner å ønske seg en by 2 :p

8 - DB
en masse rekk stamme som har falt en del ned :p vil nok fortsette å falle nedover tror jeg :p

9 - POL
ligger stabilt i forhold til forrige liste og jeg tror de vil ligge her en stund :p

10 - NL
samme som over :p

11 - SOA
ikke så mye å si, bortsett fra det som er nevnt over med at de ligger stabilt utenfor topp 10 :p

12 - LO.DT
En stamme jeg har troen på :p vet at grunnleggeren legger ned masse arbeid for å få en masse rekk stamme til å prestere på et høyt nivå :) kommer til å se denne stammen på topp 10 snart :p

13 - EC#BR
En masse rekk stamme som har falt ut av topp 10 :p forundrer meg ikke :p

14 - STARK
steget noe, men er en stamme jeg aldri tror vi får sett på topp 10 :p

15 - NUKEA
holder hovedstammen, holder nok denne også :p men har liten tro på begge stammene

16 - W.O.S
klart å holde seg på topp 20 :p vi får se hva som skjer :p

17 - 1st
går ikke så bra for denne stammen :p nathan har falt i rank og stammen går bare en vei :p og det er nedover

18 - TheEnd
TheEnd? er ihvertfall the end for dere på topp 20 :D

19 - MILF
ikke nok deilige mødre for å holde stammen igang :( hadde troen på dere, men jaja :p ikke alle som kan prestere

20 - REKE
en stamme jeg ikke vet noe om :p

kommer nok med en uptade om 2 uker eller noe ;)
 

DeletedUser

Guest
1 - MO
vært rank 2 en stund nå, men har klatret inn på 1 plassen. Vi vil nok se denne stammen høyt oppe fortsatt, men spørsmål er om Dope tar 1.plassen fra de :p

2 - Dope
Falt ned til 2.plass. de er nok ganske tente på å ta igjen 1.Plassen. dette er noe jeg tror vil skje, men bare tiden som kan vise det.

3 - Ultima
Har holdt bra! vet fortsatt ikke om de er premade eller masse rekk, men det skjer noe innenfor denne stammen som er positivt.. får se om de holder 3.plassen en stund :p

4 - NUKE
utrolig nok ligger denne masse rekk stammen fortsatt høyt oppe.. må si jeg er imponert, men når adelsmennene kommer vil nok denne stammen falle kraftig :p tror jeg da :p

5 - Teemo
som jeg trodde vill teemo vokse mye :p har fortsatt stor tro på stammen og vi får se hvordan det går :p

6 - -UW-
holder seg greit oppe fortsatt... spennende å se her også hva som skjer når adelsmennene kommer på banen :p

7 - J.F.F
ligger som alltid greit oppe :p mister nok trolig en del byer når folk begynner å ønske seg en by 2 :p

8 - DB
en masse rekk stamme som har falt en del ned :p vil nok fortsette å falle nedover tror jeg :p

9 - POL
ligger stabilt i forhold til forrige liste og jeg tror de vil ligge her en stund :p

10 - NL
samme som over :p

11 - SOA
ikke så mye å si, bortsett fra det som er nevnt over med at de ligger stabilt utenfor topp 10 :p

12 - LO.DT
En stamme jeg har troen på :p vet at grunnleggeren legger ned masse arbeid for å få en masse rekk stamme til å prestere på et høyt nivå :) kommer til å se denne stammen på topp 10 snart :p

13 - EC#BR
En masse rekk stamme som har falt ut av topp 10 :p forundrer meg ikke :p

14 - STARK
steget noe, men er en stamme jeg aldri tror vi får sett på topp 10 :p

15 - NUKEA
holder hovedstammen, holder nok denne også :p men har liten tro på begge stammene

16 - W.O.S
klart å holde seg på topp 20 :p vi får se hva som skjer :p

17 - 1st
går ikke så bra for denne stammen :p nathan har falt i rank og stammen går bare en vei :p og det er nedover

18 - TheEnd
TheEnd? er ihvertfall the end for dere på topp 20 :D

19 - MILF
ikke nok deilige mødre for å holde stammen igang :( hadde troen på dere, men jaja :p ikke alle som kan prestere

20 - REKE
en stamme jeg ikke vet noe om :p

kommer nok med en uptade om 2 uker eller noe ;)

Da har det gått 10 dager, så tenkte jeg kunne forsøke meg på en liten liste for og se på endringer...

1 - Dope
Som peera spådde så har dere gjeninntatt 1.plassen - men 7 nye spillere på 3 dager med over 25000 poeng i tilfall har nok sin effekt ja- er hovedsaklig Ultima sine beste spillere og et par fra MO mener jeg som kom over til dere, kommer nok til og ha denne ranken en stund til!!

2 - MO
Tilbake på 2 plass - mistet 15.500 poeng i spillermasse siden 9.august til et par stammer, samt Punchinello's beslutning om og forlate stammen og nedgradere byen sin så ingen skal få gleden av den. Hva som skjer her videre er usikkert, men grepet om K44 har fått seg en aldri så liten knekk...

3 - Teemo
Stammen vokser fortsatt, både med nye landsbyer og med nye spillere. Har har det på lik linje med Dope flere spillere fra Ultima, og fra et par andre steder. Tiden vil vise hvordan utviklingen går og om stammen holder seg stabil...

4 - LO.DT
Fra 12-4 plass. Her har det også vært en del medlemstilgang, men også et par frafall - totalt ca 8000 poeng de siste 3 dagene, men her kommer medlemmene fra forskjellige, Ultima - WIC - NUKE med flere... Peera hadde nok en gang rett i at denne stammen kom til og være på topp 10 snart - får håpe den holder seg der også :cool:

5 - -UW-
Stammen som dominerer K45 klatrer oppover.. I motsetning til de andre stammen ovenfor har de ikke hatt noen tilgang de siste dagene/uken, snarere tvertimot - her har de nok kuttet litt ned på noen inaktive - noe vi liker... Sikkert et par her som skal adle snart også..

6 - TheEnd
Klatret fra 18 plass til 6 plass, her har dere gjort Peeras påstander til skamme, bra for dere :cool: Dere dominerer i K44, og har god kontroll på det aller meste av rimmen, noe de fleste vet kan være ganske så gunstig utover i spillet...

7 - DB
1 plass ned denne gangen, men her tror jeg det desverre vil fortsette, det har nesten vært en halvering i medlemsmassen 48 landsbyer på det meste, nå 25 - hørte jeg stammeflukt? eller er det massekick av ledelsen Tror allikevel Peear har rett i at dere vil falle videre, men dere må gjerne bevise meg feil!!!

8 - J.F.F
ligger på topp 10 - (en liten digresjon men siden jeg skriver denne her sjøl så gir jeg meg selv lov... Denne stammen tror jeg har vært representert så lenge jeg spilte, og virker ikke som det har stoppet siden jeg sluttet, alltid følt at det har vært en masserekk. stamme med mange nye - men uansett, uten slike stammer som lar folk starte selv om de ikke har mye erfaring hadde vi ikke fått opp nye storspillere på et senere tidspunkt, så vil vel egentlig bare si takk for at dere finnes (nod) ) Når det er sagt, tipper jeg dere kan holde dere på topp 10, men på den nedre delen - tror ikke dere vil rykke så mye mer oppover desverre...

9 - STARK
Fra 14 til 9 plass, og dominanse i K54 - GO,GO,GO!!! Peera tok feil av dere her gitt - satser på dere beviser at dere hører til her oppe på topp 10.... Ikke så mange som har forlatt stammen heller - hva skjer her videre da?

10 - NL
Ligger på akkurat samme plass som forrige gang, men noen av de største spillerene har forlatt stammen den siste tiden, kommer dette til og holde? Selv tror jeg at dere kommer til og ligge rundt 10-15 om neste uke, så så store forandringer tror jeg ikke skjer her...

11 - WWS
Nykommer på lista, liten stamme på 11 spillere med bra aktivitet og snitt. Kan desverre ikke si så mye om spillerene her, men ser at de vokser jevnt og trutt alle mann, så dette er vel en stamme jeg tipper kan vokse og klatre litt oppover om alt går veien for de :cool:

12 - Ultima
Her har vi et tydelig tilbakeslag ja 3 til 12 plass :crybaby: Og her har alle de fleste forlatt iløpet av 2 dager, det betyr vel egentlig at løpet er litt kjørt om ikke dere som er igjen får samlet dere og får skuta på rett kjøl igjen!!! Må innrømme at jeg er spent på om kan stabilisere seg eller om løpet nå er kjørt....

13 - SOA
2 plasser ned, og tror vel ikke det kommer til og snu. Kontinentet dere har mesteparten av medlemsmassen deres i er _K44 og her ligger dere på 5.plass... Tror dere desverre blir brukt som farmer og evt lette adlingsmål, med et par unntak selvsagt - ellers er det ikke så mye og si desverre...

14 - EC#BR
Dere har tapt dere, og det går i bølgedaler her gitt - rekrutterer MASSE medlemmer - de kommer - ser seg om - liker seg ikke - forlater - rekrutterer MASSE medlemmer - de kommer - ser seg om - liker seg ikke... noen som ser en trend?? (Lipssealed)

15 - DEI
Liten stamme på 10 medlemmer, ikke så dårlig snitt på disse faktisk, spent på og se hva som skjer videre her - vet vel egentlig ingenting om de desverre...

Legger bare til de siste 5, har ingen anelse eller formening om hvem de er, hva som skjer eller noe som helst egentlig

16 P09
17 XOXO
18 HG
19 SK
20 JFFA


Og så har vi jo de som forsvant ut av lista (rofl)

9 - POL Tror Peera bommet litt her med at de skulle ligge her en stund - hehe...
4 - NUKE/ 15 - NUKEA Begge stammene er heldigvis borte fra topp 20...
16 - W.O.S Borte ble de?
19 - MILF Regner med de fant ut at mengden MILF's ikke var nok her inne...
20 - REKE Sommeren er snart over, og de ble det her også....
 

DeletedUser

Guest
Hehe, morsomt å se folk som uttaler seg om noe de har liten peiling på. Er tydelig at du peera99 har liten innsikt i hvordan stammene fungerer og hvilke medlemmer de har. Ikke alle trenger å være norske "kjente" spillere. Jeg for eksempel har hatt rundt 600 byer på .com siden og leder av en av topp stammene der. Bare for å klargjøre det så er jeg duke av Theend som du så flott skrev at: TheEnd? er ihvertfall the end for dere på topp 20. Har ihvertfall greid å motbevise det ved at vi nå ligger på 6 plass og nr 1. på vårt kontinent. Dette spillet er i stor grad basert på god organisering og samarbeid og hjelper ikke med alle stammene høyt oppe som faller sammen og sliter internt (baserer dette på informasjon jeg har fått fra andre spillere, men er selvfølgelig ikke helt sikre kilder) Forstår at det var dine personlige meninger og selvfølgelig skal du få lov til å uttale deg... men syntes du skulle ha tenk litt mer eller ihvertfall skaffet litt mer info før du trekker dine konklusjoner.

Takk for gode ord Vifle, det settes stor pris på ;)
Fint at noen tenker lengre..

Bare til deres informasjon så har flere av de beste medlemmene fra REKE joinet oss, de gav seg ikke.
De ønsker bare å lettere kunne sammarbeide med TheEnd.


mvh: Nolimitz (Duke av Theend)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, morsomt å se folk som uttaler seg om noe de har liten peiling på. Er tydelig at du peera99 har liten innsikt i hvordan stammene fungerer og hvilke medlemmer de har. Ikke alle trenger å være norske "kjente" spillere. Jeg for eksempel har hatt rundt 600 byer på .com siden og leder av en av topp stammene der. Bare for å klargjøre det så er jeg duke av Theend som du så flott skrev at: TheEnd? er ihvertfall the end for dere på topp 20. Har ihvertfall greid å motbevise det ved at vi nå ligger på 6 plass og nr 1. på vårt kontinent. Dette spillet er i stor grad basert på god organisering og samarbeid og hjelper ikke med alle stammene høyt oppe som faller sammen og sliter internt (baserer dette på informasjon jeg har fått fra andre spillere, men er selvfølgelig ikke helt sikre kilder) Forstår at det var dine personlige meninger og selvfølgelig skal du få lov til å uttale deg... men syntes du skulle ha tenk litt mer eller ihvertfall skaffet litt mer info før du trekker dine konklusjoner.

Takk for gode ord Vifle, det settes stor pris på ;)
Fint at noen tenker lengre..

Bare til deres informasjon så har flere av de beste medlemmene fra REKE joinet oss, de gav seg ikke.
De ønsker bare å lettere kunne sammarbeide med TheEnd.


mvh: Nolimitz (Duke av Theend)

Er veldig spent på å lese din vurdering av stammene siden du er så uenig og syns alt han skriver er crap (clapping)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er sikker på at du er veldig spent på det ja, men da får du vente lenge ;)

Har absolutt ikke sagt at alt annet er crap, hvis du tolket det slik så var det ikke min intensjon. Det jeg mente var at jeg syntes det er dårlig av han å dømme stammer og si at nei disse vil ikke komme langt, uten og engang vite noe om spillerene i den. Vil ikke skrive en slik liste fordi jeg ikke har hatt tid eller ønske om å vite så mye om stammene rundt meg.

Og hvis han ikke vet noe om stammen så hvorfor ikke skrive det som han gjorde på "REKE" istedenfor å prøve å være vittig.. Jaja.. litt humor må en få lov til å ha, men syntes det er useriøst. Kom gjerne med din mening rundt top 20.
 

DeletedUser

Guest
Ca 1 uke siden forrige liste, og litt endringer har det jo blitt så da spytter vi ut en ny liste...


1 – Dope
Holder fortsatt på 1 plassen, men er ikke lenger den største stammen totalt i poeng, det er det Teemo som er nå med en liten margin. 2 plass i poeng pr spiller etter MO men med god margin til 3.plassen. Det Dope derimot leder på er OD!! 1plass ODA, 3 plass ODD . 1ODT – Respekt!!!
I tillegg er de kjent for sirkulerende mail til stammer med utifra enkeltes øyne «på kanten innhold», Personlig syns jeg slike ting bare spicer opp hverdagen... Syns allikevel det har vært litt mye stammeskifter hos dere, men sånn er det nå bare, kjernen deres er allikevel bunnsolid med mange hyggelige spillere!!


2 - Teemo
Kan ihvertfall ikke si at ikke stammen er stabil – 2 plass på stammer, (liten 1 plass på poeng totalt) 2 plass ODA, 2plass ODD og 2 plass ODT. Klatret 1 plass, regner med det bare er 1 plass til nå så er de fornøyd. Vært litt nye spillere siden sist, og har dermed skapt litt bedre stammeclustere og Kontinent kontroll i K54 (og noen som er litt sånn aleine... God aktivitet og hevn spillervekst på de aller fleste, et par spillere som har dabbet litt av, så satser på de blir fulgt opp av ledelsen – men alt i alt – en stamme som nok er med og regne med videre...


3 - LO.DT
Solid stamme som nå krangler med Dope om hvem som skal få regjere i K55. Flere gode spillere der – fortsatt en del mindre enn Dope – seinere start har de også, men de kontrollerer rimmen og har dermed ikke noen andre fiender bak seg, kan vise seg og være en stor fordel utover.
4 ODA, 5ODD, 4 ODT – regner med denne stiger forbi MO ihvertfall fremover. Desverre ikke så mye jeg vet om stammen, hadde vært kjekt om stammeleder/diplomat kunne gi meg et lite resyme her inne senere så kanskje jeg kan være mer utdypende neste gang... MEN, stiger veldig bra altså, det er det ingen tvil om!!!


4 - MO
Ned til 4 plass nå, vært mye inaktive medlemmer og stammeflukt/stammeslutt. Har det desidert høyeste poengsnittet pr spiller med god margin!! 3 plass ODA, 4 plass ODD, 3 ODT, så kan ikke si noe på de plasseringene... Hva som skjer videre med de aktive medlemmene de har gjenstår og se... K44 er tapt, men de har en bra plssering i K55.


5 - -UW-
Stammen i holder seg stabil den :) Adlet et par byer her også, og desverre mistet 1... Regner med det er flere adlinger på lur her snart... OD er de ihvertfall stabile 6 plass, 6 plass og ja – 6plass totalt!

6 - TheEnd
Holder dere på 6 plasseringen denne gangen også. Og fortsatt kontroll på K44!! Begynt og adle nå, ikke de aller største byene (med et par unntak), men regner med og se mer her senere... Ellers er det litt interessant og se på OD'en deres: 7plass ODA, 12 ODD?? og 9 ODT. Her er det ingen som tør og angripe dere tydeligvis, og tipper det er godt med deffreserver her i stammen :)


7 - NL
Ser at jeg bommet litt her ja (jeg tippet dere nedover, men dere klatrer...) Fått mye angrep tydeligvis siden dere leder ODD, 9 ODA og 5 ODT. Ser ved første øyekast ut som det adles grått der, men Soag sine er tross alt gamle spillerbyer...

8 - STARK
1 plass opp, men fått mer konkurranse på dominansen i K54, men jan ikke se at det har vært noen gnisninger mellom dere og Teemo – OD messig ligger dere på 10 ODA, 8 ODD og 8 ODT, så dere biter fra dere begge veier.... Ellers vet jeg desverre ikke så mye – men godt tett cluster.1


9 - SOA
Nå har det gått oppover igjen med dere noen plasseringer, men ser ut som dere er litt under trykk?? Lite ODA 15 plass, mens dere er oppe på 7 plass ODD og 12 totalt. Spent på og se hva som skjer her når dere får adelsmennene deres i sving...


10 - J.F.F
Holder dere fortsatt her, men er mye inaktive medlemmer ser det ut som, eller ihvertfall svært liten vekst.... Mistet byer 6 stk – Teemo 4 – LODT 1 og Dope 1.... ODA 12, ODD 10, ODT 10. Med unntak av et par spillere der spår jeg desverre ikke en veldig lys fremtid – tror desverre dere vil gå nedover noen plasser ved neste liste..


11 P09
16 – 11 plassering!! Liten stamme nede i K55, ikke kommet igang med adling unntatt en bitteliten by, men den telles nesten ikke :D Fant dere ikke på OD lista topp 20 noe sted, så her må det innsats til gitt!!!!


12 - HG
18 til 12 plass med denne K54 baserte stammen på 9 medlemmer. En har begynt og adle allerede, ellers er det ikke så mye og si ennå, venter og se mer av dere forover – alternativet er at dere blir adlet og da ser jeg vel ikke så mye til dere.... og ja ODA 18 plass


13 – SAH
South African hunters er spredd litt overalt, mesteparten i K45, og nykommere på lista. Vet ikke noe om de desverre og venter med og uttale meg før jeg ser om de holder koken..


14 - EC#BR
Ligger på samme plassering fortsatt – og har fått stabilisert medlemsmassen sånn nogenlunde. OD ligger dere jevnt – 11 plass på både ODA og ODD og 13 plass ODT. Spm er hva skjer videre fremover?


15 - V-m-s
Vikingene med stil ligger spredt all over verden, men har hovedsete i K44. Ingen adlinger ennå men er en der som kanskje begynner og bli klar – får vente og se hva som skjer her...


16 - -T-
T for Temptation... Vel litt tidlig og si så mye, men 2 av de vokser veldig bra og ser ut som de fikk akademi i går begge 2 så da skjer det kanskje noe her snart?? gleder meg til og se...


17 - DEI
Litt skuffet her, hadde litt større forhåpninger, men en av lederene? Mistet nylig den største byen sin, de ligger nok desverre litt for spredt til og støtte hverandre effektivt – men veksten generellt er bra i denne stammen :).


18 – ThUp
Tenkte det først stod for Thumbs Up, men det viste seg og være THE UPRISING, så om navnet stemmer får vi se opp for disse. Hovedsklig plassert i K44, mer er det vel ikke og si ennå... Kanskje en konflikt mellom de og The End???


19 – OSS
Ligger i K44, OSS står for Old School Scrubs hva nå det enn betyr?? Tipper de får kamp av The End snart da The End trenger adlingsmål og disse er som søte små delikatesser som vokser, men vokser nok desverre for sakte...


20 - ESD
Electrostatic discharge heter disse, ligger i K45 og K54 ikke akkurat det jeg kaller en kjempegod kombo da de havner på motsatt side med mye reiseavstand i mellom seg, men de om det... Lite og si da jeg ikke egentlig aner en ting her....


En del nye stammer, og en del har falt ut, men det er hovedsaklig i midtsjiktet og nedover...
1-5 tipper jeg kommer til og rotere litt men holde seg sånn noenlunde
5-10 er jeg spent på hva som skjer siden det kommer til og komme mer adels her snart
10-20 tipper jeg det blir mye utskiftinger, en del forsvinner ned pga adling, og andre nye kommer nok til som det pleier og være i starten....

Håper det var fornøyelig lesing, da er det bare og gi ryktepoeng nederst til venstre ;)
 

DeletedUser

Guest
Hadde jo vært kjekt om folk som leste listene (det er det siden antall visninger øker) kommenterte, sa sine meninger feks slik at det ble litt mer enn bare en oppsummering, kanskje til ogmed en diskusjon, for ranken kan alle se inne i spillet..

Så, jeg kan jo starte litt, hvem har noen formening/kunnskap om P09 og HG stammene?
 

DeletedUser

Guest
Nå blir det mange fra meg på rad, men ser at Stark har blitt mye større siden J.F.F tydeligvis merger og joiner Stark... Hve skjer videre her nå tro?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hadde jo vært kjekt om folk som leste listene (det er det siden antall visninger øker) kommenterte, sa sine meninger feks slik at det ble litt mer enn bare en oppsummering, kanskje til ogmed en diskusjon, for ranken kan alle se inne i spillet..

Så, jeg kan jo starte litt, hvem har noen formening/kunnskap om P09 og HG stammene?

Vi i -UW- har begynt å få inn noen adlinger nå, og forventer å stige lista etterhvert som flere får adels. Syntes du skrev ganske lite om -UW-, så håper du kan ha med litt mer neste gang? (Hvis vi holder oss oppe da...)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hei,

Har sittet med foldet hender her og venter ganske lenge på en oppdatering her. Men, det tok visst litt tid, så da lager jeg heller en selv. Orket ikke å ta med de siste 10, var bare småstammer uansett -.-


1. Teemo
Teemo! Stammen som regjerer i K45, K44 og K54! 1. plass ODA, 1. plass ODD og, selvfølgelig 1. plass OD totalt. Dette er en stamme som har sett mye fremgang, på alle mulige måter. Tok også inn to store Dope spillere, som også gir en liten boost på poengsummen.
Dette er en stamme med mange lojale og erfarne medlemmer, med kun 69 stammeskifter. Dette er en stamme man ikke skal undervurdere!


2.LO.DT
Live Once, Die Twice. Dette er stammen som kontrollerer K55. En stor stamme, men mange erfarne medlemmer. Dette er en seig gruppe, som ikke gir seg uten kamp! Her har de merget med MO for lenge siden, og fikk inn mange gode og erfarne spillere derfra.
Jada, er ikke så mye variasjon på OD her. 2. plass ODA, ODD, og OD totalt. Denne stammen har 108 stammeskifter. Ser også her at den er nesten full, 48 medlemmer. Kanskje på tide å rydde litt plass?


3. -UW-
Dette er stammen jeg leder, sammen med mine lojale medlemmer! Stammen har sett mye fremgang i det siste, og de fleste har sanket en god del poeng i det siste. Stammen har holdt seg på en god 3. plass, og det skal nok noe til for å miste den. Vi har også fått inn noen nye erfarne medlemmer, som vi setter stor pris på! Hehe, la nettopp merke til at vi har doblet antall byer på åtte dager. *klapp, klapp*
3. plass ODA, 9. plass ODD, og 4. plass OD totalt. 110 stammeskifter. Ikke helt stolt der...


4. TuF
TullFritt heter denne stammen. Dette er en rekativt ny stamme, som er en ny versjon av NL. For å være ærlig, vet jeg ikke så mye mer, men dette er en stamme som holder seg sterkt sammen. Har en god del erfarne medlemmer, men ser at noen har forlatt stammen i det siste.
ODA 6. plass, ODD 3. plass og en 3. plass på OD totalt. 36 stammeskifter her. Kanskje ikke så rart, men tanke på at dette egentelig bare er en gammel stamme.


5. End
The End Is Near. En ny versjon av TheEnd. Ikke så mye å si her vel. Disse regjerer i K44, og gjør som de vil der. Vet ikke så mye om medlemmene der heller, så jeg kan vel ikke utfylle så godt der.
10. plass ODA, 25. plass ODD, og 16. plass OD totalt. Må si meg skuffet her, med tanke på at de ligger på 5. plass. Kanskje dere har et mangel på tropper?


6. Stark
House Stark. En stamme som har holdt ut lenge, med tanke på at Teemo har gjøvet løs på dem i det siste. De har mistet mye poeng, ca. halvparten av det de hadde i løpet av en halvannen uke. De ligger nå på 6. plass. Hmm? Er det Stark som blir bedre eller andre stammer som blir verre? Kanskje begge deler?
9. plass ODA, 5. plass ODD, og 6. plass OD totalt. Tenkte meg det, etter at Teemo har hamret litt på dem i det siste. Ser at mange spillere har blitt adelt, og resten har forlatt stammen. Stammeflukt? Er de fortsatt her etter en uke?


7. SOA
Sons of Anarchy. Disse har en ganske piggete poenghistorie. Her har de visst hatt noen oppturer og nedturer. Er nå på vei ned igjen. Klarer de å holde seg oppe?
ODA, 12. plass, ODD, 6. plass, og sist, men ikke minst, 8. plass OD totalt. Ser at mange av disse stammene har mye mer ODD enn ODA. Teemo, var dette dere?? :p


8. ThUp
The Uprising. Jada, har hatt litt Uprise ifølge grafen, men ikke nok til å kunne måle seg med andre større stammer. Ser at dere har hatt noen perioder hvor medlemmer har forlatt, og blitt med i stammen.
16 - ODA, 12 - ODD, 15 - OD totalt.


9. V-M-S
Vikinger med Stil. Mote som gjelder her da eller? Ser dere stiger på grafen. Men holder det til å måle seg med de store stammene? Dere rekrutterer hvertfall ganske sakte...
ODA - 29, ODD - 17, og OD totalt - 22


10. OSS
Old School Scrubs. En stamme som vokser, men dessverre ikke så fort. Akkurat som alle de andre stammene her nede...
20. plass ODA, 10. plass ODD, og 14. plass OD totalt.


11. ESD
12. SH
13. HALLA
14. ACE
15. TWP
16. AO2
17. ~P~
18. Elite
19. =IBS=
20. ???
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
No offence, men teemo er langt fra å "regjere k44, sjekk stammerankingen igjen, de har en liten ledelse ift LO.DT men bare en liten
 

DeletedUser

Guest
Det ser vel dårlig ut.

For Stark. De fleste av kjernemedlemmene i stark har vel enten blitt adlet ut av teemo eller forlatt stammen nå ser det ut som for meg ihvertfall..
 
Topp